Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Ғылыми жоба. Тақырыбы:"Табиғаттағы математика"
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ
ҚЫЗЫЛОРДА ОБЛЫСЫ ҚАРМАҚШЫ АУДАНЫ
Тақырыбы: «Табиғаттағы математика»
Бағыты: Математика, қолданбалы математика, информатика,
экономика
Секциясы: Қолданбалы математика
Авторы: Әмзеқызы Гүлжанат
Сыныбы: № 106 орта мектебінің 11 – сынып оқушысы
Жетекші: Шалманова Гулбахит Маратовна
№ 106 орта мектебінің математика пәні мұғалімі
Ғылыми жетекші: «Қорқыт Ата атындағы ҚУ» КЕАҚ
Физика және математика кафедрасының
меңгерушісі, педагогика
ғылымдарының кандидаты
Кайнбаева Лариса Сағитжанқызы
Жосалы – 2021 ж
АННОТАЦИЯ
Зерттеудің өзектілігі: Табиғат - бұл бізді қоршаған орта. Күн, ай, жұлдыз, ауа, жануар, тау, тас,құм және т.б. бізді қоршаған орта табиғат деген ұғымға негізделеді. Адам баласы ерте заманнан – ақ өзін айнала қоршаған табиғатпен танысып, оның сан алуан қырын ұғуға тырысқан.
Ұсынылып отырған зерттеу жұмысы табиғат пен математика арасындағы байланысты көрсете отырып, математиканың өмірімізге қаншалықта маңызы зор екенін көрсетуге арналған
Зерттеу жұмысының ғылыми болжамы: Егер біз математиканың табиғатпен тығыз байланысты екендігін терең ұғынып, оны нақты мысалдар арқылы дәлелдеп көрсете алсақ, онда олардың байланысы туралы таным-түсініктеріміз арта түсер еді, таңғажайып табиғатымыз бен математикаға деген құрметіміз арта түсер еді.
Бұл ғылыми жобаның басты мақсаты. Табиғат пен математика арасындағы байланысты көрсете отырып, математиканың өмірімізге қаншалықта маңызы зор екенін көрсету.
Жобаның міндеттері:
-Математика басқа ғылымдардың негізі екендігін дәлелдеу;
-Табиғат сандары Фибоначчи заңдылықтарындағы көрінісін таныту;
-Табиғат пен математиканың өзара тығыз байланысын нақты мысалдармен көрсету;
-Математика жоғары әсемдікке иегер пән екендігін анықтау.
Ғылыми жұмысының ғылыми жаңалығы. Математика мен табиғаттың байланысы туралы жан-жақты таныстырылып, оның пайда болу және әлемге таралуы туралы қызықты деректер ашылады, сонымен қатар оның мәдениет пен өркениеттің дамуына қосқан үлесі айқындалып, оны пайдалануға кеңестер көрсетілді.
Жұмыс қорытындысы. Математиканың пайда болуы мен адамзат өмірінде алатын орны кеңінен талдауға алынды.
Зерттеудің теориялық мәнділігі: Математика мен табиғаттың байланысының қыр-сырын жетік меңгердік.
Зерттеудің практикалық мәнділігі: Зерттеу нәтижесінде жинақталған материалдар болашақта математика мен табиғаттың байланысы туралы әрі қарай зерттеп, зерделеймін деушіге көмекші құрал, сондай-ақ мектептің оқу әдістемелік жұмыстарына, дүниетану, жаратылыстану сабақтарында, таңдау курстарында кеңінен қолдануға енгізуге болады.
Жұмыстың орындалу әдістері. Математика мен табиғаттың байланысы туралы терең танысу, деректер жинау, ғылыми ізденіс, зерттеу, талдау, салыстыру әдістері қолданылған.
АННОТАЦИЯ
Актуальность исследования: природа-это окружающая нас среда. Солнце, Луна, звезда, воздух, животное, гора,камень, песок и т. д. окружающая нас среда основывается на понимании природы. С древнейших времен человек старался познакомиться с окружающей природой и понять ее многообразие.
Предлагаемая исследовательская работа посвящена тому, что математика имеет важное значение в жизни, показывая связь между природой и математикой.
Научное прогнозирование исследовательской работы: если мы можем глубоко понять, что математика тесно связана с природой и доказывать ее на конкретных примерах, то у нас было бы больше познаний об их связях, уважение к нашей удивительной природе и математике.
Главная цель этого научного проекта. Показывая связь между природой и математикой, показать, что математика имеет важное значение в жизни.
Задачи проекта:
- Доказательство того, что Математика является основой других наук;
- Проявлять представления в закономерностях Фибоначчи чисел природы;
- Показать конкретные примеры взаимосвязи природы и математики;
- Определить, что Математика - предмет, обладающий высокой элегантностью.
Научная новизна научной работы. Были подробно ознакомлены о взаимосвязи математики и природы, раскрыты интересные факты о ее возникновении и распространении в мире, а также определены его вклад в развитие культуры и цивилизации, даны рекомендации по ее использованию.
Итоги работы. Широко проанализировано происхождение математики и место, которое занимает в жизни человечества.
Теоретическая значимость исследования: заключается в том, что мы изучили особенности взаимосвязи математики и природы.
Практическая значимость исследования: материалы, собранные в результате исследования, в дальнейшем могут быть использованы для дальнейшего изучения и изучения математики и природы, а также для широкого использования в учебно-методической работе школы, на уроках познания мира, естествознания, на курсах по выбору.
Методы выполнения работ. Использовались методы глубокого изучения, сбора данных, научного поиска, исследования, анализа, сравнения о взаимосвязи математики и природы.
ANNOTATION
Relevance of the study: nature is the environment around us. The sun, Moon, star, air, animal, mountain, stone, sand, etc. the environment around us is based on the understanding of nature. Since ancient times, man tried to get acquainted with the surrounding nature and understand its diversity.
The proposed research paper focuses on the fact that mathematics is important in life, showing the connection between nature and mathematics.
Scientific prediction research work: if we can deeply understand that mathematics is closely related to nature and prove it by concrete examples, then we would have more knowledge about their connections, respect for our amazing nature and mathematics.
The main goal of this scientific project. By showing the connection between nature and mathematics, show that mathematics is important in life.
Project objective:
- Proof that Mathematics is the basis of other Sciences;
- To show representations in the laws of Fibonacci numbers of nature;
- Show concrete examples of the relationship between nature and mathematics;
- To determine that Mathematics is a subject of high elegance.
Scientific novelty of scientific work. They were informed in detail about the relationship between mathematics and nature, revealed interesting facts about its origin and spread in the world, as well as identified its contribution to the development of culture and civilization, recommendations for its use.
Result of work. The origin of mathematics and the place it occupies in the life of mankind are widely analyzed.
The theoretical significance of the study: lies in the fact that we have studied the features of the relationship between mathematics and nature.
Practical significance of the research: the materials collected in the study can later be used for further study and learning of mathematics and nature, as well as for wide use in educational and methodical work of the school, the lessons of understanding the world, science courses of choice.
Methods of work. Methods of deep study, data collection, scientific search, research, analysis, comparison about the relationship of mathematics and nature were used.
ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ КҮНДЕЛІГІ
Ғылыми жұмыс тақырыбы: «Табиғаттағы математика»
Оқушының аты – жөні: Әмзеқызы Гүлжанат
Мектеп: № 106 орта мектебінің 11 сынып оқушысы
Жоба жетекшісі: «Қорқыт Ата атындағы ҚУ» КЕАҚ
Физика және математика кафедрасының
меңгерушісі, педагогика
ғылымдарының кандидаты
Кайнбаева Лариса Сағитжанқызы
|
Күні |
Жұмыс мазмұны |
Зерттеу әдістері |
Ескерту |
1 |
11.09.2019ж |
Ғылыми жұмыстың тақырыбын айқындау мақсатында ғылыми жетекшіммен кеңесуге, пікірлесуге бардық. |
Қызығушылық таныту |
|
2 |
18.10.2019ж |
Ғылыми жетекшімен үнемі кеңесе отырып, зерттеу жұмыстарын жүргізе бастадық. |
Талдау |
|
3 |
14.11.2019ж |
Зерттеу тақырыбы негізінде интернет, баспа материалдарымен танысып, олардың ішінен қажеттілерін іріктеу жұмыстарын жүргіздік. |
Зерттеу,талдау, жинақтау |
|
4 |
09.12.2019ж |
Қызылорда қаласына барып жетекшім екеуміз ғылыми жетекшімізден кеңес алуға бардық. |
Толықтыру |
|
5 |
15.01.2019ж |
Жетекшімізбен ақылдаса табиғаттағы математиканың рөлі зор екенін түсіндік. «Табиғаттағы математика»тақырыбын зерттеуді жөн көрдік |
Пікірлесу |
|
6 |
21.02.2020 |
Жетекшім екеуміз «Табиғаттағы математика» зерттеудің тақырыбын бекіттік. |
Зерттеу |
|
7 |
12.03.2020 |
Жұмыстың мақсатымен, міндетімен таныстым. Орындау барысы туралы көптеген мағлұматтар іздене бастадым. |
Жобаны жазу,талдау |
|
8 |
13.05.2020ж |
Кітапханаға барып қажетті материалдарды жинақтап, саралап-жүйеледім. |
Іздену |
|
9 |
17.06.2020ж |
Жұмысымның ғылыми жаңалықтарының бірі табиғатпен тығыз байланыста болуды түсіндім.Қызығушылығым күннен – күнге арта бастады. |
Анықтау |
|
10 |
11.08.2020ж |
Интернет желісі арқылы математикамен табиғаттың байланысын қарап,біле бастадым. |
Іздену |
|
11 |
09.092020ж |
Табиғатпен математиканың арасындағы байланысты ашу мақасатында ғылыми жетекшім Жайнаған апаймен әлеуметтік желі арқылы хабарласып,жобаның өзектілігімен таныстық |
Талдау |
|
12 |
15.10.2020 |
Мектебіміздің оқу әдістемелік кабинеттерінде жаратылыстану, бастауыш сыныптарда дүниетану секілді сабақтарда балалардың қызығушылығын арттыру мақсатында қолдануға болатынын білдім және ғылыми жұмысыма керекті мәлімет болғандықтан түртіп жазып алдым. |
Жинақтау |
|
13 |
05.11.2020ж |
Табиғат пен математика арасындағы байланысты зерттеу,талдау, салыстыру әдістерін қолдана бастадым. |
Салыстыру |
|
14 |
09.12.2020ж |
Табиғаттағы әртүрлі заттардан геометриялық фигураларды көріп білу арқылы менің осы жобаға деген қызығушылығым арта түсті |
Іздену |
|
15 |
20.01.2021ж |
Табиғаттағы өсімдіктер мен жануарлар мен математика арасындағы байланыста конус,алтыбұрыш кездесетінін білдім |
Зерттеу |
|
16 |
11.02.2021ж |
Бақшада,өнеркәсіп орындарында кез келген жерде болмасын математиканың көмегінсіз ешнәрсе болмайтынын түсіндім |
Салыстыру |
|
17 |
09.03.2021ж |
Жетекшіммен бірге Қармақшы ауданындағы білікті математик мұғаліммен кездесіп,математика ғылымдарының мағынасын түсіндім |
Іздену |
|
18 |
05.04.2021ж |
Тақырыпты кеңінен ашу мектепте биология кабинетіне барып,әртүрлі табиғи материалдармен таныстым |
Тәжірибе жүргізу |
|
19 |
21.05.2021ж |
Табиғатта математиканы қолдану мақсатында әртүрлі өсімдік түрлерімен таныстым . |
Кеңес алу |
|
20 |
10.06.2021ж |
Әрбір жазылған жұмысымды жетекшіме таныстырып отырдым.Бағыт-бағдар алдым. |
Талдау |
|
21 |
08.07.2021ж |
Ғылыми жұмысым жүйелі жазылу үшін, жобаның әр қадамында жазу ережелерін ескердім. |
Талдау |
|
22 |
12.08.2021ж |
Материалдарды толыққанды жинақтадым. |
Жинақтау |
|
23 |
22.09.2021ж |
Аудандық,облыстық кітапханаларда жұмысымды толықтырдым. |
Іздену |
|
24 |
07.10.2021ж |
Осы жұмысымды аяқтап,ұсыныстарымды жазып,қорытынды жасап ғылыми жетекшіммен бірге талдадық. |
Зерттеу,талдау, жинақтау |
|
770 ₸ - Сатып алу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
- Жүктелуде...
тақырыптармен дайындаймыз