Сабақтың тақырыбы: С дыбысы
мен әрпін түзету.
Кезең:дыбысты қою
кезеңі
Сабақтың
мақсаты:. [С] дыбысын буында , дұрыс,
анық айтуға үйрету. Фонетикалық есту қабілетін дамыту, ойлау ,есте
сақтау қабілетін жетілдіру. Сөйлеу мүшелерінің қимыл-қозғалысын
дамыту ,сөздік қорын байыту, дұрыс, анық сөйлеуге
жаттықтыру
Көрнекіліктер: Суреттер, айна , С фонемасының
артикуляциялық кескіні, шар тапсырмалар.
Сабақтың
барысы:
1.Ұйымдастыру
кезеңі:
Біз көңілді
баламыз,
Айтқан тілді
аламыз.
Достарымызды
көргенде,
Қуана қарсы
аламыз.
Сәлем,сәлем,сәлем!
-Балалар бүгін аптаның қай
күні?
-Жақсы
жарайсыңдар!
Ғажайып
сәт:
«Үй
жануарлары»
-Балалар, бізге қонаққа
бұзауқан, қошақан, құлыншақ,ботақан және балапан
келді..
- Бұларды біз қандай жануарлар
дейміз?
- үй
(дұрыс)
-Ол біздерге өздерімен бірге
тапсырмалар алып келіпті, соны орындайық.
Бұзауқанның
тапсырмасы.
Бұл
не?
Ертемен күнде сен
,
Қолыңды
сүйкесең.
Кетіріп
кір-ласың,
Тап-таза боласың.(
------)
-Осы сабын деген сөзде ең
бірінші тұрған дыбыс,әріп қандай?
-Дұрыс
С дыбысықалай
айтылады?
«С» дыбысының артикуляциясын
еске түсіру.
-Ерін жымиып
тұрады.
-Тістердің арасы
ашық.
-Тілдің ұшы төменгі тістерге
тіреледі.
-Тілдің ортасы
көтерінкі,ортасында жырашық болады, сонымен ауа жолы
жүреді.
-Тілдің бүйір жақтаулары
жоғарғы азу тістерге тиіп тұрады.
ІІІ Дайындық кезінде
қолданатын жаттығуларды жасату.
Тіл туралы ертегіден үзінді.
-Ерте,ерте ертеде бір көңілді тіл болыпты. Ол тұратын үйдің есігі
үнемі ашылып-жабылып тұрады екен.Бір күні ол
таңертең ерте тұрып, терезені кең ашып, далаға
қарапты.
Оңға-солға қарайды. Далаға шығып,таза
ауада ,таңғы жаттығу жасайды.«алтыбақан» жаттығуынан кейін таңғы асын
ішті. Үйге кіріп жуынды. «науа»Шәй ішеді.Шәй ішіп отырып
ерініне тәтті тосап жағып алды да ернін
жалады. «тәтті тосап»
. Таңғы астан кейін далаға шығып
ойнады.Тілдің көңілі өте тамаша еді.
Тыныс алу
жаттығуы: «Кімнің көбелегі алысқа
ұшады.»
Фонематикалық
есту:
3
тапсырма
-Мен дыбыстарды айтамынcендер
[С
] дыбысын естісеңдер қолдарыңды
шапалақтаңдар. А,у,с,ш,қ,с,ч,с,щ,щ,с
Жылан қандай дыбыс
шығарады?
4.Балапанның тапсырмасы
:
Суреттерді с дыбысының
айтылуына байланысты орналастыр.
5 .Құлыншақтың
тапсырмасы.
Суреттерді мұқият
қара.әріптерді дұрыс жаз.
Сағат,маса,
троллейбус.
6.Ботақаның
тапсырмасы.
Мына сөздердегі бірінші
дыбыстың,әрпінің орнына «С» дыбысын,әрпін қойып,жаңа сөздерді
құра.
7.тапсырма « Сөз ойла,тез
ойла » дидактикалық ойын
«С» дыбысы бар аңдар:
арыстан,жолбарыс, қасқыр.
«С» дыбысы бар адам аты:
Сара,Сақан.
« С»дыбысы бар аспап:
Сыбызғы,Сырнай,Скрипка.
Қорытынды.
-Балалар,біз бүгін сабақта не
істедік?
Қандай дыбысты дұрыс айтуға
үйрендік?
Балаларды мақтап,мадақтап
бағалау.
«Жасбуын жалпы білім беретін
орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік
мекемесі
Ашық
сабақ
Сабақтың тақырыбы: [С] дыбысы
мен әрпін түзету
Өткізген
:
логопед Смагулова Жанар
Жұмсаққызы