Халық ауыз әдебиеті.

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Халық ауыз әдебиеті.

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдерге
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқа мерзімді сабақ жоспары.

2014-2015 оқу жылы

Сынып:

8

Пәні: Қазақстан тарихы

Сабақтың тақырыбы :

Халық ауыз әдебиеті.

Сілтеме:

« Қазақ тарихы » журналы

Жалпы мақсаттар:

Халық ауыз әдебиеті туралы біледі,ауыз әдебиеті мен жазба әдебиетінің арасындағы айырмашылықты түсінеді,халық ауыз әдебиетінің құндылықтарын бағалай алады.

Ресурстар:

Открыткалар,презинтациялар, фотоальбом.


Әдіс - тәсілдер


Топтық жұмыс, бейне фильмдер көрсету, сұрақ-жауап, «Алтын қақпа» ойыны.

Оқыту нәтижесі:

XVIII ғ.қазақ әдебиетінің көрнекті өкілдерінің өмірдерегі, тарихи шығармалары туралы ақпараттар жинап талдайды,бағалайды.


Дерек көздер


« Қазақстан» энциклопедиясы,электронды оқулық, ғаламтор.

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс - әрекеті

Оқушының іс – әрекеті

Оқытуды қоса алғандағы бағалау

Ұйымдастыру кезеңі:

4

мин



Сәлемдесу

.(психологиялық ахуал қалыптастыру)

Открыткалармен

(мақал-мәтелдің жалғасын табу арқылы топтарға бөлу)


Открыткалар арқылы топқа бөлінеді.

(мысалы; 1.Өнер .... ..... ...

2.Білім ...... ..... ........ т.с.с.)



Ой толғау.



3

мин

Экраннан алтын қорда сақталған халқымыздың жыр жауһарлары туралы бейнефильм көрсету.

Бейнефильмнің мазмұның талдай отырып,жаңа тақырыпты өздері ашады.

Мұғалімнің ынталандыру мадақтау сөздері арқылы бағаланады.



Мағынаны ажырату

Жаңа тақырыпты түсіндіру




20

мин

1.Энциклопедиядан алынған құнды мағлұматтағарға тоқталу.

2.Электрондық оқулық арқылы түсіндіру.

Оқушылар берілген ақпараттар арқылы жаңа тақырыпты түсінеді.

Терминологиялық сөздермен жұмыс жасайды. «Аталардан қалған асыл мұра» тақырыбында эссе жазады.

Оқушылар бағалау парағы арқылы

Өзін-өзі бағалау.










Ой - толғаныс


8

мин

« Алтын қақпа» ойыны

Қазіргі таңда жиі қолданылмайтын көнерген сөздердің мағынасын тауып түсіндіру.

Сөздік қорын молайту.

Критериалды бағалау

(әр топ жинаған ұпай есебімен бағаланады)

Бағалау

4

мин

Бағалау парағымен бағалату. Оқушылар өзін-өзі бағалайды.


Рефлексия


5

мин

«Сэндвич» әдісі. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін,тақырыпты қалай түсінгендері туралы ойларын жазып қалдырады.


Кейінгі жұмыс


1 минут

Тақырыпқа сай халық ауыз әдебиетінің көрнекті өкілдері туралы деректер жинап келу.




Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
03.06.2018
739
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі