|
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі: |
Мектеп: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні: |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 5 |
Қатысқандар: |
Қатыспағандар: - |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың тақырыбы |
Халық музыкасының интерпретациясы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Оқу мақсаты |
5.2.2.1 –музыкалық көркем құралдарын, музыкалық аспаптар мен дауысын қолдана отырып, қарапайым композициялар шығару және импровизация жасау; 5.2.2.2 компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, музыкалық композицияларды редакциялау және интерпретация жасау; 5.2.1.1 – музыкалық шығармашық жұмыстарды жасау үшін идеялар ұсыну, жоспарлау және материал жинақтау; |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ мақсаты |
Барлығы: Дәстүрлі әндер мен заманауи әндерді ажырата алады. Көпшілігі:Музыкалық шығармашылық жұмыстарды жасау үшін идеялар ұсына алады. Кейбіреулері: Музыкалық жанрды, музыкалық ерекшеліктерді атап бере алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
1) Музыкалық үзіндіге интепретация жасай алады. 2) Дәстүрлі әндерді орындауды заманауи тәсілдермен салыстыра алады.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар
|
Интерпретация -Интерпретация - interpretation |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дарыту
|
Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу.Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап ойын жеткізе алу. Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
қазақ тілі, музыка әдебиеті. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Интербелсенді тақта |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тақырып бойынша алдыңғы білім |
Халық музыкасының интерпретациясын пысықтау. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
қалыптастыру. Үй тапсырмасын тексеру. «Қазағымның дәстүрлері –ай» әнін сұрау. 1.Қайта оралды қазағымның, бүгін дәстүрлері-ай. Көптен күткен халқымыздың,асыл арман еді-ай. Берекелі, қазақ жері -ең, берекелі, Дәстүрлері ырыс болған, қазағымның бұл ежелгі.
Қайырмасы: Шілдехана бесік той, Тұсау кесу, сүндет той, Ай, шіркін-ай! Құда түсу, сырға салу. Беташарым-ай! Алтыбақан аясында Сұлу бойжеткен, Қыз, бозбала кең даламды әнмен әсем тербеткен.
2.Ержігітке жарасады, озып шықса бәйгені Қыз балаға жарасады алқа шашбау, сәукеле. Жоғалмасын дәстүріміз ұмытылмасын. Ата-баба көзіндей ғып сақтайық қазақ дәстүрін.
Жаңа сабақ: Оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін айтып өту.
|
Интербелсенді тақта https://www.youtube.com/watch?v=PI8Oykh0K2I аудио жазба |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы |
1-Тапсырма. Топтық жұмыс. «Бірге ойлаймыз» әдісімен «Беу айдай» халық әнін дәстүрлі, заманауи әншілердің орындауында әнді тыңдай отырып, кестені толтыру.
I топ. Домбыра
2-Тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі
Оқушылар жұптасып оқулықтағы «Беу айдай» халық әнінің шумақтарының ішінен екі жолды өлең жолдарын алып шағын музыкалық үзінді шығару. Әннің сөзіне қарай дауысыңызды қолдана отырып интерпретация жасау.
1)Қалам алып қолыма жазамын хат, Өзім арзан болсам да, сөзім қымбат, беу, айдай.
2)Бекер қарап отырған жараспайды, Қара өлеңмен айтайын аз насихат, беу, айдай.
3)Хат жазамын қолыма қалам алып, Сенің берер жауабың маған анық, беу, айдай.
4)Сыбайласым кім болар деп жүргенде, Бәйге атындай тұрыпсың тағаланып, беу, айдай.
5)Қалам алсам қолыма, қарысады, Бәсекемен қос жүйрік жарысады, беу, айдай.
6)Жүйрік жайын, ей, құрбым, білмеуші ме ең, Біреуі озып, біреуі қалысады, беу, айдай.
(Б) оқушылар бірін-бірі бағдаршам арқылы бағалайды. |
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Какимжанов Медет БейбитовичШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Халық музыкасы
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Халық музыкасыМатериал туралы қысқаша түсінік
жана сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||













