Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    ҰShape1 зақ мерзімді жоспар тарауы:

    Мектеп: №49 орта мектеп КММ

    КShape2 үні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Батырбекқызы Ақмарал


    Сынып:

    ҚShape3 атысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Халықтардың ұлы қоныс аударуы және Батыс Рим империясының құрылуы



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.3.1.1 – «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;

    6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар

    Халықтардың ұлы қоныс аударуын Рим империясының құрылуын талдайды .

    Ұлы қоныс аудару дәуіріндегі ғұндар туралы танысады.

    Оқушылардың басым бөлігі

    Батыс Рим империясының ыдырау себептерін анықтайды.

    Кейбір оқушылар.

    Еуропалық тайпалары мен ғұн тайпаларының шаруашылық және әскери ерекшеліктерін салыстырады.




    Бағалау критерийі

    -Халықтардың ұлы қоныс аударуы туралы біледі.

    -Батыс Рим империясының құлау себептерін сипаттайды.

    -Еуропалық тайпалары және ғұн тайпаларының шаруашылық жағдайы мен танысады.


    Тілдік мақсаттар


    Терминмен жұмыс.

    Жазылым: Пәнге қатысты терминология: Варварлар, Рим империясы, лимес, герман тайпалары, тинг, Халықтардың Ұлы Қоныс аударуы


    Құндылықтарға баулу




    Жұмыс барысында оқушылардың ұйымшылдығын арттыру , топпен жұмыс істей отырып , Батыс Рим империясының тарихтағы ерекшеліктерін біледі. Жылдам ойлауды қалыптастырып , шығармашылық, жан-жақты ойлау қабілеттерін дамыта отырып баулу.




    Пәнаралық байланыс

    География,өлкетану.


    Тақырып бойынша алдыңғы білім


    Орта ғасырлар түсінігі

    Күтілетін нәтиже

    Қазақстан тарихы бойынша тарихи деректермен жұмыс жасайды. Өз пікірлерін ұсынады..Алған білімдерін тәжірибеде қолдана біледі.


    Керекті құрал –жабдықтар мен көрнекіліктер:

    суреттер, қағаз қиындылары, интерактивті тақта , дүние жүзі картасы №2. стикер, түрлі-түсті бояу, флипшарт, бағалау қағаздары.


    Сабақтың барысы:

    Уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Білу

    5-6 мин

    Миға шабуыл

    Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар берілед

    Өткен сабақты қайталау. Сәкестендіру, сылыстыру, қатесін тап, жазбаша диктант, жабық, ашық тестер мен кесте толтыру арқылы үй тапсырмасын еске түсіре отырып қайталатуға болады.


    1 кесте. Уақыт сызығын анықтау

    Ежелгі дүние

    Орта ғасырлар

    Жаңа

    дәуір

    Қазіргі заман

    3

    2

    1

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    11

    12

    13

    14

    15

    16

    17

    18

    19

    20

    21




    2 кесте. Орта ғасыр кезеңі кестені аяқтау.

    Орта ғасырлар тарихы

    Ерте орта ғасырлар

    V ғ. – XI ғ. Ортасы

    Дамыған орта ғасырлар XI ғ. ортасы – XV ғ.

    Кейінгі орта ғасырлар XV ғ. екінші жартысы – XVII ғ. ортасы





    3 кесте .Ғылымда және көркем әдебиетте орта ғасырларды

    қалай сипаттады?



    Антикалық мәдениет, ғылым және білім ұмытылды.

    Адамның рухани өмірі толықтай шіркеуге бағындырылды.

    Ой-өрісі католик дінінің идеяларына сәйкес келмегендер отқа өртелді.

    Қарапайым халық сауатсыз, қараңғы болды.

    Орта ғасырлық серілер ерліктің, тектіліктің, өрліктің үлгісі болды.

    Қиын-қыстау кезеңде елін жаудан аман алып қалған дана билеушілер болды.

    Өмір мен табиғаттың құпиясын түсінген ғалым монахтар болды.

    Халық еңбекқор және мейірімді болды.


    Берілген тапсырманы орындау,әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді,


    Түсіну

    4-5 мин

    Постермен өткен тақырыпты қорғау



    1.Тірек сөздерді пайдалана отырып негізгі идеяларын анықтау және олардың өзара байланыстарын келтіру.Тірек сөздер арқылы топқа бөліну. Варварлар, Рим империясы, лимес, герман тайпалары, тинг, Халықтардың Ұлы Қоныс аударуы

    2. Мұғалім екі тақырыпты оқушыларды қатыстыра отырып түсіндірсе екі тақырыпты «ЖИГСО» әдісі бойынша оқулықты оқи отырып оқушы зертеу жұмыстарын жүргізеді.Зерттеуді таблица жүзінде көрсетіп қысқаша мазмұндап беруге болады..

    Таблица:

    1.Рим империясындағы дағдарыс


    2.Ежелгі германдықтардағы рулық-тайпалық қатынастардың ыдырауы.


    3.Батыс Рим империясының құлауы және варварлық мемлекеттердің пайда болуы


    4. Франктер.


    Ойлан: Герман тайпаларында өркениеттің дамуына не себеп болды?






    Герман тайпаларының қоғамдық құрылымы рулық-қауымдық сатыда болды


    ІV–VІІ ғасырлардың аралығын «Халықтардың ұлы қоныс аудару» уақыты деп атайды

    Ойлан: Франктер мемлекеті қай жерде құрылды?

    Ойлан: Майордомдар деген кімдер?





    .

    Оқушы кестелермен танысып, кестелердің ерекшеліктерін анықтау.Шешім қабылдап,

    Шешімді жүзеге асырады.Қолданысқа енгізеді.

    Сұрақтарға жауап бере отырып өз ойларын ортаға салады. Тақырыптың мағнасын түсінеді.

    Қолдану

    10 мин

    «Конверт-сұрақ» әдісін қолдану


    2-тапсырма . Әр топ өздері оқыған тақырыпшаның ішінен белгілі бір тақырыптың ортақ мәнін ашатын белгіні тауып сол бойынша постер қорғайды

    Әр топқа тапсырмалар таратылады.

    1-тапсырма Термин сөздерге глоссарий құрастыр.Және келесі топқа ұсыну арқылы төрт топта термин сөздермен жұмыс жасайды.

    1топ. «Варварлар»

    2 топ. «Рим» сөзі

    3.топ «Лимес»

    4топ. «Вандал»


    Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

    Постер арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы ппостер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді.

    Сергіту сәті

    2-3 мин

    «Көңілді күй» атты жаттығу жасау. Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

    Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.


    Талдау

    7-8- мин

    Әр топқа тапсырмалар таратылады

    Картамен жұмыс

    1. Картадан кельттер мен германдықтар орналасқан аймақтарды көрсет.

    2. Герман тайпаларының негізгі одақтары кімдер, картада олар қайда орналасқан?

    3. Картадан Хлодвиг мұрагерлері кезінде Франк крольдігінің қалай өскен?

    4. Верден шарты бойынша Ұлы Карл империясы картада қалай бөлінген? Империяның ыдырау себебін түсіндір.



    Жинақтау.

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Муханова Шырын Жумагалиевна
    14 Желтоқсан 2021
    465
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Ғылыми жұмыс қазалы жауһары Ақтан батыр

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Ғылыми жұмыс қазалы жауһары Ақтан батыр

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Ақтан батыр ашық сабақ, тиімді оқыту әдіс тәсілдер. Күнделікті сабаққа пайдалануға арналған. Ашық сабақ өткізу жолдары. Әрбір ұстазға көмек ретінде ұсынылады
    Материалдың қысқаша нұсқасы



    ҰShape1 зақ мерзімді жоспар тарауы:

    Мектеп: №49 орта мектеп КММ

    КShape2 үні:

    Мұғалімнің аты-жөні: Батырбекқызы Ақмарал


    Сынып:

    ҚShape3 атысқандар:

    Қатыспағандар:

    Сабақтың тақырыбы

    Халықтардың ұлы қоныс аударуы және Батыс Рим империясының құрылуы



    Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

    6.3.1.1 – «ерте, орта, кейінгі орта ғасырлар» хронологиялық шегін білу және уақыт сызығында белгілеу;

    6.3.2.1 – Рим империясының ыдырау себептерін анықтау және жіктеу


    Сабақтың мақсаты

    Барлық оқушылар

    Халықтардың ұлы қоныс аударуын Рим империясының құрылуын талдайды .

    Ұлы қоныс аудару дәуіріндегі ғұндар туралы танысады.

    Оқушылардың басым бөлігі

    Батыс Рим империясының ыдырау себептерін анықтайды.

    Кейбір оқушылар.

    Еуропалық тайпалары мен ғұн тайпаларының шаруашылық және әскери ерекшеліктерін салыстырады.




    Бағалау критерийі

    -Халықтардың ұлы қоныс аударуы туралы біледі.

    -Батыс Рим империясының құлау себептерін сипаттайды.

    -Еуропалық тайпалары және ғұн тайпаларының шаруашылық жағдайы мен танысады.


    Тілдік мақсаттар


    Терминмен жұмыс.

    Жазылым: Пәнге қатысты терминология: Варварлар, Рим империясы, лимес, герман тайпалары, тинг, Халықтардың Ұлы Қоныс аударуы


    Құндылықтарға баулу




    Жұмыс барысында оқушылардың ұйымшылдығын арттыру , топпен жұмыс істей отырып , Батыс Рим империясының тарихтағы ерекшеліктерін біледі. Жылдам ойлауды қалыптастырып , шығармашылық, жан-жақты ойлау қабілеттерін дамыта отырып баулу.




    Пәнаралық байланыс

    География,өлкетану.


    Тақырып бойынша алдыңғы білім


    Орта ғасырлар түсінігі

    Күтілетін нәтиже

    Қазақстан тарихы бойынша тарихи деректермен жұмыс жасайды. Өз пікірлерін ұсынады..Алған білімдерін тәжірибеде қолдана біледі.


    Керекті құрал –жабдықтар мен көрнекіліктер:

    суреттер, қағаз қиындылары, интерактивті тақта , дүние жүзі картасы №2. стикер, түрлі-түсті бояу, флипшарт, бағалау қағаздары.


    Сабақтың барысы:

    Уақыты

    Мұғалімнің әрекеті

    Оқушының әрекеті

    Білу

    5-6 мин

    Миға шабуыл

    Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар берілед

    Өткен сабақты қайталау. Сәкестендіру, сылыстыру, қатесін тап, жазбаша диктант, жабық, ашық тестер мен кесте толтыру арқылы үй тапсырмасын еске түсіре отырып қайталатуға болады.


    1 кесте. Уақыт сызығын анықтау

    Ежелгі дүние

    Орта ғасырлар

    Жаңа

    дәуір

    Қазіргі заман

    3

    2

    1

    1

    2

    3

    4

    5

    6

    7

    8

    9

    10

    11

    12

    13

    14

    15

    16

    17

    18

    19

    20

    21




    2 кесте. Орта ғасыр кезеңі кестені аяқтау.

    Орта ғасырлар тарихы

    Ерте орта ғасырлар

    V ғ. – XI ғ. Ортасы

    Дамыған орта ғасырлар XI ғ. ортасы – XV ғ.

    Кейінгі орта ғасырлар XV ғ. екінші жартысы – XVII ғ. ортасы





    3 кесте .Ғылымда және көркем әдебиетте орта ғасырларды

    қалай сипаттады?



    Антикалық мәдениет, ғылым және білім ұмытылды.

    Адамның рухани өмірі толықтай шіркеуге бағындырылды.

    Ой-өрісі католик дінінің идеяларына сәйкес келмегендер отқа өртелді.

    Қарапайым халық сауатсыз, қараңғы болды.

    Орта ғасырлық серілер ерліктің, тектіліктің, өрліктің үлгісі болды.

    Қиын-қыстау кезеңде елін жаудан аман алып қалған дана билеушілер болды.

    Өмір мен табиғаттың құпиясын түсінген ғалым монахтар болды.

    Халық еңбекқор және мейірімді болды.


    Берілген тапсырманы орындау,әр топ өз білгендерін, білетіндерін сыни тұрғыдан ойлау арқылы нақты дәлелдермен жауап береді,


    Түсіну

    4-5 мин

    Постермен өткен тақырыпты қорғау



    1.Тірек сөздерді пайдалана отырып негізгі идеяларын анықтау және олардың өзара байланыстарын келтіру.Тірек сөздер арқылы топқа бөліну. Варварлар, Рим империясы, лимес, герман тайпалары, тинг, Халықтардың Ұлы Қоныс аударуы

    2. Мұғалім екі тақырыпты оқушыларды қатыстыра отырып түсіндірсе екі тақырыпты «ЖИГСО» әдісі бойынша оқулықты оқи отырып оқушы зертеу жұмыстарын жүргізеді.Зерттеуді таблица жүзінде көрсетіп қысқаша мазмұндап беруге болады..

    Таблица:

    1.Рим империясындағы дағдарыс


    2.Ежелгі германдықтардағы рулық-тайпалық қатынастардың ыдырауы.


    3.Батыс Рим империясының құлауы және варварлық мемлекеттердің пайда болуы


    4. Франктер.


    Ойлан: Герман тайпаларында өркениеттің дамуына не себеп болды?






    Герман тайпаларының қоғамдық құрылымы рулық-қауымдық сатыда болды


    ІV–VІІ ғасырлардың аралығын «Халықтардың ұлы қоныс аудару» уақыты деп атайды

    Ойлан: Франктер мемлекеті қай жерде құрылды?

    Ойлан: Майордомдар деген кімдер?





    .

    Оқушы кестелермен танысып, кестелердің ерекшеліктерін анықтау.Шешім қабылдап,

    Шешімді жүзеге асырады.Қолданысқа енгізеді.

    Сұрақтарға жауап бере отырып өз ойларын ортаға салады. Тақырыптың мағнасын түсінеді.

    Қолдану

    10 мин

    «Конверт-сұрақ» әдісін қолдану


    2-тапсырма . Әр топ өздері оқыған тақырыпшаның ішінен белгілі бір тақырыптың ортақ мәнін ашатын белгіні тауып сол бойынша постер қорғайды

    Әр топқа тапсырмалар таратылады.

    1-тапсырма Термин сөздерге глоссарий құрастыр.Және келесі топқа ұсыну арқылы төрт топта термин сөздермен жұмыс жасайды.

    1топ. «Варварлар»

    2 топ. «Рим» сөзі

    3.топ «Лимес»

    4топ. «Вандал»


    Оқушылардың мақсаты мұғалімді тыңдау, өз ойлары мен пікірлерін айту

    Постер арқылы бар білімдерін топпен талқылап отаға топтан оқушы шығып, тапсырманы ппостер арқылы қорғайды және өз пікірлерін ортаға салады., бір-біріне түсіндіреді.

    Сергіту сәті

    2-3 мин

    «Көңілді күй» атты жаттығу жасау. Оқушылармен бірге сергіту сәтін жасау

    Интербелсеңді тақтадағы бейнероиктегідей жаттығулар жасайды.


    Талдау

    7-8- мин

    Әр топқа тапсырмалар таратылады

    Картамен жұмыс

    1. Картадан кельттер мен германдықтар орналасқан аймақтарды көрсет.

    2. Герман тайпаларының негізгі одақтары кімдер, картада олар қайда орналасқан?

    3. Картадан Хлодвиг мұрагерлері кезінде Франк крольдігінің қалай өскен?

    4. Верден шарты бойынша Ұлы Карл империясы картада қалай бөлінген? Империяның ыдырау себебін түсіндір.



    Жинақтау.

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Дүние жүзі тарихы Ғылыми жұмыстар Басқа
    14.12.2021
    465
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Муханова Шырын Жумагалиевна
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации