Сабақтың
тақырыбы:
Халық ауыз әдебиеті.
Ертегілер
|
Мұғалімнің аты-жөні: А.
Абуова
Күні: 4.09.2018
ж
|
Сынып:5«Ә,Б»
|
Қатысқан оқушылар
саны:
|
Қатыспаған оқушылар саны:
0
|
Сабақ негізделген оқу
мақсаттары
|
5.1.2.1.Әдеби шығарманың
тақырыбы мен идеясын анықтау
|
Сабақ
нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны
орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша
тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап
береді. Тамырдың ішкі құрылысы туралы
білімді түсіндіріп бере алады, тақырып мазмұнын
түсінеді. Әдеби шығарманың тақырыбы мен
идеясын анықтау.
Оқушылардың көбісі мынаны
орындай алады: Топтық жұмысты брлесе
орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша
үлестірме ресурстармен жұмыс
жасайды.
Оқушылардың кейбіреуі
мынаны орындай алады:
Оқулықтан тыс берілген
қосымша тапсырмалады орындайды. Әдеби шығарманың тақырыбы мен
идеясын анықтап, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен
дәлелдер келтіре
алады.
|
Бағалау критерийі
|
Әдеби шығарманың жанрына қарай
фабуласы мен сюжеттік дамуын сипаттап, маңызын түсіндіреді. Жеке,
жұптық, топтық тапсырмаларды орындай
алады.
Сабақ барысында тыңдаушының
назарын өзіне аудара алады.
|
Тілдік
құзіреттілік
|
Халақ ауыз әдебиеті,
ертегілер.
|
Ресурстар
|
Оқулық, суреттер,
топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі
заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс,
стикер.
|
Әдіс-тәсілдер
|
Сұрақ-жауап,
әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік.
Рефлексия.
|
Пәнаралық
байланыс
|
Музыка, қазақ
тілі.
|
Алдыңғы
оқу
|
4-сыныпта өткен
білімді пысықтау
|
Сабақтың
жоспары
|
Жоспарланған уақыт
|
Сабақ барысы
:
|
Бағалау
түрлері
|
Басталуы
5
минут
|
Ұйымдастыру кезеңі 2
минут
Топтарға бөлу. «Қағаз
қиындылары»
Бірнеше құттықтау қағаздарын
топ құрамындағы оқушылар саны бойынша беске, алтыға жыртып, оларды
араластырып, оқушыларға таратып беру керек. Оқушылар қиықтарды
құрастырып бүтін сурет шығарады. Сол арқылы топтарға
бөлінеді.
«Өзі туралы
кластер» тренинг,
|
1-топ:
Жазушылар
2-топ:
Зерттеушілер
3-топ:
Суретшілер
қағаздар,
қалам.
|
Жаңа
білім
10
минут
|
Білу және
түсіну
Қазақ әдебиеті екіге бөлінеді:
біріншісі – ауыз әдебиеті, екіншісі – жазба әдебиет. Ауыз әдебиеті
елдің жазу өнерін білмей жүрген кезінде шыққан сөз өнері. Жазу
өнері болмаған соң, елдің тарихы, өмірі, тұрмысы, салты, туған
жері, өнері, арманы әдемі мәнді әңгімелерімен айтылған. Ауыз
әдебиетінің шығарушыларының аты – жөні бізге белгісіз. Олар басында
ауызша шығарылған және бір ауыздан екінші ауызға көшіп, ауызша
айтумен сақталған. Ескіліктен қалған ондай сұлу, дәмді сөздерді
жалғыз адам ғана біліп қоймайды, жалпақ ел болып үйреніп, түгелімен
есінде сақтайды. Ел болып кейінгілерге көркемдеп, әсерлі етіп айтып
беріп отырады. Ауыз әдебиеті осылай пайда болады. Ауыз әдебиетінен
елдің даналығын, танымын, тәлімін, мінез- құлқын түгел
білеміз.
«Стикердегі диалог»
әдісі
(Топ мүшелері сұрақтардың
жауабын стикерлерге жазып, қабырғадағы сұрақтар жазылған қағаздарға
іледі)
Топтарға
тапсырма:
1-топ:
Жазушылар
Қазақ әдебиеті нешеге
бөлінеді?
2-топ:
Зерттеушілер
Ауыз әдебиеті деген
не
Жазба әдебиет деген
не?
3-топ:
Суретшілер
Ауыз әдебиеті қалай пайда
болды?
Ауыз әдебиетінің бізге берері
не?
.
|
Оқулық.
Кеспе
мәтіндер.
Оқулық,
қабырғаға ілінген
ватмандар, түрлі-түсті
маркерлер.
|
Ортасы
10
минут
|
Қолдану
Берілген мәтіндерді балалар
оқып алады.
Ортақ тапсырма:
«Пкірлер» парағы
әдісі
-
1-сұрақ. Ертегілердің түрлерін атап
бер
2-сұрақ. Адамның жақсы қасиеттері
туралы қандай мақал - мәтелдер
білесіңдер?
1-топ:
Жазушылар
Жауабын
жазады.
2-топ:
Зерттеушілер
Тексеріп, қосымша мәліметтер
қосады.
3-топ:
Суретшілер
Ұсыныс
жазады.
Талдау
«Броундық
қозғалыс» Оқушылар сыныпты шарлап,
талқыланатын мәселе бойынша ақпарат жинап, басқалармен пікірлеседі.
Бұл тәсілді қолданғанда оқушыларға партаға отыруға болмайтынын
ескерту керек.
|
«Пкірлер» парағы әдісі, сұрақтар
жазылған парақшалар,қалам.
|
Сергіту
сәті
2
минут
|
https://www.youtube.com/watch?v=i8FFtlTwJRs

|
Миды шынықтыру
тапсырмасын орындайды.
|
Аяқталуы
Сабақты
бекіту
10
минут
|
Синтез
«Карточкадағы терминдер» әдісі
Ауыз
әдебиетінің жазба әдебиетінен айырмашылығын атап
көрсетіңдер
-
Ауыз
әдебиеті-ұжымдық шығарма
-
Ауыз
әдебиеті-көпнұсқалы шығарма
-
Ауыз
әдебиетінде қайталаулар көп
кездеседі
-
Ауыз
әдебиеті-синкретті өнер
|
Карточкада жазылған
терминдер
|
Бағалау
5
минут
Кері
байланыс
3
минут
|
Бағалау парақшасы
Дұрыс жауапқа 5 балл.
Оқушының
аты-жөні
|
«Стикер
дегі диалог»
әдісі
|
«Пкірлер» парағы
әдісі
|
«Броундық
қозғалыс»
|
«Карточкадағы терминдер»
әдісі
|
Балл
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Рефлексия
парағы
Сабақтағы
жетістіктерім
|
Оның
себептері
|
Сабақтағы
жетістіктерім
|
Оның
себептері
|
|
|
|
|
|
Бағалау
парақшасы
Қағаз
қиындылары.
|
Қосымша
ақпарат
|
Саралау – Сіз
қосымша
көмек көрсетуді
қалай
жоспарлайсыз?
Сіз
қабілеті
жоғары
оқушыларға
тапсырманы
күрделендіруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Бағалау -
Оқушылардың
үйренгенін
тексеруді
қалай
жоспарлайсыз?
|
Пəнаралық
байланыс
Қауіпсіздік жəне
еңбекті
қорғау
ережелері
АКТ-мен
байланыс
Құндылықтардағы
байланыс
|
|
|
|
Рефлексия
Сабақ /
оқу
мақсаттары
шынайы
ма?
Бүгін
оқушылар
не
білді?
Сыныптағы
ахуал
қандай
болды?
Мен
жоспарлаған
саралау
шаралары
тиімді болды
ма?
Мен
берілген
уақыт
ішінде
үлгердім бе?
Мен
өз
жоспарыма
қандай
түзетулер
енгіздім
жəне
неліктен?
|
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ
туралы өз пікіріңізді
жазыңыз.
Сол ұяшықтағы Сіздің
сабағыңыздың тақырыбына
сəйкес
келетін сұрақтарға жауап
беріңіз.
|
Қорытынды
бағамдау
Қандай екі нəрсе табысты болды (оқытуды
да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Қандай екі нəрсе сабақты жақсарта алды
(оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?
1:
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе
жекелеген оқушылар туралы менің келесі
сабағымды
жетілдіруге көмектесетін не
білдім?
|