Гүл құрылысы .Тозаңдану түрлері ,гүлдеу және тозаңдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Гүл құрылысы .Тозаңдану түрлері ,гүлдеу және тозаңдану

Материал туралы қысқаша түсінік
әртүрлі платформаны тиімді пайдалану
Материалдың қысқаша нұсқасы

Сабак такырыбы: Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтану ерекшеліктері


Бөлім:

Көбею.Өсу және даму

Педагогтің аты-жөні:

Нурекешова Б

Күні: 24.04.25ж

Сыныбы : 7е

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтану ерекшеліктері

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.2.1.3 өздігінен және айқас тозаңданудың шамалы артықшылықтарын сипаттау;

7 .2.1.4 - гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау


Сабақтың мақсаты:

  • өсімдіктердегі гаметаның түзілуі мен орналасуы туралы оқып білу;

  • гүлді өсімдіктердегі қосарлы ұрықтанудың маңызын сипаттау;

  • өсімдіктердің өсу ерекшеліктерін білу;

Құндылықтарды дарыту

Құндылық: еңбекқорлық және кәсіби біліктілік

Құзыреттілік: инновациялық ойлау

Аптаның дәйексөзі: «Білікті білім жинап кәсіп етер, білімнің дәмін татып өсіп өнер»


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақ

тың басы

3 мин

І. Ұйымдастыру кезеңі:

Оқушылар гүлтің күлте жапырақша кескінін ала отырып, өздеріне жақсы көңіл күйін білдіру бойынша, жағымды психологиялық ахуал орнатады.



Flippity.net рондон платформасы арқылы топқа біргуді ұсынады

Оқушылар гүлтің күлте жапырақша кескінін ала отырып, өздеріне жақсы көңіл күйін білдіру бойынша, жағымды психологиялық ахуал орнатады.






Flippity.net рондон платформасы арқылы топқа біргуді ұсынады

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Смартфон



ссылка

7мин

ІІ Үй тапсырмасы


«wordwall» платформасы арқылы сұралады



«leorningapps.org» платформасы арқылы өтілген тақырыппен жаңа сабақтың тақырыбы мен оқу мақсаты ашылады

Оқушылар «wordwall» платформасы арқылы өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.



«leorningapps.org» платформасы арқылы сұрақтарға жауап бере отырып, жауаптарын жаңа тақырыппен байланыстарады, сабақтың тақырыбын , мақсатын анықтайды.

Кері байланыс:

Бағалау

Like» арқылы


Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Смартфон

https://wordwall.net/de/resource/31556614

https://learningapps.org/watch?v=pmuez1bxj25

Сабақ

тың ортасы


15 мин

Топтық жұмыс.

Мұғалім жаңа тақырып бойынша қысқаша ақпарат береді.

Топтық жұмысты ұйымдастырады.

1-топ «Өсімдікте гаметаның түзілуі және орналасуы»

2-топ. «Гүлді өсімдіктердің қосарлы ұрықтануы»

3- топ «Қосарлы ұрықтанудың маңызы» туралы ақпаратпен оқып танысуды ұсынады.

Оқушылар мұғалімнің бағыт беруімен топта талқылау жасап, жұмыс жасайды.

1-топ «Өсімдікте гаметаның түзілуі және орналасуы»

2-топ. «Гүлді өсімдіктердің қосарлы ұрықтануы»

3- топ «Қосарлы ұрықтанудың маңызы» туралы оқулықтағы ақпаратпен танысады, топта талдайды, қалаған форматында қорғайды.

Кері байланыс:

«Like » әдісі арқылы беріледі


Оқулық пен

жұмыс дәптерлері


15

Сабақты бекіту тапсырмалары.


Оқушылармен жұптық, жеке жұмысты ұйымдастырады, бақылау жасайды,

ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.










































Plickers платформасы арқылы сабақ қорытындылаймын.

1-тапсырма Жеке жұмыс

«Жебе» тәсілі

Терминдерге анықтама беріңдер

Аталық жіпшесі

Тозаңдық

Аналығы

Түйін

Генеративті және вегетативті жасушалар

Ұрық қалтасы

Зигота

Эндосперм


2-тапсырма Жеке жұмыс

Гүл бөлімдерін» анықтау






3-тапсырма Жұптық жұмыс

(і)Суретті қараңыз. Қосарлы ұрықтану үдерісі қалай жүреді?









Plickers платформасы арқылы


Дескриптор:

терминдерге анықтама береді;

ҚБ: «Like» арқылы өзін өзі бағалау






Дескриптор :

гүлдің құрылымдарын атайды;

Жалпы балл 4

ҚБ: «Like» арқылы өзін өзі бағалау



Дескриптор:

қосарлы ұрықтану үдерісі қалай жүретінін түсіндіреді;

қосарлы ұрықтану және оның үдерісін сызба түрінде бейнелейді;

Жалпы балл 4

ҚБ: « Like» арқылы жұптардың бірін бірі бағалауы


2-косымша

Тапсырма жазылған парақтар






























Plickers



Сабақтың соңы


4 мин

Кері байланыс

« Ватсап желісі»

арқылы кері байланыс жасауды ұсынады

Қатысушылар

«Ватсап желісі»

арқылы кері байланыс жасайды

Кері байланыс:

«Ватсап желісі»

арқылы

Ватсап

1 мин

Үй тапсырмасы § 55 оку

















Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
28.05.2025
145
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі