Материалдар / Халықаралық көмек көрсету белгілері

Халықаралық көмек көрсету белгілері

Материал туралы қысқаша түсінік
Халықаралық көмек көрсету белгілері
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады

сабақтың тақырыбы)

Бөлім:


Педагогтің Т.А.Ә. (болған жағдайда)



Күні:

27.01.2025

Сынып: 6 сынып

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Тәрбие тақырыбы

Реттеушінің белгілері

Құндылықты дарыту

ЖЖЕ туралы мағұлмат беру

Қауіпсіздік сабағы

Халықаралық көмек көрсету белгілері

Мақсаты



Сабақтың барысы:


Сабақтың кезені/ уақыт

Педагогтың әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

Тақырыпты таныстыру.

Оқушылардың назарын аудару үшін қызықты сұрақтар: "Реттеуші дегеніміз не?", "Ол қоғамда қандай рөл атқарады?"

2. Негізгі бөлім (20 минут)

Реттеушінің белгілері:

Реттеушінің анықтамасы.

Реттеушінің негізгі белгілері: құқық, тәртіп, жауапкершілік, әділеттілік.

Топтық жұмыс:

Оқушыларды топтарға бөлу.

Әр топқа "реттеушінің белгілері" туралы постер жасау тапсырмасын беру.

Постерді қорғау (әр топ 3-5 минут).


Реттеуші болу дегеніміз не?
Оқушыларға «Реттеуші болу дегеніміз не?» деген сұрақ қойып, әрқайсысы өзінің пікірін айтып берсін. Олардың жауабының негізінде топтық талқылау жүргізіңіз.

Реттеуші болудың маңызды белгілері.
Оқушыларға реттеуші адамның қасиеттері мен мінез-құлқы туралы жазуды сұраңыз. Мысалы, «Жақсы реттеуші адам қандай болуы керек?» деген тақырыпта эссе жазу.



презентация

Сабақтың ортасы

Пікірталас (10 минут)

Оқушылардың постерлерін қорғау кезінде туындаған сұрақтар мен пікірлерді талқылау.

"Реттеуші белгілері қоғамда қалай жүзеге асырылады?" деген сұраққа жауап іздеу.

4. Қорытынды (5 минут)

Тәрбие сағатының қорытындысы: Реттеушінің белгілері мен олардың маңыздылығы туралы қорытынды жасау.

Оқушыларға рефлексия: "Бүгінгі сабақта не үйрендіңіздер?" деген сұрақ.

5. Үй тапсырмасы

Оқушыларға "Реттеушінің белгілері" тақырыбында эссе жазу тапсырмасы.


Ситуациялық тапсырма.
Оқушыларға кейбір қиын жағдайлар мен мәселелерді шешу тапсырмасын беру. Мысалы, «Сіз командадағы дауды шешуге тиіссіз. Қалай әрекет етесіз?» деген тапсырманы беріп, шешімдерді салыстырып, талқылау.

Реттеуші болу үшін не қажет?
Оқушыларға осы сұраққа жауап беруді сұраңыз. Бұл тапсырманы жеке немесе топ болып орындауға болады.



Интербелсенді тақта/ компьютер

Сабақтың соңы

Постер жасау үшін қағаз, маркерлер.

Слайдтар немесе бейнемазмұн (егер бар болса).

Бұл тәрбие сағаты оқушылардың белсенді қатысуын қамтамасыз етеді және олардың сыни ойлау қабілетін дамытуға бағытталған.


Жағдаяттар шешімін табу.
Оқушыларға әртүрлі жағдаяттар беріп, олардан дұрыс шешімдер қабылдауды сұраңыз. Мысалы: «Командаңызда бір оқушы өз пікірін білдірмей отыр. Сіз қалай әрекет етесіз?»

Топтық жұмыс
Топтар құрып, әр топқа «Реттеушінің рөлі» тақырыбы бойынша постер жасау тапсырмасын беріңіз.
Постерде әртүрлі реттеуші белгілер мен қасиеттерді көрсету керек.



презентация

Қауіпсіздік сабағы

Сабақтың мақсаты: оқушыларды көмекке шақыратын белгі қимылдарымен таныстыру.

Негізгі міндеттер:

Көмек көрсету сигналдарын тану үшін білім, білік және дағдыларды қалыптастыру.

Өз өміріңізге және айналаңыздағыларға жауапкершіліктерін арттыру және апат сигналдарын тану қабілетін дамыту.

Өз өміріңізге және айналаңыздағыларға жауапкершілік сезімін дамыту.

Материалдар: осы тақырып бойынша иллюстрациялар, көмекші қимылдармен еске түсіру.

Сабақ барысы

1. Кіріспе (2 минут) Сәлемдесу:

Педагог оқушылармен амандасып, сабақтың тақырыбын, мақсатын айтады Халықаралық көмек қимылдары туралы талқылау. 2. Негізгі бөлім (6 минут) Ұғымдарды түсіндіру:

Халықаралық көмек сигналы адамдарға қауіп төніп тұрғанын білдіріп қана қоймай, өмірін сақтап қалуға көмектеседі. Зорлық-зомбылыққа ұшыраған немесе олардың өміріне қауіп төндіретін жағдайлардағы өмірін сақтап қалуға есте сақтау сигналы ұсынады.

Апаттық сигналдар, оларды беру әдістері және оларға жауаптар.

Сигналдарды не үшін білу керек екенін және олар қандай жағдайларда қолданылатынын түсіндіріңіз.

Жалған сигнал беруге қатаң тыйым салынады.

3. Қорытынды (2 минут). Ережелерді қайталау Сабақта алынған ақпарат сізге пайдалы болды ма? Пайдалы сілтеме:

https://youtu.be/ls8ZVr8Shtw?si=jTPGxiPDO_ClM5cr


























ЖИ арқылы жасау
Жариялаған:
Дамира
28 Қаңтар 2025
72
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі