Ғылыми фантастика жанры

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғылыми фантастика жанры

Материал туралы қысқаша түсінік
Қмж 5-сыныпқа
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

САБАҚ:

Мектеп:

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні:

Сынып: 7

Қатысқандар

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы

Ғылыми фантастика жанры

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

7.2.6.1 оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу.

7.4.5.1 сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін (даралаушы және ерекшелеуші) дұрыс қолдану.

Сабақтың мақсаттары

Барлық оқушылар: Мәтін мазмұнымен оқылым стратегиялары арқылы танысу, сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолдану;

Көпшілігі: оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу, сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолдану;

Кейбір оқушылар: оқылым стратегияларын қолдану: комментарий жасау, іріктеп оқу, зерттеп оқу, өз көзқарасын білдіру, сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолдану.

Бағалау критерийі:

  • Жағдаятқа ене отырып, өзіндік пікірін білдіре алады

  • Мәтінді түсінеді

  • Мәтіндегі негізгі ақпараттарды таба алады;

  • сөйлем соңында және сөйлем ішінде қойылатын тыныс белгілерін дұрыс қолданады.

Ойлау дағдыларының деңгейі:

Білу, түсіну

Құндылықтарға баулу

Зайырлы қоғам және жоғары руханият(3-құндылық)

Тілдік мақсат

Пәнге қатысты терминдер:фантастика,қиял,шындық өмір,тылсым,болашақ,ғаламшар,робот,техника т.б.

Диалог құруға/ шығарма жазуға арналған тіркестер:шындық өмір,тылсым күш,жаңа техника,болашаққа болжам,ғылыми фантастика т.б.

Талқылауға арналған сұрақтар:

1. ХХІ ғасырда фантастиканың рөлі қандай?

2.Фантазиядан құндылықтар шыға ма?

3. Қиялдау ғасырға бөлініп,бағыты өзгере ма?

4.Пунктуацияның қандай қажеттілігі бар?

Пәнаралық байланыс

әдебиет,физика,тарих

Осыған дейін меңгерілген білім

Фантастика туралы біледі.

Жоспар

Сабақтың кезеңі/ уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Қызығушылықты ояту

5 минут


Ұйымдастыру кезеңі. Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

Қызығушылығын ояту.

  • С уретке байланысты қандай ой айтасыңдар?



І.ОҚЫЛЫМ АЛДЫ.

Қиял, ғажайып, даму

Берілген тірек сөздердің, суреттердің бүгінгі сабақпен байланысын анықтайды. «Ғылыми фантастика» туралы бейнеролик көрсетіледі.Бейнеролик арқылы тақырыпты, бүгінгі сабаққа қатысты мәтін тақырыбын «Болжау» әдісі арқылы табады.

http://www.aktobegazeti.kz/?p=14306

Сабақтың тақырыбы мен мақсаты анықталады.

Оқушыларды түгендеп, назарын сабаққа аудару.

Берілген тірек сөздердің, суреттердің бүгінгі сабақпен байланысын анықтайды. «Ғылыми фантастика» туралы бейнеролик көрсетіледі.




ҚБ






7-сынып қазақ тілі














http://www.aktobegazeti.kz/?p=14306



Сабақтың ортасы.






















ІІ. ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ

Мәтінді оқып мәтін бойынша негізгі ақпараттарды іріктеңіздер.

Графикалық органайзер

Шығарманың аты

Негізгі ақпарат

Термин сөздер




Дескриптор:

  • Шығарманың атын анықтайды;

  • Негізгі ақпаратты анықтайды;

  • Термин сөздерді анықтайды.

ҚБ

ІІІ.ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. ӘТН.

Тапсырма.

Дескриптор:

  • Мәтінмен танысады;

  • Сөйлемдерге сұрау белгілерін қойып жазады;

  • Ойларын дәлелдейді.

ҚБ

Бекіту.

Ғылыми фантастика туралы екі түрлі көзқарасты «Бұрыштар» пікірталасы бойынша

талқылаңдар. Пікірталастың қорытындысын «Пікірталас кестесіне» жазыңдар.

Дескриптор:

  • Ғылыми фантастика туралы екі түрлі көзқарасты талқылайды;

  • Пікірталас жасайды;

  • Пікірталастың қорытындысын «Пікірталас кестесіне» жазады.

ҚБ

Мәтінді оқып мәтін бойынша негізгі ақпараттарды іріктеңіздер.






Шығарманың атын анықтайды;

Негізгі ақпаратты анықтайды;

Термин сөздерді анықтайды.









Ғылыми фантастика туралы екі түрлі көзқарасты «Бұрыштар» пікірталасы бойынша

талқылаңдар. Пікірталастың қорытындысын «Пікірталас кестесіне» жазыңдар.


















Мәтінмен танысады;

Сөйлемдерге сұрау белгілерін қойып жазады;

Ойларын дәлелдейді.










Ғылыми фантастика туралы екі түрлі көзқарасты «Бұрыштар» пікірталасы бойынша

талқылаңдар. Пікірталастың қорытындысын «Пікірталас кестесіне» жазыңдар.























ҚБ



















ҚБ


















ҚБ



















ҚБ



7-сынып қазақ тілі




















Сабақтың соңы

5 минут










Үйге тапсырма


Кері байланыс



5-тапсырма




Үлестірмелаі қағаз

Қосымша ақпарат

Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз?

Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз?

Пәнаралық байланыс

Қауіпсіздік ережелері

АКТ-мен байланыс
Құндылықтармен байланыс (тәрбиелік элемент)

Дифференциацияны берілетін тапсырма, күтілетін нәтиже, қолдау көрсету, бөлінетін уақыт, қолданылатын дереккөздер арқылы жүзеге асыруға болады.

Дифференциация сабақтың кез келген бөлімінде қолданылады.

Бұл бөлімді оқушылардың сабақ барысында алған білімдерін бағалау үшін қолданылатын әдіс-тәсілдеріңізді жазу үшін пайдаланыңыз.

Сабақ жоспарын құру үшін сізге өзге пән мұғалімдерінің көмегі керек пе?

Берілген тапсырмалардың қайсыбірі оқушылардың қауіпсіздігіне немесе денсаулығына қауіп төндіре ме?

Оқушылар сабақ барысында өздерінің АКТ дағдыларын дамыта ала ма?

Осы сабақ барысында НЗМ құндылықтарын дамытуға қандай мүмкіндік бар?


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
28.00.2025
115
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі