Материалдар / Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы

Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы

Материал туралы қысқаша түсінік
КМЖ 5 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
02 Мамыр 2024
204
2 рет жүктелген
250 ₸
Бүгін алсаңыз
+13 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +13 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

     

Бөлім:

5.4.Ғұндар

Педагогтіңаты-жөні


Күні:


Сынып:5

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы

Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары.

Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

Сабақтыңмақсаты

Ғұн мемлекетінің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

Құндылықтар

Сыни және креативті

     

Сабақтыңбарысы

Сабақтыңкезеңі/ уақыт

Педагогтіңәрекеті

Оқушыныңәрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

2 минут























3 минут












1.Ұйымдастыру:

Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сынып оқушыларына әскери қару жарақтар ұсыну арқылы оқушыларға психологиялық мінездеме беріледі.

«Құм сағат» әдісі бойынша өткен сабақты қайталау арқылы «Ғұн тайпаларының бірігуі» атты тақырыбында үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап ала отырып,тақырыппен жаңа сабақтың тікелей байланысты екенін түсіндіреді.

1.Орта азияда ғұн мемлекеті құрылған уақыт-б.з.б ІІІ ғасыр

2.Ғұндардың билеушісі-шаньюй

3.Ғұн мемлекетінің негізін қалаған-Мөде шаньюй

4.Мөде шаньюй билік құрған уақыт-б.з.б. 206-174

5.Мөде шаньюйдің «Жер-мемлекетіміздің негізі мен ырысы» деген пікірді түсіндір-Жер халықтыкі деген мағына.

« Картаны сөйлет» айдары бойынша карта ұсынылып оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:







Картада не көріп отырсыздар?
Не ерекше болды?

Тақырыпты болжап көріңіз....

Болжамдарын негіздейді

Оқушылар жауаптары тыңдалып болған соң, осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.









Дескриптор:

-cұрақтaрға оқыған деректері бойынша жауап айтады.

ЕББҚ білім алушы көмекші карточкалар арқылы төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді










Мұғaлімнің мадақтау сөздері

Тамаша! Жарайсың! Өте жақсы




















Тақырыптық суреттер











Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІІІ т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.





Суреттер топтамасы

Сабақтың ортасы





15 минут









10 минут























7 минут

Зерттеу мен талдау

«Кинометафора» әдісі оқушыларға бейне материал ұсынылады.

1-тапсырма

«Түсін,талда,жеткіз»-мәтінмен жұмыс

Оқушыларға мәтін,карта таратады, тапсырма мәнін түсіндіреді Мәтіннің мазмұнына сүйене отырып, ғұндардың көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау анықтайды.

1.Ғұндардың әскери құрылымы

2.Ғұндар қалай қаруланған?

3.Ғұндардың көрші елдермен қарым-қатынасы

Тақырып мазмұнымен танысып, «Тарихи шынжыр» әдісі арқылы мәтін бойынша мазмұндайды.

2-тапсырма

«Біліміңді таныт» әдісі бойынша тақырыптық тест тапсырмасы ұсынылады.

1.Шаньюйдан кейінгі лауазым-түменбасы

2.Әр түменбасында бекітілген әскер-10 мың

3.Ғұндарда жақсы ұйымдастырған әскер-атты әскер

4.Ғұндардың маңызды қаруы-садақ пен жебе

5.Ғұндар мен Қытай арасындағы қақтығын созылған уақыт-3 ғасыр

ЕББҚ білім алушы көмекші карточкалар арқылы төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

3-тапсырма

«Пікірің қажет»

Оқушыларға сурет ұсынылып. «Ғұндар мен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?» сұрағын ұсынылады.

4-тапсырма

«Таңдау тақтасы» әдісі

1.«Сұрақтар банкасы» әдісі

Картаны қолданып, сұрақтарға жауап беріңіз.

Сұрақтар

Біздің тақырып

Ғұндардың орналасқан аймағын сипаттаңыз


Ғұндар қандай тайпалық одақтармен көрші орналасқан?



2. Кестеде берілген мемлекеттермен ғұндардың қарым-қатынасы туралы мәліметтерді жазыңыз

Көрші елдер

Ғұндармен қарым-қатынасы

Қытай



Үйсіндер



Қаңлылар





Оқушы

лар бейнебаян көреді, бейнебаян бойынша берілген сұрақтарға жауап береді, оқушылар бір-бірінің жауаптарын тыңдап, толықтырады.





Оқушылар тақырыптық тест тапсырады.

Оқушылар сурет бойынша «Ғұндар мен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?» сұрағына жауап береді,өзара талдайды.



Ұсынылғантапсырмаларды өз таңдаулары бойынша орындайды..





Кестеде берілген мемлекеттермен ғұндардың қарым-қатынасы туралы мәліметтерді



Сұрақтарды топ басшылары өзара алмасып, жауап берген топтың жауабын алдын ала дайындалған жауаппен салыстыруын қадағалаңызДескриптор:

1.Ұлы Қытай қорғанының салынуының себептерін анықтап сипаттама береді.

2.Ұлы Қытай қорғанының ерекшеліктерін анықтап, сипаттама береді.

Дескриптор:

ғұндар орналасқан аймақты сипаттайды;

ғұндармен көршілес орналасқантайпалық бірлестіктердіанықтайды

Дескриптор:

1.Ғұндардың Қытаймен қарым-қатынасы туралы жазады;

2.Ғұндардың үйсіндермен қарым-қатынасы туралы жазады;

3.Ғұндардың қаңлылармен қарым-қатынасы

туралы жазады;

Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 8(7)-сыныбына арналған оқулық

З.Е. Қабылдинов, Ж.Н. Қалиев, А.Т. Бейсембаева

Алматы «Атамұра» 2018

























Тірек-сызбалар

























Тақырып

тық кесте

Сабақтың аяғы

5 минут

2 минут



Сабақты қорытындылау

«Эйлер шеңбері» әдісі

Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап, сараланады.А-4 параққа, шағын постерге Эйлер шеңбері сызылып, кезекпен идеялар талқыланып, жазылады. Кім?Не№ Неге? Қайда Нәтиже? деген сұрақтар ұсынылады.

Кім? Не? Неге? Қайда ? Нәтиже.

250 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ