ІІІ. (Ұ)Үй
тапсырмасын тексеру.
45-жаттығу. Үй тапсырмасы берілген
сөздерді көшіріп, мағынасын табу болатын.
Мұғалім сөздердің мағынасының
орнын ауыстырп айтады. Оқушылар «иә», «жоқ, ол-...» деп жауап
береді. Оқушылар балмұздақ таяқшалары арқылы жауап
береді.
Жаһан –ер, батыр
(жоқ,ол –жер жүзі, барлық әлем
);
Хоккей-мұзайдында
ойналатын ойын (иә);
Ханталапай –
қазақтың ұлттық тағамы (жоқ, ол –ұлттық асық
ойыны);
Қаһарман – ел, жұрт
(жоқ, ол- ер, батыр адам);
Мархабат –жақсылық,
қайырымдылық (иә).
46-жаттығуды оқушылар кезекпен оқып шығып,
қандай мекеме екенін айтады: асхана, емхана, аурухана, кітапхана,
дәмхана,дәріхана, шеберхана.
- Һ қандай
дыбыс?
-Х қандай
дыбыс?
-Ұқсастығы
неде?
-Айырмашылығы
неде?
ІҮ.(Т).Оқулықпен жұмыс
жүргізіледі.
47
жаттығу. Оқушылар өлеңді мәнерлеп
оқиды. Мағынасы қиын сөздерді сөздіктен қарайды. Бұл
тапсырма «Кластер»
әдісі бойынша
жүргізіледі.
-Өлең кім
туралы?
-Шоқан Уәлиханов туралы не
білесіңдер? (ғалым, саяхатшы, жиһангез, суретші, жазушы. Шын есімі
Мұхамед Қанафия)
-Берілген тірек сөздерден қай
сөз сәйкес келеді?
-Саяхатшы, жиһангездің мақсаты
не?

Ү.(Ж;Т) 3.3.6.1 кең
жолды дәптерде бас әріп пен кіші әріптің биіктігі мен мөлшерін
сақтап көлбеу, үзбей және біркелкі жазу, жазу қарқынын
жеделдету.
3.4.1.4 х, һ әріптері
бар сөздерді ажыратып
жазу.
Оқушылар алдымен оқулықта
берілген мақалды оқиды. Жұмыс дәптеріне әдемі әрі қатесіз көшіріп
жазады. Оқушылардың бас әріп пен кіші
әріптің биіктігі мен мөлшерін сақтап, оларды байланыстырып көлбеу
және таза жазуы қадағаланып, бағыт
беріледі. Мағынасын түсіну үшін алдымен
сөздердің бір-бірімен байланысын
табады.
Х алықтың ортақ үйі
–Отаны.

Қ аһарлы ел қамал
бұзады.

«Автордың
орындығы» әдісі бойынша оқушылар
мақалдың мағынасын айтады..
Қабілеті жоғары оқушылар
сөздерді сөз құрамына
талдайды.
Дескриптор:
-бас әріп пен кіші әріптің
биіктігі мен мөлшерін сақтап
жазады;
- әріптерді көлбеу салады,
үзбей жазады;
- мақалдарды
қатесіз, сауатты көшіреді;
-х әрпін
ажыратады;
-һ әрпін
ажыратады.
ҮІ. (Ұ) Сергіту
сәті. Оқушылар тақпақтап қимыл
жаттығуларын жасайды.
Еркiн ұста
денеңдi,
Тарсылдатпай
едендi.
Орнымыздан тұрып
ап
Жүгiрейiк бiр
уақ.
Бiр, екi, үш, бiр, екi,
үш.
Аяқты алға
созайық
Тiк көтерiп,
қозғайық.
Тым сылбыр да
болмайық
Алға қарай
озбайық.
Бiр, екi, үшi, бiр, екi,
үш.
Ү.(Т) 3.1.6.1 интонацияны,
вербалды емес тілдік құралдарды (қимыл, ым-ишара), қаратпа сөздерді
қолдана отырып, тақырыпқа тыңдарманның назарын
аударту.
Төрт топқа тапсырмалар
беріледі. Тақырып:
Кітапхана.
1-топ. Кітапханалар қай жерде
орналасады? Оқушыларға қандай кітап оқыған
тиімді?
2-топ. Қажет кітапты қалай
табасың?
3-топ. Кі тап авторларының
көрсеткішін пайдаланасың ба?
ҮІ.(Т)Қаратпа сөздерді қолданып,
«Кітапхана» тақырыбы бойынша жарнама құрастырады. «Галереяғ |