Материалдар / Ғұндар тайпаларының бірігуі

Ғұндар тайпаларының бірігуі

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғұндардың жерді көршілері дунхулар ғұндардың жерін тартып алуды ойластырады. Осы мақсатпен екі рет елші жіберіп, Мөденің арғымағы мен әйелін беруді талап етеді. Мөде: «Арғымақ пен әйел- халқымның садағасы, алсын»,- деп бергізеді. Үшінші келгенде малға қолайсыз, бір қарыс жерді беру талабын қояды. Мөде: «Екі талабын орындадым, арғымақ та, әйел де өзімдікі болатын. Жер жақсы болса да, жаман болса да – халықтың игілігі!
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
15 Мамыр 2024
142
0 рет жүктелген
225 ₸ 250 ₸
Бүгін алсаңыз 10% жеңілдік
беріледі
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Түркістан облысы Шардара ауданы Т.Тәжібаев жалпы орта мектебі
Қысқа мерзімді (сабақ) жоспары
Ғұн тайпаларынң бірігуі

Бөлім:

Ғұндар

Пән мұғалімі:

Джуркабаева Улжалгас

Күні:

24.01.2024ж

Сынып:

Қатысушылар саны: 20 Қатыспағандар саны:0

Сабақтың тақырыбы:

Ғұндар тайпаларының бірігуі

Зерттеу сұрағы:

Неге Мөде шанюй «Жер мемлекеттің меншігі» деді?

ОShape1 қу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

5.3.1.1. Картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету.

5.3.1.2. Ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылуын түсіндіру.

ОДД

Қолдану

Жоғарғы деңгей дағдысы

*Тарихи ойлау дағдысы *Тарихи концепт

Тарихи дереккөздерді түсіндіру

Дәлел

Сабақтың мақсаты

1. Картадан ғұндардың орналасуын көрсетеді..

2. Ғұндар жайында жазылған дереккөздерді айтады.

3. Көшпелілер үшін жердің қаншалықты маңызды болғанын түсіндіреді.

*Бағалау критерийі

1. Картадан ғұндардың орналасуын көрсете алады.

2. Қытай жазба деректері мен заттай деректерді талқылай алады.

3. Көрпелілер үшін жердің қандай маңызды болғанын түсіндіре алады.

 Shape2

мөде

   Сабақтың барысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру кезеңі

1.Сәлемдесу,түгелдеу.

2.Психологиялық ахуал: «Менің бүгінгі көңіл күйім» Смайликтер көрсету.

Үй тапсырмасын ыстық орындық әдісі арқылы пысықтау.


Ой қозғау.

Оқушыларды сабақтың тақырыбы және мақсатымен таныстыру


https://youtu.be/VeDkzxuMsu8

«Кинометафора» әдісі

Ғұндар деген кімдер

1 Ғұндар мемлекеттік дәрежеге қалай жетті?

2Мөде.шаньюй дегеніміз кім?

3 Ғұндар қандай мемлекеттермен көрші тұрды деп ойлайсыңдар?



Оқушылар өз ойларын ортаға салады.




Оқушылар Ғұнтар туралы мәлімет алып, сұрақтарға жауап береді




Мадақтау

Смайлик

тер







https://youtu.be/VeDkzxuMsu8


Жаңа сабақ


































































































Сабақ тың соңы





  1. Тапсырма «картамен жұмыс»

жеке жұмыс

Балалар кескін картамен жұмыс жасайды.

1. Картадан ғұндар қандай аумақты иемденіп, Ұлы даладағы көшпенділердің алғашқы ірі мемлекетінің құрғандығын анықтаңдар.

2. Ғұндардың қандай елдермен көрші орналасқанын анықтаңдар.




2.Тапсырма «Жазба деректер сыр шертеді» топтық жұмыс.

Деңгейлік тапсырма

1AutoShape 1

А дерегі




AutoShape 2

Ә дерегі




-топ Қытай жазба деректері





AutoShape 3

В дерегі


AutoShape 4

Б дерегі












1.Қытайлар ғұндар жайлы не үшін мәліметтер жинады?

2.Дерек қаншалықты шындыққа жанасады?

3.Ғұндардың әскери өнері мен шаруашылығы арасында қандай байланыс бар?

4.Ғұндар бала тәрбиесінде қандай дағдыны дамытуға мән берді?

5.Ғұндар аймағындағы табиғи климат олардың шаруашылығына әсер етті ме?

( 1-қосымша)


2-топ Археологиялық заттай деректер.

«Әңгіме құру» 50 сөз


https://rel.kz/ndardy-arheologiyalyeskertkishteri/-


Суреттегі археологиялық артефакттарлық деректерді айқындайды.


3-топ Мөде шаньюй мемлекетті қалай басқарды

Кластер құру


Oval 7

Oval 3



Oval 1

Мөде


Oval 4 Oval 6



Oval 2 Oval 5






3 .тапсырма «көршіңмен бөліс»

жұптық жұмыс

«Бір қарыс жер туралы аңыз»


Аңызды оқып шығыңдар.


1.. Дунхулардың елші жіберуінің негізгі мақсаты неде?

2..Мөде шаньюй дунхулардың 1 және 2 шартын не үшін орындады?

3..Мөденің ашулануының себебі неде?

4.Шабуылдың нәтижесінде қандай жерлерді басып алды?

5.Сендер Мөденің орнында болсаңдар не істер едіңдер?

(2- қосымша)



Кері байланыс: «құс» - әдісі


Қосқаным

Ұсынысым

Сұрағым




Үйге тапсырма: Мөде шаньюй жайында эссе жазу.

Дескриптер


1.Ғұн мемлекетінің аумағын анықтайды.

2.Ғұндардың қандай елдермен көрші болғанын көрсетеді.






Дескриптор

1. Қытай жазба деректерінің үзінділерінен ғұндардың айналысқан шаруашылығын анықтайды.

2. Рим таришыларының айтқан сөздеріне анықтама береді.


Оқуда ерекше қиындықтары, мінез-құлық және эмотциональдық проблемалары бар балалар 2-топ


Кестемен жұмыс

Рим тарихшылары

Ғұндар жайындағы пікір

Қорытынды ой








дескриптор


1. Обалардан табылған заттар ғұндардың тұрмыс тіршілігі туралы қандай ақпарат беретінін айтады.

2. Ғұндарда шаруашылықтың қандай түрлері дамығандығын айтады.




Дескриптер

1 Мөде Шаньюй мемлекетті қалай басқарғанын түсіндіру.

2. Шаньюй шексіз билікке ие болғанын айту.









Дескриптор

1Аңыздағы негізгі идеясын айқындай алады..

2 Мөде Шаньюйдің «Жер мемлекеттің негізі мен ырысы» деген пікірін түсіндіре алады.

+Ерекше білім беру қажеттілігі бар балаларға үлкен мөлшердегі ашық суреттерді беру арқылы тапсырма беру

Оқушылар сабақ соңында

Қосқаным

Ұсынғаным

Сұрағым әдісіне жауап беру арқылы кері байланыс жүргізеді

















































Оқушылар топта өзін-өзі бағалайды.










Саяси және кескін карта









оқулық

Қазақстан тарихы

5-сынып

«NIS»

Астана 2017 Авторы:А.М.Ибраева

126-бет
























https://rel.kz/ndardy-arheologiyalyeskertkishteri/-








оқулық

128 бет
















225 ₸ - Сатып алу

Материал жариялап тегін
сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!