Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушы мен мұғалімге
Материалдың қысқаша нұсқасы



ҚМЖ

Пәні: Ежелгі дүниежүзі тарихы

Мектеп: № 27 жалпы орта мектеп

коммуналдық мемлекеттік мекемесі



Күні: .

Мұғалімнің аты жөні: Ахметова Гулзира


Сынып: 5

Сыныптағы оқушылар саны: қатыспағандар:


Сабақ тақырыбы:

Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды


Сабақ негізделген оқу мақсаты:

5.3.2.1 – ежелгі заман тарихындағы мемлекетаралық қатынастарды түсіндіру үшін «империя» ұғымын білу және пайдалану;

5.3.2.2 – басқыншылық соғыстар мен империялардың пайда болуы мемлекеттердің шекараларын қалай өзгерткенін талдау


Сабақ мақсаттары:

Барлық оқушылар: Ежелгі заман тарихында Вавилонның қуатты империя болғандығын біледі.


Оқушылардың басым бөлігі: Вавилон империясының әскери қуаты мен басқару жүйесін анықтайды.


Кейбір оқушылар: Хаммурапидің басқыншылық соғыстарының салдары мен оның нәтижелерін талдайды.


Бағалау критерийлері

Вавилон патшалығының қалай қуатты болғанын анықтайды.

Патшалық пен империя ұғымының айрымашылығын талдайды.


Тілдік мақсат

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер

Заң, шенеунік, империя. (жазылым дағдысы).

Талқылауға арналған сұрақтар:

Қос дөңгелекті арбаның пайда болуы әлемді қалай өзгертті.

Оқушылар оқылым, айтылым және тыңдалым дағдыларын дамутуды

қамтамасыз етуде мәтінді оқып жұмыс жасайды.

Жаңа сөздерді анықтап дәптерге жазады.


Құндылықтарға баулу

«Мәңгілік Ел» идеясының,6-құндылығы

«Тарихтың, мәдениет пен тілдің біртұтастығы».


Пәнаралық байланыс

География.


Алдыңғы оқу

4-сынып Дүниетану


Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар

Ресурстар


Басталуы

І кезең. 10. минут

Ұйымдастыру кезеңі

Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу, бүгінгі сабақтағы көңіл- күйлерін сұрау.

«Қоржынға жасырынған асықтар» (қызыл, жасыл, сары) арқылы сынып оқушыларын 3 топқа біріктіру.

1. Монархия 2. Империя. 3.Патшалық.

«Өрмекші торы»

әдісі арқылы үй тапсырмасын пысықтау.

Мақсаты: Оқушылар тоқыма жіп арқылы тақырып бойынша бір-біріне сұрақтар қою арқылы өрмекші торын құрады.

Ежелгі дүниежүзі тарихы 5-сынып

Авторлар: С.Б. Букева

Б.Г. Закирина

Ж.С. Макешева

М.Д. Мукатаева

NIS-2017

Маркерлер ,стикерлер, карта


1.Империя дегеніміз не ?

2.Империя қалай пайда болды?

3.Империяның ұзақ өмір сүруінің себебі.

4.Қос дөңгелекті арбалардың соғыс кезінде қолданылерекшеліктерін сипатта. 5.Ежелгі әскери өнер қалай дамыды ? 6.Басқыншылық барысында шегаралар нені өзгертіп отырды ? 7.Соғыс арбалары дегеніміз не ?






15. минут
































10 минут

Жаңа сабақ.

«Вавилон» туралы бейнебаян көру

«Мәтінмен жұмыс»


Мақсаты: Оқушылар жаңа тақырыпты жеке оқып ойланады, ой түйіндей алады.


«Жарысты жалғастыр» оқыта үйрету ойыны.


Оқып-үйренуге тиісті мәтін бөлігін беремін. Белгі бойынша оқушылар оқи бастайды (5 минут).

-Нөмірленген үш парақ дайындап, оларды әр топқа таратамын. Белгі бойынша оқушылар оқиғаларды, фактілерді, олардың мерзімдерін жазып, үндеместен бір-біріне жылжытып отырады (бір-бірін қайталамауы тиіс). Бұған үш минуттай ғана уақыт беріледі.

-Ойынның қорытындысын шығару. Қай топ неғұрлым көп фактілерді, оқиғаларды, олардың мерзімдерін көрсеткені; неғұрлым толық, нақты, анық жауап бергенін анықтаймыз, талқылаймыз.

«Конверт- сұрақ» тәсілі арқылы сабақты пысықтау.

(үш түсті конверт)

Мақсаты:

Оқушылар ойларын жинақтайды, ойлау қабілеттерін дамытады, ақпараттарды талдайды

Талдау сұрақтары:


1. Вавилон империясы қалай пайда болған?

2.Заң дегніміз не?

3. Вавилон патшалығы туралы не білесің?

4. Хаммурапи қашан билікке келді және қандай саясат жүргізді?

5. Иерархиялық жүйе дегеніміз не?

6. Шенеунік деген сөзді қалай түсінесіңдер?

7. Империя ұғымын қалай түсінесің?

8. Хаммурапи қанша жыл билік етті ?









Сабақтың аяқталуы

5. минут


Кері байланыс

ҚҚҚ кестесі: 1 Қызық болған 3 нәрсе, Қиын болған 3 нәрсе, Құнды болған 3 нәрсе жөнінде жазады.

Сабақтың соңында оқушылар: нені үйренгені туралы пайымдай алады. Өз жұмысын және сыныптастарының жұмысын белгілі бір критерийлер бойынша бағалай алады

ҚҚҚ кестесі

Қызық 3 нәрсе




Құнды 3 нәрсе




Қиын 3 нәрсе






Бағалау. Өзін-өзі бағалау,топтық бағалау

Үй тапсырмасы.

Тақырыпты оқу. Хаммурапидің патшалықты күшейтудегі рөлі жайлы эссе жазу.



Саралау –сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?


Бағалау - оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс
Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері
АКТ-мен байланыс

«Видео ролик» әдісті алудағы мақсатым белсенділігі жоғары оқушылар дерек көздердің ауқымы негіз болатын мәтіндерден бастап, анағұрлым қиын сөздерді және күрделі идеяларды түсінеді.

«Мәтінмен жұмыс» кезінде кейбір оқушыларға тапсырманы орындау барсында жан-жақты әрінақты көмек қажет болады. Сол себепті қабілеті төмен оқушыларды дарынды оқушылар жұптастырып, «Мәтінмен жұмыс» кезінде Оңтүстік Қосөзеннің шаруашылығы, Ассирияның қоғамдық құрылысы түсінуіне жағдай жасаймын.

«Жарысты жалғастыр» бұл әдісті алудағы мақсатым белсенділігі жоғары оқушылар дереккөздің ауқымы негіз болатын мәтіндерден бастап, анағұрлым қиын сөздерді және күрделі идеяларды түсінеді. Хаммурапи патша Вавилонды қалай қуатты империяға айналдырды? - деген тақырыпты басқа оқушылардың түсінуіне қолдау көрсетеді.

«Конверт сұрақ» әдісінде оқушыларды ойландыру үшін және бірқатар жауаптар алу үшін алдын ала дайындалған деңгейлеріне қарай үш түсті (жасыл, сары, қызыл) конверттер таратамын. Бұл әдісті қолдану барысында сөзбен қолдау көрсетемін және ынталандырамын.

  • ҚҚҚ кестесі бойынша кері байланыс.

  • Өз-өздерін бағалау


  • География

  • Топтық қауіпсіздік ережелері әрдайым сақталады

  • Интерактивті тақта



Бағалау критерийлері

Тапсырма

Дескрипторлар

Вавилон патшалығының қалай қуатты болуын анықтай алады.




«Өрмекші торы»


  1. Вавилонның сауда жолдарының түйіскен жерінде орналасуын көрсете алады

  2. Қуатты әскерінің болуын көрсете алады

  3. Билік үшін күрестің тоқтауын көрсете алады.

  4. Вавилон империясының әскери қуатының артуына әсер еткен жайттарды анықтай алады.

  5. Вавилон империясы құрамына кіретін мемлекеттерді анықтай алады.

Хаммурапи патшаның заңдарын атай алады.










«Жарысты жалғастыр»




1. Адамдар арасындағы қатынастар туралы заңдарды сипаттайды;

2 Тұрғындардың жағдайы туралы заңдарды сипаттайды;

3. Қылмыс туралы заңдарды сипаттайды;

4. Хаммурапи заңдарының Вавилон империясының күшеюіне әсерін анықтайды;

5. Вавилонды қуатты империяға айналдыруда Хаммурапи заңдарының ықпалын дәлелдейді.

Патшалық пен империя ұғымыныңайрымашылығын талдай алады.


«Конверт сұрақтар»

1.Патшалық ұғымын талдай алады


2.Империя ұғымын талдай алады


Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
14.11.2018
1084
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі