Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту
мақсаттары
|
7.2.4.1 идеясы ұқсас публицистикалық және көркем әдебиет
стиліндегі мәтіндердің тақырыбы, құрылымы, мақсатты аудиториясы,
тілдік ерекшелігін салыстыра
талдау:
7.4.5.1. сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс
белгілерін(даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс
қолдану
|
Cабақтың
басы:
3
минут
4
минут
Сабақтың
ортасы 
5
минут
6
минут
10
минут
3
минут
5
минут
3
минут
|
І. Ұйымдастыру
кезеңі.
*
Сәлемдесу
* Сынып оқушылары түгенделеді. Оқушылар назары сабаққа
аударылады
Жағымды ахуал
қалыптстыру
* Бір- бірімізді тыңдаймыз
десек, 1 шапалақ,
* Ұйымшыл боламыз десек, 2
шапалақ,
* Белсенділік танытамыз десек,
3 шапалақ ұрамыз
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау. «Кім жазды?»
әдісі
Ой шақыру «Суреттерді сөйлету»
әдісі

-
Балалар, суретте не бейленген? Ойларыңды ортаға
салыңдар
-
Бұл нені
аңғартады?
-
Екінші сурет негізінде өз
ойларыңды айтыңдар
жаңа сабақ тақырыбын
ашу
ІІІ. Жаңа сабақ ТЫҢДАЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
1-тапсырма.
Мәтінді тыңдап, оқиғаның
дамуы мен аяқталуын
болжаңдар

ОҚЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
3-тапсырма «Кім жылдам
орындайды?» әдісі
Мәтіндерді оқып, тақырыбын,
мақасатты аудиториясы мен тілдік амал-тәсілдерін салыстыра
талдаңдар
Тыңдалым
мәтіні
|
Оқылым мәтіні
|
Тақырыбы
|
|
|
Стилі
|
|
|
Мақсатты
аудиториясы
|
|
|
Тілдік
амал-тәсілдерін
|
|
|
ЖАЗЫЛЫМ
ТАПСЫРМАСЫ
5-тапсырма
«Экологиялық проблемаларды
шешуде ғылыми ғылыми фантастикаға қалай жүгінуге болады?»
тақырыбында дискуссивті эссе жазыңдар. Эссе құрылымын
ескеріңдер
ӘДЕБИ ТІЛ
НОРМАЛАРЫ

6-тапсырма
Айтылу мақсатына қарай
сөйлем соңында қойылатын тыныс белгілерін қолданып, экология
тақырбында бірнеше сөйлем
жазыңдар
Бекіту
тапсырмасы.
«Ұшу, қону» стратегиясы
арқылы сұрақтарға жауап
беріңдер
|
.
Сәлемдеседі
Оқушылар назарын сабаққа
аударады.
Жағымды психологиялық ахуал
қалыптастырады.
Жазып келген тапсырмасын
тексертеді.
Ой шақыру стратегиясы
арқылы
сұрақтарына жауап беріп, сабақтың тақырыбы
ашады.
QR – код арқылы ақын мәтінді
тыңдайды. Оқиғаның дамуы мен аяқталуын
болжайды
Оқылым мәтіндерінің тақырыбы мен стилін, мақсатты
аудиториясын тілдік амал-тәсілдерін салыстыра
талдайды
Грамматикалық тақырыпты
меңгереді
Сөйлем соңында қойылатын (даралаушы) тыныс белгілерін дұрыс
қолданады
|
ҚБ:
Мадақ
сөздер
ҚБ:
«СМС»
әдісі. Әр топ бір-біріне хат
жазу арқылы қай жерде қандай қате жібергендігін айтады. Бірін-бірі
бағалайды.
|

АКТ
Vimeo com.user /167434552/
revitw
7-сынып
Қазақ тілі
оқулығы
Панельді
тақта
СМС
парақшасы
Жұмыс
дәптер
АКТ
|
Сабақтың
соңы
5
минут
Үй
тапсырмасы:
1
минут
|
Рефлексия:
V
|
+
|
-
|
?
|
Бұрыннан білемін
|
Жаңа ақпарат
|
Менің ойлағаныма
қайшы,кереғар
|
Келісе алмаймын,
білгім келеді
|
|
|
|
|
8-тапсырма. Сұрақтарға жазбаша жауап
жазыңдар
|
Әр топ бір-біріне хат жазу
арқылы қай жерде қандай қате жібергендігін айтады. Бірін-бірі
бағалайды. Соңынан мадақ сөздер арқылы бағалау
жүргізіледі
|
Кері байланыс
парағы
|