САБАҚ ЖОСПАРЫ
-
Пән
География

Мұғалім
Балмұханова Назгүл Каратаевна
Мектеп, сынып
№18 Ом КММ, 7-сынып
Сабақ тақырыбы
Литосфералық катаклизмдер
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
барысында өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіреді |
||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: литосфералық катаклизм түрдерін атай алады Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: жанартаудың құрылысын ажыратады, катаклизм түрлерінен сақтану ережелерін біледі Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Жер шарының сейсмикалық аймақтарын түсіне отырып, еліне, өз туған жеріне қаншалықты әсерін талдай алады |
||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Топтар бірін-бірі шынайы бағалай алады |
||
|
Тілдік құзіреттілік |
Литосфералық катаклизмдер |
||
|
Ресурстар |
Жанартау макеті, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, оқулық, суреттер және бейнефильмдер, топтық тапсырмалар, жеке тапсырма, кері байланыс |
||
|
Әдіс - тәсілдер |
«Дыбыссыз бейне», «Картография», «Рөлдік ойын» , «Рихтер шкаласы», «Жетістік шыңы» |
||
|
Пәнаралық байланыс |
математика |
||
|
Алдыңғы оқу |
Литосфераның тектоникалық қозғалыстары |
||
|
Сабақтың жоспары |
|||
|
Жоспарланғ ан уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар Бағалау түрлері |
|
|
Басталуы 5 минут |
Оқушылармен амандасып, сыныпты түгендеу Тұсаукесер : Тақырыпты ашу үшін балаларға «Жанартау атқылауы» туралы шағын тәжірибе көрсетемін. Тәжірибеден соң жаңа тақырыпқа сай сұрақтар қойып, оқушылардың қызығушылықтарын оятамын. |
|
|
|
|
Топтарға бөлу.
О Топқа бөліну |
|
|
Жаңа білім 20 минут |
Топтық жұмыс: 1-топ: «Дыбыссыз бейне» әдісі /Жанартау туралы бейне фильмді тыңдап, кейін дыбыстау/ |
|
|
/Жер сілкінісі туралы бейне фильмді тыңдап, кейін дыбыстау/
/Цунами туралы бейне фильмді тыңдап, кейін дыбыстау/ |
https://biliml and.kz/kk/co urses/geogr afiya- kk/litosfera- zhane-zher- qabyhy/less on/zhanarta ular Мәтіндер Суреттер, сызба. |
|
|
4 -топ: «Картография» әдісі / bilimland.kz сайтында берілген Жер шарындағы сейсмикалық аймақтарды және Еуропа жанартауларын ActivInspire бағдарламасымен интербелсенді тақтада кескін картаға түсіру/
|
|
|
|
5 -топ: «Рөлдік ойын» әдісі /Қосымша берілген ресурстарды (сурет, мәтін) пайдаланып, аппаттан сақтану жолдарын көрсету/
|
|
|
|
|
|
|
Ортасы 5 минут |
Бағалау: Әр топ бір- бірінің жұмысын тақырыпқа сай «Рихтер шкаласы» бойынша бағалайды. Нәтижесінде қай топ бүгінгі сабақты қаншалықты сілкіндіргені белгілі болады
|
Топтар бір- бірін бағалайды. Бағалау ActivInspire бағдарламас ыарқылы интербелсе нді тақтадажүз еге асады |
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Бекіту: Сабақты бекіту үшін әр оқушы bilimland.kz сайтында тақырыпқа сай берілген тапсырмалар мен тест сұрақтарын жеке орындайды |
https://bilimla nd.kz/kk/cour ses/geografiy a-kk/litosfera- zhane-zher- qabyhy/lesso n/zhanartaula r |
|
Кері байланыс 5 минут |
Кері байланыс: «Жетістік шыңы»
|
Кері байланыста оқушылар бүгінгі сабақта таудың қай бөлігінде тұрғанын салыстырма лы түрде айтып өз- өзіне баға береді |
||
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: |
||||
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Халықтың ұлттық және дәни құрамы
Халықтың ұлттық және дәни құрамы
САБАҚ ЖОСПАРЫ
-
Пән
География

Мұғалім
Балмұханова Назгүл Каратаевна
Мектеп, сынып
№18 Ом КММ, 7-сынып
Сабақ тақырыбы
Литосфералық катаклизмдер
|
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
барысында өзін өзі ұстау ережелерін түсіндіреді |
||
|
Сабақ нәтижесі: |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: литосфералық катаклизм түрдерін атай алады Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: жанартаудың құрылысын ажыратады, катаклизм түрлерінен сақтану ережелерін біледі Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Жер шарының сейсмикалық аймақтарын түсіне отырып, еліне, өз туған жеріне қаншалықты әсерін талдай алады |
||
|
Бағалау критерийі |
Жеке, топтық тапсырмаларды орындай алады. Топтар бірін-бірі шынайы бағалай алады |
||
|
Тілдік құзіреттілік |
Литосфералық катаклизмдер |
||
|
Ресурстар |
Жанартау макеті, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, оқулық, суреттер және бейнефильмдер, топтық тапсырмалар, жеке тапсырма, кері байланыс |
||
|
Әдіс - тәсілдер |
«Дыбыссыз бейне», «Картография», «Рөлдік ойын» , «Рихтер шкаласы», «Жетістік шыңы» |
||
|
Пәнаралық байланыс |
математика |
||
|
Алдыңғы оқу |
Литосфераның тектоникалық қозғалыстары |
||
|
Сабақтың жоспары |
|||
|
Жоспарланғ ан уақыт |
Жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар Бағалау түрлері |
|
|
Басталуы 5 минут |
Оқушылармен амандасып, сыныпты түгендеу Тұсаукесер : Тақырыпты ашу үшін балаларға «Жанартау атқылауы» туралы шағын тәжірибе көрсетемін. Тәжірибеден соң жаңа тақырыпқа сай сұрақтар қойып, оқушылардың қызығушылықтарын оятамын. |
|
|
|
|
Топтарға бөлу.
О Топқа бөліну |
|
|
Жаңа білім 20 минут |
Топтық жұмыс: 1-топ: «Дыбыссыз бейне» әдісі /Жанартау туралы бейне фильмді тыңдап, кейін дыбыстау/ |
|
|
/Жер сілкінісі туралы бейне фильмді тыңдап, кейін дыбыстау/
/Цунами туралы бейне фильмді тыңдап, кейін дыбыстау/ |
https://biliml and.kz/kk/co urses/geogr afiya- kk/litosfera- zhane-zher- qabyhy/less on/zhanarta ular Мәтіндер Суреттер, сызба. |
|
|
4 -топ: «Картография» әдісі / bilimland.kz сайтында берілген Жер шарындағы сейсмикалық аймақтарды және Еуропа жанартауларын ActivInspire бағдарламасымен интербелсенді тақтада кескін картаға түсіру/
|
|
|
|
5 -топ: «Рөлдік ойын» әдісі /Қосымша берілген ресурстарды (сурет, мәтін) пайдаланып, аппаттан сақтану жолдарын көрсету/
|
|
|
|
|
|
|
Ортасы 5 минут |
Бағалау: Әр топ бір- бірінің жұмысын тақырыпқа сай «Рихтер шкаласы» бойынша бағалайды. Нәтижесінде қай топ бүгінгі сабақты қаншалықты сілкіндіргені белгілі болады
|
Топтар бір- бірін бағалайды. Бағалау ActivInspire бағдарламас ыарқылы интербелсе нді тақтадажүз еге асады |
|
Аяқталуы Сабақты бекіту 5 минут |
Бекіту: Сабақты бекіту үшін әр оқушы bilimland.kz сайтында тақырыпқа сай берілген тапсырмалар мен тест сұрақтарын жеке орындайды |
https://bilimla nd.kz/kk/cour ses/geografiy a-kk/litosfera- zhane-zher- qabyhy/lesso n/zhanartaula r |
|
Кері байланыс 5 минут |
Кері байланыс: «Жетістік шыңы»
|
Кері байланыста оқушылар бүгінгі сабақта таудың қай бөлігінде тұрғанын салыстырма лы түрде айтып өз- өзіне баға береді |
||
|
Қосымша ақпарат |
||||
|
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
||
|
Рефлексия Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәйкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз. |
|||
|
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: 2: Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: |
||||
2:
Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?
шағым қалдыра аласыз

қушыларға тақырыпқа сай 5 түрлі суреттер ұсынылады. Таңдауы бойынша оқушылар 5 топқа
бөлінеді.






















