|
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі |
|||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың жабдығы |
қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер |
|||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Мақсаты: дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою. Сабақтың түрі: аралас Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, өздік, есептеу, салыстыру. |
|||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||||||||||||||||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||||||||||||||||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Армысың, алтын күн! |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
7 200 : 8 + 100 – 190 : 9 ∙ 1 000 = 4 000 8 ∙ 50 + 1 000 : 2 ∙ 8 – 5 000 : 2 ∙ 7 = 2 100
|
Оқушылар ауызша орындайды |
||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау. Көлемнің өлшем бірліктерін есіңе түсір. Кестеден геометриялық денелердің атауын оқыңдар. Артық сөзді тап. (параллелепипед, текше, шаршы. Артық сөз: шаршы. Өйткені шаршы – жазық фигура, ал қалғандары – көлемді денелер). Қандай фигуралардың көлемін есептеуге болады. Мұғалім артық фигураны табуды ұсынады. Тақтаға сурет ілінеді. Текшенің неге артық екенін дәлелдейді (барлық фигуралар жазық, ал текше – көлемді)
«Көлем» деген сөзді қалай түсінесіңдер? Көлемдері әр түрлі қораптарды алып, олардың көлем жағынан үлкен, кіші екендігін салыстыру.
1 см3 = 1 000 мм3 1 дм3 = 1 000 см3 1 м3 = 1 000 дм3 1 дм3 = 1 000 000 мм3 1 м3 = 1 000 000см3 1 л су = 1дм3
. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. 12м3 = 12 000 000см3 8 000 000мм3 = 8 000см3 12дм3 = 12 000см3 т.с.с. Тіктөртбұрыштардың белгісіз қабырғасы мен периметрін тап.
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөліп орындау. Дәптермен жұмыс. Шығармашылық тапсырмаларды орындау. |
||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
Бір, екі, үш |
|||||||||||||||||||
|
Ой толғаныс |
Қалдықты табуға
берілген есептер |
|||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады
ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||||||||||||||||||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Халқына адал бол
Халқына адал бол
|
Математика |
Уақыты: |
Кабинет: |
Мұғалім: |
|||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі |
|||||||||||||||||||
|
Сілтеме |
Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың жабдығы |
қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер |
|||||||||||||||||||
|
Жалпы мақсаттар Оқыту нәтижесі |
Мақсаты: дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою. Сабақтың түрі: аралас Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, өздік, есептеу, салыстыру. |
|||||||||||||||||||
|
Мұғалімнің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау парақшасымен таныстыру |
||||||||||||||||||||
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. |
Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
||||||||||||||||||
|
Ынтымақтастық атмосферасы |
Армысың, алтын күн! |
Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасын пысықтау |
Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
7 200 : 8 + 100 – 190 : 9 ∙ 1 000 = 4 000 8 ∙ 50 + 1 000 : 2 ∙ 8 – 5 000 : 2 ∙ 7 = 2 100
|
Оқушылар ауызша орындайды |
||||||||||||||||||
|
Жаңа сабақ 1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау. Көлемнің өлшем бірліктерін есіңе түсір. Кестеден геометриялық денелердің атауын оқыңдар. Артық сөзді тап. (параллелепипед, текше, шаршы. Артық сөз: шаршы. Өйткені шаршы – жазық фигура, ал қалғандары – көлемді денелер). Қандай фигуралардың көлемін есептеуге болады. Мұғалім артық фигураны табуды ұсынады. Тақтаға сурет ілінеді. Текшенің неге артық екенін дәлелдейді (барлық фигуралар жазық, ал текше – көлемді)
«Көлем» деген сөзді қалай түсінесіңдер? Көлемдері әр түрлі қораптарды алып, олардың көлем жағынан үлкен, кіші екендігін салыстыру.
1 см3 = 1 000 мм3 1 дм3 = 1 000 см3 1 м3 = 1 000 дм3 1 дм3 = 1 000 000 мм3 1 м3 = 1 000 000см3 1 л су = 1дм3
. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте. 12м3 = 12 000 000см3 8 000 000мм3 = 8 000см3 12дм3 = 12 000см3 т.с.с. Тіктөртбұрыштардың белгісіз қабырғасы мен периметрін тап.
Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөліп орындау. Дәптермен жұмыс. Шығармашылық тапсырмаларды орындау. |
||||||||||||||||||||
|
Сергіту сәті |
Бір, екі, үш |
|||||||||||||||||||
|
Ой толғаныс |
Қалдықты табуға
берілген есептер |
|||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы |
Оқулықтағы тапсырмаларды орындау |
Оқушылар күнделіктеріне жазады |
||||||||||||||||||
|
Бағалау |
Бүгінгі сабақ ұнады
ма? |
Бағалау парақшасын толтырады |
||||||||||||||||||
шағым қалдыра аласыз














