Пәні
|
Биология -
технология
|
Пән
мұғалімдері: Жагипарова
М.А.
Хамзина
Ж.О.
|
Сынып
|
6
«Ә»
|
Күні
|
18.02.2017
|
Сабақтың
тақырыбы
|
Гүл – өмірдің
сәні
|
Сабақтың
мақсаты
|
Гүлдің құрылысын
және олардың түрлерін түсінеді, жасау жолдары арқылы
суреттейді.
|
Күтілетін
нәтижелер
|
Гүлдің құрылысын
және оның түрлерін терең игеріп, жан-жақты талдап, алған
білімдеріне қорытынды
жасайды.
|
7 модульдің
қолданылуы
|
АКТ, «Оқыту мен оқудағы жаңа
тәсілдер», «Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау», СТО, Дарынды
балалармен жұмыс
|
Қолданылатын
әдіс-тәсілдер
|
Тест жұмысы, «Миға
шабуыл», «Жуан-жіңішке сұрақтар», «Өрмекші
торы»
|
Көрнекіліктер,
қажетті ресурстар
|
1. Р.Әлімқұлова, Ә.Әметов,
Ж.Қожантаева, Қ.Қайым, Қ.Жұмағұлова. 6 – сыныпқа арналған оқулық. –
Алматы «Атамұра» 2015. (129-130
беттер)
2. Әлімқұлова, Р.,«Қызықты
биология» Өсімдіктер әлемі. Жүйелік топтары/ Әлімқұлова Р.,
Сәтімбеков Р.- Алматы: «Таймас» баспа үйі, 2011.- 184
бет. 3. Технологиялық
карта
Суреттер, маркер,
салфетка, степлер, дайын эскиздар, көрме, үй
өсімдіктері.
|
Сабақтың
барысы
|
Кезеңдері,
уақыты
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
Ұйымдастыру
кезеңі (1
минут)
|
Оқушыларды түгендеу, сыныптың
сабаққа әзірлігін тексеру. Бағалау парақтарын
тарату.
Бағалау бойынша
критерийлерді түсіндіру.
|
Сәлемдеседі, сабаққа назар
аударады. Оқушылар топқа бөлініп, өз топбасшыларын сайлайды. Топ
ішінде тәртіп ережелері
талданады.
Бағалау парағымен
танысады.
|
(3
минут)
|
«Миға шабуыл»
стратегиясы бойынша оқушыларға көрме
арқылы ой тастап, сабақтың тақырыбын
шығару.
Бүгінгі
өтетін тақырыбымыз –
Гүл – өмірдің сәні. Тақырыпты
айқындап алдық, осы тақырыпқа байланысты
қандай мақсат қоямыз? Сабақтың мақсатын
оқушыларға айқындату.
|
Оқушылар көреді,
ойланады, сабақтың тақырыбын айқындайды, тақырыпқа байланысты
алдарына мақсат қояды.
|
Білу, түсіну,
қызығушылықтарын ояту,
жинақтау
( 16
минут)
|
Бұл тақырыпты өтіп
кеткен болатынбыз, соның негізінде қайталауға арналған тест жұмысын
орындаймыз. (5 минут)
«Ойлан тап» Топтық
тапсырмалар:
4 топқа гүл құрылысы
бойынша тапсырмалар беру.
І топ: Қиық
қағаздарды жинақтап, гүлдің құрылысын
шығару.
ІІ топ: Берілген
гүлдерінің арасында бұрыс пен дұрыс гүлдерді
анықтау.
ІІІ топ: Гүлдің
құрылысынның атауларын жазу.
IV топ: Берілген
гүлдерінің арасында жай гүлсерікпен пен қос гүлсеріктерді
анықтау.
(Дайындалуға 3
минут, қорғауға 2 минут)
Бағалау. Оқушыларға бағалау
парақтарында көрсетілген критерийлер бойынша ұпай
қойғызу
Сергіту
сәті.
|
Оқушылар берілген тапсырманы
жекелей орындап,бірін-бірі
тексереді.
Топтық тапсырманы орындайды,
топпен қорғайды.
|
Қолдану,
жинақтау (15
минут)
|
Практикалық
жұмыс.
1. Техника қауіпсіздігін
қайталау.
2. Гүлдің жасалу жолдары
(видео).
3. Технология картасы бойынша
тапсырма беріледі.
І топ: «Көйлек»
эскизін гүлмен әшекейлеу
(қыздар)
ІІ топ: Гүл
құрылымын жинақтау (ұлдар)
ІІІ топ: Пердені
гүлдермен безендіру (қыздар)
IV топ: Ашық хатты әсемдеп,
безендіру (ұлдар)
4. Жұмысты
қорғау.
Бағалау. Оқушыларға бағалау
парақтарында көрсетілген критерийлер бойынша ұпай
қойғызу
|
Оқушылар техника қауіпсіздігін
еске түсіреді.
Гүдің жасалу жолдарымен
танысып, технология картасы бойынша әр біреуі гүл жасайды. Топқа
берілген тапсырманы орындайды және
қорғайды.
Бағалау парақтарына
ұпай қояды.
|
Қорытынды (7
минут)
|
«Өрмекші торы» әдісімен
қорытынды жасау.
Бағалау.
Оқушылардан бүгінгі
сабаққа қойған мақсатқа жеткен-жетпегенін
сұрау.
|
Жуан-жіңішке сұрақтар
құрастырып, оған жауап
береді.
Оқушылар берілген тапсырманы
орындайды. Бағалау парақтарына ұпай
қояды
Оқушылар сабаққа
қойған мақсатқа жеткен-жетпегендігін
айтады.
|
Кері
байланыс
(2
минут)
|
SMS хаттары «WhatsApp» арқылы
қол белгілерімен смс жіберу.
|
Оқушылар бүгінгі
сабақтан не алғанын, не үйренгенін
айтады.
|
Бағалау
(1
минут)
|
Қорытынды бағасын
шығару.
Электронды күнделікке
бағаларды еңгізу.
|
Оқушылар бағалау парақтарына
қойылған ұпайларын қояды. Топ басшысы қорытынды бағасын
шығарады.
|
Үйге
тапсырма (1
минут)
|
Гүл бөліктерінің
табиғи түсін, пішінін ауыстырмай қатты қағаздан жеке-жеке санына
сәйкес келтіріп қиып, әр бөліктерінің орналасу ретіне қарай
үлкендеу қалың қағазға әдемілеп жапсырып, көрнекі құрал ретінде
дайындап келіңіздер.
|
Тапсырманы
күнделікке жазып алады.
|