Материалдар / "Гүлге қонған аралар"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

"Гүлге қонған аралар"

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация. Аралардың дыбысы /з-з-з-з-з/, гүлге деген сүйіспеншіліктері.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Қараша 2018
534
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің технологиялық картасы.

Күні: Білім беру саласы: Қатынас . Бөлімі: Тіл дамыту Тақырыбы:Менің сүйікті ертегім.«Қотыр торғай» қазақ халық ертегісіМақсаты:Ертегі мазмұнын әңгімелеуге үйрету.Міндеттері:Білімділік: ертегіні сахналату арқылы тіл байлықтарын жетілдіру,сөйлесу барысында сұрақ қойып,оған дұрыс жауап беруге,сөздерді орнымен қолдана білуге жаттықтыру.Дамытушылық: ертегі тыңдауға деген қызығушылықтарын ояту,қиялдарын дамыту,жұмбақ шешкізу арқылы ой-өрістерін кеңейтуТәрбиелеушілік: ақылды болуға,әр істі ойланып істеуге тәрбиелеу.Алдын ала жұмыс: ертегі суреттерінен слайд жасау,жұмбақ жасыруға,сахналауға арнап ертегі кейіпкерлерінің суреттерін дайындау.Сөздік жұмыс: шеңгел,жабағы,қоспа,жүн иіру,құйын. Құрал жабдықтар,көрнекіліктер:ертегі суреттерінен слайд,үнтаспаға жазылған «Ертегілер» әні,жұмбақ жасыруға,сахналауға арнап ертегі кейіпкерлерінің суреттері.

Әрекет кезеңдеріПедагогтың іс-әрекетіБаланың іс-әрекеті
Мотивациялық-қозғаушы.(кіріспе бөлім)Ұйымдастыру кезеңі.Кіріспе1.Жылулық шеңбері.- Балалар біз бүгін ертегілер әлеміне саяхатқа шығамыз.





Жылулық шеңберіне тұрып,бір-біріне жақсы тілектер айтады.
Іздену-ұйымдастырушылық.(негізгі бөлім)Жаңа тақырып-Жарайсыңдар,қаншама көп ертегі білетіндеріңді көрсеттіңдер.Бүгін тағы бір ертегімен танысамыз.Мен айтқан өленнің ұйқасын тапсаңдар,ертегінің не туралы екенін білесіңдер.

Қар жауса да тоңбайды,Қолыма кеп қонбайды.Кіп-кішкентай,сүйкімдіАялаңдар ...(Г.Абдрахимова)-Дұрыс таптыңдар,бүгінгі тыңдайтын ертегіміз торғай туралы.Ертегіміз «Қотыр торғай» деп аталады.

Ертегіні оқып береді,түсініксіз сөздердің мағынасын түсіндіреді.

Мазмұны бойынша сұрақтар қояды:-Ертегі не туралы екен?-Торғай шеңгелге неліктен ренжіді?-Ең бірінші кімге барды?- Ең соңынан кімге барды?

Дәптермен жұмыс.Дәптердегі сурет бойынша ертегінің мазмұнын балаларға айтқызады.

Сергіту жаттығуыКөп отырып, шаршадық,Қозғалуды аңсадық.Жүгiргiмiз келедiӘдемiлеп ән салып,Ұшқандай боп кекiлiк,Биiк-биiк секiрiп,Ойнап-ойнап, тез өсiп,Кетемiз бiз жетiлiп.

Ертегіні сахналауБасқа киюге дайындалған ертегі кейіпкерлерінің суреттерін балаларға таратып беріп,ертегіні сахналатады.

Тыныс алу жаттығуы. «Мен құйынмын»Мен құйынмын, құйынмын,Шаң,тозаңды үйірдім.ү-ү-ү-ү-ү-фКездескеннің барлығынҰшырам деп шүйілдім.ү-ү-ү-ү-ү-ф(Г.Абдрахимова)Өлеңді тәрбиеші айтады,әр екі жол сайын балалар тыныс алу жаттығуын жасайды.

Дидактикалық ойын «Жұмбағымды шеш»Мақсаты: кейіпкерлерді сипаттауға үйрету.

Ойлануға жетелеуЕртегінің ең соңғы бөлімін қайта оқып беріп,ойлануға жетелейтін сұрақтар қояды:-Қалай ойлайсыңдар,біреуінің жібі желге ұшып,біреулері қорқып,ертегі кейіпкерлері неге сонша әуреге түсті?-Қотыр торғайға ұқсап елдің бәрінің мазасын алуға бола ма?


Тәрбиешіні тыңдайды.







Өлеңнің ұйқасын тауып,ертегінің не туралы екенін табады:

-торғайды









Ертегіні тыңдайды,сөздердің мағынасын түсініп алады.Сұрақтарға жауап береді.











Дәптердегі суретке қарап,ертегіні екінші рет тыңдайды.

Сурет бойынша ертегінің мазмұнын айтады.

Қыздар шеңбер құрып,өлең жолдарын айтып,айналып жүреді,ұлдар шеңбер ішінде «қасқыр» болады.







Өлең айтылып болғанда «қасқырлар» қыздарды ақырын ұстауға тырысады.

Әр екі жол сайын балалар тыныс алу жаттығуын жасайды,мұрынмен тыныс алып,ауыздан баяу шығарады.

















суреттегі ертегі кейіпкерін суреттейді:-Бұл –үй жануары.Сақалы бар ылғи секеңдеп жүреді.



Ертегі бөлігін тыңдайды.Сұраққа өз ойларымен жауап береді.
Рефлексивті-түзетушілік(Қорытынды)ҚорытуЕртегі мазмұны бойынша сұрақтар қояды,тақырыпты қорытады.Жақсы қатысқан балаларды мадақтайды.



Күтілетін нәтиже: Нені білуі керек:сурет бойынша ертегінің мазмұнын әңгімелеуді.Нені игереді:ертегі кейіпкерлерін сипаттауды,сөздерді дұрыс қолданып,ойларын дәл жеткізуді Нені біледі: дауыстарын құбылта отырып ертегіні сахналауды,сұрақты дұрыс қойып,оған
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!