√ х функциясының графигі

Тақырып бойынша 31 материал табылды

√ х функциясының графигі

Материал туралы қысқаша түсінік
1-тапсырма «Білгенге маржан» әдісі оқушылар оқулықпен жеке жұмыс істейді. 2-тапсырма. Жұптық тапсырма «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі Ұлттық құндылықты насихаттау мақсатында «Сыбаға» дәстүрін насихаттау 3-тапсырма Топтық жұмыс «Кинолента» әдісі
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді жоспар

Бекітемін______________

Бөлім:

8.1А Квадрат түбір және иррационал өрнек

Педагогтің аты-жөні

Жасұланова М.А.

Күні:

18.10.2024ж

Сынып:

8 «Б»

Сабақтың тақырыбы:

функциясы, оның графигі және қасиеттері.

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары:

8.4.1.1

функциясының қасиеттерін білу және оның графигін салу;

Сабақтың мақсаты


  • функциясының қасиеттерін анықтайды, функцияның графигін салады.

Бағалау критерийлері:

  • есептер шығaрyдa aрифметикaлық түбiрдiң қaсиеттерiн қолдaнa алады;


Ойлау дағдыларының деңгейі

Білу,түсіну,қолдану

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі/уақыт

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

5 мин

Сәлемдесу. Оқушылардың сабаққа қатысуын, сабаққа дайындығын тексеру.

Ұйымдастыру. Оқушылармен амандасу. Көңіл күйлерін білу.

Үй тапсырмасын «Пазл» әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу

Сабақтың мақсаттарымен, күтілетін нәтижелермен таныстыру.

Мұғаліммен амандасады


Үй тапсырмасын тексереді.


Қалыптастырушы бағалау: Бағалау парағы








Сабақтың ортасы



10 мин














5 мин





















15 мин


































5мин


1-тапсырма «Білгенге маржан» әдісі оқушылар оқулықпен жеке жұмыс істейді.

5.1


Дескрипторлар:

  • есептер шығaрyдa aрифметикaлық түбiрдiң қaсиеттерiн қолдaнaды;


  • Дұрыс жауап алынады;


2-тапсырма. Жұптық тапсырма «Ойлан,жұптас,бөліс» әдісі

Ұлттық құндылықты насихаттау мақсатында «Сыбаға» дәстүрін насихаттау


Дескрипторлар:

  • есептер шығaрyдa aрифметикaлық түбiрдiң қaсиеттерiн қолдaнaды;

  • Кестені толтырады;

  • Дұрыс жауап алынады;



3-тапсырма

Топтық жұмыс «Кинолента» әдісі


Әрбір оқушы өз үлесін қосып, басқаларға өздерінің білгенімен, түсініктерімен алмасады. Оқушылар топпен жұмыс жасайды.



Дескриптор:

  • Әрбір тапсырма бойынша функциясының графигі немесе қасиетін қолданады.

  • Тиісті аралық дұрыс анықталады.

  • Функцияның графигін салады;

  • есептер шығaрyдa aрифметикaлық түбiрдiң қaсиеттерiн қолдaнaды;


Бекіту тапсырмалары




Оқушылар оқулықпен жұмыстанады












Берілген тапсырмаларды жұптаса орындайды.





















Берілген тапсырмаларды орындайды.

I топ

у = функциясының графигің сызындар.


II топ

у = функциясының графигің сызындар.


III топ

у = функциясының графигің сызындар.


IV топ

у = функциясының графигің сызындар.
















Оқушылар қорытынды сұрақтарға жауап береді


Қалыптастырушы бағалау: Бағалау парағы















Қалыптастырушы бағалау: Бағалау парағы



















Қалыптастырушы бағалау: Бағалау парағы










































































Сабақтың соңы

5 мин

Сабақты қорытындылау

Рефлексия

«Инстаграм » әдісі

Үй тапсырмасын беру №5.6; №5.7





Бүгінгі сабақты түсінгенің, түсінбегені туралы пікірлер қалдырады,өздерін бағалайды

Формативті бағалау


Мұғалім қорытындылап, бағалау жүргізеді








Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
20.04.2025
191
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі