Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
ғылыми жоба
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
«Табиғатты қорғайық»атты
авторлық бағдарлама
Құрастырған:
2023 оқу жылы
Түсінік
хат
«Табиғатты аялайық» атты авторлық бағдарлама оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары және элективті курстарды әзірлеу және әдістемелік қамтамасыз ет барысында барлық деңгейдегі мемлекеттік жалпыға міндетті стандарттарды басшылыққа ала отырып, «Оқу жоспарының вариативті бөлігінің оқу бағдарламалары мен элективті курстарды сараптамадан өткізу және оларды жаңартылған білім беру мазмұны аясындаәдістемелік қамтамасыз ету» туралы ереже ҚР-ң 2007 жылғы 27 шілдедегі №319-III «Білім туралы» Заңына (06.05.2020 жылы енгізілген толықтырулар мен өзгертулер негізінде ) сәйкес әзірленді. Бағдарлама мазмұнын аптасына 1 сағат, жылына 34 сағат жүктеме берілген.
Адамзат қоғамы мен табиғи орта арасындағы қарым-қатынас қазіргі кез еңдегі ең өзекті мәселелердің бірі болып табылады.Экологиялық жағдай дың нашарлауы қоршаған ортадағы қайтарымсыз табиғи өзгерістерге әкеліп соғып отыр.Айталық, климаттың жылынуы,өзен-көлдердің суының азаюы,мұздықтардың еруі, сел тасқындардың жиі қайталануы, биологиялық алуантүрліліктің азайып, тіршіліктің жұтаңдануы және т.б.ғаламдық экологиялық проблемалар адамзат баласының болашағына деген алаңда тушылық туғызып отырғаны сөзсіз.
Авторлық бағдарламаның өзектілігі:аталған авторлық бағдарламада жаңартылған білім стандарты ережелеріне сәйкес 2-сынып оқушыларына дүниетану пәні бойынша оқушлардың табиғатқа деген қамқорлығын ояту мақсатында күнтізбелік тақырыптар түзіліп, әрбір тақырыпқа сәйкес сабақ жоспарлары мен оқушылардың дәптері құрастырылған. Авторлық бағдарламада, табиғат пен адам арасындағы байланыс, табиғатты қорғау ерекшеліктері, құстарды аялау, қорғңау мақсатындағы өтілетін сабақтар, табиғаттың қыр-сырларын түсіндіру мақсатында толық анықтамалар мен дидактикалық тапсырмалар, қызықты логикалық жаттығулвар берліген.
А вторлық бағдарламаның мақсаты:оқушыларға қоршаған ортаның ластануы тіршілік иелеріне өте зиян келтіретінін айтып, келешекке табиғат тағдыры өз қолдарында екені туралы толық түсінік беру;
Авторлық бағдарламаның міндеттері:экология мәселелеріне, табиғат келешегіне көз жүгіртіп, қоршаған ортаның тағдырына немқұрайлы қарамауға баулып, табиғатқа деген сүйіспеншіліктерін одан әрі дамыту;
қоршаған орта мен оның табиғи ресурстарын тиімді пайдалану барысында табиғатты қорғай алатын, аялай білетін адамгершілігі мол, ізгілікті, мәдениетті жоғары ұрпақ тәрбиелеу;
Авторлық бағдарламаның жүзеге асыру формалары: Жұмыс барысында оқушылар ұсынылған мәліметтер арасынан ең қажеттілерін таңдап алып, қосымша материалдарды жинақтау арқылы курс бойынша құрастырылған тапсырмалар арқылы
-Өз ойын ашық айта
алады;
- Өз іс-әрекетіне қорытынды жасай
біледі;
- Шығармашылықпен жұмыс
жасайды;
Бағалау формалары: оқушылардың білім деңгейі алға қойылған мақсат пен жас ерекшеліктеріне қарай бағаланады.Бағалау барысын да:материалдың дұрыс әрі сапалы баяндалуын,ұғымдар мен заңды лықтардың толық ашылуын,оқушылардың дербес жауап беруін,материалдың дәлелді баян далуын,интеллектуалды,жалпы оқуға қатысты және өзіндік икемділік қалыптастырғанын ескеру қажет
Күтілетін нәтиже:
-табиғатты аялайды, қорғайды, жанашырлықпен қарайды
- экология мәселелеріне, табиғат келешегіне орта мен оның табиғи ресурстарын тиімді пайдалануды біледі
Әрбір сабаққа ҚР «Білім стандартына сәйкес» 2020 6-сәуірдегі №130 бұйрығын басшылыққа ала отырып қысқа мерзімді сабақ жоспары түзілген. Бағдарлама 2020-2021 оқу жылында жарамдылығы 3 жыл мерзімге жасалынып: аптасына 1 сағат , оқу жылына 34-сағатқа қамтылған.
Т ұрақтылау (мазмұндық) бөлімі
«Адамзат және табиғат» (4 сағат) бөлімінде «Кіріспе. Адам және табиғат», «Табиғатты қорғаудағы адамның рөлі», «Адам және айналадағы дүние» атты тақырыптар қамтылып оқушыларға адамзат пен табиғат арасындағы байланыс пен ынтымақтастық, қамқорлық жайында үйретіледі. «Су-тіршілік көзі» (3 сағат) бөлімінде суды қорғау мәселелері, судың маңызы, судың қасиеттері оқытылады. «Ауа» атты (3 сағат) бөлімінде ауа жайлы , ауаның қасиеті,ауаның табиғат пен адам өміріндегі маңызы жайлы түсіндіріліп практикалық-теориялық жұмыс түрлері жүзеге асырылады. «Топырақ» атты (3 сағат) бөлімінде топырақ,топырақтың маңызы,,топырақты қорғау секілді топыраққа байланысты оқушылардың білім-біліктері толықтырылады.
«Өсімдік-тірі организм» (6 сағат) бөлімінде өсімдік – тірі организм екендігі оқушыларға түсіндіріліп, өсімдіктердің адам өміріндегі маңызы, өсімдіктің өсім-өнуі үшін не қажет екендігі,күз мезгілінде не себепті жапырақтар сарғаятындығы, Қазақстанның «Қызыл кітабына» енген өсімдіктер жайлы толық мәліметтер қамтылады. «Жануарлар әлемі» (6 сағат) бөлімінде Қазақстанның жануарлар дүниесін қорғау,жануарлардың адам өміріндегі маңызы, жануарлар тіршілігіне қажетті жағдай, жануарлар қалай қоректенетіндігі , жануарлар табиғатқа қалай бейімделетіндігі, Қазақстанның «Қызыл кітабына» енген жануарлар жайлық баяндалып, мәліметтер беріліп, ақпараттар қамтылады. «Құстар-біздің досымыз» (2 сағат) бөлімінде
Құстардың алуан түрлілігі , құстардың көбеюі, табиғи кешендерді қорғау шаралары , Қазақстанның қорықтары , экологиялық жорық кезінде оқушылардың өзін ұстау ережелері айтылады. «Жеріміздің табиғатын аялайық» (4 сағат) бөлімінде табиғи кешендерді қорғау шаралары, Қазақстанның қорықтары, экологиялық жорық кезінде оқушылар дың өзін ұстау ережелері үйретіледі. Қорытынды (3 сағат) бөлімінде серуен және тест, қорытынды практикалық жұмыстар жүргізіледі.
Нормативті
бөлім
Күнтізбелік тақырыптық жоспар.
аптасына 1 сағаттан жылына 34 сағат
№ |
Сабақтың тақырыбы |
Сағат саны |
Сабақ формасы |
|
Адамзат және табиғат (4 сағат) |
||||
1 |
Кіріспе. Адам және табиғат |
2 |
практикалық-теориялық |
|
2 |
Табиғатты қорғаудағы адамның рөлі |
1 |
практикалық-теориялық |
|
3 |
Адам және айналадағы дүние |
1 |
практикалық-теориялық |
|
Су-тіршілік көзі (3 сағат) |
||||
4 |
Су. Судың қасиеті |
1 |
практикалық-теориялық |
|
5 |
Судың маңызы |
1 |
практикалық-теориялық |
|
6 |
Суды қорғаңдар! |
1 |
практикалық-теориялық |
|
Ауа (3 сағат) |
||||
7 |
Ауа жайлы мәлімет |
1 |
экскурсия |
|
8 |
Ауаның қасиеті |
1 |
практикалық |
|
9 |
Ауаның табиғат пен адам өміріндегі маңызы |
1 |
теориялық |
|
Топырақ(3 сағат) |
||||
10 |
Топырақ |
1 |
дебат |
|
11 |
Топырақтың маңызы |
1 |
практикалық-теориялық |
|
12 |
Топырақты қорғау |
1 |
экскурсия |
|
Өсімдік-тірі организм (6 сағат) |
||||
13 |
Өсімдік – тірі организм |
1 |
практикалық-теориялық |
|
14 |
Өсімдіктердің адам өміріндегі маңызы |
1 |
практикалық-теориялық |
|
15 |
Өсімдікке су керек |
1 |
практикалық-теориялық |
|
16 |
Өсімдіктің өсім-өнуі үшін не қажет? |
1 |
практикалық-теориялық |
|
17 |
Күзде жапырақтар неге сарғаяды? |
1 |
практикалық-теориялық |
|
18 |
Қазақстанның «Қызыл кітабына» енген өсімдіктер |
1 |
практикалық-теориялық |
|
Жануарлар әлемі (6 сағат) |
||||
19 |
Жануарлардың адам өміріндегі маңызы |
1 |
практикалық-теориялық |
|
20 |
Қазақстанның жануарлар дүниесін қорғау |
1 |
практикалық-теориялық |
|
21 |
Жануарлар тіршілігіне қажетті жағдай |
1 |
практикалық-теориялық |
|
22 |
Жануарлар қалай қоректенеді? |
1 |
практикалық-теориялық |
|
23 |
Жануарлар табиғатқа қалай бейімделеді |
1 |
практикалық-теориялық |
|
24 |
Қазақстанның «Қызыл кітабына» енген жануарлар |
1 |
практикалық-теориялық |
|
Қ ұстар-біздің досымыз (2 сағат) |
||||
25 |
Құстардың алуан түрлілігі |
1 |
практикалық-теориялық |
|
26 |
Құстардың көбеюі |
1 |
практикалық-теориялық |
|
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз |