Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Гук заңы
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспар
Сабақтың тақырыбы: Деформация.Серпімділік күші.Гук заңы.
Білім беру ұйымының атауы |
«Б.Тұрлыханов атындағы орта мектеп-бақшасы»КММ |
|||||
Пәні: |
физика |
|||||
Бөлім: |
7.3.Денелердің қзара әрекеттесуі. |
|||||
Педагогтің аты-жөні: |
Асанова М.Н |
|||||
Күні: |
07.12.2023ж |
|||||
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||||
Сабақтың тақырыбы: |
Деформация.Серпімділік күші.Гук заңы |
|||||
Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты: |
7.2.2.3- пластикалық және серпімді деформацияларды ажырату, мысалдар келтіру. 7.2.2.5-Гук заңының формуласы бойынша серпімділік күшін есептеу. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар істей алады: Деформация, серпімділік күші ұғымдарының физикалық мағынасын түсінді, пластикалық және серпімді деформацияларды ажырата білді. Көптеген оқушылар істей алады: Серпімділік күші, Гук заңы қандай физикалық шамаларға тәуелді екенін анықтады, формуласын жазды, есептеулер жүргізді. Кейбір оқушылар істей алады: Деформация, серпімділік күшін өмірмен байланыстырып, мысалдар келтірді |
|||||
Сабақтың барысы |
||||||
Сабақтың кезеңі//уақыты |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||
Сабақтың басы
2 мин.
5 мин.
5 мин Сыныппен жұмыс.
10 мин
Жұптық жұмыс |
Ұйымдастыру: Оқушылармен амандасу, отырғызу, түгендеу.
Үй тапсырмасын бекіту.
«Pop Corn»
әдісі.
2. Ауырлық күшінің
формуласы
8.Ауырлық күші мен
салмақтың бағыты қалай бағытталған?
Жаңа сабақ
«Демонстрациялық тәжірибе
көрсету»
әдісі «Борт журналы» әдісі
Сурет бойынша жаңа сабақты қысқаша түсіндіріп өтеді.
Виртуалды зертханалық жұмыс көрсету
|
Жұптық жұмыс. салмақтың Оқушылар ауырлық күші мен формулаларын қолданып есептейді, түсіндіреді
Оқушылар бейне материал
қарайды, сабақтың тақырыбын
анықтайды.
Динамо-метрмен жұмыс
жасайды.
Оқушылар виртуалды
зертхана
|
Ынталандыру
Дескриптор:
Дескриптор: -Ауырлық күші мен салмақтың формулаларын қолданады. Жалпы балл-1
Дескриптор:
Деформацияның түрлерін
ажыратады.
Дескриптор: Гук заңын қолданып, x-тің
мәнін есептейді. |
Pop Corn –ға жазылған сұрақтар
Слайд, сұрақтар Оқулық
Слайд.
Шарлар, ермексаз, серіппе.
Ватман, стикерлер.
Динамометр, жүктер, оқулық,ватманға салынған сурет.
http://bilimland.kz/index.php/kz/
|
||
Сабақтың ортасы.
13 мин Жеке жұмыс
|
|