|
Бөлім: |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
Мамыр |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Халықтың ерлігі ғасырлар бойы өмір сүреді!» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Бірлік, ынтымақ құндылығы |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Оқушылар ерлік ұғымы мен оның ұлт тарихындағы маңызын түсіндіру. 2. Оқушылар өз мәдениеті мен тарихынан ерлік үлгілерін зерттеу. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып ой қозғау: Ерліктің нені білдіретіні туралы қысқаша әңгімеден бастаңыз. Оқушылардан кімді және неге батыр деп санайтыны туралы өз ойларын айтуды сұраңыз. Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаттары мен халық қаһармандары мен олардың қоғамға қосқан үлесін түсінудің маңыздылығын түсіндіру. |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру.
|
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Презентация: Қазақстанның және басқа мәдениеттердің көрнекті халық қаһармандарының «Қ.Қайсенов, М.Маметова, Б.Момышұлы) суреттері мен әңгімелерін көрсету үшін проекторды пайдаланыңыз. Олардың үлестерін және олар көрсететін құндылықтарды (мысалы, батылдық, құрбандық, көшбасшылық) талқылаңыз. Талқылау: Оқушыларды осы кейіпкерлердің құрмет пен патриоттық құндылықтарында қалай бейнелейтіні туралы әңгімеге тарту. Жетекші сұрақтар қойыңыз: 1.Қандай қасиеттер адамды батыр етеді? 2. Бұл кейіпкерлер бүгінгі күні бізді қалай шабыттандырады?
Топтық іс-әрекет: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін халық қаһарманы тағайындау (мысалы, Р.Қошқарбаев, Ә. Молдағулова т.б.). Негізгі ақпарат пен бағыттаушы сұрақтары бар үлестірмелі материалдармен қамтамасыз етіңіз. Тапсырма: Әр топ постер жасайды, оның ішінде: 1. Батырдың аты мен бейнесі. 2. Негізгі жетістіктер мен үлестері. 3. Олардың құндылықтарын көрсететін дәйексөз немесе сөз.
|
Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз қорытындыларын сыныпқа ұсынады. Презентация: Әр топ өз кейіпкерінің неліктен маңызды екенін және құрмет пен патриоттық құндылықтарды қалай бейнелейтінін түсіндіре отырып, сыныпқа өздерінің постерлерін ұсынады. |
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау.
Қол шапалақтау мен оң пікірлерді мадақтаңыз. |
Презентацияға арналған проектор мен экран
Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытынды және ой толғау. Сыныпта талқылау: Оқушылардың ерлік туралы не білгені және оның мәдениеттегі маңызы туралы ой елегінен өткізу. Оқушылардан осы құндылықтарды өз өмірінде қалай қолдануға болатынын бөлісуін сұраңыз. Шығу билеті: Әр оқушыдан үйренген бір нәрсені жазып алыңыз және олардың күнделікті өмірде құрмет пен патриоттықты көрсетудің бір жолы. |
|
Топтық постер презентациясы: Оқушыларды презентация кезінде қатысуы, шығармашылық қабілеті және тақырыпты түсінуі бойынша бағалау. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Халықтың ерлігі ғасырлар бойы
Халықтың ерлігі ғасырлар бойы
|
Бөлім: |
БІРЛІК ЖӘНЕ ЫНТЫМАҚ АЙЫ |
|
|
Педагогтің тегі, аты, әкесінің аты (болған жағдайда) |
|
|
|
Күні: |
Мамыр |
|
|
Сынып: |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|
Сынып сағатының тақырыбы |
«Халықтың ерлігі ғасырлар бойы өмір сүреді!» |
|
|
Құндылықтарды дарыту |
Бірлік, ынтымақ құндылығы |
|
|
Сынып сағатының мақсаты |
1. Оқушылар ерлік ұғымы мен оның ұлт тарихындағы маңызын түсіндіру. 2. Оқушылар өз мәдениеті мен тарихынан ерлік үлгілерін зерттеу. |
|
Сабақтың барысы
|
Сабақтың кезеңі/ уақыт |
Педагогтің әрекеті |
Оқушының әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
|
Кіріспе |
Оқушылармен амандасып ой қозғау: Ерліктің нені білдіретіні туралы қысқаша әңгімеден бастаңыз. Оқушылардан кімді және неге батыр деп санайтыны туралы өз ойларын айтуды сұраңыз. Мақсатқа шолу: Сабақтың мақсаттары мен халық қаһармандары мен олардың қоғамға қосқан үлесін түсінудің маңыздылығын түсіндіру. |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады.
|
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру.
|
Тақта және маркерлер |
|
Негізгі бөлім |
Презентация: Қазақстанның және басқа мәдениеттердің көрнекті халық қаһармандарының «Қ.Қайсенов, М.Маметова, Б.Момышұлы) суреттері мен әңгімелерін көрсету үшін проекторды пайдаланыңыз. Олардың үлестерін және олар көрсететін құндылықтарды (мысалы, батылдық, құрбандық, көшбасшылық) талқылаңыз. Талқылау: Оқушыларды осы кейіпкерлердің құрмет пен патриоттық құндылықтарында қалай бейнелейтіні туралы әңгімеге тарту. Жетекші сұрақтар қойыңыз: 1.Қандай қасиеттер адамды батыр етеді? 2. Бұл кейіпкерлер бүгінгі күні бізді қалай шабыттандырады?
Топтық іс-әрекет: Оқушыларды шағын топтарға бөліп, әр топқа зерттеу жұмыстарын жүргізу үшін халық қаһарманы тағайындау (мысалы, Р.Қошқарбаев, Ә. Молдағулова т.б.). Негізгі ақпарат пен бағыттаушы сұрақтары бар үлестірмелі материалдармен қамтамасыз етіңіз. Тапсырма: Әр топ постер жасайды, оның ішінде: 1. Батырдың аты мен бейнесі. 2. Негізгі жетістіктер мен үлестері. 3. Олардың құндылықтарын көрсететін дәйексөз немесе сөз.
|
Ой қозғайды, пікір алмасады Әр топ өз қорытындыларын сыныпқа ұсынады. Презентация: Әр топ өз кейіпкерінің неліктен маңызды екенін және құрмет пен патриоттық құндылықтарды қалай бейнелейтінін түсіндіре отырып, сыныпқа өздерінің постерлерін ұсынады. |
Құндылықтарға байланысты кері байланыс беру, бағалау.
Қол шапалақтау мен оң пікірлерді мадақтаңыз. |
Презентацияға арналған проектор мен экран
Негізгі ойлар мен жаттығулар жазылған үлестірмелі материалдар |
|
Қорытынды |
Қорытынды және ой толғау. Сыныпта талқылау: Оқушылардың ерлік туралы не білгені және оның мәдениеттегі маңызы туралы ой елегінен өткізу. Оқушылардан осы құндылықтарды өз өмірінде қалай қолдануға болатынын бөлісуін сұраңыз. Шығу билеті: Әр оқушыдан үйренген бір нәрсені жазып алыңыз және олардың күнделікті өмірде құрмет пен патриоттықты көрсетудің бір жолы. |
|
Топтық постер презентациясы: Оқушыларды презентация кезінде қатысуы, шығармашылық қабілеті және тақырыпты түсінуі бойынша бағалау. |
|
|
|
Қауіпсіздік сабағы |
Пікір алмасады. Жауаптарын тақтаға жазады. |
Талқылаулар мен презентациялар кезінде қатысуды бағалаңыз. |
Үлестірме материялдары |
шағым қалдыра аласыз





















