Қысқа мерзімдік
жоспар 16.03.2017ж.
Сабақтың
тақырыбы: Халықаралық
туризм
Сабақтың
мақсаты: 1.Халықаралық туризм түрлерінің кең көлемде
дамуы мен оның халық шаруашылығындағы маңызыдылығы туралы әсерлерін
анықтай алуы жан-жақты қалыптастыру
2.Сабақтың әр кезеңдеріндегі тапсырмаларды орындау барысында,
оқушылардың белсенділігін арттыру, сыни тұрғыдан ойлау қабілеттерін
дамыту.
Сабақтың
міндеті: 1.Оқушылар Халықаралық
туризмнің түрлерінің қазіргі таңдағы алатын орнының маңыздылығы
туралы жан-жақты кең көлемде білімдерін жетілдіріп,әрбір елдегі
туризмнің дамыған ірі орталықтарының айырмашылықтарын анықтап,
зерттей білу.
2.Оқушылар құр мәлімет алумен
шектелмей, әсерлі сабақтар барысында өз пікірін ашық айтып, өзара
шынайы сұхбат жүргізуге дағдылану.
3.Білім қажеттігімен
маңыздылығын түсініп қажетті іс-әрекетті белсене және өз бетінше
орындауға қалыптастыра отырып, үйрету.
Сабақтың күтілетін
нәтижесі: 1.Оқушылар Халықаралық
туризмнің түрлерінің қазіргі таңдағы алатын орнының маңыздылығы
туралы жан-жақты кең көлемде білімдерін
жетілдіреді.
2.Әрбір елдегі туризмнің
дамыған ірі орталықтарының айырмашылықтарын анықтап, зерттей
біледі және сыни тұрғыдан ойлау
қабілеттерін дамытатын болады.
3.Ой-өрісі ғана емес, рухани
және әлеуметтік жағынан өздерін-өздері дамытып, тәрбиелеуге
жан-жақты дағдыланады.
Сабақтың
әдіс-тәсілдері: топтық жұмыс, деңгейлік
тапсырмалар, «Ойлан, жұптас.пікірлес» әдісі, «Рафт-еркін ой жазу»
әдісі, «Тәуелсіз журналист» әдісі
уақыты
|
Сабақтың
кезеңдері
|
Мұғалімнің
іс-әрекеті
|
Оқушының
іс-әрекеті
|
ОүБ
және
ОБ
|
Пайдаланған
ресурстар
|
1минут
|
Кіріспе
|
Сәлемдесемін,жоқ оқушыларды
түгелдеймін,көңіл-күйлеріне назар
аударамын
|
Сәлемдеседі, жоқ оқушыларды
хабарлайды.
|
|
|
1минут
|
Ұйымдастыру
|
Жағымды
атмосфера
қалыптастырамын
|
Шеңбер
құрап
бір-біріне сәттілік,
білімділік,
белсенділік тілейді
.
|
Жақсы
керемет
|
|
1минут
|
Топқа
бөлу
|
Сыныпты түлі- түсті стикерлер
арқылы 2 топқа бөлемін
|
Сынып түрлі-түсті стикерлерді
таңдап алу арқылы 2топқа
бөлінеді
|
Мадақтама
бағалау
|
Түрлі стикер
қағаздар
|
13мин.
2минут
|
Ой
қозғау
Үй тапсыр-масын
сұрау
Сергіту
сәті
|
Деңгейлік
тапсырмалармен
жұмыс
Жұмбақтар
жасырамын
|
1топқа: Тест
тапсырмалары
2топқа:Мына термин
сөздердің мәнін
түсіндіріңдер
экологилық
есептер
Жасырылған жұмбақтардың шешуін
табады
|
Топта өз-өздерін
бағалайды.
Смаиликтермен
формативті түрде бағаланады
|
Таратылым
қағаздар
АКТ
АКТ
|
18мин.
|
Таныстырылым
Жаңа
сабақ
Жеке
жұмыс
|
«Ойлан,
жұптас.пікірлес» әдісін
пайдаланамын
1топқа:Еуропа
елдеріндегі туризмнің дамуы туралы баяндайды. 2топқа:Қазақстанның
туризм аймақтары туралы
түсіндіреді
Жеке шығармашылық
жұмыс
|
1.Мәтінмен
жұмыс,танысады.
2.Топпен
талқылайды:
3.Ортақ шешімге
келеді
4.Постерге түсіріп,
қорғайды.
Оңтүстік-шығыс-Азия
елдерінің туристік нысандарына сипаттама
береді
Слаид
қорғау
.
|
Смаиликтермен
бағаланады
Керемет
рахмет
|
Оқулық
Слаид
Түрлі
суреттер
АКТ
|
4минут
3минут
|
Қорытындылау
Ой
толғаныс
Бағалау
|
«Тәуелсіз журналист»
әдісін пайдаланамын
«Рафт-еркін ой жазу»
әдісі
Оқушылардың белсенділігіне,
жеткен жетістіктеріне баға
беру.
|
Тәуелсіз журналист
жаңа сабақтың
мәтіні бойынша
оқушылардан сұхбат
алады. Балалар
қойылған сұраққа шебер, әрі нақты жауап беруге
тырысады
Туризм мамандығы
туралы
шығармашылық эссе
жазып оқиды
Топта өздерін өздері
бағалайды
|
Жақсы,
рахмет
Жақсы
Рахмет
|
|
2минут
|
Рефлексия
Үйге
тапсырма
|
Кері байланыс
орнату
Халықаралық туризм
туралы реферат жазу
|
Екі жұлдыз Бір
тілек
Нені
білдім?
Нені білемін? Нені
білгім
келеді?
|
|
стикер
|
Пайдаланылған әдебиеттер
тізімі:
1. Қазақстан Республикасы
педагог қызметкерлерінің біліктілігін арттыру курстарының
бағдарламасы. Мұғалімдерге арналған нұсқаулық 3 деңгей Үшінші
басылым
2.Асхат Әлімов «Интербелсенді
әдістемені ЖОО-да қолдану мәселелері»
Оқу құралы
Алматы-2013жыл
3.Жарылқасын Боранбаев, Ләззат
Омарова «Қазақ мектептерінде «Кембридж» тәсіліне негізделген жаңаша
оқытудың бүгінгі баспалдақтары » Алматы, «Білім» 2012
жыл
4. Мектеп Республикалық ғылыми
– әдістемелік, педагогикалық журнал
Қыркүйек
----2014жыл
5.География және табиғат
Ғылыми—педагогикалық журнал
Шілде—тамыз №4
2013жыл
6.Ж.А. Жартынова, В.Н. Ким,
Т.Б.Корнилова, Н.О. Қойлық, А.Ш. Орақова «Интерактивті оқыту әдісін
қолданып сабақты жоспарлау жәәне басқару»
Алматы,2014жыл
7. Болашақ Пелагогикалық,
әдістемелік, танымдық, тәрбиелік апталық гаэеті 2014жыл
№41