Материалдар / Ғылым әлемі
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ғылым әлемі

Материал туралы қысқаша түсінік
Жаратылстану пәнінен
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
643
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ҚМЖПән :Жаратылыстану

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімінің мазмұны:5.1АҒылым әлемі1.2. Зерттеу сұрағыМектеп:№9мектеп-лицейі

Мерзімі: Мұғалімнің аты-жөні:Ахметова К.Ж
Сынып:Қатысқандар:Қатыспағандар:
Сабақ тақырыбы Зерттеу сұрағы
Оқу мақсаттары / ұзақ мерзім жоспардан 5.1.2.1 зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау;
Сабақ мақсаты

Оқушылардың барлығы-Зерттеу сұрағын анықтап,болжаммен тұжырымдайды.Оқушылардың көпшілігі-Топтаса отырып сыныптағы оқушыларға зерттеу жүргізе алады.Оқушылардың кейбірі -Кез-келген нысанға зерттеуді жоспарлай алады.
Бағалау критерийлері

Оқушы:- Зерттеу сұрағын анықтап,болжам жазады- Топтаса отырып сыныптағы оқушыларға зерттеу жүргізеді- Зерттеуді өзі жоспарлайды
Тілдік мақсаттар

Құндылықтарды қалыптастыруҚұндылық: Жалпыұлттық «Мәңгілік Ел» идеясының құндылықтары / «Болашаққа бағдар: Рухани жаңғыру»Әлемде бәсекеге қабілетті білімді ұрпақты тәрбиелеуге бағыттау.
Пәнаралық байланысҚазақ тілі.математика,тарих,физика,инорматика
Алдынғы білім5.1.1.1 Ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау
Сабақ барысы
Үақыт/Сабақ кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті (мақсатқа қалай қол жеткіземін?/ Оқушының іс-әрекеті/ Бағалау (әдіс-тәсілдер/ / стратегия)

Саралау тәсілдері (қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз?/ қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлайсыз?)
Сабақтың басы

Оқушылармен амандасу.Оқушылармен түгендеу,келмеген оқушылардың себебін анықтау.Мұғалім қабырғаға 3-5сөз жабыстырады оқушы санына қарап-Жасыл-Ғалымдар-Қызыл-Архиологтар-Көк-Жас зерттеушілер-Ақ-Психологтар-Сары-Жас дарындарӨздеріне ұнаған сөздің жанына барыңыздар дейді,неге таңдағанын сұрайды,сөздер алмастырады,ұнаған сөздің жанына баруды айтады.Осылай оқушыларды топқа бөледі.Оқушылар өзіне ұнаған сөздің жанына барады,неге таңдағаны туралы айтады,келесі сөзді таңдау арқылы топтарына барады.





№1тапсырма.Жеке жұмыс.
  • Сұрақтарға жауап беріңіз.
  • Берілген сурет бойынша қандай зерттеу жүргізуге болады?


  • Зерттеу сұрағын анықтаңыз.
  • Зерттеу сұрағы бойынша қандай болжам жасар едіңіз?
  • ДескрипторБілім алушы:уретке қарап, зерттеу саласын анықтайды;ерттеу сұрағын жазады;зерттеу сұрағы бойынша пікірін жазады.Өзін-өзі бағалау: «Бас бармақ» әдісімен бағалауЖақсы/Өте жақсы/Орташа





    Негізгі бөлім

    №2тапсырма. Топтық жұмыс.Сыныптағы оқушыларға зерттеу жүргізеді,постер арқылы қорғайды.Мұғалім бағыт береді.-Сынып оқушылар саны-Сынып ұқсас құрбыларды-Неге қызығады-Бойы-жасы т.бДескрипторБілім алушы:-Зерттеу сұрағын анықтау қажет-Зерттеу мақсаты-зерттеу түрлері-Сауалнама жүргізетін сұрақтар-Қорытынды-БолжамТоптар бірін-бірі бағалауы«Жеміс ағашы» тәсілі арқылы бағалауЖақсы/Өте жақсы/ОрташаБарлығы:- сыныпта зерттеу жүргізе аладыКөпшілігі:-ерекшеліктерін ажырата аладыКейбірі:-сауалнама сұрағын құрастыра алады.



    Сабақ соңы №3тапсырма. Жеке жұмыс.Зерттеу жоспары:1.Зерттеу мәселесі:2.Пәні:3.Нысаны:4.Мәселені шешугге ақпарат5.Тақырыбы:6.Мақсаты:7.Болжам:8.Қорытынды.ДескрипторБілім алушы:-Зерттеу мәселесі анықтайды.-Пәні анықтайды-Нысаны анықтайды-Мәселені шешугге ақпаратіздейді.-Тақырыбын жазады-Мақсаты:-Болжам жасайд-ҚорытындыӨзін-өзі бағалайды.

    Мұғалімнің өткізген сабақ бойынша рефлексиясы

    Ұялы телефон стратегиясыЖасыл спикер – түсініктіСары спикер – әлі түсініксізҚызыл спикер – сұрағым бар






    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!