Материалдар

Сайт бөлімдері
×
Сертификат тегін алу үшін
Материал тегін жариялау
ҚР БАҚ(СМИ) тіркеу №9512
Сайт бойынша барлық сұрақтарды 8 (771) 234-55-99 (Ватсап) осы номерге жазуға болады

Халықтың тығыздығы, орналасу ерекшеліктері мен қозғалысы

Автор:Аканов Мирас Саннарулы
Бағыты: География
Бөлімі: Сабақ жоспары
Сыныбы: Басқа
Жарияланған уақыты: 2019-06-24

50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Материал туралы қысқаша түсінік

Мұғалімге керек сабақ өткізгенге.

Курс IТопС-12Сабақтың № 4
Орта буын маманы: 1114063- Техник-механик

География

Сабақтың тақырыбыХалықтың тығыздығы, орналасу ерекшеліктері мен қозғалысы
Күні

Ұзақтығы2 сағ. /90мин/
Сабақтың мақсаты:Жер бетіндегі халық, олардың таралу аймақтары, тығыздығы мен демография туралы түсінік беру. «Халық» сөзі жайында білім қалыптастыру.
Білімділік:Саяси картамен жұмыс жасай білу икемділік дамыту. Халықтар жайында мәлімет бере отырып, оқушының қызығушылығын арттыру.
Дамытушылық:статистикалық мәліметтерді өңдеу, оны практикада пайдалану және сандық мәліметтермен жұмыс.
Тәрбиелік: қушыларды еңбекқорлыққа тәрбиелеу, өз ойларын жеткізе білуіне, қарым-қатынас жасауды үйрету. Балаларды ұйымшылдыққа тәрбиелеу, адамгершілік қасиеті мен географиялық мәдениетін қалыптастыру.
Күтілетін нәтижелер:
Сабақтың түрі:аралас
Қажетті жабдықтар мен құрылғылар:
Қосымша әдебиетттер:


Сабақтың конспект-жоспары
Сабақтың барысыІс-әрекет түрлері


2 мин.

Сұрақ-жауап: Адамның шығу тегі мен даму ерекшеліктерін зерттейтін ғылым (антропология)Алғашқы халық санақтары қай кезеңде жүргізіледі ( б.з.д. 3 мың Ежелгі Қытай мен Египет)Табиғи өсу дегеніміз (туу мен өлудің арақатынасы)Халықтың ұдайы өсуінің типтерін ата ( дәстүрлі, өтпелі, қазіргі)Қазіргі халықтың саны (7,3 млрд адам)20 мин.1) сұрақ-жауап арқылы,3) карточка арқылы,4) тақырыпты ауызша мазмұндауы арқылы.

Жаңа сабақ:Жоспар:

50 мин.Жаңа сабақты түсіндіруДәптермен жұмысСаяси картамен жұмыс



















































































































Тақырып бойынша талдау жасауСызба, кестелермен, үлестірме тапсырмалармен жұмыс жүргізу
Сұрақ-жауап: 2.Үй тапсырмасын тексеру:Сұрақ-жауап: 1. Павлодарлық тұрақты тұру үшін АҚШ-қа қоныс аударды. Американдықтар оны қалай атайды? Қазақстандықтар ше?2. Колледж түлегі Чехияда оқиды. Ол қандай көші қон түрін жүзеге асырады?3. Қазақстанда жыл сайын егін жинау жұмыстарында 80 мыңдай Қырғызстан азаматы еңбек етеді. Бұл көші қонның қай түрі?4. Отандасымыз тұрақты тұруға Германияға көшіп кетті? Бір жылдан кейін Қазақстанға қайта оралды. Қөші қон тұрғысынан алғанда ол кім?5. Семейлік Павлодарға көшіп келді. Көші қон бағыты?6. Екібастұз кен орнында Майқайыннан келген кеншілер жұмыс істейді. Олардың ауысымы 15 күнге созылады. Көші қонның қай түрі?7. Өзбекстаннан келген қазақ отбасы Қазақстанға қоныстанды. Елімізде бұндай иммигрантты қалай атайды?8. Лицей оқушысы Кенжекөл ауылынан күнделікті барып келіп оқиды. Көші қон сипаты?10 мин.3) тақырып бойынша кесте толтырады;











3 мин.

5 мин.


50-ден астам пәндер бойынша материалдарды тегін жүктеп, сабақ барысында қолдануға болады

Сертификатты жеке кабинеттегі жетістіктерім бөлімінен жүктеп алуға болады

Материалды сайттан тегін жүктеу

Материал ұнаса парақшаңызға сақтап қойыңыз!

Өз пікіріңізді қалдыру үшін тіркелу қажет.