Математика | Уақыты: | Кабинет: | Мұғалім: |
Сабақтың тақырыбы | Тік бұрышты параллелепипед және оның көлемі |
Сілтеме | Математика оқулығының әдістемесі,ғаламтор |
Сабақтың жабдығы | қосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер |
Жалпы мақсаттарОқыту нәтижесі | Мақсаты: дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою.Сабақтың түрі: аралас Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, өздік, есептеу, салыстыру. |
| Мұғалімнің әрекеті | Оқушының әрекеті |
Бағалау парақшасымен таныстыру |
Топқа бөлу | Оқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. | Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі. |
Ынтымақтастық атмосферасы | Армысың, алтын күн!Армысын, асыл жыр!Армысын, көк аспан!Армысың,жан досым!Жылуыма жылу қосМіне, менің қолым бос. | Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады. |
Үй тапсырмасын пысықтау
| Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:«Компьютер» дидактикалық ойыны. Мұғалім тапсырмалар тізбегін оқиды, оқушылар жауабын айтады.7 200 : 8 + 100 – 190 : 9 ∙ 1 000 = 4 0008 ∙ 50 + 1 000 : 2 ∙ 8 – 5 000 : 2 ∙ 7 = 2 100 Көркем жазу минуты.57 615 санын жазыңдар. Сандардағы толық ондықтар, жүздіктер, мыңдықтар, ондық мыңдарды атаңдар. | Оқушылар ауызша орындайды |
Жаңа сабақ1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау. Көлемнің өлшем бірліктерін есіңе түсір. Кестеден геометриялық денелердің атауын оқыңдар. Артық сөзді тап. (параллелепипед, текше, шаршы. Артық сөз: шаршы. Өйткені шаршы – жазық фигура, ал қалғандары – көлемді денелер). Қандай фигуралардың көлемін есептеуге болады. Мұғалім артық фигураны табуды ұсынады. Тақтаға сурет ілінеді. Текшенің неге артық екенін дәлелдейді (барлық фигуралар жазық, ал текше – көлемді)
«Көлем» деген сөзді қалай түсінесіңдер? Көлемдері әр түрлі қораптарды алып, олардың көлем жағынан үлкен, кіші екендігін салыстыру.
. Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.12м3 = 12 000 000см3 8 000 000мм3 = 8 000см3 12дм3 = 12 000см3 т.с.с.Тіктөртбұрыштардың белгісіз қабырғасы мен периметрін тап.Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөліп орындау.Дәптермен жұмыс.Шығармашылық тапсырмаларды орындау. |
Сергіту сәті | Бір, екі, үшЖинап алдық күшТөрт, бес, алтыБіз жазамыз мықтыДәптерімізді ашайық Көрсетілген үлгіге,Әдемі етіп жазайық |
Ой толғаныс | Қалдықты табуға берілген есептер 1. Үстелдің үстінде 7 тоқаш жатты.Айжан 2 тоқаш жеді. Үстелдің үстінде неше тоқаш қалды? 2. Самал кітапханадан 7 кітап алды.Оның 3 кітабын оқыды. Неше оқитын кітап қалды? 3. Диас 6 сурет салды. Ол 3 суретін досына сыйлады.Диаста неше сурет қалды? 4. Гүлжанның туған күніне 8 қыз келді. 3 қыз үйлеріне кетті. Гүлжанның туған күнінде неше қыз қалды? 5. Асқардың кітабында 9 бет бар. Оның 4 бетін оқыды. Асқарға неше оқитын бет қалды?6. Сандуғаштың туған күніне 10 сыйлық сыйлады. 6 сыйлықты ашып көрді.Неше ашылмаған сыйлық қалды? 7. Айбектің 6 дәптері болды. 2 дәптерін досына берді.Айбектің неше дәптері қалды? |
Үй тапсырмасы | Оқулықтағы тапсырмаларды орындау | Оқушылар күнделіктеріне жазады |
Бағалау | Бүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу. | Бағалау парақшасын толтырады |