Материалдар / Халқына адал бол
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Халқына адал бол

Материал туралы қысқаша түсінік
Халқына адал бол
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
09 Ақпан 2019
308
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Математика Уақыты:Кабинет: Мұғалім:
Сабақтың тақырыбыТік бұрышты параллелепипед және оның көлемі
СілтемеМатематика оқулығының әдістемесі,ғаламтор
Сабақтың жабдығықосымша тапсырмалар жазылған үлестірмелер, кестелер
Жалпы мақсаттарОқыту  нәтижесіМақсаты: дененің көлемі және көлемнің өлшем бірліктері туралы түсініктерін қалыптастыру; көлемнің жаңа өлшем бірліктерімен таныстыру және олардың арасындағы қатынасты қою.Сабақтың түрі: аралас Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, өздік, есептеу, салыстыру.


Мұғалімнің әрекетіОқушының әрекеті
Бағалау парақшасымен таныстыру
Топқа бөлуОқушыларға кесілген суреттер үлестіріледі. Қолдарына алған қиындыларды құрастырып,сол бойынша топқа бөлінеді. Суреттерді тақтаға іледі.
Ынтымақтастық атмосферасыАрмысың, алтын күн!Армысын, асыл жыр!Армысын, көк аспан!Армысың,жан досым!Жылуыма жылу қосМіне, менің қолым бос. Оқушылар бір-біріне жақсы тілек тілеп, сыныпта жақсы ахуал қалыптастырады.
Үй тапсырмасын пысықтау

Ауызша жұмыс. Зейінділік ойыны:
  • «Компьютер» дидактикалық ойыны. Мұғалім тапсырмалар тізбегін оқиды, оқушылар жауабын айтады.
  • 7 200 : 8 + 100 – 190 : 9 ∙ 1 000 = 4 0008 ∙ 50 + 1 000 : 2 ∙ 8 – 5 000 : 2 ∙ 7 = 2 100
  • Көркем жазу минуты.
  • 57 615 санын жазыңдар. Сандардағы толық ондықтар, жүздіктер, мыңдықтар, ондық мыңдарды атаңдар.
  • Оқушылар ауызша орындайды
    Жаңа сабақ1. түсіндіру, еске түсіру, қайталау. Көлемнің өлшем бірліктерін есіңе түсір. Кестеден геометриялық денелердің атауын оқыңдар. Артық сөзді тап. (параллелепипед, текше, шаршы. Артық сөз: шаршы. Өйткені шаршы – жазық фигура, ал қалғандары – көлемді денелер). Қандай фигуралардың көлемін есептеуге болады. Мұғалім артық фигураны табуды ұсынады. Тақтаға сурет ілінеді. Текшенің неге артық екенін дәлелдейді (барлық фигуралар жазық, ал текше – көлемді)







    «Көлем» деген сөзді қалай түсінесіңдер? Көлемдері әр түрлі қораптарды алып, олардың көлем жағынан үлкен, кіші екендігін салыстыру.











    . Көрсетілген өлшем бірліктеріне өрнекте.12м3 = 12 000 000см3 8 000 000мм3 = 8 000см3 12дм3 = 12 000см3 т.с.с.Тіктөртбұрыштардың белгісіз қабырғасы мен периметрін тап.Оқулықтағы тапсырмаларды топтарға бөліп орындау.Дәптермен жұмыс.Шығармашылық тапсырмаларды орындау.
    Сергіту сәті Бір, екі, үшЖинап алдық күшТөрт, бес, алтыБіз жазамыз мықтыДәптерімізді ашайық Көрсетілген үлгіге,Әдемі етіп жазайық
    Ой толғанысҚалдықты табуға берілген есептер 1. Үстелдің үстінде 7 тоқаш жатты.Айжан 2 тоқаш жеді. Үстелдің үстінде неше тоқаш қалды? 2. Самал кітапханадан 7 кітап алды.Оның 3 кітабын оқыды. Неше оқитын кітап қалды? 3. Диас 6 сурет салды. Ол 3 суретін досына сыйлады.Диаста неше сурет қалды? 4. Гүлжанның туған күніне 8 қыз келді. 3 қыз үйлеріне кетті. Гүлжанның туған күнінде неше қыз қалды? 5. Асқардың кітабында 9 бет бар. Оның 4 бетін оқыды. Асқарға неше оқитын бет қалды?6. Сандуғаштың туған күніне 10 сыйлық сыйлады. 6 сыйлықты ашып көрді.Неше ашылмаған сыйлық қалды? 7. Айбектің 6 дәптері болды. 2 дәптерін досына берді.Айбектің неше дәптері қалды? 
    Үй тапсырмасыОқулықтағы тапсырмаларды орындау Оқушылар күнделіктеріне жазады
     БағалауБүгінгі сабақ ұнады ма?Өз көңіл күйлерін стикерге жазу.Бағалау парақшасын толтырады


    Ресми байқаулар тізімі
    Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!