Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

         

    Бөлім:

    5.4.Ғұндар

    Педагогтіңаты-жөні


    Күні:


    Сынып:5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары.

    Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

    Сабақтыңмақсаты

    Ғұн мемлекетінің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

    Құндылықтар

    Сыни және креативті

         

    Сабақтыңбарысы

    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтіңәрекеті

    Оқушыныңәрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут























    3 минут












    1.Ұйымдастыру:

    Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сынып оқушыларына әскери қару жарақтар ұсыну арқылы оқушыларға психологиялық мінездеме беріледі.

    «Құм сағат» әдісі бойынша өткен сабақты қайталау арқылы «Ғұн тайпаларының бірігуі» атты тақырыбында үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап ала отырып,тақырыппен жаңа сабақтың тікелей байланысты екенін түсіндіреді.

    1.Орта азияда ғұн мемлекеті құрылған уақыт-б.з.б ІІІ ғасыр

    2.Ғұндардың билеушісі-шаньюй

    3.Ғұн мемлекетінің негізін қалаған-Мөде шаньюй

    4.Мөде шаньюй билік құрған уақыт-б.з.б. 206-174

    5.Мөде шаньюйдің «Жер-мемлекетіміздің негізі мен ырысы» деген пікірді түсіндір-Жер халықтыкі деген мағына.

    « Картаны сөйлет» айдары бойынша карта ұсынылып оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:







    Картада не көріп отырсыздар?
    Не ерекше болды?

    Тақырыпты болжап көріңіз....

    Болжамдарын негіздейді

    Оқушылар жауаптары тыңдалып болған соң, осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.









    Дескриптор:

    -cұрақтaрға оқыған деректері бойынша жауап айтады.

    ЕББҚ білім алушы көмекші карточкалар арқылы төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді










    Мұғaлімнің мадақтау сөздері

    Тамаша! Жарайсың! Өте жақсы




















    Тақырыптық суреттер











    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІІІ т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.





    Суреттер топтамасы

    Сабақтың ортасы





    15 минут









    10 минут























    7 минут

    Зерттеу мен талдау

    «Кинометафора» әдісі оқушыларға бейне материал ұсынылады.

    1-тапсырма

    «Түсін,талда,жеткіз»-мәтінмен жұмыс

    Оқушыларға мәтін,карта таратады, тапсырма мәнін түсіндіреді Мәтіннің мазмұнына сүйене отырып, ғұндардың көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау анықтайды.

    1.Ғұндардың әскери құрылымы

    2.Ғұндар қалай қаруланған?

    3.Ғұндардың көрші елдермен қарым-қатынасы

    Тақырып мазмұнымен танысып, «Тарихи шынжыр» әдісі арқылы мәтін бойынша мазмұндайды.

    2-тапсырма

    «Біліміңді таныт» әдісі бойынша тақырыптық тест тапсырмасы ұсынылады.

    1.Шаньюйдан кейінгі лауазым-түменбасы

    2.Әр түменбасында бекітілген әскер-10 мың

    3.Ғұндарда жақсы ұйымдастырған әскер-атты әскер

    4.Ғұндардың маңызды қаруы-садақ пен жебе

    5.Ғұндар мен Қытай арасындағы қақтығын созылған уақыт-3 ғасыр

    ЕББҚ білім алушы көмекші карточкалар арқылы төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

    3-тапсырма

    «Пікірің қажет»

    Оқушыларға сурет ұсынылып. «Ғұндар мен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?» сұрағын ұсынылады.

    4-тапсырма

    «Таңдау тақтасы» әдісі

    1.«Сұрақтар банкасы» әдісі

    Картаны қолданып, сұрақтарға жауап беріңіз.

    Сұрақтар

    Біздің тақырып

    Ғұндардың орналасқан аймағын сипаттаңыз


    Ғұндар қандай тайпалық одақтармен көрші орналасқан?



    2. Кестеде берілген мемлекеттермен ғұндардың қарым-қатынасы туралы мәліметтерді жазыңыз

    Көрші елдер

    Ғұндармен қарым-қатынасы

    Қытай



    Үйсіндер



    Қаңлылар





    Оқушы

    лар бейнебаян көреді, бейнебаян бойынша берілген сұрақтарға жауап береді, оқушылар бір-бірінің жауаптарын тыңдап, толықтырады.





    Оқушылар тақырыптық тест тапсырады.

    Оқушылар сурет бойынша «Ғұндар мен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?» сұрағына жауап береді,өзара талдайды.



    Ұсынылғантапсырмаларды өз таңдаулары бойынша орындайды..





    Кестеде берілген мемлекеттермен ғұндардың қарым-қатынасы туралы мәліметтерді



    Сұрақтарды топ басшылары өзара алмасып, жауап берген топтың жауабын алдын ала дайындалған жауаппен салыстыруын қадағалаңызДескриптор:

    1.Ұлы Қытай қорғанының салынуының себептерін анықтап сипаттама береді.

    2.Ұлы Қытай қорғанының ерекшеліктерін анықтап, сипаттама береді.

    Дескриптор:

    ғұндар орналасқан аймақты сипаттайды;

    ғұндармен көршілес орналасқантайпалық бірлестіктердіанықтайды

    Дескриптор:

    1.Ғұндардың Қытаймен қарым-қатынасы туралы жазады;

    2.Ғұндардың үйсіндермен қарым-қатынасы туралы жазады;

    3.Ғұндардың қаңлылармен қарым-қатынасы

    туралы жазады;

    Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 8(7)-сыныбына арналған оқулық

    З.Е. Қабылдинов, Ж.Н. Қалиев, А.Т. Бейсембаева

    Алматы «Атамұра» 2018

























    Тірек-сызбалар

























    Тақырып

    тық кесте

    Сабақтың аяғы

    5 минут

    2 минут



    Сабақты қорытындылау

    «Эйлер шеңбері» әдісі

    Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап, сараланады.А-4 параққа, шағын постерге Эйлер шеңбері сызылып, кезекпен идеялар талқыланып, жазылады. Кім?Не№ Неге? Қайда Нәтиже? деген сұрақтар ұсынылады.

    Кім? Не? Неге? Қайда ? Нәтиже.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Досжанова Жанар Багитовна
    02 Мамыр 2024
    379
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    КМЖ 5 сынып
    Материалдың қысқаша нұсқасы

         

    Бөлім:

    5.4.Ғұндар

    Педагогтіңаты-жөні


    Күні:


    Сынып:5

    Қатысушылар саны:

    Қатыспағандар саны:

    Сабақтың тақырыбы

    Ғұндардың көрші мемлекеттермен қарым-қатынастары.

    Зерттеу сұрағы: Ғұндармен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?

    Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

    5.3.2.2 Қазақстан аумағындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

    Сабақтыңмақсаты

    Ғұн мемлекетінің көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау

    Құндылықтар

    Сыни және креативті

         

    Сабақтыңбарысы

    Сабақтыңкезеңі/ уақыт

    Педагогтіңәрекеті

    Оқушыныңәрекеті

    Бағалау

    Ресурстар

    Сабақтың басы

    2 минут























    3 минут












    1.Ұйымдастыру:

    Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Сынып оқушыларына әскери қару жарақтар ұсыну арқылы оқушыларға психологиялық мінездеме беріледі.

    «Құм сағат» әдісі бойынша өткен сабақты қайталау арқылы «Ғұн тайпаларының бірігуі» атты тақырыбында үй тапсырмасы бойынша сұрақтарға жауап ала отырып,тақырыппен жаңа сабақтың тікелей байланысты екенін түсіндіреді.

    1.Орта азияда ғұн мемлекеті құрылған уақыт-б.з.б ІІІ ғасыр

    2.Ғұндардың билеушісі-шаньюй

    3.Ғұн мемлекетінің негізін қалаған-Мөде шаньюй

    4.Мөде шаньюй билік құрған уақыт-б.з.б. 206-174

    5.Мөде шаньюйдің «Жер-мемлекетіміздің негізі мен ырысы» деген пікірді түсіндір-Жер халықтыкі деген мағына.

    « Картаны сөйлет» айдары бойынша карта ұсынылып оқушыларға төмендегідей сұрақ қойылады:







    Картада не көріп отырсыздар?
    Не ерекше болды?

    Тақырыпты болжап көріңіз....

    Болжамдарын негіздейді

    Оқушылар жауаптары тыңдалып болған соң, осы сабақта басты зерттелетін мәселеге ойларын шоғырландыруға назар аударылады. Жаңа сабақтың тақырыбы ашылады, сабақ мақсаты мен бағалау критерийлері таныстырылады.









    Дескриптор:

    -cұрақтaрға оқыған деректері бойынша жауап айтады.

    ЕББҚ білім алушы көмекші карточкалар арқылы төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді










    Мұғaлімнің мадақтау сөздері

    Тамаша! Жарайсың! Өте жақсы




















    Тақырыптық суреттер











    Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінгі дейін). Бес томдық. ІІІ т. – Алматы: «Атамұра», 2010 ж.





    Суреттер топтамасы

    Сабақтың ортасы





    15 минут









    10 минут























    7 минут

    Зерттеу мен талдау

    «Кинометафора» әдісі оқушыларға бейне материал ұсынылады.

    1-тапсырма

    «Түсін,талда,жеткіз»-мәтінмен жұмыс

    Оқушыларға мәтін,карта таратады, тапсырма мәнін түсіндіреді Мәтіннің мазмұнына сүйене отырып, ғұндардың көрші елдермен қарым-қатынасын анықтау анықтайды.

    1.Ғұндардың әскери құрылымы

    2.Ғұндар қалай қаруланған?

    3.Ғұндардың көрші елдермен қарым-қатынасы

    Тақырып мазмұнымен танысып, «Тарихи шынжыр» әдісі арқылы мәтін бойынша мазмұндайды.

    2-тапсырма

    «Біліміңді таныт» әдісі бойынша тақырыптық тест тапсырмасы ұсынылады.

    1.Шаньюйдан кейінгі лауазым-түменбасы

    2.Әр түменбасында бекітілген әскер-10 мың

    3.Ғұндарда жақсы ұйымдастырған әскер-атты әскер

    4.Ғұндардың маңызды қаруы-садақ пен жебе

    5.Ғұндар мен Қытай арасындағы қақтығын созылған уақыт-3 ғасыр

    ЕББҚ білім алушы көмекші карточкалар арқылы төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

    3-тапсырма

    «Пікірің қажет»

    Оқушыларға сурет ұсынылып. «Ғұндар мен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?» сұрағын ұсынылады.

    4-тапсырма

    «Таңдау тақтасы» әдісі

    1.«Сұрақтар банкасы» әдісі

    Картаны қолданып, сұрақтарға жауап беріңіз.

    Сұрақтар

    Біздің тақырып

    Ғұндардың орналасқан аймағын сипаттаңыз


    Ғұндар қандай тайпалық одақтармен көрші орналасқан?



    2. Кестеде берілген мемлекеттермен ғұндардың қарым-қатынасы туралы мәліметтерді жазыңыз

    Көрші елдер

    Ғұндармен қарым-қатынасы

    Қытай



    Үйсіндер



    Қаңлылар





    Оқушы

    лар бейнебаян көреді, бейнебаян бойынша берілген сұрақтарға жауап береді, оқушылар бір-бірінің жауаптарын тыңдап, толықтырады.





    Оқушылар тақырыптық тест тапсырады.

    Оқушылар сурет бойынша «Ғұндар мен Ұлы Қытай қорғанының салынуы арасында қандай байланыс бар?» сұрағына жауап береді,өзара талдайды.



    Ұсынылғантапсырмаларды өз таңдаулары бойынша орындайды..





    Кестеде берілген мемлекеттермен ғұндардың қарым-қатынасы туралы мәліметтерді



    Сұрақтарды топ басшылары өзара алмасып, жауап берген топтың жауабын алдын ала дайындалған жауаппен салыстыруын қадағалаңызДескриптор:

    1.Ұлы Қытай қорғанының салынуының себептерін анықтап сипаттама береді.

    2.Ұлы Қытай қорғанының ерекшеліктерін анықтап, сипаттама береді.

    Дескриптор:

    ғұндар орналасқан аймақты сипаттайды;

    ғұндармен көршілес орналасқантайпалық бірлестіктердіанықтайды

    Дескриптор:

    1.Ғұндардың Қытаймен қарым-қатынасы туралы жазады;

    2.Ғұндардың үйсіндермен қарым-қатынасы туралы жазады;

    3.Ғұндардың қаңлылармен қарым-қатынасы

    туралы жазады;

    Жалпы бiлiм беретiн мектептiң 8(7)-сыныбына арналған оқулық

    З.Е. Қабылдинов, Ж.Н. Қалиев, А.Т. Бейсембаева

    Алматы «Атамұра» 2018

























    Тірек-сызбалар

























    Тақырып

    тық кесте

    Сабақтың аяғы

    5 минут

    2 минут



    Сабақты қорытындылау

    «Эйлер шеңбері» әдісі

    Тақырып бойынша негізгі идеяларды жинақтап, сараланады.А-4 параққа, шағын постерге Эйлер шеңбері сызылып, кезекпен идеялар талқыланып, жазылады. Кім?Не№ Неге? Қайда Нәтиже? деген сұрақтар ұсынылады.

    Кім? Не? Неге? Қайда ? Нәтиже.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Қазақстан тарихы Сабақ жоспары 5 сынып
    02.05.2024
    379
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Досжанова Жанар Багитовна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации