Материалдар / Happy English
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Happy English

Материал туралы қысқаша түсінік
Қорытынды ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
26 Қазан 2020
721
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру саласы: «Қатынас, Таным»

Бөлімі: «Ағылшын тілі»

Тақырыбы: «Білімді болып шығамыз!»

Бағдарлама мазмұны:

  • Ағылшын тілінің базалық құндылықтарын меңгертуді жалғастыру. Ағылшын (орыс) тілінде мәдени – әлеуметтік өзара қатынасқа дайындау, ауызша жұмыс істеу қабілетін қалыптастыру.

  • Ағылшын тілінде сұраққа толық жауап беруге үйрету. Қазақ, орыс және ағылшын тілдерін бірге қабылдап, меңгеруге ыңталандыру.

  • Балалардың тіл мәдениетін жетілдіру, көру, есту, есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту, шығармашылық қабілеттерін дамыту, дене мүшелерін жаттықтыру.

  • Өз жолдастарының сәттілігіне қуана білуге тәрбиелеу.

Көрнекіліктер: тағамдар, жемістер мен көкөністер, түстер, фишкалар, эмблемалар.

Қолданылған инновациялық технологиялар:

Денсаулықты сақтау технологиясы: тыныс алу жаттығуы, сергіту сәті.

Полилингвалды компонент:

The capital of Kazakhstan is Nur-Sultan. Қазақстанның астанасы – Нурсултан қаласы. Столица Казахстана – город Астана.

Our president is Kasym-Zhomart Tokaev. Біздің президентіміз – Касым-Жомарт Токаев. Наш президент – Касым-Жомарт Токаев.


Іс-әрекет кезеңдері

Мұғалімнің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық қозғаушылық

Шаттық шеңберін ұйымдастырамын.Келген қонақтармен амандасамыз.

-Hello әнін орындауды сұраймын.


Шаттық шеңберін жасайды! Мұғаліммен және келген қонақтармен амандасады.

-Good morning!

-We are fine.

-Hello әнін орындайды.


Ұйымдастыру кезеңі

Бүгін біздің ҰОӘ ерекше өтеді балалар, яғни интеллектуалды ойын жарыс түрінде. Ол үшін біз екі топқа бөлініп отырамыз. Бірінші топ «Five star», ал екінші топ «Bright sun».


Олай болса бұл ойын 5 тапсырмадан тұратын болады. Дұрыс жауап берген әр команда өз ұпайларын алатын болады, яғни жұлдызша фишкалар. Кім көп ұпай жинайды сол команда жеңіске жетеді.

Олай болса ойынымызды бастаймыз. Ойын 5 тапсырмадан тұратын болады. Бәріміз тақтаға назар аударамыз.

  1. Таныстыру.

  2. Мен ұнататын және ұнатпайтын тағамдар.

  3. Түстерді анықта және сөйлем құра.

  4. Ойлан, тап.

  5. Ән жарысы.


1 – тапсырма:балалар, қане өзімізді таныстыра кетейік. Бұл тапсырманың шарты қойылған сұрақтарға дұрыс жауап беру керек. Әр дұрыс жауапқа ұпай беріледі.

-What is your name?

-Where are you from?

-Where do you live?

-Who is our president?

-What is our capital?

-How old are you?

-What is the season now?

-How is the weather today?

-What do you want to be?


Жарайсындар! Good for you! Great! Ұпайларын алады.



2 – тапсырма: балаларға суреттер таратылып беріледі. Олар көкөністер, жемістер және тамақтар.

-Good job! Nice you are!

Әр дұрыс жауапқа фишка алады.


3 - тапсырма: балалар, сендердің алдыларында түстердің қиындылары жатыр, қане бәріміз қараймыз. Олай болса мен кімге қай түсті айтсам,сол түсті көрсетулерін тиіс. Және сол түстпен 2 немесе 3 сөзден тұратын сөйлем құрастыруларын керек.

  • Is it clear for you?

  • Ok, let’s start! Show me red colour, please. Blue, red, orange, yellow, white, black, brown, grey, pink….

  • Great job! Жарайсындар!

Тиісті ұпайларын алады.





Балаларды сергіту сәтіне шақырамын.

Сергіту сәті

«If you are happy and you know it»



4 – тапсырма:балалар, бұл тапсырмада екі тақырып араласып кеткен. Сендер осы араласып кеткен суреттерді топқа бөліп тақтаға үлестірулерін қажет. Бірінші командаға үй жануарлары мен жабайы жануарлар, ал екінші командаға пішіндер мен сандар араластырылып берілген.


Әр команда өз ұпайларын алады.


5– тапсырма: әр команда ән айтып жарысады, бір-біріміздің әнімізді қайталауға болмайды.

-Is it clear? Ok, very good. Now, let’s start!

-Great!!! Good for you! Жарайсындар балақайлар!



-Жарайсындар балалар! Қандай ақылдысындар! Олай болса бүгінгі біздің ойынымыз осымен аяқталды. Олай болса қай команда көп ұпай жинағанын бәріміз бірге санайық.

Жарайсындар! Жеңістерінмен құттықтаймыз!


Балалар екі топқа бөлініп орындарына жайғасады.





Мұқият тыңдап отырады.






Барлығы тақтаға қарап, ойын шартымен танысады.










Ойын шартымен танысып, қызығушылық танытып, сұрақтарға жауап береді.

















I like/ I don’t like…

I like apple. I don’t like banana.

I like chocolate. I don’t like butter.











  • Yes!

  • Blue – blue car.

  • Red – apple red.

  • Yellow – I have yellow cat….








Балалар көңілді болып «If you are happy and you know it» әнін сай қимылдармен орындайды.



-Yes! It’s clear!

Жылдамдық танытып, мұқият болып әр команда өз тапсырмасын орындайды. Топтастырып болған соң, үлестірілген суреттерді атайды.








-Yes! It’s clear for us.

-“Rain, rain go away”

-“Little tiger”

-“Apple round”

-“How is the weather”

-“5 little monkeys”

-“Two little eyes”




Бәрі қосылып санайды. Жеңімпаз команданы құттықтайды.

Рефлексивті түзетушілік

Балалардан бүгінгі интеллектуалды ойыннан алған әсерлері туралы өздерінің ой-пікірлерін білдіруді ұсынамын. Қай тапсырма қызықты болды?


Өз ойларымен бөліседі.



Күтілетін нәтиже:

Біледі: Ағылшын тілінде қойылған сұрақтарға жауап бере алады; тақпақтар, әндер орындай алады; спецификалық дыбыстарды нақты айта алады.

Жасайды: Жыл бойы алған білімдерін шыңдайды; әлеуметтік әлемде өзара байланысты меңгереді; тақпақ, ән айту кезінде эмоциялық сезімдерін көрсете біледі.

Қолданады: Сөздер мен сөйлемшелерді дұрыс қолдана алады; ағылшын тілінің грамматикалық дұрыс құрылымдарын қолданады.



Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!