Материалдар / Гүлдер әлемі 5 сынып

Гүлдер әлемі 5 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
орта мектеп
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Мамыр 2020
385
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Page 1
















Жиынтық бағалауға арналған әдістемелік ұсыныстар

Информатика

9 сынып


















Нұр-Сұлтан, 2019


Page 2

Әдістемелік ұсыныстар мұғалімге, 9 -сынып білім алушыларына «Информатика» пәні
бойынша жиынтық бағалауды жоспарлау, ұйымдастыру және өткізуге көмек құралы
ретінде құрастырылған. Әдістемелік ұсыныстар (қазақ тілінде білім беретін) негізгі орта
мектептің (5-9-сыныптары) «Информатика» пәні бойынша оқу бағдарламасы (орта білім
беру мазмұнын жаңарту аясындағы) мен оқу жоспарының негізінде дайындалған. 9-
сыныпта жиынтық бағалау барлық тоқсанда өткізіледі.
Бөлім бойынша жиынтық бағалаудың тапсырмалары, мұғалімге білім алушылардың
тоқсан бойынша жоспарланған оқу мақсаттарына жету деңгейін анықтауға мүмкіндік
береді.
Әдістемелік ұсыныстарда, бөлім бойынша жиынтық бағалауды өткізуге арналған
бағалау критерийлері мен дескрипторлары бар тапсырмалар ұсынылған. Сондай-ақ
жинақта білім алушылардың оқу жетістіктерінің мүмкін деңгейлері (рубрикалар)
сипатталған. Дескрипторлары мен балдары бар тапсырмалар ұсыныс түрінде берілген.
Әдістемелік ұсыныстар негізгі мектеп мұғалімдеріне, мектеп әкімшілігіне, білім
беру бөлімінің әдіскерлеріне, критериалды бағалау бойынша мектеп, өңірлік
үйлестірушілеріне және басқа да мүдделі тұлғаларға арналған.


Әдістемелік ұсыныстарды дайындау барысында ресми интернет -сайтындағы
қолжетімді ресурстар (суреттер, фотосуреттер, мәтіндер, аудио және бейнематериалдар)
қолданылды.


2


Page 3

МАЗМҰНЫ

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ............. 4

«Ақпаратпен жұмыс жасау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау .................................................. 4
«Компьютер таңдаймыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау ..................................................... 10
2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТА ПСЫРМАЛАР ........... 14
«Деректер базасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау................................................................ 14
3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 18
«Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау.............................................................................................................................. 18

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР ........... 21
«Python (пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау ............................................................................................................................................... 21




3


Page 4

1-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТ ЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒА Н ТАПСЫРМАЛАР
«Ақпаратпен жұмыс жасау» бөлімі бойынша жиынтық бағалау

Оқу мақсаты 9.2.1.1

9.4.1.1

9.1.3.1

9.4.2.1

Ақпараттың қасиеттерін анықтау (маңыздылық,
дәлдік, сенімділік, құндылық)
Компьютерде ұзақ уақыты жұмыс істеу тәуекелін сыни түрде бағалау
Бұлтты технологияларды қолданатын
құжаттармен бірлескен жұмысты жүзеге асыру
Желідегі этикалық және құқықтық нормаларын
бұзу салдары туралы айту
Бағалау критериі Білім алушы
• Ақпараттың қасиеттерін анықтайды
• Компьютерді ұзақ уақыт бойы қолдануға
байланысты қауіптерге сыни пікір білдіреді
• Бұлтты технологиялардын ерекшелерін атайды,
қолданады
• Желіде жұмыс істеу барысында этикалық және
құқықтық нормаларды сақтайды
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 20 мин
Тапсырмалар

1. Келесі жағдайда ақпарат қасиетін аңықтаңыз: анасы екі жастағы баласына «Әліппе» сатып
алды.
a) Өзектілік;
b) Дәлдік;
c) Ақиқаттық;
d) Қажеттілік.

2. Алматы қаласынан Астанаға дейін пойызға билет алу үшін толық берілген ақпаратты
таңдаңыз.


Жауыбыңызды түсіндіріңіз.………………………………………………………………............
………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………...… ….............

Сурет – 1 Сурет – 2
4


Page 5

3.Ақпараттың түсініктілік қасиеті бойынша суреттерді сәйкестендіріңіз.
a)Тү сініктілік қасиетіне аңықтама беріңіз:………………………............…………….......
.....................................................................................................................................................
4.Арман компьютерде ұзақ уақыт жұмыс жасайды. Денсаулығына қандай зиян келуі
мүмкін, ойланып, сыни пікір білдіріңіз.
5.Әлішер өз құжаттарын Google Drive және OneDrive қоймаларында сақтайды.
а) Қолданылған технологияны атаңыз.
……………………………………………………………………………………………….....
в) Google Drive және OneDrive қоймаларының мүмкіндіктерін сипаттаңыз.
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………………
…………………………………………………………
…………………………………………………………
…………………………………………………………
…………………………………………………………
…..................................................................................
5


Page 6

6.Желілік этикеттің екі ережесін жазыңыз.
………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………
………………………………………………………………………………………………………
6


Page 7

Бағалау критериі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Ақпараттың қасиеттерін
анықтайды
1 ақпарат қасиетін анықтайды; 1
2
толық ақпарат берілген суретті
анықтайды;
1
таңдалған жауабын түсіндіреді; 1
3
ақпараттың түсініктілік қасиеті бойынша
суреттерді сәйкестендіреді;
1
түсініктілік қасиетіне анықтама береді; 1
Компьютерді ұзақ уақыт
бойы қолдануға
байланысты қауіптерге
сыни пікір білдіреді
4
компьютерде ұзақ уақыт отырған себептен
болатын ауруларды анықтайды;
1
аурулардың болу себептерін нақты
сипаттайды;
1
Бұлтты
технологиялардың
ерекшелерін атайды,
қолданады
5
ұсынылған технологияны атайды; 1
google drive және onedrive қоймаларының
мүмкіндіктерін сипаттайды;
1
Желіде жұмыс істеу
барысында этикалық және құқықтық
нормаларды сақтайды
6
желілік этикеттің 1-ережесін сипаттайды; 1
желілік этикеттің 2-ережесін сипаттайды. 1
Барлығы: 11
7


Page 8

«Ақпаратпен жұмыс жасау» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата- аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
Білім алушының аты- жөні _______________________________________Сынып_____________________
Бағалау критериі Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орташа Жоғары
Ақпараттың қасиеттерін
анықтайды
Ақпарат қасиетін, толық ақпарат
берілген суретті анықтауда,
таңдалған жауабын түсіндіруде,
ақпараттың түсініктілік қасиеті
бойынша суреттерді
сәйкестендіруде, т үсініктілік
қасиетіне ан ықтама беруде қиналады
Ақпарат қасиетін, толық ақпарат
берілген суретті анықтауда, таңдалған
жауабын түсіндіруде, ақпараттың түсініктілік қасиеті бойынша суреттерді сәйкестендіруде, түсініктілік қасиетіне анықтама беруде қателіктер жібереді
Ақпараттың қасиеттерін
дұрыс анықтайды
Компьютерді ұзақ уақыт
бойы қолдануға байланысты қауіптерге сыни пікір білдіреді
.
Компьютерде ұзақ уақыт отырған
себептен болатын аур уларды
анықтауда, аурулардың болу
себептерін сипаттауда қиналады
Компьютерде ұзақ уақыт отырған
себептен болатын ауруларды анықтауда, аурулардың болу себептерін сипаттауда біраз қате жібереді
Компьютерде ұзақ уақыт
отырған себептен болатын аурыларды дұрыс анықтайды. Аурулардың
болу себептерін толық сипаттайды
Бұлтты технологиялардың
ерекшелерін атайды, қолданады
Ұсынылған технологияны атауда,
Google Drive және OneDrive
технологияларын сипаттау да
қиналады
Ұсынылған технологияны атауда,
Google Drive және OneDrive
технологияларын сипаттауда қателіктер
жібереді
Ұсынылған технологияны,
Google Drive және OneDrive
технологияларын дұрыс
сипаттайды
8


Page 9

Желіде жұмыс істеу
барысында этикалық және
құқықтық нормаларды
сақтайды
Желілік этикеттің 1, 2-ережесін
сипаттауда қиналады
Желілік этикеттің 1, 2-ережесін
сипаттауда қателіктер жібереді
Желіде жұмыс істеу
барысында этикалық және құқықтық нормаларды дұрыс сақтайды
9


Page 10

«Компьютер таңдаймыз» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 9.1.1.1
9.1.2.1
9.3.1.1
Мақсатына байланысты компьютердің
конфигурациясын таңдау Қолданушының
Қажеттілігіне байланысты программалық қамтамасыз
етуді таңдау
Процесс моделдерін (физикалық, биологиялық, экономикалық) электрондық кестеде әзірлеу және
зерттеу
Бағалау критериі Білім алушы
•Компьютердің міндетіне қарай конфигурациясын
таңдайды
•Қолданушының қажеттілігіне байланысты
программалық қамтамасыз ету түрін аңықтайды
•Электронды кестеде процесстертің моделін зерттейді
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Білу және түсіну
Қолдану
Орындау уақыты 20 мин
Тапсырмалар
1.Есы қандай компоненттерімен ерекшеленеді?
Ойыңызды жинақтап, кестені толтырыңыз.
Мәтінмен жұмыс істеу үшін компьютер Графикамен жұмыс істеу үшін компьютер
2.Ноутбук орнына NETBOOK–ті пайдаланудың екі артықшылығын анықтаңыз.
.............................................................................................................................
...........................
........................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................
3.Бер
процессорды таңдаңыз және таңдауыңызды түсіндіріңіз.
1
2
........................................................................................................................................................
........................................................................................................................................................ ........................................................................................................................................................
10


Page 11

4.1 Төмендегі берілген жүйелік программалық қамтамасыздандырудың мақсаттарын
көрсетіңіз.
a)Бір нақты қолданушының мәселесін шешу
b)Компьютер ресурстарын басқару
c)Операциялық жүйенің мүмкіндігін кеңейту
d)Жаңа бағдарламалар жасау
Жауабы: ___________________________________
4.2 Программалау жүйелерін қолданбай, қолданушы өз мәселелерін компьютер арқылы
шешуге арналған программалық қамтамасыздандырудың түрі қалай аталады:
a)Драйверлер;
b)Жүйелік программалық қамтамасыздандыру;
c)Қолданбалы программалық қамтамасыздандыру;
d)Утилиталар;
e)Аспаптық программалық қамтамасыздандыру.
Жауабы: ___________________________________
5.1 Жолаушы сағат 08:00 Таволжан кентінің автовокзалына келіп, автобус кестесін қарады.
Жолаушының осы кестеге сәйкес Ақжол станциясына ең ерте келетін уақытын анықтаңыз.
a)08:40
b) 10:45
c)11:20
d) 12:15
e)10:20
f)8:40
Жауабы: ______________________________________
5.2. «Келу уақыты», «Кету уақыты» бағандарының ұяшықтар форматын анықтаңыз.
.......................................................................................................................................................
.......................................................................................................................................................
11


Page 12

Бағалау критериі Тапсыр
ма №
Дескриптор Балл
Білім алушы
Компьютердің
міндетіне қарай
конфигурациясын
таңдайды
1
мәтінмен жұмыс істеу үшін компьютер
компоненттерін ерекшелейді;
1
графикамен жұмыс істеу үшін компьютер
компоненттерін ерекшелейді;
1
2
netbook–ті пайдаланудың бірінші
артықшылығын сипаттайды;
1
netbook–ті пайдаланудың екінші
артықшылығын сипаттайды;
1
3
ойын компьютеріне қолайлы процессорды
таңдайды;
1
таңдауын негіздейді; 1
Қолданушының
қажеттілігіне байланысты программалық қамтамасыз ету түрін аңықтайды
4
жүйелік программалық
қамтамасыздандырудың 1-мақсатын дұрыс
таңдайды;
1
жүйелік программалық
қамтамасыздандырудың 2-мақсатын дұрыс
таңдайды;
1
программалық қамтамасыздандырудың
түрін таңдайды;
1
Электронды кестеде
процесстертің моделін зерттейді
5
электронды кестеде берілген моделді
зерттейді;
1
электронды кестеде ұяшықтар форматын
анықтайды.
1
Барлығы 11
12


Page 13

«Компьютер таңдаймыз» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата- аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
Білім алушының аты- жөні _______________________________________Сынып_____________________
Бағалау критериі Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орташа Жоғары
Компьютердің міндетіне
қарай конфигурациясын
таңдайды
Мәтінмен жұмыс істеу және
графикамен жұмыс істеу үшін
компьютер конфигурациясының
компоненттерін ерекшелеуде,
NETBOOK–ті пайдаланудың
артықшылықтарын сипаттауда,
ойын компьютеріне қолайлы
процессорді таңдауда қиналады
Мәтінмен жұмыс істеу және
графикамен жұмыс істеу үшін
компьютер конфигурациясының
компоненттерін ерекшелеуде,
NETBOOK–ті пайдаланудың
артықшылықтарын сипаттауда,
ойын компьютеріне қола йлы
процессорді таңдауда қателіктер
жібереді
Мәтінмен жұмыс істеу үшін және
графикамен жұмыс істеу үшін компьютер конфигурациясының компоненттерін дұрыс анықтайды,
NETBOOK–ті пайдаланудың артықшылықтарын дұрыс сипаттайды, ойын компьютеріне
қолайлы процессорді дұрыс
таңдайды
Қолданушының қажеттілігіне
байланысты программалық қамтамасыз ету түрін аңықтайды
Жүйелік программалық
қамтамасыздандырудың мақсаттарын таңда уда,
программалық қамтамасыздандырудың түрін
аңықтауда қиналады
Жүйелік программалық
қамтамасыздандырудың мақсаттарын таңдауда,
программалық қамтамасыздандырудың түрін
анықтауда қателіктер жібереді
Жүйелік программалық
қамтамасыздандырудың мақсаттарын, программалық
қамтамасыздандырудың түрін
дұрыс анықтайды
Электронды кестеде
процестердің моделін
зерттейді
Электронды кестеде берілген
моделді зерттеуде, электронды
кестеде ұяшықтар форматын анықтауда қиналады
Электронды кестеде берілген
моделді зерттеуде, электронды
кестеде ұяшықтар форматын анықтауда қателіктер жібереді
Электронды кестеде берілген
моделін дұрыс зерттейді,
электрондық кестеде деректер
көрсетілген ұяшықтардың форматын дұрыс анықтайды
13


Page 14

2-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТ ЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Деректер базасы» бөлімі бойынша жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 9.2.2.1 «Дерекқор, жазба, өріс» терминдерін түсіндіру
9.2.2.2 Электрондық кестеде деректер базасын жасау
9.2.2.3 Деректерді іздеу, сұрыптау және сүзгілеуді жүзеге
асыру
Бағалау критериі Білім алушы
•Мәліметтер қоры, жазба, өріс терминдерін біледі
•Электронды кестеде мәліметтер қорын құрастырады
•Электрондық кестеде мәліметтерді іздеу әдістерін
аңықтайды
•Мәлімет қорында сұрыптауды және сүзгілеуді
жүзеге асырады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 25 мин
Тапсырмалар
1.Түсініктер мен анықтамалардың арасында сәйкестікті орнатыңыз.
Өріс
Берілгендермен толтырылған кестенің жолдары
Берілгендермен толтырылған кестенің
бағаналары
Жазба
Мәліметтер қорын құруға, оны берілімдермен
толтыруға, өңдеуге, сақтауға, пайдаланушының
сұранысы бойынша информацияны кез келген
түрінде алуға арналған жүйелі программалау
жүйелері
Мәлімет қорын
басқару жүйесі
Пайдаланушыға кестелерді толтыруды, түзетуді
оңайлату үшін дайындалған жүйе
2.5 «А» сыныбының оқушысы Боранбаева Айжан 01.01.2009 жылы Алматы қаласы, Абылайхан
көшесінде 20- үй, 55-пәтерде тұрады. ЖСН-і 090101800395.
a)Деректер қорының өрістерін көрсетіңіз және оқушының мәліметтерін кестеге енгізіңіз .
b)Құрастырылған деректер қорында «Кілттік өріс» ретінде қай өрісті ұсынуға болады?
14


Page 15

...........................................................................................................................................................
...........................................................................................................................................................
3.Төмендегі кестеде «Өнімдер» мәлімет қорының фрагменті көрсетілген. Төмендегі сұрыптау
шартын қанағаттандыратын өнімді атаңыз.
(Бағасы(1 кг)>160)және(Саны>=20)
Өнім Саны (кг) Бағасы (тенге)
Макарон 11 160
Ет 20 1200
Нан 6 60
Май 15 1700
Тұз 30 90
.....................................................................................................................................................................
4.Төмендегі кестеде «Өнімдер» мәлімет қорының фрагменті көрсетілген. Осы мәлімет қорында
ЕТ немесе М
АЙ өнімдері бойынша суретте сүзгілеу шартын көрсетіңіз.
Мәлімет қоры «Өнімдер»
№ Өнім Саны
(кг)
Бағасы
(тенге)
Өндіруші
1 Макарон 11 160 AOO “Корона”
2 Ет 20 1200 АОО”Табыс”
3 Нан 6 60 ТОО “Ауыл”
4 Май 15 1700 ТОО “Ауыл”
5 Тұз 30 90 АОО “Жер”
5.«Өнімдер» мәлімет қорының кестесінде ӨНІМ өрісі бойынша орындалған әрекетті
сипаттаңыз.
................................................................................................................................................................
................................................................................................................................................................
1
2
15


Page 16

Бағалау критериі Тапсыр
ма №
Дескриптор Балл
Білім алушы
Мәліметтер қоры, жазба,
өріс терминдерін біледі
1
мәлімет қорындағы «өріс» түсінігін
анықтайды;
1
мәлімет қорындағы «жазба» түсінігін
анықтайды;
1
мәлімет қорын басқару жүйесінің
анықтамасын көрсетеді;
1
Электронды кестеде
мәліметтер қорын
құрастырады
2
деректер қорының өрістерін дұрыс ұсынады; 1
мәліметтер қорын дұрыс толтырады; 1
«кілттік өрісті» анықтайды; 1
Электрондық кестеде
мәліметтерді іздеу
әдістерін аңықтайды
3
мәлімет қорында шартты қанағаттандыратын
өнімді анықтайды;
1
Мәлімет қорында
сұрыптауды және
сүзгілеуді жүзеге
асырады
4
ет немесе май өнімдер бойынша сүзгілеу
шартын көрсетеді;
1
5
өнімдер бойынша орындалған 1-әрекетті
түсіндіреді;
1
өнімдер бойынша орындалған 2 -әрекетті
түсіндіреді.
1
Барлығы 10
16


Page 17

«Деректер базасы» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата- аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
Білім алушының аты-жөні _______________________________________Сынып_____________________
Бағалау критериі Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орташа Жоғары
Мәліметтер қоры, жазба, өріс
терминдерін біледі
Мәлімет қорындағы
«өріс»/«жазба» түсініктерін,
мәлімет қорын басқару
жүйесінің а нықтамасын
анықтауда қиналады
Мәлімет қорындағы «өріс»/«жазба»
түсініктерін, мәлімет қорын басқару
жүйесінің анықтамасын анықтауда
қателіктер жібереді
Мәліметтер қоры, жазба, өріс
терминдерін дұрыс
анықтайды
Электронды кестеде мәліметтер
қорын құрастырады
Деректер қорының өрістерін
ұсынуда, мәлемттер қорын
толтыруда, «Кілттік өрісті»
анықтауда қиналады
Деректер қорының өрістерін ұсынуда,
мәліметтер қорын толтыруда, «Кілттік
өрісті» анықтауда қателіктер жібереді
Электронды кестеде
мәліметтер қорын дұрыс құрастырады
Электрондық кестеде
мәліметтерді іздеу әдістерін анықтайды
Мәлімет қорында шартты
қанағаттандыратын өнімді
анықтауда қиналады
Мәлімет қорында шартты
қанағаттандыратын өнімді анықтауда
қателіктер жібереді
Электрондық кестеде
мәліметтерді іздеу әдістерін дұрыс анықтайды
Мәлімет қорында сұрыптауды
және сүзгілеуді жүзеге асырады
ЕТ немесе МАЙ өнімдер і
бойынша сүзгілеу шартын
көрсетуде, өнімдер бойынша
орындалған 1, 2- ші әрекетті
түсіндіруде қиналады
ЕТ немесе МАЙ өнімдері бойынша
сүзгілеу шартын көрсетуде, өнімдер бойынша орындалған 1, 2- әрекетті
түсіндіруде қателіктер жібереді
Мәлімет қорында сұрыптауды
және сүзгілеуді дұрыс жүзеге асырады
17


Page 18

3-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТ ЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау» бөлімі бойынша
жиынтық бағалау
Оқу мақсаты 9.3.3.1 Бір өлшемді массивті пайдалана отырып Python
программалау тілінде программа кодын құру
9.3.3.2 Екі өлшемді массивті пайдалану арқылы Python
программалау тілінде программа кодын құру
Бағалау критериі Білім алушы
•Программалық код жазу барысында бір өлшемді
массивті қолданады
•Программалық код жазу барысында екі өлшемді
массивті қолданады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Орындау уақыты 20 мин
Тапсырмалар
1. «Бір өлшемді массив» терминін сипаттаңыз.
……………………………………………………………………………………………………….
….……………………………………………………………………………………………………
i. Бір өлшемді массивке мысал келтіріңіз.
……………………………………………………………………………………………………….
….……………………………………………………………………………………………………
2. Тапсырма шарттарын оқып, программалық кодты жазыңыз.
i. Бос орындармен бөлінген сөздерден тұратын жол берілген. Онда қанша сөз бар екенін анықтаңыз. ii. K әрпі бірнеше рет кездесетін жол берілген. Жолда кездесетін K әрпінің жалпы санын анықтаңыз.
3. Екі өлшемді массивті қолданып, тапсырманы орындаңыз.
Екі санды шығарыңыз: екі өлшемді массивте ең үлкен элемент тұратын жол нөмірі мен баған
нөмірі.
4.Е i және j. Массивте i және j нөмірлері бар
бағандарды өзгертіп, нәтижені шығарыңыз.
Бағдарлама N және m массивтің өлшемдерін, содан кейін массив элементтерін, содан кейін i
және j сандарын алады. Шешімде swap_columns (a,i, j) функциясын қолданыңыз.
Ақпарат көзі: http://pythoshka.ru/page_id388.html
18


Page 19

Бағалау критериі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Программалық
кодта бір өлшемді
массив қолданады
1 «бір өлшемді массив» терминін сипаттайды; 1
бір өлшемді массив мысалын келтіреді; 1
2 айнымалыны сипаттайды; 1
length әдісі арқылы жолдың ұзындығын
анықтайды;
1
count әдісі арқылы белгілі таңбалардың
санын анықтайды;
1
жолды енгізу әдісін қолданады;
Программалық кодта
екі өлшемді массив қолданады
3 айнымалыларды сипаттайды; 1
программалық кодта циклді қолданады; 1
программалық кодта шарттар қолданады; 1
4 циклді қолданады; 1
swap_columns әдісін қолданады; 1
split() қолданады. 1
Барлығы: 12
19


Page 20

«Python (пайтон) программалау тілінде алгоритмдерді программалау» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата-
аналарға ақпарат беруге арналған рубрика
Білім алушының аты- жөні _______________________________________Сынып_____________________
Бағалау критериі Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орташа Жоғары
Программалық кодта бір
өлшемді массив қолданады
Программалық кодта бір
өлшемді массивті пайдалану
кезінде қиналады
«Бір өлшемді массив» терминін
сипаттау кезінде/ бір өлшемді
массив мысалын келтіруде,
айналымды сипаттауда/ length
әдісі арқылы жолдың
ұзындығын/ count әдісі арқылы
белгілі таңбалардың санын
анықтауда / жолды енгізу әдісін
қолданғанда қателіктер жібереді
Программалық кодта бір
өлшемді массив дұрыс
пайдаланады
Программалық кодта екі
өлшемді массив қолданады
Программалық кодта екі өлшемді
массивті пайдалану кезінде қиналады
Айнымалыларды сипаттау
кезінде қателер жібереді/ программалық кодта цикл мен шарттарды пайдаланған кезде/
swap_columns/split() әдістерін пайдаланған кезде қателіктер жібереді
Программалық кодта екі
өлшемді массив дұрыс
пайдаланады
20


Page 21

4-ТОҚСАН БОЙЫНША ЖИЫНТ ЫҚ БАҒАЛАУҒА АРНАЛҒАН ТАПСЫРМАЛАР
«Python (пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру» бөлімі бойынша жиынтық
бағалау
Оқу мақсаты 9.3.3.9 Дайын сценарий бойынша ойын әзірлеу
9.3.3.5 Ойынның артқы фонын құру
9.3.3.6 Ойынға арналған дайын кейіпкерлер жүктеу
9.3.3.7 Кейіпкер қозғалысын программалау
9.3.3.8 Пернетақтадан кейпкерді басқару
Бағалау критериі Білім алушы
•Сценарий бойынша ойын құрастырады
•Ойынның артқы фонын құрастырады
•Ойынға арналған кейіпкерлерді жүктейді
•Пернетақта арқылы кейіпкерлерді басқарады
Ойлау дағдыларының
деңгейі
Қолдану
Жоғары деңгей дағдылары
Орындау уақыты 40 мин
Практикалық жұмыс
1. Ойын сценарийін ойластырыңыз.
2. 2 D ойынды құрастырыңыз.
3. Ойында фон мен спрайттарды пайдаланыңыз.
4. Ойында пернетақта кейіпкерлерін басқару мүмкіндігін жасаңыз.
5. Ойын нәтижесін есептейтін программалық кодты программаға қосыңыз.
6. Ойынды тестілеуден өткізіңіз.
Мұғалім үшін ұсыныстар: бөлім бойынша жиынтық бағалауды екі кезеңге бөліп өткізуге
болады.
1 кезең - оқушылардан ойын сценарийінің жоспарын, фон мен кейіпкерлерді дайындауды
сұраңыз.
2 кезең - оқушылардан ойын үшін программалық кодты жасауды сұраңыз.
21


Page 22

Бағалау критериі Тапсырма

Дескриптор Балл
Білім алушы
Ойынды дамытады
1
ойын сценарийін құрастырады; 1
фон үшін суреттерді дайындайды; 1
ойын үшін кейіпкерлерді дайындайды; 1
Ойын фонын жасайды
және ойын үшін дайын
таңбаларды жүктейді
2
фонды ойынға жүктейді; 1
кейіпкерлерді ойынға жүктейді; 1
суреттерді дискіге сақтайды; 1
Таңба қозғалысын
программалайды 3
ойын кейіпкерлері үшін бағдарламалық
кодты жазады;
1
шартты пайдаланады; 1
циклді пайдаланады; 1
Пернетақтадан
таңбаларды басқарады
4
пернетақтадан таңбаларды басқаруды
қосады;
1
get_pressed модулін пайдаланады; 1
get_focused модулін пайдаланады; 1
set_repeat модулін пайдаланады. 1
Барлығы 13
22


Page 23

«Python (пайтон) программалау тілінде 2D ойынын құру» бөлімі үшін жиынтық бағалау нәтижесі бойынша ата- аналарға ақпарат
беруге арналған рубрика
Білім алушының аты- жөні _______________________________________Сынып_____________________
Бағалау критериі Оқу жетістіктерінің деңгейі
Төмен Орташа Жоғары
Ойынды дамытады Ойынды әзірлеу кезінде қиындық
тудырады
Ойын сценрийі/фон үшін суретті/
ойын үшін спрайттарды дайындау
кезінде қателіктер жібереді
Ойынды дұрыс құрастырады
Ойын фонын жасайды және
ойын үшін дайын таңбаларды
жүктейді
Кейіпкерлерді жүктеу кезінде
ойын аяын жасау кезінде қиындықтар туындайды
Фонды ойынға жүктеу кезінде/
дискідегі суретті сақтағанда/
кейіпкерлерді ойынға жүктеу
қателіктер жібереді
Фон мен ойындарды дұрыс
жасайды және ойын үшін дайын таңбаларды жүктейді
Таңба қозғалысын
программалайды
Таңбалардың қозғалысын
программалау кезінде қиындықтар туындайды
Ойын кейіпкерлерінің
программалық кодын жазу кезінде /
шартты құрылымды пайдалану кезінде / циклдік құрылымды
пайдалану кезінде қателіктер жібереді
Таңбаның қозғалысын дұрыс
программалайды
Пернетақтадан таңбаларды
басқарады
Пернетақтадан таңбаларды
басқару кезінде қиындықтар туындайды
Басқару таңбалары арқылы
кейіпкерді пернетақтадан қосқан кезде /модульдерді қолданғанда/
get_pressed/ get_focused/.set_repeat
модулін пайдаланғанда қателіктер жібереді
Пернетақтасы бар таңбаларды
дұрыс басқарады
23


Page 24

24


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ