Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
пәні: бейнелеу өнерісынып: 4Сабақтың тақырыбы: Халық ертегілер кейіпкерлері.Сабақтың мақсаты:1. Оқушыларды ертегілер мазмұнымен таныстыру, мазмұны арқылы сурет салуға үйрету. Жекетұлғаның рухани мәдениетін қалыптастыру,балалардың бейнелеу қабілетін шыңдау.2. Ертегілер әлемі туралы танымын кеңейту.іздену, зерттеу қабілеттерін дамыту.Ертегіге дегенқызығушылығын арттыру, олардың бойындашығармашылық ізденіс қалыптастыру, көркемдікталғамын, шығармашылық қиялын, ойлау кеңістігіндамыту.3. Ертегілердің негізгі идеясы мен тәрбиелік мәнінеарқау болған ұлтымыздың асыл қасиеттерін сіңіру.Оқушылардың ұлттық өнерге деген сүйіспеншілігінмолайту, белсенділіктерін шыңдау.Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауапСабақтың көрнектілігі: техникалық құрал жабдықтары: интерактивті тақта,компьютер, көрнекі бейнелеу құралдарыКүтілетін нәтиже: Сабақ барысында оқушылар ынталарын мен қызығушылықтырын қалыптастыру, өз бетінше бейнелеу іскерлігін меңгеру, сурет салуына, танымдық-шығармашылық белсенділігіне әсер ету арқылы әр оқушы танып-білуге және шығармашылыққа қажетті затты санасына жеткізу. Өз беттерімен үйлестіруге, еске сақтап сурет салуға, сурет тақырыбына байланысты образдарды тұрғызуға, қимыл қозғалыстарды бейнелеуге, заттардың түр-түсін беруге бейімдеу.Сабақтың барысы:1. Ұйымдастыру кезеңі:Оқушылардың сабаққа қатысуын түгелдеу, құрал-жабдықтарын қадағалау, сабақ барысымен тәсілдерімен таныстыру.2.Үй тапсырмасын тексеру.1.Үйге берілген мүсіндік жұмыстарын бағалаймын.2. Үй тапсырмасын бекіту сұрақтары: / слайд/*.Көлемі үлкен мүсін қалай аталады? /монументтік/*.Жан-жағынан көруге болатын мүсінді қалай атаймыз?/жұмыр/*.Адамның тұтас бойы бейнеленген мүсін./статуя/*.Жазықтық бетінен аз ғана шығып тұратын мүсін қалай аталады?/барельеф/*.Жазық беттен көбірек шығып тұратын мүсін./горельеф/*.Сазбалшықпен, таспен жұмыс жасайтын адамды кім дейміз?/мүсінші/Сөзжұмбақ дұрыс шешілсе «Ертегі» сөзі шығады./слайд/3.Жаңа сабақ./слайдта жануарлар туралы ертегіден иллюстрациялар көрсетіледі/* Балалар, ертегідегеніміз не?* Ертегіденбіз не көреаламыз?* Ертегініжақсыкөремізбе?Ертегідесеғажайыпкөріністерелесбереді. Бүгінгісабағымыздыңтақырыбы да «Ертегікейіпкерлері» депаталады.Ертегібіздіәрқашаналысжолдарғажетелейді. Есімізгетүсірейікшіертегіқалайбасталады.Бар екен де, жоқекен,ЕртеертеертедеЕшкілерібөртеекен,Қырғауылықызылекен,Құйрықтарыұзынекен...Адамныңқиялдан, ойданшығарғанбарлықкөнедүниелерімифтер, аңыздаржәнеертегілерболыпүшкебөлінеді. Әрқайсымызбалалықшағымыздатаңғажайыпсиқырға толы ертегілердіоқыдық. Ертегілер - тұныптұрғанқиял-ғажайыптар, жануарларадамшасөйлеседі, батырларжауәскеріменғанаемес, айдаһарлармен, жын-перілерменжәнебасқадахалыққиялытудырғанжалмауыз - құбыжықтарменшайқасады. Ертегіүштопқабөлінедіола1.тұрмыс-салт, /слайдКейіпкерлеріқарапайымадамдар.2.қиял-ғажайып, /слайд/Кейіпкерлері- халықтыңқиялынантуындаған :айдахарлар , мыстанкемпір , ұшатынкілем , дәулер , желаяқ , көлтауысар , саққұлақ т. б. сияқтылар.3.жануарлар туралы. /слайд/Кейіпкерлеріжануарлар. Оларадамсияқтысөйлейді. Жануарларарқылыадамдардыңмінез – құлқынкөреміз.Ертегілердіңішіндебалалардыңқиялыншарықтататын, балалықшақтыңболашағынелестетіпкелешеккесенімменқарауғатәрбиелейтінеңәсерліертегілер – қиял–ғажайыпертегілері. Батырлықертегілердеелінқорғап, халқынқадірлегенерлердіңтаңғажайыпіс–әрекеттерібаяндалады. Мысалы: Ертөстік, Қобыланды. КүлдіргіертегілернегізіненАлдаркөсе мен Жиреншешешенің, Қожанасырдыңесімдеріменбайланысты.Ертегілер – қиялғажайып, оқиғаларжайындағықызықәңгімелер, олардыкөбінесеөмірдесиреккездесетіннемесемүлдекездеспейтінойданшығарылғаноқиғаларбаяндалады.Ертегікейіпкерлерінеарнапсурет салу - еңқызықтытақырып.Әрбір бала ертегініқызықтапоқиды, әңгімелепбередіжәнесолтуралысуретсалуғақұштар. Сурет салу кезіндеертегібаланыңдүниетанымын, ақыл-ойын, шығармашылығынарттырады..Ертегімазмұнынаарналыпсалынғансуретиллюстрация депаталады.Иллюстрация жасағандамынандайталаптарескеріледі:
Басты кейіпкерді айқындау.
Ертегідегі ең қызық сюжеттік көріністерді бейнелеу.
Композициялық құрылымын айқындап барып қағаз бетіне түсіру керек.
Иллюстрация ертегінің мазмұнын ашуы керек.
Түрлі түсті бояулары ашық – жарқын болуға тиіс
Бүгінбауырсақертегісіне иллюстрация жасапкөрейік.Салынукезеңдерікөрсетілген. Осы композицияғаертегініңбасқакейіпкерлерінқосабейнелейміз.Аю, түлкі ,қоянныңкезкелгенбіреуін..4.Суретдәптерменжұмыс. (Сармандықжұмыс)Слайдтан «Ертегіәлемінде
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз