-
Оқушы білгендерін тыңдай
отырып, жаңа сабақ тақырыбымен және мақсатымен
таныстыру. «INSERT» әдісін
пайдаланамын.
Бұл
әдістің мақсаты: Оқылған мәліметті түртіп алу
жүйесі бойынша таным түсінігін
қалыптастыру.
Тиімділігі: Жаңа материалмен таныса
отырып, түртіп алу жүйесімен мәлімет жинайды, саралайды,
бағалайды.
Сергіту сәті. Құран
аяттарынан
оқыту.
Хайбар шайқасы жайлы
қысқаша видеофильм
көрсету
Сабақты
қорытындылауға «Күн
шуақ» әдісін
қолданамын.
Бұл
әдістің мақсаты:
аспанды бұлт жауып тұр,
бұлттардың артында өтілген сабақтарға байланысты, сұрақтар мен
жұмбақтар берілген, міне біз берілген сұрақтарға жауап беру арқылы
күннің нұрын, сәулесін
ашамыз.
9. «Бес
саусақ» әдісі
Бұл
әдістің мақсаты: Оқушының бір-біріне бес
саусақтай бірігуіне ықпал
ету.
Тиімділігі:
Бас бармақ –
басты мәселе
Балалы үйрек –
бірлесу
Ортан терек –
ойлану
Шылдыр шүмек – шынайылық
Кішкентай бөбек –
көңіл-күй
ахуалы
Қолданылуы: Балалар параққа алақандарын
қойып, оны жиегімен қаламмен айналдырып өтеді. Осыдан соң олар
сабақ туралы мынандай сұрақтарға жауап беріп, салынған саусақтарына
жазады:
1. «Бас бармақ»
- басты мәселе. Бүгінгі сабақта
ең
құнды мәселе не
болды?
2. «Балан
үйрек» - бірлесу. Қалай жұмыс
жасадым,
кімге көмек бердім, кімді
риза еттім?
3. «Ортан терек» - ойлану. Мен бүгін қандай
білім
мен тәжірибе
алдым?
4. «Шылдыр шүмек» - шынайылық. Сабақ
маған
ұнадыма?
Неліктен?
5. «Кішкентай бөбек» -
көңіл-күй ахуалы.
Мен сабақта өзімді қалайша
сезіндім?
10.Умраның қазасын өтеуі.
Конспект жазу.
|