Қауымдастық
Жаңа
ЖИ көмекші
Жаңа
Хабарламалар
Менің курстарым
Менің олимпиадаларым
Дайын ҚМЖ
Менің материалдарым
Менің іс-шараларым
Менің байқауларым
Менің турнирлерлерім
Журнал
Курс Олимпиада Дайын ҚМЖ ЖИ көмекші Материалдар
Аттестация Іс-шаралар Байқау Турнир Орталық туралы
Материалдар Журнал Көпшілік талқылауына арналған
білім беру бағдарламаларының белсенді жобалары
Орталық туралы
ЖИ көмекші
Қауымдастық
0 / 1
Барлық 400 000 материалдарды тегін жүктеу үшін
Ұнаған тарифті таңдаңыз
Айлық
Жылдық
1 - күндік
Танысу
690 ₸ / 1 күнге
Таңдау
UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б.
  • 10 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 30 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 5 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    1 - айлық
    Стандарт
    2990 ₸ / айына
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 30 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 150 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 10 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • 1 - айлық
    Шебер
    7990 ₸ / айына
    Таңдау
    UstazTilegi AI - ЖИ арқылы тегін ҚМЖ, БЖБ, ТЖБ, тест, презентация, авторлық бағдарлама т.б. жасау
  • 150 материал жасау
  • Материалдар бөлімі - Барлық 400 000 материалдарды тегін
  • 900 материал жүктеу
  • Аттестация ПББ тестеріне доступ аласыз
  • шексіз
  • Жеке ҚМЖ бөлімінде - дайын ҚМЖ-ларды, презентацияларды жүктеу
  • 300 файлды тегін жүктеу
  • Жинақталған ҚМЖ бөлімінде
  • 50 файлды тегін жүктеу
  • Олимпиада, турнир, байқауларға 50% жеңілдік
    Іс-шаралар (мини-курстар, семинарлар, конференциялар)
  • тегін қатысу
  • Назар аударыңыз!
    Сіз барлық мүмкіндікті қолдандыңыз.
    Қалған материалдарды ертең жүктей аласыз.
    Ок
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:


    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар: -

    Сабақтың тақырыбы

    Халық музыкасының интерпретациясы

    Оқу мақсаты

    5.2.2.1 –музыкалық көркем құралдарын, музыкалық аспаптар мен дауысын қолдана отырып, қарапайым композициялар шығару және импровизация жасау;

    5.2.2.2 ­ компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, музыкалық композицияларды редакциялау және интерпретация жасау;

    5.2.1.1 – музыкалық шығармашық жұмыстарды жасау үшін идеялар ұсыну, жоспарлау және материал жинақтау;

    Сабақ мақсаты

    Барлығы: Дәстүрлі әндер мен заманауи әндерді ажырата алады.

    Көпшілігі:Музыкалық шығармашылық жұмыстарды жасау үшін идеялар ұсына алады.

    Кейбіреулері: Музыкалық жанрды, музыкалық ерекшеліктерді атап бере алады.

    Бағалау критерийлері

    1) Музыкалық үзіндіге интепретация жасай алады.

    2) Дәстүрлі әндерді орындауды заманауи тәсілдермен

    салыстыра алады.


    Тілдік мақсаттар


    Интерпретация -Интерпретация - interpretation

    Құндылықтарды дарыту


    Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу.Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап ойын жеткізе алу.

    Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.


    Пәнаралық байланыс

    қазақ тілі, музыка әдебиеті.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Халық музыкасының интерпретациясын пысықтау.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    • Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    • Сабаққа дайындығын тексеру.

    • Сыныпта жағымды психологиялық ахуал

    қалыптастыру.



    Үй тапсырмасын тексеру. «Қазағымның дәстүрлері –ай» әнін сұрау.


    1.Қайта оралды қазағымның, бүгін дәстүрлері-ай.

    Көптен күткен халқымыздың,асыл арман еді-ай.

    Берекелі, қазақ жері -ең, берекелі,

    Дәстүрлері ырыс болған, қазағымның бұл ежелгі.


    Қайырмасы:

    Шілдехана бесік той,

    Тұсау кесу, сүндет той,

    Ай, шіркін-ай!

    Құда түсу, сырға салу.

    Беташарым-ай!

    Алтыбақан аясында

    Сұлу бойжеткен,

    Қыз, бозбала кең даламды әнмен әсем

    тербеткен.


    2.Ержігітке жарасады, озып шықса бәйгені

    Қыз балаға жарасады алқа шашбау, сәукеле.

    Жоғалмасын дәстүріміз ұмытылмасын.

    Ата-баба көзіндей ғып сақтайық қазақ дәстүрін.


    Жаңа сабақ:

    Оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін айтып өту.



    Интербелсенді тақта



    https://www.youtube.com/watch?v=PI8Oykh0K2I











    аудио жазба

    Сабақтың ортасы




































































    1-Тапсырма. Топтық жұмыс. «Бірге ойлаймыз» әдісімен «Беу айдай» халық әнін дәстүрлі, заманауи әншілердің орындауында әнді тыңдай отырып, кестені толтыру.


    I топ. Домбыра

    Шығарманың атауы

    Жанры

    Мінезі

    «Беу айдай» әні ансамблі



    «Беу айдай» әні

    МузАрт тобы




    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Дәстүрлі әндерді орындауды заманауи тәсілдермен

    салыстырады.

    Шығарманы талдайды;

    Музыканың жанрын анықтайды;

    Шығарманың мінезін анықтай-ды.

    музыкалық ерекшеліктерін

    анықтайды;

    Әннің ұқсастығы мен

    айырмашылығын ажыратады;

    Музыканың екпінін анықтайды.



    2-Тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі


    Оқушылар жұптасып оқулықтағы «Беу айдай» халық

    әнінің шумақтарының ішінен екі жолды өлең

    жолдарын алып шағын музыкалық үзінді шығару.

    Әннің сөзіне қарай дауысыңызды қолдана отырып

    интерпретация жасау.


    1)Қалам алып қолыма жазамын хат,

    Өзім арзан болсам да, сөзім қымбат, беу, айдай.


    2)Бекер қарап отырған жараспайды,

    Қара өлеңмен айтайын аз насихат, беу, айдай.


    3)Хат жазамын қолыма қалам алып,

    Сенің берер жауабың маған анық, беу, айдай.


    4)Сыбайласым кім болар деп жүргенде,

    Бәйге атындай тұрыпсың тағаланып, беу, айдай.


    5)Қалам алсам қолыма, қарысады,

    Бәсекемен қос жүйрік жарысады, беу, айдай.


    6)Жүйрік жайын, ей, құрбым, білмеуші ме ең,

    Біреуі озып, біреуі қалысады, беу, айдай.






    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Музыкалық үзіндіге интерпретация жасай алады.


    Шағын музыкалық үзінді

    шығарады.

    Музыкалық үзіндіні орындай-ды.

    Музыкалық үзіндіге

    интерпретация жасайды.


    (Б) оқушылар бірін-бірі бағдаршам арқылы бағалайды.






























    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    ЖИ арқылы жасау
    bolisu
    Бөлісу
    1 - айлық
    Материал тарифі
    -96% жеңілдік
    00
    05
    00
    ҚМЖ
    Ашық сабақ
    Тәрбие сағаты
    Презентация
    БЖБ, ТЖБ тесттер
    Көрнекіліктер
    Балабақшаға арнарлған құжаттар
    Мақала, Эссе
    Дидактикалық ойындар
    және тағы басқа 400 000 материал
    Барлық 400 000 материалдарды шексіз
    жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
    1 990 ₸ 49 000₸
    1 айға қосылу
    Материалға шағымдану

    Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз

    Жариялаған:
    Какимжанов Медет Бейбитович
    22 Ақпан 2023
    372
    Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз

    Халық музыкасы

    Тақырып бойынша 11 материал табылды

    Халық музыкасы

    Материал туралы қысқаша түсінік
    жана сабақ
    Материалдың қысқаша нұсқасы

    Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімі:


    Мектеп:

    Күні:

    Мұғалімнің аты-жөні:

    Сынып: 5

    Қатысқандар:

    Қатыспағандар: -

    Сабақтың тақырыбы

    Халық музыкасының интерпретациясы

    Оқу мақсаты

    5.2.2.1 –музыкалық көркем құралдарын, музыкалық аспаптар мен дауысын қолдана отырып, қарапайым композициялар шығару және импровизация жасау;

    5.2.2.2 ­ компьютерлік бағдарламаларды қолдана отырып, музыкалық композицияларды редакциялау және интерпретация жасау;

    5.2.1.1 – музыкалық шығармашық жұмыстарды жасау үшін идеялар ұсыну, жоспарлау және материал жинақтау;

    Сабақ мақсаты

    Барлығы: Дәстүрлі әндер мен заманауи әндерді ажырата алады.

    Көпшілігі:Музыкалық шығармашылық жұмыстарды жасау үшін идеялар ұсына алады.

    Кейбіреулері: Музыкалық жанрды, музыкалық ерекшеліктерді атап бере алады.

    Бағалау критерийлері

    1) Музыкалық үзіндіге интепретация жасай алады.

    2) Дәстүрлі әндерді орындауды заманауи тәсілдермен

    салыстыра алады.


    Тілдік мақсаттар


    Интерпретация -Интерпретация - interpretation

    Құндылықтарды дарыту


    Басқалардың ойымен пікірін құрметтеу.Оқушылар арасында жақсы қарым қатынас орнату.Оқушылар бір-бірін тыңдай біліп басқалардың жұмыстарына құрметпен қарап ойын жеткізе алу.

    Оқушыларға мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру.


    Пәнаралық байланыс

    қазақ тілі, музыка әдебиеті.

    АКТ қолдану дағдылары

    Интербелсенді тақта

    Тақырып бойынша алдыңғы білім

    Халық музыкасының интерпретациясын пысықтау.

    Сабақ барысы

    Сабақтың жоспарланған кезеңдері

    Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

    Ресурстар

    Сабақтың басы



    • Оқушылармен амандасу, түгендеу.

    • Сабаққа дайындығын тексеру.

    • Сыныпта жағымды психологиялық ахуал

    қалыптастыру.



    Үй тапсырмасын тексеру. «Қазағымның дәстүрлері –ай» әнін сұрау.


    1.Қайта оралды қазағымның, бүгін дәстүрлері-ай.

    Көптен күткен халқымыздың,асыл арман еді-ай.

    Берекелі, қазақ жері -ең, берекелі,

    Дәстүрлері ырыс болған, қазағымның бұл ежелгі.


    Қайырмасы:

    Шілдехана бесік той,

    Тұсау кесу, сүндет той,

    Ай, шіркін-ай!

    Құда түсу, сырға салу.

    Беташарым-ай!

    Алтыбақан аясында

    Сұлу бойжеткен,

    Қыз, бозбала кең даламды әнмен әсем

    тербеткен.


    2.Ержігітке жарасады, озып шықса бәйгені

    Қыз балаға жарасады алқа шашбау, сәукеле.

    Жоғалмасын дәстүріміз ұмытылмасын.

    Ата-баба көзіндей ғып сақтайық қазақ дәстүрін.


    Жаңа сабақ:

    Оқушыларға жаңа сабақтың тақырыбын, оқу мақсаты мен бағалау критерийлерін айтып өту.



    Интербелсенді тақта



    https://www.youtube.com/watch?v=PI8Oykh0K2I











    аудио жазба

    Сабақтың ортасы




































































    1-Тапсырма. Топтық жұмыс. «Бірге ойлаймыз» әдісімен «Беу айдай» халық әнін дәстүрлі, заманауи әншілердің орындауында әнді тыңдай отырып, кестені толтыру.


    I топ. Домбыра

    Шығарманың атауы

    Жанры

    Мінезі

    «Беу айдай» әні ансамблі



    «Беу айдай» әні

    МузАрт тобы




    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Дәстүрлі әндерді орындауды заманауи тәсілдермен

    салыстырады.

    Шығарманы талдайды;

    Музыканың жанрын анықтайды;

    Шығарманың мінезін анықтай-ды.

    музыкалық ерекшеліктерін

    анықтайды;

    Әннің ұқсастығы мен

    айырмашылығын ажыратады;

    Музыканың екпінін анықтайды.



    2-Тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла» әдісі


    Оқушылар жұптасып оқулықтағы «Беу айдай» халық

    әнінің шумақтарының ішінен екі жолды өлең

    жолдарын алып шағын музыкалық үзінді шығару.

    Әннің сөзіне қарай дауысыңызды қолдана отырып

    интерпретация жасау.


    1)Қалам алып қолыма жазамын хат,

    Өзім арзан болсам да, сөзім қымбат, беу, айдай.


    2)Бекер қарап отырған жараспайды,

    Қара өлеңмен айтайын аз насихат, беу, айдай.


    3)Хат жазамын қолыма қалам алып,

    Сенің берер жауабың маған анық, беу, айдай.


    4)Сыбайласым кім болар деп жүргенде,

    Бәйге атындай тұрыпсың тағаланып, беу, айдай.


    5)Қалам алсам қолыма, қарысады,

    Бәсекемен қос жүйрік жарысады, беу, айдай.


    6)Жүйрік жайын, ей, құрбым, білмеуші ме ең,

    Біреуі озып, біреуі қалысады, беу, айдай.






    Бағалау критерийі

    Дескриптор

    Музыкалық үзіндіге интерпретация жасай алады.


    Шағын музыкалық үзінді

    шығарады.

    Музыкалық үзіндіні орындай-ды.

    Музыкалық үзіндіге

    интерпретация жасайды.


    (Б) оқушылар бірін-бірі бағдаршам арқылы бағалайды.






























    Жүктеу
    bolisu
    Бөлісу
    ЖИ арқылы жасау
    Файл форматы:
    docx
    Мектеп әкімшілігі Тест 6 сынып
    22.02.2023
    372
    Жүктеу
    ЖИ арқылы жасау
    Жариялаған:
    Какимжанов Медет Бейбитович
    Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
    шағым қалдыра аласыз
    Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
    Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
    Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
    Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
    Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
    Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
    Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
    Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
    Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
    Министірлікпен келісілген курстар тізімі

    Химия пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Тарих пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Биология пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Ағылшын тілі пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    География пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Информатика пәні

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Мектепке дейінгі білім беру

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    «Қазақ тілі» жəне «Қазақ əдебиеті»

    бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Дене шынықтыру

    пәні бойынша педагогтің пәндік және кәсіби құзыреттілігін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Білім алушылардың білім сапасын арттыру

    мақсатында сабақта цифрлық технологияларды қолдану
    80/108 сағат
    Толығырақ

    Инклюзивті білім беру

    жүйесінде ерекше білім беру қажеттілігі бар білім алушыға психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету бойынша педагогтердің кәсіби және пәндік құзыреттіліктерін дамыту
    80/108 сағат
    Толығырақ
    Ғылыми-әдістемелік орталығы
    Редакциямен байланыс
    +7 (771) 234-55-99
    Жұмыс кестесі: Дүйсенбі –
    жұма, 9:00 – 18:00
    Мекенжай:
    Қазақстан, Алматы, Гоголья 86,
    4 этаж, 406-кабинет
    Электронды пошта
    ustaztilegi@gmail.com
    Сведения об организации
    Сайт Peaksoft веб-студиясында жасалған - Peaksoft.kz
    Политика конфиденциальности
    Сведения об организации