Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Халықтардың ұлы қоныс аударуы.
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді жоспарлау. Тексерілді: Б.Есенбеков.
Мектеп:№111 Ж.Нұрлыбаев ж.о.м |
Пәні:Қазақстан тарихы |
||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты-жөні:Аширова С |
||||||
Сынып:10 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Халықтардың ұлы қоныс аударуы. |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Халықтардың ұлы қоныс аударуы туралы мәліметтер жинау. |
||||||
Оқу нәтижелері: |
Барлық оқушы: Халықтардың ұлы қоныс аударуы туралы түсіндіре алады Оқушылардың басым бөлігі: Халықтардың ұлы қоныс аударуы туралы талқылай алады Кейбір оқушылар: : Халықтардың ұлы қоныс аударуы туралы қосымша ақпараттар жинақтай алады |
||||||
Алдынғы оқу |
Ғұндар мемлекеті туралы біледі. |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||
Басталуы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуалды жақсартып,Бір-біріне жақсы тілектерін білідіп отырады. «Мозайка» әдісі арқылы топқа бөлу. 2.Үй тапсырмасы «Кім жылдам» әдісі |
Қазақстан картасы |
|||||
Ортасы |
3.Жаңа сабақ. «INSEPT » әдісі Оқушылар бір- біріне оқып түсінгендерін айтып . Ғұндар туралы әңгімелеседі |
Оқулық,карта, нотбук |
|||||
Аяқталуы |
«Ойлан,бірік ,бөліс» әдісі бойынша сабақты қортындылаймыз Критериалды бағалау парағындағы дескриптор оқушылардың тақырыпты түсінуі,тұжырымдамалық картаға үлесін қосуы,жұмысты қорғап шығуы бойынша құрылған.Оқушылар осы бойынша тиісті ұпай санын белгілеп отырады. «Бағдаршам » әдісі арқылы топтар бір-біріне баға береді. Кері байланыс «Тілек ағашы» |
А4 парағы,дәптер |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелер АКТ-нің құзіреттілігі |
|||||
Үлгерімі төмен оқушыларға және қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беру Деңгейлік тапсырмалар бердім |
Жылы сөздермен бағалау. Стикерлермен бағалау. Бағалау парақшаларымен бағалау. Оқушылардың үйренгенін критерийлер арқылы бағалау |
Дүниежүзі тарихы, география |
|||||
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныпта ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз.Сол Ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау |
|||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1.
2. Қандай екі түрлі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мектеп:Ж Нұрлыбаев.ж.о.м |
Пәні:Қазақстан тарихы |
||||||
Күні:14.11.2017 ж |
Мұғалім есімі:Аширова С |
||||||
Сынып:11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Қайталау. |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрестің көшбасшылары Тәуке хан, Әбілқайыр хан,Бөгенбай батыр, Қабанбай батыр мен қазақ билерінің өз жерін қорғаудағы ерлігін түсіндіру |
||||||
Оқу нәтижелері: |
Барлық оқушы: Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрестің көшбасшыларын атап айта алады Оқушылардың басым бөлігі: Тәуке ,Абылай және Әбілқайыр хандардың жүргізген саясаттары туралы талқылай алады Кейбір оқушылар:Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрестің көшбасшылары туралы қосымша ақпараттар жинақтай алады |
||||||
Алдынғы оқу |
ХҮІІ-ХҮІІІ ғасырлардағы жоңғар шапқыншылығына қарсы азаттық күрес |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||
Басталуы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуалды жақсартып,жақсы көңіл күймен «Тәуке ,Абылай» болып екі топқа бөлініп отырады. 2.Үй тапсырмасы «Ойлан тап» әдісі. 1. Қазақ және Жоңғар хандықтары қарым-қатынасының шиеленісуіне не себеп болды? 2.Қарақұмда өткен құрылтайда қандай мәселе шешілді? 3.Ордабасыдағы жиынның тарихи маңызы неде? 4.Бұланты,Аңырақай шайқасының маңызы қандай? |
Кеспелер,карта |
|||||
Ортасы |
3.Жаңа сабақ. « Болжау» әдісі Оқушылар бір- біріне оқып түсінгендерін айтып береді. Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрестің көшбасшылары туралы әңгімелеседі |
Оқулық,карта, нотбук |
|||||
Аяқталуы |
«Ыстық орындық» әдісі бойынша сабақты қортындылаймыз Критериалды бағалау парағындағы дескриптор оқушылардың тақырыпты түсінуі,тұжырымдамалық картаға үлесін қосуы,жұмысты қорғап шығуы бойынша құрылған.Оқушылар осы бойынша тиісті ұпай санын белгілеп отырады. «Басбармақ» әдісі арқылы топтар бір-біріне баға береді. Кері байланыс «Тілек ағашы» |
А4 парағы,дәптер |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелер АКТ-нің құзіреттілігі |
|||||
Үлгерімі төмен оқушыларға және қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беру Деңгейлік тапсырмалар бердім |
Жылы сөздермен бағалау. Стикерлермен бағалау. Бағалау парақшаларымен бағалау. Оқушылардың үйренгенін критерийлер арқылы бағалау |
Дүниежүзі тарихы, география қазақ әдебиеті |
|||||
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныпта ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз.Сол Ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау |
|||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1.
2. Қандай екі түрлі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
Тексерілді: Н.Құлсейтов
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мектеп:№96 «Ақжар» шағын ж.ж.о.м |
Пәні:Қазақстан тарихы |
||||||
Күні:07.09.2017 ж |
Мұғалім есімі:Жаназарова С |
||||||
Сынып:11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрестің көшбасшылары |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Жоңғар шапқыншылығы қарсы күрестің көшбасшылары туралы туралы білу, түсіну |
||||||
Оқу нәтижелері: |
Барлық оқушы:Қазақ батырларымен билері туралы туралы біледі,сұрақтар дайындай алады Оқушылардың басым бөлігі: Үш бидің қазақ қоғамындағы атқарған қызметтері туралы талдайды ,берілген тапсырманы орындайды Кейбір оқушылар: Қазақ батырлары туралы қосымша ақпараттар жинақтайды.Тақырыпты өмірмен байланыстырады |
||||||
Алдынғы оқу |
Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрестің көшбасшылары |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||
Басталуы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуалды жақсартып,жақсы көңіл күймен «Төле би,Әйтеке би» болып екі топқа бөлініп отырады. 2.Үй тапсырмасы «Ыстық орындық» әдісі. 1. Тәуке хан ел билеген кезінде қазақ халқының жағдайы қандай болды? 2.Әбілқайыр хан қазақ тарихында қандай қызметімен белгілі? 3.Абылай хан болған кездегі қазақ халқының жағдайы қандай болды? |
Кеспелер,карта |
|||||
Ортасы |
3.Жаңа сабақ. « Ойлан ,бірік ,бөліс» әдісі Оқушылар бір- біріне оқып түсінгендерін айтып береді. Қазақ батырларымыз бен билеріміз туралы әңгімелеседі |
Оқулық,карта, нотбук |
|||||
Аяқталуы |
«Кім жылдам» әдісі бойынша сабақты қортындылаймыз Критериалды бағалау парағындағы дескриптор оқушылардың тақырыпты түсінуі,тұжырымдамалық картаға үлесін қосуы,жұмысты қорғап шығуы бойынша құрылған.Оқушылар осы бойынша тиісті ұпай санын белгілеп отырады. «Бағдаршам » әдісі арқылы топтар бір-біріне баға береді. Кері байланыс «Тілек ағашы» |
А4 парағы,дәптер |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелер АКТ-нің құзіреттілігі |
|||||
Үлгерімі төмен оқушыларға және қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беру Деңгейлік тапсырмалар бердім |
Жылы сөздермен бағалау. Стикерлермен бағалау. Бағалау парақшаларымен бағалау. Оқушылардың үйренгенін критерийлер арқылы бағалау |
Дүниежүзі тарихы, география |
|||||
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныпта ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз.Сол Ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау |
|||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1.
2. Қандай екі түрлі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
Тексерілді: Н.Құлсейтов
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мектеп:№96 «Ақжар» шағын ж.ж.о.м |
Пәні:Қазақстан тарихы |
||||||
Күні:13.09.2017 ж |
Мұғалім есімі:Жаназарова С |
||||||
Сынып:11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Қазақ халқының ұлт-азаттық қозғалыстарының ерекшіліктері мен кезеңдері |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Ұлт-азаттық қозғалыстардың негізгі ерекшеліктері, кезеңдері туралы білу |
||||||
Оқу нәтижелері: |
Барлық оқушы: Көтерілістер мен ұлт- азаттық қозғалыстардың басшылары туралы әңгімелеп бере алады Оқушылардың басым бөлігі: Академик М.Қозыбаев ұлт-азаттық қозғалыстарды бөлген кезеңдері туралы талқылай алады Кейбір оқушылар: «Халық тарих толқынында» бағдарламасы туралы қосымша ақпараттар жинақтай алады |
||||||
Алдынғы оқу |
Жоңғар шапқыншылығына қарсы күрестің көшбасшылары |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||
Басталуы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуалды жақсартып аламыз. «Таза тақта» әдісі. 1.Әбілқайыр хан қазақ тарихында қандай қызметімен белгілі? 2.Билер қазақ қоғамында қандай қызмет атқарды? 3.Абылай ханның өмірі туралы не білесіңдер?
|
Кеспелер,карта |
|||||
Ортасы |
3.Жаңа сабақ. « Әңгіме тізбегі» әдісі Оқушылар бір- біріне оқып түсінгендерін айтып береді. Қазақ халқының ұлт-азаттық қозғалысы туралы әңгімелеседі |
Оқулық,карта, нотбук |
|||||
Аяқталуы |
«Табу» әдісі бойынша сабақты қортындылаймыз Критериалды бағалау парағындағы дескриптор оқушылардың тақырыпты түсінуі,тұжырымдамалық картаға үлесін қосуы,жұмысты қорғап шығуы бойынша құрылған.Оқушылар осы бойынша тиісті ұпай санын белгілеп отырады. Смайликтер арқылы бағаланады. Кері байланыс БББ кестесін толтырады |
А4 парағы,дәптер |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелер АКТ-нің құзіреттілігі |
|||||
Үлгерімі төмен оқушыларға және қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беру Деңгейлік тапсырмалар бердім |
Жылы сөздермен бағалау. Стикерлермен бағалау. Бағалау парақшаларымен бағалау. Оқушылардың үйренгенін критерийлер арқылы бағалау |
Дүниежүзі тарихы, география |
|||||
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныпта ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз.Сол Ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау |
|||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1.
2. Қандай екі түрлі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
Тексерілді: Н.Құлсейтов
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мектеп:№96 «Ақжар» шағын ж.ж.о.м |
Пәні:Қазақстан тарихы |
||||||
Күні:14.09.2017 ж |
Мұғалім есімі:Жаназарова С |
||||||
Сынып:11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс (1783-1797ж) |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Көтерілістің себептері мен қозғаушы күштері,көтерілістің жеңілу себептері, тарихи маңызы туралы білу. |
||||||
Оқу нәтижелері: |
Барлық оқушы:С.Датұлы бастаған қозғалыстың негізгі себептері туралы біледі,сұрақтар дайындай алады Оқушылардың басым бөлігі: С.Датұлы бастаған көтерілісшілер ,патша әскері және оларды қолдаушылар арасындағы негізгі шайқастар туралы талқылай алады, берілген тапсырманы орындайды Кейбір оқушылар: туралы қосымша ақпараттар жинақтайды.Тақырыпты өмірмен байланыстырады |
||||||
Алдынғы оқу |
Қазақ халқының ұлт-азаттық қозғалыстарының ерекшіліктері мен кезеңдері |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||
Басталуы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуалды жақсартып аламыз. 2.Үй тапсырмасы «Ой қозғау» әдісі. 1.ХҮІІІ-ХХ ғасырларда Қазақстанда отаршылдыққа қарсы болған ұлт-азаттық қозғалыстарды атап,қамтыған аймағын картадан көрсеті |
|
|||||
Ортасы |
3.Жаңа сабақ. « Дана үкі» әдісі Оқушылар бір- біріне оқып түсінгендерін айтып береді. Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс туралы әңгімелеседі |
Оқулық,карта, нотбук |
|||||
Аяқталуы |
«Кезбе тілші» әдісі бойынша сабақты қортындылаймыз Критериалды бағалау парағындағы дескриптор оқушылардың тақырыпты түсінуі,тұжырымдамалық картаға үлесін қосуы,жұмысты қорғап шығуы бойынша құрылған.Оқушылар осы бойынша тиісті ұпай санын белгілеп отырады. «Бағдаршам » әдісі арқылы топтар бір-біріне баға береді. Кері байланыс «Тілек ағашы» |
А4 парағы,дәптер |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелер АКТ-нің құзіреттілігі |
|||||
Үлгерімі төмен оқушыларға және қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беру Деңгейлік тапсырмалар бердім |
Жылы сөздермен бағалау. Стикерлермен бағалау. Бағалау парақшаларымен бағалау. Оқушылардың үйренгенін критерийлер арқылы бағалау |
Дүниежүзі тарихы, география |
|||||
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныпта ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз.Сол Ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау |
|||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1.
2. Қандай екі түрлі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
Тексерілді: Н.Құлсейтов
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мектеп:№96 «Ақжар» шағын ж.ж.о.м |
Пәні:Қазақстан тарихы |
||||||
Күні:20.09.2017 ж |
Мұғалім есімі:Жаназарова С |
||||||
Сынып:11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Жоламан Тіленшіұлы бастаған көтеріліс |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Кіші жүздегі Жоламан Тіленшіұлы бастаған қозғалыстың негізгі жағдайы туралы білу |
||||||
Оқу нәтижелері: |
Барлық оқушы: Жоламан Тіленшіұлы туралы біледі,сұрақтар дайындай алады Оқушылардың басым бөлігі: Көтерілістің себептері мен барысы туралы талқылай алады ,берілген тапсырманы орындайды Кейбір оқушылар: Жоламан батырдың патша әкімшілігіне жазған хаттары туралы ақпараттар жинақтай алады.Тақырыпты өмірмен байланыстырады |
||||||
Алдынғы оқу |
Сырым Датұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс (1783-1797ж) |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||
Басталуы |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуалды жақсартып,жақсы көңіл күймен екі топқа бөлініп отырады. 2.Үй тапсырмасы «Ереуіл» әдісі. 1.Е.И.Пугачев бастаған шаруалар көтерілісі қашан болды? Оған қазақтар неліктен қатысты? 2.Отаршылдыққа қарсы Кіші жүз қазақтарының наразылығы қашан басталды? 3.Сырым Датұлы бастаған қозғалыстың негізгі себептері мен қозғаушы күштері туралы әңгімелеп бер? 4.Сырымнан басқа осы қозғалысқа белсене қатысқандардан кімдерді білесіңдер,олар қандай қызмет атқарды? |
Кеспелер,карта |
|||||
Ортасы |
3.Жаңа сабақ. « Әңгіме тізбегі» әдісі Оқушылар бір- біріне оқып түсінгендерін айтып береді. Жоламан Тіленшіұлы бастаған көтеріліс туралы әңгімелеседі жұппен ,топпен |
Оқулық,карта, нотбук |
|||||
Аяқталуы |
«Ыстық орындық» әдісі бойынша сабақты қортындылаймыз Критериалды бағалау парағындағы дескриптор оқушылардың тақырыпты түсінуі,тұжырымдамалық картаға үлесін қосуы,жұмысты қорғап шығуы бойынша құрылған.Оқушылар осы бойынша тиісті ұпай санын белгілеп отырады. «Басбармақ » әдісі арқылы топтар бір-біріне баға береді. Кері байланыс : БББ кестесін толтырады |
А4 парағы,дәптер |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелер АКТ-нің құзіреттілігі |
|||||
Үлгерімі төмен оқушыларға және қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беру Деңгейлік тапсырмалар бердім |
Жылы сөздермен бағалау. Стикерлермен бағалау. Бағалау парақшаларымен бағалау. Оқушылардың үйренгенін критерийлер арқылы бағалау |
Дүниежүзі тарихы, география |
|||||
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныпта ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз.Сол Ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау |
|||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1.
2. Қандай екі түрлі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
Тексерілді: Н.Құлсейтов
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мектеп:№96 «Ақжар» шағын ж.ж.о.м |
Пәні:Қазақстан тарихы |
||||||
Күні:21.09.2017 ж |
Мұғалім есімі:Жаназарова С |
||||||
Сынып:11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған көтеріліс (1836-1838ж) |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Көтерілістің шығу себептері, басталуы, Тастөбе түбіндегі шайқас туралы білу. |
||||||
Оқу нәтижелері: |
Барлық оқушы: Көтерілістің басталуы туралы біледі,сұрақтар дайындай алады Оқушылардың басым бөлігі: 1836-1838 жылдары болған көтеріліс туралы талқылай алады ,берілген тапсырманы орындайды Кейбір оқушылар: Исатай мен Махамбет туралы қосымша ақпараттар жинақтайды. |
||||||
Алдынғы оқу |
Жоламан Тіленшіұлы бастаған көтеріліс |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||
Басталуы 3 мин 7 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуалды жақсартып,жақсы көңіл күймен сабақты бастаймыз 2.Үй тапсырмасы «Таза тақта» әдісі. 1.Ж.Тіленшіұлы бастаған көтерілістің себептері неде? 2.Көтерілістің сипаты мен қозғаушы күштері кімдер болды? 3.Жоламан батырдың патша әкімшілігіне жазған хаттары және оның нәтижелері қандай болды? |
Кеспелер,карта |
|||||
Ортасы 15 мин |
3.Жаңа сабақ. « Джигсо» әдісі Оқушылар бір- біріне оқып түсінгендерін айтып береді. Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған көтеріліс туралы әңгімелеседі жұппен ,топпен |
Оқулық,карта, нотбук |
|||||
Аяқталуы 10 мин 5 мин |
«Түйінді сөздер» әдісі бойынша сабақты қортындылаймыз Критериалды бағалау парағындағы дескриптор оқушылардың тақырыпты түсінуі,тұжырымдамалық картаға үлесін қосуы,жұмысты қорғап шығуы бойынша құрылған.Оқушылар осы бойынша тиісті ұпай санын белгілеп отырады. «Бағдаршам » әдісі арқылы топтар бір-біріне баға береді. Кері байланыс «Тілек ағашы» Үйге тапсырма: §7 |
А4 парағы,дәптер |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелер АКТ-нің құзіреттілігі |
|||||
Үлгерімі төмен оқушыларға және қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беру Деңгейлік тапсырмалар бердім |
Жылы сөздермен бағалау. Стикерлермен бағалау. Бағалау парақшаларымен бағалау. Оқушылардың үйренгенін критерийлер арқылы бағалау |
Дүниежүзі тарихы, география Қазақ әдебиеті |
|||||
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныпта ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз.Сол Ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау |
|||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1.
2. Қандай екі түрлі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
Тексерілді: Н.Құлсейтов
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мектеп:№96 «Ақжар» шағын ж.ж.о.м |
Пәні:Қазақстан тарихы |
||||||
Күні:27.09.2017 ж |
Мұғалім есімі:Жаназарова С |
||||||
Сынып:11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған көтеріліс (1836-1838ж) |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған көтерілісі туралы білу. |
||||||
Оқу нәтижелері: |
Барлық оқушы: Көтерілістің негізгі себептері туралы біледі,сұрақтар дайындай алады Оқушылардың басым бөлігі: Көтеріліс қамтыған аумақты ,басты-басты шайқас болған тарихи орындарды картадан анықтап көрсетеді ,берілген тапсырманы орындайды Кейбір оқушылар: Көтерілістің қозғаушы күштері туралы қосымша ақпараттар жинақтайды. |
||||||
Алдынғы оқу |
Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған көтеріліс (1836-1838ж) |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||
Басталуы 3 мин 7 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуалды жақсартып,жақсы көңіл күймен сабақты бастаймыз 2.Үй тапсырмасы «Конвер-сұрақтар» әдісі. 1.Көтерілістің негізгі себептері қандай? 2.Көтеріліс қамтыған аумақтарды,басты-басты шайқас өткен жерлер қай жерлер,картадан көрсетіңдер? 3.Көтерілістің қозғаушы күштері кімдер? 4.Көтерілістің жеңілу себептері мен тарихи маңызы қандай? |
Кеспелер,карта |
|||||
Ортасы 15 мин |
3.Жаңа сабақ. « Әңгіме тізбегі» әдісі Оқушылар бір- біріне оқып түсінгендерін айтып береді. Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған көтеріліс туралы әңгімелеседі жұппен ,топпен |
Оқулық,карта, нотбук |
|||||
Аяқталуы 10 мин 5 мин |
«Ыстық орындық» әдісі бойынша сабақты қортындылаймыз Критериалды бағалау парағындағы дескриптор оқушылардың тақырыпты түсінуі,тұжырымдамалық картаға үлесін қосуы,жұмысты қорғап шығуы бойынша құрылған.Оқушылар осы бойынша тиісті ұпай санын белгілеп отырады. «Басбармақ » әдісі арқылы топтар бір-біріне баға береді. Кері байланыс «Екі жұлдыз,бір тілек» Үйге тапсырма:§8 |
А4 парағы,дәптер |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелер АКТ-нің құзіреттілігі |
|||||
Үлгерімі төмен оқушыларға және қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беру Деңгейлік тапсырмалар бердім |
Жылы сөздермен бағалау. Стикерлермен бағалау. Бағалау парақшаларымен бағалау. Оқушылардың үйренгенін критерийлер арқылы бағалау |
Дүниежүзі тарихы, география Қазақ әдебиеті |
|||||
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныпта ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз.Сол Ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау |
|||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1.
2. Қандай екі түрлі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
Тексерілді: Н.Құлсейтов
Қысқа мерзімді жоспарлау
Мектеп:№96 «Ақжар» шағын ж.ж.о.м |
Пәні:Қазақстан тарихы |
||||||
Күні:28.09.2017 ж |
Мұғалім есімі:Жаназарова С |
||||||
Сынып:11 |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||
Сабақтың тақырыбы |
Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс (1837-1847 ж) |
||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаты: |
Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс туралы білу. |
||||||
Оқу нәтижелері: |
Барлық оқушы: Қозғалыстың алғышарттары туралы біледі,сұрақтар дайындай алады Оқушылардың басым бөлігі: Кенесарының хан сайлануы және мемлекеттің өзіндік ерекшіліктері туралы талқылай алады ,берілген тапсырманы орындайды Кейбір оқушылар: К.Қасымұлы туралы қосымша ақпараттар жинақтайды. |
||||||
Алдынғы оқу |
Исатай Тайманұлы мен Махамбет Өтемісұлы бастаған көтеріліс (1836-1838ж) |
||||||
Жоспар |
|||||||
Жоспарлаған уақыт |
Жоспарлаған жаттығулар |
Ресурстар |
|||||
Басталуы 3 мин 7 мин |
1.Ұйымдастыру кезеңі. Психологиялық ахуалды жақсартып,жақсы көңіл күймен сабақты бастаймыз «Мозайка» әдісімен топқа бөлемін. 2.Үй тапсырмасы: Тест тапсырмасы алынады. |
карта |
|||||
Ортасы 15 мин |
3.Жаңа сабақ. « Дана үкі » әдісі Оқушылар бір- біріне оқып түсінгендерін айтып береді. Кенесары Қасымұлы бастаған ұлт-азаттық қозғалыс туралы әңгімелеседі жұппен ,топпен |
Оқулық,карта, нотбук |
|||||
Аяқталуы 10 мин 5 мин |
«Түйінді сөздер» әдісі бойынша сабақты қортындылаймыз Критериалды бағалау парағындағы дескриптор оқушылардың тақырыпты түсінуі,тұжырымдамалық картаға үлесін қосуы,жұмысты қорғап шығуы бойынша құрылған.Оқушылар осы бойынша тиісті ұпай санын белгілеп отырады. «Бағдаршам » әдісі арқылы топтар бір-біріне баға береді. Кері байланыс «Тілек ағашы» Үйге тапсырма:§9 |
А4 парағы,дәптер |
|||||
Қосымша ақпарат |
|||||||
Саралау- Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз |
Бағалау- оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелер АКТ-нің құзіреттілігі |
|||||
Үлгерімі төмен оқушыларға және қабілеті жоғары оқушыларға қосымша тапсырмалар беру Деңгейлік тапсырмалар бердім |
Жылы сөздермен бағалау. Стикерлермен бағалау. Бағалау парақшаларымен бағалау. Оқушылардың үйренгенін критерийлер арқылы бағалау |
Дүниежүзі тарихы, география Қазақ әдебиеті |
|||||
Рефлексия Сабақтың оқу мақсаты шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныпта ахуал қандай болды? Мен орындаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен бүкіл уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі ұяшыққа сабақ туралы өз пікірлеріңізді жазыңыз.Сол Ұяшықтағы Сіздің сабақтың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||
Қорытынды бағамдау |
|||||||
Қандай екі нәрсе табысты болды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1.
2. Қандай екі түрлі нәрсе сабақты жақсарта алды? (оқытуды да, оқуды да ескересіз) 1. 2. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? 1. 2. |
Тексерілді: Н.Құлсейтов