Сабақ жоспары №1
|
5.1А Ғылым әлемі |
Мектеп: С.Мәуленов атындағы №әуленов атындағы №37мектеп-лицейі |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Тохтарова Салтанат Абдумуратовна |
|||||
|
Сынып: 5 |
Күні: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Ғылымның рөлі Зерттеу сұрағы Зерттеуді жоспарлау |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.1.1- ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау 5.1.2.1- зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау 5.1.3.1- зерттеу жоспарын құрастыру 5.1.3.2 - зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Сіздің меңгеретініңіз: Жаратылыстану ғылымымен айналысқан энциклопедистер кімдер. зерттеу болжамын ұсыну жолдарын талдайсыз Сіздің білетініңіз: Жаратылыстану ғылымдары мен әлемді зерттеудің рөлін анықтаңыз зерттеу сұрағы негізінде болжамдарды тұжырымдаңыз |
||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||
|
1-Жаттығу 0-10 |
Түсіну |
|
|||
|
Ұлы ағылшын ғалымы Иссак Ньютон былай деп жазды: “Басқаларды білмеймін, ал мен өзімді су жағалай жүріп, бірде ұлудың қабыршығын, бірде су шайып әбден жұмырланған тасты тапқан баладай сезінемін. Ал ол кезде ақиқаттың алып мұхиты алдымда шетсіз-шексіз, зерттеусіз жатқан еді”. Осы сөздерді қалай түсіндіресің? Критериалды бағалау:
|
Презентация |
||||
|
2-Жаттығу 10-14 |
Талдау |
|
|||
|
Қандай ғалымдарды жаратылыстанушы және энциклопедистер деп атайды ? Критериалды бағалау:
|
|
||||
|
3-Жаттығу 14-18 |
Бағалау |
|
|||
|
Жаратылыстауға жататын ғылым түрлерін ата ? Критериалды бағалау:
|
|
||||
|
Үй тапсырмасы |
Табиғатты зерттеумен айналысатын ғылымдардың бірі жайында қажетті ақпараттарды жина. |
|
|||
|
Соңы |
|
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғылым әлемі
Ғылым әлемі
Сабақ жоспары №1
|
5.1А Ғылым әлемі |
Мектеп: С.Мәуленов атындағы №әуленов атындағы №37мектеп-лицейі |
||||
|
Мұғалімнің аты-жөні: Тохтарова Салтанат Абдумуратовна |
|||||
|
Сынып: 5 |
Күні: |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
||
|
Сабақ тақырыбы |
Ғылымның рөлі Зерттеу сұрағы Зерттеуді жоспарлау |
||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
5.1.1.1- ғылымның қызметтерін адам іс-әрекетінің түрі ретінде анықтау 5.1.2.1- зерттеу сұрағы мен болжамды тұжырымдау 5.1.3.1- зерттеу жоспарын құрастыру 5.1.3.2 - зерттеу жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін тұжырымдау |
||||
|
Сабақ мақсаттары |
Сіздің меңгеретініңіз: Жаратылыстану ғылымымен айналысқан энциклопедистер кімдер. зерттеу болжамын ұсыну жолдарын талдайсыз Сіздің білетініңіз: Жаратылыстану ғылымдары мен әлемді зерттеудің рөлін анықтаңыз зерттеу сұрағы негізінде болжамдарды тұжырымдаңыз |
||||
|
Саралап оқыту тапсырмалары |
|||||
|
1-Жаттығу 0-10 |
Түсіну |
|
|||
|
Ұлы ағылшын ғалымы Иссак Ньютон былай деп жазды: “Басқаларды білмеймін, ал мен өзімді су жағалай жүріп, бірде ұлудың қабыршығын, бірде су шайып әбден жұмырланған тасты тапқан баладай сезінемін. Ал ол кезде ақиқаттың алып мұхиты алдымда шетсіз-шексіз, зерттеусіз жатқан еді”. Осы сөздерді қалай түсіндіресің? Критериалды бағалау:
|
Презентация |
||||
|
2-Жаттығу 10-14 |
Талдау |
|
|||
|
Қандай ғалымдарды жаратылыстанушы және энциклопедистер деп атайды ? Критериалды бағалау:
|
|
||||
|
3-Жаттығу 14-18 |
Бағалау |
|
|||
|
Жаратылыстауға жататын ғылым түрлерін ата ? Критериалды бағалау:
|
|
||||
|
Үй тапсырмасы |
Табиғатты зерттеумен айналысатын ғылымдардың бірі жайында қажетті ақпараттарды жина. |
|
|||
|
Соңы |
|
|
|||
шағым қалдыра аласыз













