Білу
5-6
мин
Миға
шабуыл
Интерактивті
тақтаға «Қайталау–оқу
айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар
берілед
|
Өткен сабақты
қайталау. Сәкестендіру, сылыстыру,
қатесін тап, жазбаша диктант, жабық, ашық тестер мен кесте толтыру
арқылы үй тапсырмасын еске түсіре отырып қайталатуға
болады.
1 кесте. Уақыт
сызығын анықтау
Ежелгі
дүние
|
Орта
ғасырлар
|
Жаңа
дәуір
|
Қазіргі
заман
|
3
|
2
|
1
|
1
|
2
|
3
|
4
|
5
|
6
|
7
|
8
|
9
|
10
|
11
|
12
|
13
|
14
|
15
|
16
|
17
|
18
|
19
|
20
|
21
|
|
|
2 кесте. Орта ғасыр
кезеңі кестені аяқтау.
Орта ғасырлар
тарихы
|
Ерте орта
ғасырлар
V ғ. – XI
ғ. Ортасы
|
Дамыған орта ғасырлар XI
ғ. ортасы – XV ғ.
|
Кейінгі орта ғасырлар XV
ғ. екінші жартысы – XVII
ғ. ортасы
|
|
|
|
3 кесте .Ғылымда
және көркем әдебиетте орта
ғасырларды
қалай
сипаттады?
|
|
Антикалық мәдениет, ғылым және
білім ұмытылды.
Адамның рухани өмірі толықтай
шіркеуге бағындырылды.
Ой-өрісі католик дінінің
идеяларына сәйкес келмегендер отқа
өртелді.
Қарапайым халық сауатсыз,
қараңғы болды.
|
Орта ғасырлық серілер
ерліктің, тектіліктің, өрліктің үлгісі
болды.
Қиын-қыстау кезеңде елін
жаудан аман алып қалған дана билеушілер
болды.
Өмір мен табиғаттың құпиясын
түсінген ғалым монахтар болды.
Халық еңбекқор және мейірімді
болды.
|
|
Берілген тапсырманы
орындау,әр топ өз білгендерін,
білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап
береді,
|
Түсіну
4-5
мин
Постермен өткен тақырыпты
қорғау
|
1.Тірек сөздерді пайдалана
отырып негізгі идеяларын анықтау және олардың өзара байланыстарын
келтіру.Тірек сөздер арқылы топқа бөліну. Варварлар, Рим империясы,
лимес, герман тайпалары, тинг, Халықтардың Ұлы Қоныс
аударуы
2. Мұғалім екі тақырыпты
оқушыларды қатыстыра отырып түсіндірсе екі тақырыпты «ЖИГСО» әдісі
бойынша оқулықты оқи отырып оқушы зертеу жұмыстарын
жүргізеді.Зерттеуді таблица жүзінде көрсетіп қысқаша мазмұндап
беруге болады..
Таблица:
1.Рим
империясындағы дағдарыс
|
2.Ежелгі германдықтардағы рулық-тайпалық қатынастардың
ыдырауы.
|
3.Батыс Рим
империясының құлауы және варварлық мемлекеттердің пайда
болуы
|
4.
Франктер.
|
Ойлан: Герман
тайпаларында өркениеттің дамуына не себеп
болды?
|
Герман тайпаларының қоғамдық
құрылымы рулық-қауымдық сатыда
болды
|
ІV–VІІ ғасырлардың
аралығын «Халықтардың ұлы қоныс
аудару» уақыты деп
атайды
|
Ойлан: Франктер мемлекеті қай
жерде құрылды?
Ойлан: Майордомдар деген
кімдер?
|
|
.
Оқушы кестелермен
танысып, кестелердің ерекшеліктерін анықтау.Шешім
қабылдап,
Шешімді жүзеге
асырады.Қолданысқа енгізеді.
Сұрақтарға жауап
бере отырып өз ойларын ортаға салады. Тақырыптың мағнасын
түсінеді.
|
Қолдану
10
мин
«Конверт-сұрақ»
әдісін қолдану
|
2-тапсырма . Әр топ өздері
оқыған тақырыпшаның ішінен белгілі бір тақырыптың ортақ мәнін
ашатын белгіні тауып сол бойынша постер
қорғайды
Әр топқа тапсырмалар
таратылады.
1-тапсырма Термин
сөздерге глоссарий құрастыр.Және келесі топқа
ұсыну арқылы төрт топта термин сөздермен жұмыс
жасайды.
1топ.
«Варварлар»
2 топ. «Рим»
сөзі
3.топ
«Лимес»
4топ.
«Вандал»
|
Оқушылардың мақсаты
мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін
айту
Постер арқылы бар
білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы
ппостер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады.,
бір-біріне түсіндіреді.
|
Талдау
7-8-
мин
|
Әр топқа тапсырмалар
таратылады
Картамен
жұмыс
1. Картадан кельттер
мен германдықтар орналасқан аймақтарды
көрсет.
2. Герман
тайпаларының негізгі одақтары кімдер, картада олар қайда
орналасқан?
3. Картадан Хлодвиг
мұрагерлері кезінде Франк крольдігінің қалай
өскен?
4. Верден шарты
бойынша Ұлы Карл империясы картада қалай бөлінген? Империяның
ыдырау себебін түсіндір.
|
|