Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар



    Пән: Қазақ тілі


    Мектеп: «№ 4 ЖОББМ» КММ

    Күні: 20.10.19

    Мұғалімнің аты-жөні: Айқын Гүлдана

    Бөлім: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен


    Тақырыбы: 31-сабақ. Х, һ дыбыстары

    Сынып: 3 а

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Оқу мақсаты:

    3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру;

    3.4.1.4 х, һ әріптері бар сөздерді ажыратып жазу;

    3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекетте өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    -үлкен жазу жол дәптерінде бас әріп пен кіші әріп биіктігін және көлемін бағдарлап үйренеді;

    -құрамында х, Һ әріптері бар сөзді орфоэпиялық нормаға сай айтып, үлгі негізінде есте сақтап жазады;

    -тыңдаушының назарын аудартуға ықпал ететін техникалар (қимыл, дауыс ырғағы, екпін) мен қаратпа сөздерді үлгі негізінде қолдана алады.

    Оқушылардың көбі:

    -кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі орта темппен жазады;

    -құрамында х, Һ әріптері бар сөзді орфоэпиялық нормаға сай айтып, сөз құрамында дыбыстарды ажыратып, сөздерді сауатты жазады;

    - тыңдаушының назарын аудартуға ықпал ететін техникалар (қимыл, дауыс ырғағы, екпін) мен қаратпа сөздерді қолдана алады.

    Оқушылардың кейбірі:

    -кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі шапшаң жазады;

    -сөзді орфоэпиялық нормаға сай айтып, сөз құрамында дыбыстарды ажыратып, сауатты жазады;

    - тыңдаушының назарын аудартуға ықпал ететін техникалар (қимыл, дауыс ырғағы, екпін) мен қаратпа сөздерді еркін қолдана алады.

    Бағалау мм критерийі

    х, һ әріптері бар сөздерді ажыратып жазады

    Жазу барысында каллиграфиялық нормаларды сақтап жазады

    Біреудің назарын аудару үшін қаратпа сөздерді қолданады

    Тірек сөздер

    Пәндік терминология мен тірек сөздер

    Қатаң дауыссыз дыбыс, басқа тілден енген сөздер.

    Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:

    Талқылау үшін сұрақтар:

    -Шоқан Уәлиханов туралы не білесің?

    -Кітапханадан кітапты қандай жолмен табасың?

    Құндылықтар

    Ұлы тұлғаларды дәріптеу,шығармашылыққа баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиеттік оқу, дүниетану пәнімен байланыс көрініс табады.

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Сөйлемдегі сөздердің бір-бірімен байланысы. Қаратпа сөз, э, в, ф, ч, щ дыбысы.

    Сабақ барыс


    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланғаніс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    7 минут

    7 минут

    (Т)І.Ұйымдастыру кезеңі.

    - Амандасу.

    - Тақырыпты ашу.

    Үстел үстінде бірнеше сөздер жатады. Әр қатарға суретті мозайкалар беріледі. Оқушылар мозайкадан шыққан бейненің берілген қай сөздің мағынасына сәйкес келетіндігін және неліктен олай ойлайтындықтарын айтады.



    ІІ. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

    Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттары таныстырылады. Оқушыларға бағалау критерийі айтылады.


    Мозайка суреттер және бірнеше сөздер










    http://sb

    Сабақтың ортасы

    28 минут

    5 минут

















    5 минут























    7 минут





























    1 минут

















    10 минут

    ІІІ. (Ұ)Үй тапсырмасын тексеру.

    45-жаттығу. Үй тапсырмасы берілген сөздерді көшіріп, мағынасын табу болатын. Мұғалім сөздердің мағынасының орнын ауыстырп айтады. Оқушылар «иә», «жоқ, ол-...» деп жауап береді. Оқушылар балмұздақ таяқшалары арқылы жауап береді.

    Жаһан –ер, батыр (жоқ,ол –жер жүзі, барлық әлем );

    Хоккей-мұзайдында ойналатын ойын (иә);

    Ханталапай – қазақтың ұлттық тағамы (жоқ, ол –ұлттық асық ойыны);

    Қаһарман – ел, жұрт (жоқ, ол- ер, батыр адам);

    Мархабат –жақсылық, қайырымдылық (иә).

    46-жаттығуды оқушылар кезекпен оқып шығып, қандай мекеме екенін айтады: асхана, емхана, аурухана, кітапхана, дәмхана,дәріхана, шеберхана.

    - Һ қандай дыбыс?

    -Х қандай дыбыс?

    -Ұқсастығы неде?

    -Айырмашылығы неде?


    ІҮ.(Т).Оқулықпен жұмыс жүргізіледі.

    47 жаттығу. Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқиды. Мағынасы қиын сөздерді сөздіктен қарайды. Бұл тапсырма «Кластер» әдісі бойынша жүргізіледі.

    -Өлең кім туралы?

    -Шоқан Уәлиханов туралы не білесіңдер? (ғалым, саяхатшы, жиһангез, суретші, жазушы. Шын есімі Мұхамед Қанафия)

    -Берілген тірек сөздерден қай сөз сәйкес келеді?

    -Саяхатшы, жиһангездің мақсаты не?


    Ү.(Ж;Т) 3.​3.​6.​1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету.

    3.​4.​1.​4 х, һ әріптері бар сөздерді ажыратып жазу.

    Оқушылар алдымен оқулықта берілген мақалды оқиды. Жұмыс дәптеріне әдемі әрі қатесіз көшіріп жазады. Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі. Мағынасын түсіну үшін алдымен сөздердің бір-бірімен байланысын табады.

    ХAutoShape 1 AutoShape 3 AutoShape 4 AutoShape 5 AutoShape 7 AutoShape 8 алықтың ортақ үйі –Отаны.

    AutoShape 2 AutoShape 6 AutoShape 9

    ҚAutoShape 10 AutoShape 11 AutoShape 28 AutoShape 33 AutoShape 36 AutoShape 37 аһарлы ел қамал бұзады.

    AutoShape 12 AutoShape 34 AutoShape 35

    «Автордың орындығы» әдісі бойынша оқушылар мақалдың мағынасын айтады..

    Қабілеті жоғары оқушылар сөздерді сөз құрамына талдайды.

    Дескриптор:

    -бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап жазады;

    - әріптерді көлбеу салады, үзбей жазады;

    - мақалдарды қатесіз, сауатты көшіреді;

    -х әрпін ажыратады;

    -һ әрпін ажыратады.


    ҮІ. (Ұ) Сергіту сәті. Оқушылар тақпақтап қимыл жаттығуларын жасайды.

    Еркiн ұста денеңдi,

    Тарсылдатпай едендi.

    Орнымыздан тұрып ап

    Жүгiрейiк бiр уақ.

    Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

    Аяқты алға созайық

    Тiк көтерiп, қозғайық.

    Тым сылбыр да болмайық

    Алға қарай озбайық.

    Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.


    Ү.(Т) 3.1.6.1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара), қаратпа сөздерді қолдана отырып, тақырыпқа тыңдарманның назарын аударту.

    Төрт топқа тапсырмалар беріледі. Тақырып: Кітапхана.

    1-топ. Кітапханалар қай жерде орналасады? Оқушыларға қандай кітап оқыған тиімді?

    2-топ. Қажет кітапты қалай табасың?

    3-топ. Кі тап авторларының көрсеткішін пайдаланасың ба?


    ҮІ.(Т)Қаратпа сөздерді қолданып, «Кітапхана» тақырыбы бойынша жарнама құрастырады. «Галереяғ

    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Айқын Гүлдана
    03 Қаңтар 2020
    1038
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Х, Һ дыбыстары

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Х, Һ дыбыстары

    Материал туралы қысқаша түсінік
    Бұл 3-сынып мұғалімдеріне арналған дайын қмж
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Қысқа мерзімді жоспар



    Пән: Қазақ тілі


    Мектеп: «№ 4 ЖОББМ» КММ

    Күні: 20.10.19

    Мұғалімнің аты-жөні: Айқын Гүлдана

    Бөлім: Жақсыдан үйрен, жаманнан жирен


    Тақырыбы: 31-сабақ. Х, һ дыбыстары

    Сынып: 3 а

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар:

    Оқу мақсаты:

    3.1.1.1 тыңдаған материал бойынша тірек сөздерді белгілеу, ашық және жабық сұрақтарға жауап беру;

    3.4.1.4 х, һ әріптері бар сөздерді ажыратып жазу;

    3.1.3.1 түрлі жағдаяттағы (қоғамдық ортада) қатысымдық әрекетте өз сөзін жүйелі түрде жоспарлап, тілдік нормаларды сақтап сөйлеу.

    Сабақтың мақсаты:

    Барлық оқушылар:

    -үлкен жазу жол дәптерінде бас әріп пен кіші әріп биіктігін және көлемін бағдарлап үйренеді;

    -құрамында х, Һ әріптері бар сөзді орфоэпиялық нормаға сай айтып, үлгі негізінде есте сақтап жазады;

    -тыңдаушының назарын аудартуға ықпал ететін техникалар (қимыл, дауыс ырғағы, екпін) мен қаратпа сөздерді үлгі негізінде қолдана алады.

    Оқушылардың көбі:

    -кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі орта темппен жазады;

    -құрамында х, Һ әріптері бар сөзді орфоэпиялық нормаға сай айтып, сөз құрамында дыбыстарды ажыратып, сөздерді сауатты жазады;

    - тыңдаушының назарын аудартуға ықпал ететін техникалар (қимыл, дауыс ырғағы, екпін) мен қаратпа сөздерді қолдана алады.

    Оқушылардың кейбірі:

    -кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі шапшаң жазады;

    -сөзді орфоэпиялық нормаға сай айтып, сөз құрамында дыбыстарды ажыратып, сауатты жазады;

    - тыңдаушының назарын аудартуға ықпал ететін техникалар (қимыл, дауыс ырғағы, екпін) мен қаратпа сөздерді еркін қолдана алады.

    Бағалау мм критерийі

    х, һ әріптері бар сөздерді ажыратып жазады

    Жазу барысында каллиграфиялық нормаларды сақтап жазады

    Біреудің назарын аудару үшін қаратпа сөздерді қолданады

    Тірек сөздер

    Пәндік терминология мен тірек сөздер

    Қатаң дауыссыз дыбыс, басқа тілден енген сөздер.

    Сабақта диалог /жазу үшін пайдаланылатын тіл:

    Талқылау үшін сұрақтар:

    -Шоқан Уәлиханов туралы не білесің?

    -Кітапханадан кітапты қандай жолмен табасың?

    Құндылықтар

    Ұлы тұлғаларды дәріптеу,шығармашылыққа баулу.

    Пәнаралық байланыс

    Әдебиеттік оқу, дүниетану пәнімен байланыс көрініс табады.

    Алдыңғы меңгерілген білім

    Сөйлемдегі сөздердің бір-бірімен байланысы. Қаратпа сөз, э, в, ф, ч, щ дыбысы.

    Сабақ барыс


    Жоспарланған уақыт

    Сабақта жоспарланғаніс-әрекет

    Ресурстар


    Сабақтың басы

    7 минут

    7 минут

    (Т)І.Ұйымдастыру кезеңі.

    - Амандасу.

    - Тақырыпты ашу.

    Үстел үстінде бірнеше сөздер жатады. Әр қатарға суретті мозайкалар беріледі. Оқушылар мозайкадан шыққан бейненің берілген қай сөздің мағынасына сәйкес келетіндігін және неліктен олай ойлайтындықтарын айтады.



    ІІ. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтау.

    Сабақ тақырыбы және оқу мақсаттары таныстырылады. Оқушыларға бағалау критерийі айтылады.


    Мозайка суреттер және бірнеше сөздер










    http://sb

    Сабақтың ортасы

    28 минут

    5 минут

















    5 минут























    7 минут





























    1 минут

















    10 минут

    ІІІ. (Ұ)Үй тапсырмасын тексеру.

    45-жаттығу. Үй тапсырмасы берілген сөздерді көшіріп, мағынасын табу болатын. Мұғалім сөздердің мағынасының орнын ауыстырп айтады. Оқушылар «иә», «жоқ, ол-...» деп жауап береді. Оқушылар балмұздақ таяқшалары арқылы жауап береді.

    Жаһан –ер, батыр (жоқ,ол –жер жүзі, барлық әлем );

    Хоккей-мұзайдында ойналатын ойын (иә);

    Ханталапай – қазақтың ұлттық тағамы (жоқ, ол –ұлттық асық ойыны);

    Қаһарман – ел, жұрт (жоқ, ол- ер, батыр адам);

    Мархабат –жақсылық, қайырымдылық (иә).

    46-жаттығуды оқушылар кезекпен оқып шығып, қандай мекеме екенін айтады: асхана, емхана, аурухана, кітапхана, дәмхана,дәріхана, шеберхана.

    - Һ қандай дыбыс?

    -Х қандай дыбыс?

    -Ұқсастығы неде?

    -Айырмашылығы неде?


    ІҮ.(Т).Оқулықпен жұмыс жүргізіледі.

    47 жаттығу. Оқушылар өлеңді мәнерлеп оқиды. Мағынасы қиын сөздерді сөздіктен қарайды. Бұл тапсырма «Кластер» әдісі бойынша жүргізіледі.

    -Өлең кім туралы?

    -Шоқан Уәлиханов туралы не білесіңдер? (ғалым, саяхатшы, жиһангез, суретші, жазушы. Шын есімі Мұхамед Қанафия)

    -Берілген тірек сөздерден қай сөз сәйкес келеді?

    -Саяхатшы, жиһангездің мақсаты не?


    Ү.(Ж;Т) 3.​3.​6.​1 кең жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын жеделдету.

    3.​4.​1.​4 х, һ әріптері бар сөздерді ажыратып жазу.

    Оқушылар алдымен оқулықта берілген мақалды оқиды. Жұмыс дәптеріне әдемі әрі қатесіз көшіріп жазады. Оқушылардың бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу және таза жазуы қадағаланып, бағыт беріледі. Мағынасын түсіну үшін алдымен сөздердің бір-бірімен байланысын табады.

    ХAutoShape 1 AutoShape 3 AutoShape 4 AutoShape 5 AutoShape 7 AutoShape 8 алықтың ортақ үйі –Отаны.

    AutoShape 2 AutoShape 6 AutoShape 9

    ҚAutoShape 10 AutoShape 11 AutoShape 28 AutoShape 33 AutoShape 36 AutoShape 37 аһарлы ел қамал бұзады.

    AutoShape 12 AutoShape 34 AutoShape 35

    «Автордың орындығы» әдісі бойынша оқушылар мақалдың мағынасын айтады..

    Қабілеті жоғары оқушылар сөздерді сөз құрамына талдайды.

    Дескриптор:

    -бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап жазады;

    - әріптерді көлбеу салады, үзбей жазады;

    - мақалдарды қатесіз, сауатты көшіреді;

    -х әрпін ажыратады;

    -һ әрпін ажыратады.


    ҮІ. (Ұ) Сергіту сәті. Оқушылар тақпақтап қимыл жаттығуларын жасайды.

    Еркiн ұста денеңдi,

    Тарсылдатпай едендi.

    Орнымыздан тұрып ап

    Жүгiрейiк бiр уақ.

    Бiр, екi, үш, бiр, екi, үш.

    Аяқты алға созайық

    Тiк көтерiп, қозғайық.

    Тым сылбыр да болмайық

    Алға қарай озбайық.

    Бiр, екi, үшi, бiр, екi, үш.


    Ү.(Т) 3.1.6.1 интонацияны, вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара), қаратпа сөздерді қолдана отырып, тақырыпқа тыңдарманның назарын аударту.

    Төрт топқа тапсырмалар беріледі. Тақырып: Кітапхана.

    1-топ. Кітапханалар қай жерде орналасады? Оқушыларға қандай кітап оқыған тиімді?

    2-топ. Қажет кітапты қалай табасың?

    3-топ. Кі тап авторларының көрсеткішін пайдаланасың ба?


    ҮІ.(Т)Қаратпа сөздерді қолданып, «Кітапхана» тақырыбы бойынша жарнама құрастырады. «Галереяғ

    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Бастауыш сынып Сабақ жоспары 3 сынып
    03.01.2020
    1038
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Айқын Гүлдана
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации