Ғылыми-техникалық революция үдерісі, бағыттары 9 сынып ҚМЖ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ғылыми-техникалық революция үдерісі, бағыттары 9 сынып ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
Ғылыми-техникалық революция үдерісі, бағыттары 9 сынып ҚМЖ 472 бұйрықпен жасалған Оқу мақсаты 9.5.2.1 ғылыми-техникалық революция үдерісін, даму бағыттарын талдайды
Материалдың қысқаша нұсқасы

Білім беру ұйымының атауы ______________________________________________-

Қысқа мерзімді жоспар

Сабақтың тақырыбы: Ғылыми-техникалық революция үдерісі, бағыттары

Бөлім

5.1 Экономикалық география 5.2 Әлеуметтік-экономикалық ресурстар

Педагогтың аты-жөні


Күні


Сынып 9

Қатысушылар саны

Қатыспағандар саны

Сабақтың тақырыбы

Ғылыми-техникалық революция үдерісі, бағыттары

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары

9.5.2.1 ғылыми-техникалық революция үдерісін, даму бағыттарын талдайды

Сабақтың мақсаты

Ғылыми-техникалық революция (ҒТР) үдерістерінің даму бағыттарын талдайды

Сабақтың кезеңі/ уақыты

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармаен сәлемдесу, түгендеу. Сыныпта психологиялық ахуал туғызу.

Жаңа тақырыпқа байланысты «Ой қозғау» сұрақтары қойылады.

1. Дүниежүзінің қандай аймақтарында ғылым пайда болды?

2. Ғылыми ашылулар мен өркениеттердің дамуы бір-бірімен тығыз байланысты дегенді қалай түсінесің?

3. ХХ ғасырда ҒТР дамуында үлкен алға басушылық болды деген ұйғарымға мысал келтір?

Оқушыларға сабақ тақырыбы мен оқу мақсатын хабарлаймын

Өз пікірлерін айтады қорғайды

Сұрақтарға жауап береді


Жалпы 1 балл




Ашық сұрақ-жауаптар


Сабақтың ортасы

Жаңа тақырыпты меңгеру. Негізгі ұғымдармен танысып, оқулық мәтіні бойынша жаңа терминдермен жұмыс жасайды.

Тапсырма №1. Кестені толтырыңдар және кестенің мәліметтерін пайдаланып ҒТР анықтамасын құрастырыңдыз.

Ұғым

Анықтама

Ғылым


Техника


Революция



Тапсырма №2. ҒТР-ның басты белгілері мен құрамдас бөліктерін анықтау үшін кестені толтырыңыз.



Тапсырма №3. Ғылыми-техникалық революция үдерісінің даму бағыттарының ерекшеліктеріне талдау жасаңыздар.


Тірек сөздермен танысып, өз дәптерлеріне жазып алады.

Дескриптор

ҒТР анықтамасын құрастырады



Дескриптор

ҒТР-ның басты белгілері мен құрамдас бөліктерін анықтайды;









Дескриптор

Ғылыми-техникалық революция үдерісінің даму бағыттарының ерекшеліктерін кесте түрінде талдайды.






Жалпы 3 балл




Жалпы 3 балл












Жалпы 3 балл




Кесте

Оқулық

Дәптер




Оқулық

Атлас

Дәптер

Сызба










Оқулық

Дәптер

Ғаламтор

Кесте

Сабақтың соңы


Кері байланыс. «3.2.1.»

3 факт; 2 көзқарас; 1 тұжырым

Үйге тапсырма: §53 оқу, жаңа терминдерді жаттау

Бүгінгі сабақтан түйген ойлары мен тұжырымдарына байланысты кері байланыс жасайды.

Дескриптор бойынша өзара бағалау жүргізеді


Кері байланыс





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.04.2024
776
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі