Материалдар / Ғұлама ғалым
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғұлама ғалым

Материал туралы қысқаша түсінік
Әдебиеттік оқу пәні бойынша "Ғұлама ғалым " тақырыбына ашық сабақ жоспары
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
29 Мамыр 2023
208
0 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Бекітемін:______________А.Ж.Жарқынбекова

Күні:

09.02.2023 ж

Пән:

Әдебиеттік оқу

Мұғалімнің аты-жөні:

Елікенова М.Т.

Сыныбы:

3 «Г»

Орта мерзімді жоспар бөлімі

6-тарау: Атақты тұлғалар

Сабақ тақырыбы

Ғұлама ғалым

Оқу бағдарламасына негізделген оқу мақсаты:

3.1.5.1 – өз ойы мен сезімін көркем-бейнелі сөздерді қолдана отырып жеткізу.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

Көптеген оқушылар: шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

Кейбір оқушылар: берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

Бағалау критерийлері

  • мәтіннің тақырыбын анықтай алады, негізгі ойды табады.

  • шығармашылыққа негізделген сұрақтар қояды.

  • берілген тақырып бойынша ой қорыту жасай алады.

АКТ қолдану дағдылары

Интернет-ресурстар, дерекқордан және интернеттен сабаққа қатысты ақпаратты іздеу;

Ресурстар

Топқа бөлуге арналған парақшалар, интерактивті тақта, жұмыс дәптері, қалам мен түрлі түсті қарындаш, стикер, видеоматериалдар, кері байланыс парағы т.б


Сабақтың барысы

Кезең/

уақыт

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Оқушылардың іс әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

8 минут

Жаңа топ құру

Психологиялық ахуал қалыптастыру.








« Кітаптар» арқылы топқа бөлінеді. Оқушыларды қалаған кіаптарын алып, топтарға бөлініп отырады.

Жұмыс ережесін келісу

  • Сабақта бір-бірімізді сыйлаймыз, тыңдаймыз!

  • Уақытты үнемдейміз!

  • Нақты, дәл жауап береміз!

  • Сабақта өзіміздің шапшаңдығымызды, тапқырлығымызды көрсетеміз!

  • Сабаққа белсене қатысып, жақсы баға аламыз!

Алдыңғы білімді еске түсіру (жеке)

Оқушыларға қағаз ақшалар таратылады.Қағаз ақшаның артындағы сұрақтарына жауап береді.








Тақырыпты ашып алу.

Жаңа тақырыпты хабарлап, оқу мақсатын таныстыру


Оқушылар топтарға біріктіріліп отырады.





















Оқушылар карточкадағы сұрақтарға жауап беру арқылы тиісті ұпайларын жинайды.








Оқушылар

ды топтарға бөлуге арналған суреттер.


Кітапшалар
















Ақша түріндегі карточкалар, панельді тақта


Сабақтың ортасы

30 мин
































































Кері байланыс

7 мин









Оқушыларға Әл-Фараби туралы қысқаша ақпарат беріліп, видеоролик көрсетіледі.

Тыңдалым. Фараби туралы аңыз тыңдалады.

Оқушылар бөліктерге бөліп оқиды.

Сөздікпен жұмыс

Шаһар – қала.

Ынтызарлық – сағыныш, құштарлық.

Үрмет – атақ, даңқ, құрмет.

Шайыр – суырыпсалма ақын.








СЕРГІТУ СӘТІ

Әр топқа түрлі лабиринттер беріледі.Оқушылар екі минутта жылдам ойнап шығады.

Топтық жұмыс


Жас әдебиетшілер тобы:

Тапсырма: мәтін мазмұны бойынша көрініс қою

Жас зерттеушілер тобы:

Тапсырма: берілген ақпараттар бойынша коллаж жасау











Жас суретшілер тобы:

Мәтіндегі мына тұсты суреттеп сал





Бақшадағы хауыз жанында, кілемше үстінде құс жастыққа шынтақтаған ол ой үстінде отырады. Мәуе ағаштарының бұтағына қонған бұлбұл құстар сайрап тұрады. Ол омырауына түскен салалы сақалын сипап отырып, мына бір шумақтарды қағаз бетіне түсіріпті:












Кері байланыс

Plickers бағдарламасы арқылы оқушылар тест сұрақтарына жауап береді

Үйге тапсырма

Сағыныш сазы” аңызын оқу, мазмұндау

Өлең жолдарымен берілген бөлікті жаттау


Қағаз ақшалардың Qr codeтарында берілген видеоларды тамашалау.

Бағалау

Кітапшадағы жиналған жалпы ұпай санын қосып, есептеу.

Оқушылар видеороликті тамашалайды.








Оқушылар аңызды мұқият тыңдайды, сонан соң бөлікке бөліп тізбектеп оқиды.







Оқушылар дәптерлеріне сөздіктегі сөздерді жазып алады.









Оқушылар сергіту сәтін жасайды.








Оқушылар топпен жұмыс жасайды,әр топ өзіне берілген тапсырма бойынша жұмыс жүргізеді.
































С абақты қорытындылау мақсатында оқушылар тест сұрақтарына жауап береді



Оқушылар өздеріне тиісті бағаларын алады.







250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!