Материалдар / Халық ауыз әдебиеті.

Халық ауыз әдебиеті.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
03 Маусым 2018
636
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.2014-2015 оқу жылы
Сынып: 8Пәні: Қазақстан тарихы
Сабақтың тақырыбы :Халық ауыз әдебиеті.
Сілтеме: « Қазақ тарихы » журналы
Жалпы мақсаттар:Халық ауыз әдебиеті туралы біледі,ауыз әдебиеті мен жазба әдебиетінің арасындағы айырмашылықты түсінеді,халық ауыз әдебиетінің құндылықтарын бағалай алады.
Ресурстар:Открыткалар,презинтациялар, фотоальбом.


Әдіс - тәсілдер


Топтық жұмыс, бейне фильмдер көрсету, сұрақ-жауап, «Алтын қақпа» ойыны.
Оқыту нәтижесі: XVIII ғ.қазақ әдебиетінің көрнекті өкілдерінің өмірдерегі, тарихи шығармалары туралы ақпараттар жинап талдайды,бағалайды.


Дерек көздер


« Қазақстан» энциклопедиясы,электронды оқулық, ғаламтор.
Сабақтың барысы Мұғалімнің іс - әрекетіОқушының іс – әрекетіОқытуды қоса алғандағы бағалау
Ұйымдастыру кезеңі:4мин



Сәлемдесу.(психологиялық ахуал қалыптастыру) Открыткалармен(мақал-мәтелдің жалғасын табу арқылы топтарға бөлу)

Открыткалар арқылы топқа бөлінеді.(мысалы; 1.Өнер .... ..... ...2.Білім ...... ..... ........ т.с.с.)




Ой толғау.



3 мин
Экраннан алтын қорда сақталған халқымыздың жыр жауһарлары туралы бейнефильм көрсету.Бейнефильмнің мазмұның талдай отырып,жаңа тақырыпты өздері ашады.Мұғалімнің ынталандыру мадақтау сөздері арқылы бағаланады.



Мағынаны ажыратуЖаңа тақырыпты түсіндіру





20мин
1.Энциклопедиядан алынған құнды мағлұматтағарға тоқталу.2.Электрондық оқулық арқылы түсіндіру.Оқушылар берілген ақпараттар арқылы жаңа тақырыпты түсінеді.Терминологиялық сөздермен жұмыс жасайды. «Аталардан қалған асыл мұра» тақырыбында эссе жазады.Оқушылар бағалау парағы арқылыӨзін-өзі бағалау.
























Ой - толғаныс


8мин
« Алтын қақпа» ойыныҚазіргі таңда жиі қолданылмайтын көнерген сөздердің мағынасын тауып түсіндіру.Сөздік қорын молайту.Критериалды бағалау(әр топ жинаған ұпай есебімен бағаланады)
Бағалау4минБағалау парағымен бағалату. Оқушылар өзін-өзі бағалайды.

Рефлексия

5мин«Сэндвич» әдісі.Оқушылар сабақтан алған әсерлерін,тақырыпты қалай түсінгендері туралы ойларын жазып қалдырады.

Кейінгі жұмыс

1 минутТақырыпқа сай халық ауыз әдебиетінің көрнекті өкілдері туралы деректер жинап келу.





Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ