Тараз инновациялық көпсалалы колледжі
БЕКІТЕМІН
Директордың оқу жұмысы
жөніндегі орынбасары
___________ Ж.Т.Серибаева
«___» ___________ 2024ж
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ОҚЫТУШЫ МЕН БІЛІМГЕРДІҢ ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ
КҮНДЕЛІГІ
Абдимомынова Ұ.С.
Тараз 2025 ж
Ғылыми зерттеу күнделігі
Қазақстан тарихы пәнінің оқытушысы:
Зерттеу тақырыбы: Ғаламдық экологиялық проблемалар
Зерттеу мақсаты:
1. Ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу механизмін түсіндіру
2. Ғаламдық экологиялық прблемалардың түрлерін анықтау
3. Ғаламдық экологиялық проблемаларды шешуде әлемдік тәжірибені зерттеу
Жұмыстың жаңалығы:Зерттеу жұмысын жазады, пікірталасқа қатысады.
Тақырыптың өзектілігі:Пән лексикасы және терминологиясы:Егемендік,автономия, , унитарлы мемлекет Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер; Қазақ зиялыларының саяси көзқарастары...
Міндеттері:
- Туған жерге
- Қоршаған ортаны қорғауға деген қамқорлық
- Ғаламдық және жергілікті жердің табиғатын бағалауға үйрету
1.Студенттердің жеке қасиеттерін ашу арқылы епті тәрбиелеуге, танымдық күшін қалыптастыруға және дамытуға интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға септігін тигізу.
2.Студенттердің өмір тіршілігіне және колледждің сатысында оқуын жалғастыру үшін қажетті білім, білік дағдылырды қалыптастыру.
|
р/с № |
Жұмыс мазмұны |
Зерттеу әдістері |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1. |
Бірінші кезең: Шығармашылық жұмыстың жоспарын ЦӘК отырысында бекіту |
Кіріспе |
2024ж. Қыркүйек |
|
|
2. |
Екінші кезең: Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру |
Теориялық білімді жетілдіру |
2024ж. Қыркүйек-қазан |
|
|
3. |
Үшінші кезең: Жылдам қарқынмен оқыту үрдісін жетілдіруде студенттің өз бетінше ізденуі; |
Негізгі зерттеу Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
2024ж. Қараша-желтоқсан |
|
|
4. |
Төртінші кезең: Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру Білімнің салтанат құруы тақырыбында жеке шығармашылық қабілетін дамыту; |
Негізгі зерттеу Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
Қаңтар – ақпан |
|
|
5. |
Бесінші кезең: Студенттің жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаланып, өз бетімен жұмыс жасауына басшылық жасау; |
Негізгі зерттеу Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
Наурыз |
|
|
6. |
Алтыншы кезең: Инновациялық технологияларды түріне, қасиетіне байланысты зерттеу |
Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
Сәуір |
|
|
7. |
Берілген жұмыс бойынша нәтиже және қорытынды шығару |
Есеп беру |
Мамыр |
|
Ғылыми зерттеу күнделігі
Білімгердің аты-жөні: Файзуллаева Зёда
Тобы:Т-9-24
Тақырыбы:
Ғылыми жетекшінің аты-жөні: Ғаламдық экологиялық проблемалар
Пәні: География
Зерттеу тақырыбы: Ғаламдық экологиялық проблеманы сипаттау және пайда болу себептерін анықтау
Ғаламдық экологиялық проблемада шешуде қолданылып жатқан әлемдік тәжірибеге талдау жасайды Өзектілігі: Бүгінгі танда студенттердің өз бетімен жұмыс істеуінде жаңа технологияны пайдалану өте манызды рөл атқарады.
Зерттеу
мақсаты: -
халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық
күресінің себеп-салдарын
анықтайды;
- ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының
рөліне баға береді.
Міндеттері: Студенттердің ғылыми-зерттеушілік жұмыс дағдыларын, ғылыми зерттеуге қызығушылығын қалыптастыру.
|
р/с № |
Жұмыс мазмұны |
Зерттеу әдістері |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1. |
Бірінші кезең: Студенттердің өзіндік жұмыстарын жоспарлау, тақырыбын белгілеу |
Кіріспе |
2024ж. Қыркүйек |
|
|
2. |
Екінші кезең: Өздік жұмыс мазмұнын түрлендіру; |
Теориялық білімді жетілдіру |
2024ж. Қыркүйек-қазан |
|
|
3. |
Үшінші кезең: Жылдам қарқынмен оқыту үрдісін жетілдіруде студенттің өз бетінше ізденуі және жаңа технологияны пайдаланылатын әдіс-тәсілдерін анықтау; |
Негізгі зерттеу Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
2024ж. Қараша-желтоқсан |
|
|
4. |
Төртінші кезең: өз бетімен ізденуде түрлі ақпарат көздерінен белгілі тақырыпта жаңа ақпарат таба білу, |
Негізгі зерттеу Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
Қаңтар – ақпан |
|
|
5. |
Бесінші кезең: Өздігінен іздену - творчестволық жұмыс атқару. |
Негізгі зерттеу Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
Наурыз |
|
|
6. |
Алтыншы кезең: Өзіндік ізденуіне жұмысының сапалы болуына тиімді әдіс-тәсілдер мен озық технологияларды пайдалану. |
Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
Сәуір |
|
|
7. |
Жетінші кезең: Берілген жұмыс бойынша нәтиже және қорытынды шығару |
Есеп беру |
Мамыр |
|
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Ғылыми жұмыс мақсаты мңндеттері
Ғылыми жұмыс мақсаты мңндеттері
Тараз инновациялық көпсалалы колледжі
БЕКІТЕМІН
Директордың оқу жұмысы
жөніндегі орынбасары
___________ Ж.Т.Серибаева
«___» ___________ 2024ж
2024-2025 ОҚУ ЖЫЛЫНА АРНАЛҒАН ОҚЫТУШЫ МЕН БІЛІМГЕРДІҢ ҒЫЛЫМИ ЗЕРТТЕУ
КҮНДЕЛІГІ
Абдимомынова Ұ.С.
Тараз 2025 ж
Ғылыми зерттеу күнделігі
Қазақстан тарихы пәнінің оқытушысы:
Зерттеу тақырыбы: Ғаламдық экологиялық проблемалар
Зерттеу мақсаты:
1. Ғаламдық экологиялық проблемалардың пайда болу механизмін түсіндіру
2. Ғаламдық экологиялық прблемалардың түрлерін анықтау
3. Ғаламдық экологиялық проблемаларды шешуде әлемдік тәжірибені зерттеу
Жұмыстың жаңалығы:Зерттеу жұмысын жазады, пікірталасқа қатысады.
Тақырыптың өзектілігі:Пән лексикасы және терминологиясы:Егемендік,автономия, , унитарлы мемлекет Диалог және жазылым үшін қажетті сөз тіркестер; Қазақ зиялыларының саяси көзқарастары...
Міндеттері:
- Туған жерге
- Қоршаған ортаны қорғауға деген қамқорлық
- Ғаламдық және жергілікті жердің табиғатын бағалауға үйрету
1.Студенттердің жеке қасиеттерін ашу арқылы епті тәрбиелеуге, танымдық күшін қалыптастыруға және дамытуға интеллектуалдық және ерік пен сезімге қатысты белсенділігін қалыптастыруға септігін тигізу.
2.Студенттердің өмір тіршілігіне және колледждің сатысында оқуын жалғастыру үшін қажетті білім, білік дағдылырды қалыптастыру.
|
р/с № |
Жұмыс мазмұны |
Зерттеу әдістері |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1. |
Бірінші кезең: Шығармашылық жұмыстың жоспарын ЦӘК отырысында бекіту |
Кіріспе |
2024ж. Қыркүйек |
|
|
2. |
Екінші кезең: Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру |
Теориялық білімді жетілдіру |
2024ж. Қыркүйек-қазан |
|
|
3. |
Үшінші кезең: Жылдам қарқынмен оқыту үрдісін жетілдіруде студенттің өз бетінше ізденуі; |
Негізгі зерттеу Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
2024ж. Қараша-желтоқсан |
|
|
4. |
Төртінші кезең: Болашаққа бағдар: рухани жаңғыру Білімнің салтанат құруы тақырыбында жеке шығармашылық қабілетін дамыту; |
Негізгі зерттеу Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
Қаңтар – ақпан |
|
|
5. |
Бесінші кезең: Студенттің жаңа әдіс-тәсілдерді пайдаланып, өз бетімен жұмыс жасауына басшылық жасау; |
Негізгі зерттеу Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
Наурыз |
|
|
6. |
Алтыншы кезең: Инновациялық технологияларды түріне, қасиетіне байланысты зерттеу |
Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
Сәуір |
|
|
7. |
Берілген жұмыс бойынша нәтиже және қорытынды шығару |
Есеп беру |
Мамыр |
|
Ғылыми зерттеу күнделігі
Білімгердің аты-жөні: Файзуллаева Зёда
Тобы:Т-9-24
Тақырыбы:
Ғылыми жетекшінің аты-жөні: Ғаламдық экологиялық проблемалар
Пәні: География
Зерттеу тақырыбы: Ғаламдық экологиялық проблеманы сипаттау және пайда болу себептерін анықтау
Ғаламдық экологиялық проблемада шешуде қолданылып жатқан әлемдік тәжірибеге талдау жасайды Өзектілігі: Бүгінгі танда студенттердің өз бетімен жұмыс істеуінде жаңа технологияны пайдалану өте манызды рөл атқарады.
Зерттеу
мақсаты: -
халықтың отаршылдыққа қарсы ұлт-азаттық
күресінің себеп-салдарын
анықтайды;
- ұлт-азаттық көтеріліс басшыларының
рөліне баға береді.
Міндеттері: Студенттердің ғылыми-зерттеушілік жұмыс дағдыларын, ғылыми зерттеуге қызығушылығын қалыптастыру.
|
р/с № |
Жұмыс мазмұны |
Зерттеу әдістері |
Мерзімі |
Ескерту |
|
1. |
Бірінші кезең: Студенттердің өзіндік жұмыстарын жоспарлау, тақырыбын белгілеу |
Кіріспе |
2024ж. Қыркүйек |
|
|
2. |
Екінші кезең: Өздік жұмыс мазмұнын түрлендіру; |
Теориялық білімді жетілдіру |
2024ж. Қыркүйек-қазан |
|
|
3. |
Үшінші кезең: Жылдам қарқынмен оқыту үрдісін жетілдіруде студенттің өз бетінше ізденуі және жаңа технологияны пайдаланылатын әдіс-тәсілдерін анықтау; |
Негізгі зерттеу Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
2024ж. Қараша-желтоқсан |
|
|
4. |
Төртінші кезең: өз бетімен ізденуде түрлі ақпарат көздерінен белгілі тақырыпта жаңа ақпарат таба білу, |
Негізгі зерттеу Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
Қаңтар – ақпан |
|
|
5. |
Бесінші кезең: Өздігінен іздену - творчестволық жұмыс атқару. |
Негізгі зерттеу Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
Наурыз |
|
|
6. |
Алтыншы кезең: Өзіндік ізденуіне жұмысының сапалы болуына тиімді әдіс-тәсілдер мен озық технологияларды пайдалану. |
Тәжірибелік ізденіс жұмыстары |
Сәуір |
|
|
7. |
Жетінші кезең: Берілген жұмыс бойынша нәтиже және қорытынды шығару |
Есеп беру |
Мамыр |
|
шағым қалдыра аласыз













