Тақырыбы: ҒТР және д.ж. шаруашылықтың дамуы.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға ғылыми-техникалық революция және д.ж. шаруашылықтың дамуы жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Д.ж. халқының қоныстану түрлері, урбандалуымен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап. 4. Топтастыру.
2. Әңгіме-дәріс.
3. Кестемен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
2. Кестемен жұмыс.
3. Топтастыру.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
1. Д.ж. шаруашылықтың қалыптасу кезеңдері?
2. Қазіргі заманғы д.ж. шаруашылық?
3. Халықаралық географиялық еңбек бөлінісі?
4. Индустриялық кезең?
5. Постиндустриялық кезең?
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
Жаңа сабақ әңгіме-дәріс беруден басталады.
2. Кестемен жұмыс.
Кесте арқылы ғылымды қажет ететін өнімдерді сыртқа шығаратын жетекші елдерді түсіндіру.
|
Өнім түрлері |
АҚШ |
Германия |
Жапония |
Ұлыбритания |
|
Авиация техникасы |
1 |
2 |
- |
3 |
|
Телекоммуникация жабдықтары |
2 |
3 |
1 |
- |
|
Сандық бағдарлама бойынша басқарылатын станоктар |
3 |
1 |
2 |
- |
|
Микросұлбалар |
2 |
4 |
1 |
- |
4. Топтастыру.
Топтастыру арқылы әлемдегі аса ірі ғылым қалаларын түсіндіру.
Ірі ғылым қалалары
Иль-де-Франс
Цукуба
София
Рейли
Новосибирск
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
1. ҒТР құрылымы?
2. ҒТР-дың негізгі белгілері?
3. ҒТР-дың шаруашылық құрылымына ықпалы?
4. Әлемдегі аса ірі ғылым қалалары?
5. Ғылымды қажет ететін өнімдерді сыртқа шығаратын жетекші елдер?
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Үйге: ҒТР және д.ж. шаруашылықтың дамуы.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
ҒТР және дүниежүзі шаруашылықтың дамуы
ҒТР және дүниежүзі шаруашылықтың дамуы
Тақырыбы: ҒТР және д.ж. шаруашылықтың дамуы.
Мақсаты:
Білімділік: Оқушыларға ғылыми-техникалық революция және д.ж. шаруашылықтың дамуы жөнінде түсіндіру.
Дамыту: Өз бетінше ізденіспен шығармашылық тұрғыда жұмыс істеуге дағдыландыру. Өз ойларын еркін де сауатты, нақты жеткізу қабілеттерін арттыру.
Тәрбиелік: Жан-жақтылыққа, ізденімпаздыққа баулу, тыңдай және сөйлей білу мәдениетін арттыру.
Болжамдап отырған нәтиже: Д.ж. халқының қоныстану түрлері, урбандалуымен танысқан тұлға.
Сабақтың типі: Жаңа білім беру сабағы
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Сабақтың әдісі: 1. Сұрақ-жауап. 4. Топтастыру.
2. Әңгіме-дәріс.
3. Кестемен жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: Қосымша деректер, оқулық, кескін карта, карта т.б.
Сабақтың жоспары:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
2. Кестемен жұмыс.
3. Топтастыру.
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын дайындатып, зейіндерін сабаққа аударту.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
1. Сұрақ-жауап.
1. Д.ж. шаруашылықтың қалыптасу кезеңдері?
2. Қазіргі заманғы д.ж. шаруашылық?
3. Халықаралық географиялық еңбек бөлінісі?
4. Индустриялық кезең?
5. Постиндустриялық кезең?
Қорытындылау.
ІІІ. Жаңа сабақ.
1. Әңгіме-дәріс.
Жаңа сабақ әңгіме-дәріс беруден басталады.
2. Кестемен жұмыс.
Кесте арқылы ғылымды қажет ететін өнімдерді сыртқа шығаратын жетекші елдерді түсіндіру.
|
Өнім түрлері |
АҚШ |
Германия |
Жапония |
Ұлыбритания |
|
Авиация техникасы |
1 |
2 |
- |
3 |
|
Телекоммуникация жабдықтары |
2 |
3 |
1 |
- |
|
Сандық бағдарлама бойынша басқарылатын станоктар |
3 |
1 |
2 |
- |
|
Микросұлбалар |
2 |
4 |
1 |
- |
4. Топтастыру.
Топтастыру арқылы әлемдегі аса ірі ғылым қалаларын түсіндіру.
Ірі ғылым қалалары
Иль-де-Франс
Цукуба
София
Рейли
Новосибирск
Қорытындылау.
IV. Жаңа сабақты бекіту.
1. Сұрақ-жауап.
1. ҒТР құрылымы?
2. ҒТР-дың негізгі белгілері?
3. ҒТР-дың шаруашылық құрылымына ықпалы?
4. Әлемдегі аса ірі ғылым қалалары?
5. Ғылымды қажет ететін өнімдерді сыртқа шығаратын жетекші елдер?
V. Қорытындылау, бағалау.
VІ. Үйге тапсырма беру.
Үйге: ҒТР және д.ж. шаруашылықтың дамуы.
шағым қалдыра аласыз













