Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
2014-2015 оқу жылы
|
Сынып: |
8 |
Пәні: Қазақстан тарихы |
||||
|
Сабақтың тақырыбы : |
Халық ауыз әдебиеті. |
|||||
|
Сілтеме: |
« Қазақ тарихы » журналы |
|||||
|
Жалпы мақсаттар: |
Халық ауыз әдебиеті туралы біледі,ауыз әдебиеті мен жазба әдебиетінің арасындағы айырмашылықты түсінеді,халық ауыз әдебиетінің құндылықтарын бағалай алады. |
|||||
|
Ресурстар: |
Открыткалар,презинтациялар, фотоальбом. |
|||||
|
Әдіс - тәсілдер |
Топтық жұмыс, бейне фильмдер көрсету, сұрақ-жауап, «Алтын қақпа» ойыны. |
|||||
|
Оқыту нәтижесі: |
XVIII ғ.қазақ әдебиетінің көрнекті өкілдерінің өмірдерегі, тарихи шығармалары туралы ақпараттар жинап талдайды,бағалайды. |
|||||
|
Дерек көздер |
« Қазақстан» энциклопедиясы,электронды оқулық, ғаламтор. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Оқушының іс – әрекеті |
Оқытуды қоса алғандағы бағалау |
|||
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
4 мин |
Сәлемдесу .(психологиялық ахуал қалыптастыру) Открыткалармен (мақал-мәтелдің жалғасын табу арқылы топтарға бөлу) |
Открыткалар арқылы топқа бөлінеді. (мысалы; 1.Өнер .... ..... ... 2.Білім ...... ..... ........ т.с.с.) |
|
||
|
Ой толғау. |
3 мин |
Экраннан алтын қорда сақталған халқымыздың жыр жауһарлары туралы бейнефильм көрсету. |
Бейнефильмнің мазмұның талдай отырып,жаңа тақырыпты өздері ашады. |
Мұғалімнің ынталандыру мадақтау сөздері арқылы бағаланады. |
||
|
Мағынаны ажырату Жаңа тақырыпты түсіндіру |
20 мин |
1.Энциклопедиядан алынған құнды мағлұматтағарға тоқталу. 2.Электрондық оқулық арқылы түсіндіру. |
Оқушылар берілген ақпараттар арқылы жаңа тақырыпты түсінеді. Терминологиялық сөздермен жұмыс жасайды. «Аталардан қалған асыл мұра» тақырыбында эссе жазады. |
Оқушылар бағалау парағы арқылы Өзін-өзі бағалау. |
||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|||
|
Ой - толғаныс |
8 мин |
« Алтын қақпа» ойыны |
Қазіргі таңда жиі қолданылмайтын көнерген сөздердің мағынасын тауып түсіндіру. Сөздік қорын молайту. |
Критериалды бағалау (әр топ жинаған ұпай есебімен бағаланады) |
||
|
Бағалау |
4 мин |
Бағалау парағымен бағалату. Оқушылар өзін-өзі бағалайды. |
|
|||
|
Рефлексия |
5 мин |
«Сэндвич» әдісі. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін,тақырыпты қалай түсінгендері туралы ойларын жазып қалдырады. |
|
|||
|
Кейінгі жұмыс |
1 минут |
Тақырыпқа сай халық ауыз әдебиетінің көрнекті өкілдері туралы деректер жинап келу. |
|
|||
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Халық ауыз әдебиеті.
Халық ауыз әдебиеті.
Қысқа мерзімді сабақ жоспары.
2014-2015 оқу жылы
|
Сынып: |
8 |
Пәні: Қазақстан тарихы |
||||
|
Сабақтың тақырыбы : |
Халық ауыз әдебиеті. |
|||||
|
Сілтеме: |
« Қазақ тарихы » журналы |
|||||
|
Жалпы мақсаттар: |
Халық ауыз әдебиеті туралы біледі,ауыз әдебиеті мен жазба әдебиетінің арасындағы айырмашылықты түсінеді,халық ауыз әдебиетінің құндылықтарын бағалай алады. |
|||||
|
Ресурстар: |
Открыткалар,презинтациялар, фотоальбом. |
|||||
|
Әдіс - тәсілдер |
Топтық жұмыс, бейне фильмдер көрсету, сұрақ-жауап, «Алтын қақпа» ойыны. |
|||||
|
Оқыту нәтижесі: |
XVIII ғ.қазақ әдебиетінің көрнекті өкілдерінің өмірдерегі, тарихи шығармалары туралы ақпараттар жинап талдайды,бағалайды. |
|||||
|
Дерек көздер |
« Қазақстан» энциклопедиясы,электронды оқулық, ғаламтор. |
|||||
|
Сабақтың барысы |
Мұғалімнің іс - әрекеті |
Оқушының іс – әрекеті |
Оқытуды қоса алғандағы бағалау |
|||
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
4 мин |
Сәлемдесу .(психологиялық ахуал қалыптастыру) Открыткалармен (мақал-мәтелдің жалғасын табу арқылы топтарға бөлу) |
Открыткалар арқылы топқа бөлінеді. (мысалы; 1.Өнер .... ..... ... 2.Білім ...... ..... ........ т.с.с.) |
|
||
|
Ой толғау. |
3 мин |
Экраннан алтын қорда сақталған халқымыздың жыр жауһарлары туралы бейнефильм көрсету. |
Бейнефильмнің мазмұның талдай отырып,жаңа тақырыпты өздері ашады. |
Мұғалімнің ынталандыру мадақтау сөздері арқылы бағаланады. |
||
|
Мағынаны ажырату Жаңа тақырыпты түсіндіру |
20 мин |
1.Энциклопедиядан алынған құнды мағлұматтағарға тоқталу. 2.Электрондық оқулық арқылы түсіндіру. |
Оқушылар берілген ақпараттар арқылы жаңа тақырыпты түсінеді. Терминологиялық сөздермен жұмыс жасайды. «Аталардан қалған асыл мұра» тақырыбында эссе жазады. |
Оқушылар бағалау парағы арқылы Өзін-өзі бағалау. |
||
|
|
|
|
||||
|
|
|
|
|
|||
|
Ой - толғаныс |
8 мин |
« Алтын қақпа» ойыны |
Қазіргі таңда жиі қолданылмайтын көнерген сөздердің мағынасын тауып түсіндіру. Сөздік қорын молайту. |
Критериалды бағалау (әр топ жинаған ұпай есебімен бағаланады) |
||
|
Бағалау |
4 мин |
Бағалау парағымен бағалату. Оқушылар өзін-өзі бағалайды. |
|
|||
|
Рефлексия |
5 мин |
«Сэндвич» әдісі. Оқушылар сабақтан алған әсерлерін,тақырыпты қалай түсінгендері туралы ойларын жазып қалдырады. |
|
|||
|
Кейінгі жұмыс |
1 минут |
Тақырыпқа сай халық ауыз әдебиетінің көрнекті өкілдері туралы деректер жинап келу. |
|
|||
шағым қалдыра аласыз













