1-Тапсырма. Топтық жұмыс.
«Бірге ойлаймыз» әдісімен «Беу айдай» халық әнін
дәстүрлі, заманауи әншілердің орындауында әнді тыңдай отырып,
кестені толтыру.
I
топ. Домбыра
Шығарманың
атауы
|
Жанры
|
Мінезі
|
«Беу айдай» әні
ансамблі
|
|
|
«Беу айдай»
әні
МузАрт
тобы
|
|
|
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Дәстүрлі әндерді орындауды заманауи
тәсілдермен
салыстырады.
|
Шығарманы
талдайды;
|
Музыканың жанрын
анықтайды;
|
Шығарманың мінезін анықтай-ды.
|
музыкалық
ерекшеліктерін
анықтайды;
|
Әннің ұқсастығы
мен
айырмашылығын
ажыратады;
|
Музыканың екпінін
анықтайды.
|
2-Тапсырма. «Ойлан, жұптас, талқыла»
әдісі
Оқушылар жұптасып
оқулықтағы «Беу айдай» халық
әнінің шумақтарының
ішінен екі жолды өлең
жолдарын алып шағын
музыкалық үзінді шығару.
Әннің сөзіне қарай
дауысыңызды қолдана отырып
интерпретация
жасау.
1)Қалам
алып қолыма жазамын
хат,
Өзім арзан
болсам да, сөзім қымбат, беу,
айдай.
2)Бекер қарап отырған
жараспайды,
Қара өлеңмен айтайын аз насихат, беу,
айдай.
3)Хат
жазамын қолыма қалам
алып,
Сенің берер
жауабың маған анық, беу,
айдай.
4)Сыбайласым кім болар деп
жүргенде,
Бәйге атындай
тұрыпсың тағаланып, беу,
айдай.
5)Қалам
алсам қолыма,
қарысады,
Бәсекемен қос
жүйрік жарысады, беу,
айдай.
6)Жүйрік жайын, ей, құрбым, білмеуші ме
ең,
Біреуі озып, біреуі қалысады, беу,
айдай.
Бағалау
критерийі
|
Дескриптор
|
Музыкалық үзіндіге
интерпретация жасай алады.
|
Шағын музыкалық
үзінді
шығарады.
|
Музыкалық үзіндіні
орындай-ды.
|
Музыкалық
үзіндіге
интерпретация
жасайды.
|
(Б) оқушылар
бірін-бірі бағдаршам арқылы
бағалайды.
|