«Успех GOLD-8» ЖШС
«Асыл Бесік» балабақшасының
меңгерушісі
_____________ А. Мамырбаева
«___»____________2024ж
2023-2024 оқу жылына арналған
«4-5 жастағы балалардың даму ерекшеліктері» атты
«Құлыншақ» ересек тобының ата-аналарымен
жүргізілген жиналыстың
№2 ХАТТАМАСЫ
Тәрбиешілер: Тилейхан К
Даңғыл З
Өскемен қаласы,
2023-2024 оқу жылы
ЖШС «Успех GOLD-8» «Асыл бесік» балабақша – бөбекжайы
«Құлыншақ» тобының ата-аналар жиналысының
№2 хаттамасы
Күні «24» 01 2024ж
Өткізу орыны: онлайн,ватцап желісі арқылы
Өткізу түрі: қашықтықтан, сұрақ – жауап.
Жауаптылар: Тилейхан Катила, Даңғыл Зирагүл
Қатысқандар: 24
Күн тәртібінде:
-
2023-2024 оқу жылының І жартыжылдығының қорытындысымен таныстыру. ІІ жартыжылдықтың жоспары туралы, балалардың деңгейі туралы ақпарат беру. «Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу»
-
Ата-аналарға кеңес беру: «Балабақшадағы балаларды тазалық сақтауға үйрету және санитариялық-эпидемияға қарсы санитариялық-профилактикалық іс-шараларды орындау».
Жауапты: балабақша медбикесі Окасова Кенжетай Абдрасуловна.
-
Ағымдағы мәселелер. Әр түрлі сұрақтар
Жауапты: Топ тәрбиешілері
Тыңдалды:
-
Тәрбиеші Тилейхан Катила ата –аналармен тренинг өткізіп, 2022-2023 жаңа оқу жылының іс - жоспарымен таныстырып, балабақшаның күн тәртібі, «Үлгілі оқу» бағдарламасымен таныстырып өтті.
-
Тәрбиеші Даңғыл Зирагүл Балабақшаның отбасымен қарым-қатынасы
Отбасымен қарым-қатынас білім беру салаларында құрылады:
Дене дамуы: Ата-аналармен баланың физикалық дамуына әсер ететін факторлар туралы әңгімелесу, ата-аналарды балабақшада өткізілетін сауықтыру шараларымен таныстыру; бірлескен спорттық іс-шаралар арқылы баланың дене белсенділігін ынталандыру, спортқа арналған әдебиеттерді бірлесіп оқу, ата-аналарды балалармен бірлескен дене шынықтыру іс-шараларына қатысуға тарту қажеттігі жөнінде;
Әлеуметтік-коммуникативтік даму: Ата-аналарға табиғаттың, отбасының, жеке адамның, бүкіл адамзаттың жалпыға бірдей өмір сүруінің шарты ретінде экологиялық сананы дамытудың маңыздылығын көрсету, ата-аналарды баланың денсаулығына қауіпті жағдайлармен таныстыру. Ата-аналарды балабақшадағы қоғамдық тәрбиенің жетістіктерімен және қиындықтарымен таныстыру, ата-аналардың отбасылық дәстүрлерді сақтауға және жаңаларының пайда болуына деген ынтасын қалыптастыру. Тәрбиеленушілердің отбасыларында қалыптасқан және дамып келе жатқан еңбек тәрбиесінің дәстүрлерін зерттеу. Ата-аналарды отбасындағы және балабақшадағы еңбекке баулу мүмкіндіктерімен таныстыру; өзін-өзі күту дағдыларының, үлкендердің көмегінің, баланың үй шаруасының қажеттілігін көрсету. Ата-аналардың назарын балабақшадағы және үйдегі балалармен бірлескен еңбек іс-әрекетінің әр түрлі формаларына аудару, бұл ересектер мен балалар арасындағы қарым-қатынасты қалыптастыруға, бірлік сезімін қалыптастыруға ықпал етеді, қуаныш, жалпы еңбек нәтижелеріне деген мақтаныш болатынын атап өтті.
Танымдық даму: Ата-аналардың назарын баланың отбасында және балабақшада интеллектуалды даму мүмкіндіктеріне аудару. Ата-аналарды баланың білімге, ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынасқа деген қажеттіліктерін дамытуға, балалар мәселелерінің құндылығына бағыттау. Баламен бірлескен бақылаулар, эксперименттер, рефлексиялар, көркем және танымдық әдебиеттерді оқу, көркем, деректі фильмдерді көру арқылы оларға жауап табуға ынталандыру. Ата-аналарды танымдық іс-әрекеттің пайда болуына ықпал ететін балабақшада және үйде балалармен бірлескен зерттеу, жобалық және өндірістік іс-шараларға тарту. Отбасымен бірлескен байқаулар, викториналық ойындар өткізуге бірлесіп әркет таныту керектігі туралы да баяндалды.
Сөйлеуді дамыту: Отбасындағы ересектердің балалармен қарым-қатынасының ерекшеліктерін зерттеу. Ата-аналардың назарын отбасында және балабақшада баланың коммуникативтік саласын дамыту мүмкіндіктеріне аудару. Ата-аналарға баламен қарым-қатынас жасау үшін барлық мүмкіндікті пайдалануға кеңес беріңіз, оның себебі кез-келген оқиғалар мен онымен байланысты эмоционалдық жағдайлар, баланың әлеммен өзара әрекеттесуін дамытудағы жетістіктері мен қиындықтары болуы мүмкін. Ата-аналарға баланың пассивті және белсенді сөздік қорын, сөздік қорын дамытудың тәсілі ретінде үйде оқудың құндылығын көрсету шығармашылық. Ата-аналарға баланың жасына және жеке ерекшеліктеріне сәйкес отбасылық оқу шеңберін анықтайтын шығармаларды ұсыну. Баланы көркем әдебиетпен таныстырудың әдіс-тәсілдерін көрсету. Ата-аналарды жобалық іс-шараларға тарту (әсіресе балалармен суреттелген альбомдарды, газеттерді, журналдарды, кітаптарды жобалау кезеңінде). Балалардың жазуын қолдауға ынталандыру.
Көркемдік-эстетикалық даму: Ата-аналардың балабақшада және үйде балалардың көркемдік іс-әрекетін дамытуға деген ұмтылысын қолдау; ересектер мен балалардың шығармашылық жетістіктерін көрсете отырып, отбасылық көркемөнер көрмелерін ұйымдастыру. Баланың психикалық денсаулығына пайдалы әсер ету құралы ретінде музыканың мүмкіндіктерін ашу. Ата-аналарды балабақшадағы балалармен бірлескен музыкалық және көркемдік іс-әрекеттің әр түрлі формаларына тарту, жарқын эмоциялардың пайда болуына, шығармашылық шабытқа, қарым-қатынастың дамуына ықпал ету қажеттігін тілге тиек етті.
-
Топ төрайымы Динара Болатбекқызы ауысуына байланысты Бір ауыздан ата – аналар комитетінің төрайымын сайладық. Құлыншақ тобының ата аналар комитеті Ақанова Ғазиза Болатханқызы ата-аналар комитетінің төрайымы, Елтаева Назым Амантаевна мен Нарбинова Асем Галимовна ата – аналар комитетінің мүшелері болып сайланды.
-
Балабақша психологі және медбике Кенжетай Абдрасуловна ата –аналармен өздерін таныстырып өтті. Балабақша медбикесі балабақшаға кешікпей келуін, балалардын тазалығын сақтауды, күн тәртібін сақтауды айтып өтті.
Шешім:
-
2023-2024 жаңа оқу жылының іс–жоспары жыл көлемінде орындалсын.
-
«Мектеп жасына дейінгі ересек жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу» баяндамасы бойынша ата- аналар балалармен жұмыс жүргізсін.
-
Ата – аналар комитетінің төрайымы қайтадан сайлансын.
-
Ұсыныстар бойынша жұмыстар жүргізілсін.
Келісілді:
«Успех GOLD-8» ЖШС
«Асыл Бесік»
балабақшасының әдіскері:
____________ Еркешева Ж.К.
жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз
Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
Хаттама №2
Хаттама №2
«Успех GOLD-8» ЖШС
«Асыл Бесік» балабақшасының
меңгерушісі
_____________ А. Мамырбаева
«___»____________2024ж
2023-2024 оқу жылына арналған
«4-5 жастағы балалардың даму ерекшеліктері» атты
«Құлыншақ» ересек тобының ата-аналарымен
жүргізілген жиналыстың
№2 ХАТТАМАСЫ
Тәрбиешілер: Тилейхан К
Даңғыл З
Өскемен қаласы,
2023-2024 оқу жылы
ЖШС «Успех GOLD-8» «Асыл бесік» балабақша – бөбекжайы
«Құлыншақ» тобының ата-аналар жиналысының
№2 хаттамасы
Күні «24» 01 2024ж
Өткізу орыны: онлайн,ватцап желісі арқылы
Өткізу түрі: қашықтықтан, сұрақ – жауап.
Жауаптылар: Тилейхан Катила, Даңғыл Зирагүл
Қатысқандар: 24
Күн тәртібінде:
-
2023-2024 оқу жылының І жартыжылдығының қорытындысымен таныстыру. ІІ жартыжылдықтың жоспары туралы, балалардың деңгейі туралы ақпарат беру. «Мектепке дейінгі жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу»
-
Ата-аналарға кеңес беру: «Балабақшадағы балаларды тазалық сақтауға үйрету және санитариялық-эпидемияға қарсы санитариялық-профилактикалық іс-шараларды орындау».
Жауапты: балабақша медбикесі Окасова Кенжетай Абдрасуловна.
-
Ағымдағы мәселелер. Әр түрлі сұрақтар
Жауапты: Топ тәрбиешілері
Тыңдалды:
-
Тәрбиеші Тилейхан Катила ата –аналармен тренинг өткізіп, 2022-2023 жаңа оқу жылының іс - жоспарымен таныстырып, балабақшаның күн тәртібі, «Үлгілі оқу» бағдарламасымен таныстырып өтті.
-
Тәрбиеші Даңғыл Зирагүл Балабақшаның отбасымен қарым-қатынасы
Отбасымен қарым-қатынас білім беру салаларында құрылады:
Дене дамуы: Ата-аналармен баланың физикалық дамуына әсер ететін факторлар туралы әңгімелесу, ата-аналарды балабақшада өткізілетін сауықтыру шараларымен таныстыру; бірлескен спорттық іс-шаралар арқылы баланың дене белсенділігін ынталандыру, спортқа арналған әдебиеттерді бірлесіп оқу, ата-аналарды балалармен бірлескен дене шынықтыру іс-шараларына қатысуға тарту қажеттігі жөнінде;
Әлеуметтік-коммуникативтік даму: Ата-аналарға табиғаттың, отбасының, жеке адамның, бүкіл адамзаттың жалпыға бірдей өмір сүруінің шарты ретінде экологиялық сананы дамытудың маңыздылығын көрсету, ата-аналарды баланың денсаулығына қауіпті жағдайлармен таныстыру. Ата-аналарды балабақшадағы қоғамдық тәрбиенің жетістіктерімен және қиындықтарымен таныстыру, ата-аналардың отбасылық дәстүрлерді сақтауға және жаңаларының пайда болуына деген ынтасын қалыптастыру. Тәрбиеленушілердің отбасыларында қалыптасқан және дамып келе жатқан еңбек тәрбиесінің дәстүрлерін зерттеу. Ата-аналарды отбасындағы және балабақшадағы еңбекке баулу мүмкіндіктерімен таныстыру; өзін-өзі күту дағдыларының, үлкендердің көмегінің, баланың үй шаруасының қажеттілігін көрсету. Ата-аналардың назарын балабақшадағы және үйдегі балалармен бірлескен еңбек іс-әрекетінің әр түрлі формаларына аудару, бұл ересектер мен балалар арасындағы қарым-қатынасты қалыптастыруға, бірлік сезімін қалыптастыруға ықпал етеді, қуаныш, жалпы еңбек нәтижелеріне деген мақтаныш болатынын атап өтті.
Танымдық даму: Ата-аналардың назарын баланың отбасында және балабақшада интеллектуалды даму мүмкіндіктеріне аудару. Ата-аналарды баланың білімге, ересектермен және құрдастарымен қарым-қатынасқа деген қажеттіліктерін дамытуға, балалар мәселелерінің құндылығына бағыттау. Баламен бірлескен бақылаулар, эксперименттер, рефлексиялар, көркем және танымдық әдебиеттерді оқу, көркем, деректі фильмдерді көру арқылы оларға жауап табуға ынталандыру. Ата-аналарды танымдық іс-әрекеттің пайда болуына ықпал ететін балабақшада және үйде балалармен бірлескен зерттеу, жобалық және өндірістік іс-шараларға тарту. Отбасымен бірлескен байқаулар, викториналық ойындар өткізуге бірлесіп әркет таныту керектігі туралы да баяндалды.
Сөйлеуді дамыту: Отбасындағы ересектердің балалармен қарым-қатынасының ерекшеліктерін зерттеу. Ата-аналардың назарын отбасында және балабақшада баланың коммуникативтік саласын дамыту мүмкіндіктеріне аудару. Ата-аналарға баламен қарым-қатынас жасау үшін барлық мүмкіндікті пайдалануға кеңес беріңіз, оның себебі кез-келген оқиғалар мен онымен байланысты эмоционалдық жағдайлар, баланың әлеммен өзара әрекеттесуін дамытудағы жетістіктері мен қиындықтары болуы мүмкін. Ата-аналарға баланың пассивті және белсенді сөздік қорын, сөздік қорын дамытудың тәсілі ретінде үйде оқудың құндылығын көрсету шығармашылық. Ата-аналарға баланың жасына және жеке ерекшеліктеріне сәйкес отбасылық оқу шеңберін анықтайтын шығармаларды ұсыну. Баланы көркем әдебиетпен таныстырудың әдіс-тәсілдерін көрсету. Ата-аналарды жобалық іс-шараларға тарту (әсіресе балалармен суреттелген альбомдарды, газеттерді, журналдарды, кітаптарды жобалау кезеңінде). Балалардың жазуын қолдауға ынталандыру.
Көркемдік-эстетикалық даму: Ата-аналардың балабақшада және үйде балалардың көркемдік іс-әрекетін дамытуға деген ұмтылысын қолдау; ересектер мен балалардың шығармашылық жетістіктерін көрсете отырып, отбасылық көркемөнер көрмелерін ұйымдастыру. Баланың психикалық денсаулығына пайдалы әсер ету құралы ретінде музыканың мүмкіндіктерін ашу. Ата-аналарды балабақшадағы балалармен бірлескен музыкалық және көркемдік іс-әрекеттің әр түрлі формаларына тарту, жарқын эмоциялардың пайда болуына, шығармашылық шабытқа, қарым-қатынастың дамуына ықпал ету қажеттігін тілге тиек етті.
-
Топ төрайымы Динара Болатбекқызы ауысуына байланысты Бір ауыздан ата – аналар комитетінің төрайымын сайладық. Құлыншақ тобының ата аналар комитеті Ақанова Ғазиза Болатханқызы ата-аналар комитетінің төрайымы, Елтаева Назым Амантаевна мен Нарбинова Асем Галимовна ата – аналар комитетінің мүшелері болып сайланды.
-
Балабақша психологі және медбике Кенжетай Абдрасуловна ата –аналармен өздерін таныстырып өтті. Балабақша медбикесі балабақшаға кешікпей келуін, балалардын тазалығын сақтауды, күн тәртібін сақтауды айтып өтті.
Шешім:
-
2023-2024 жаңа оқу жылының іс–жоспары жыл көлемінде орындалсын.
-
«Мектеп жасына дейінгі ересек жастағы балаларды оқыту мен тәрбиелеу» баяндамасы бойынша ата- аналар балалармен жұмыс жүргізсін.
-
Ата – аналар комитетінің төрайымы қайтадан сайлансын.
-
Ұсыныстар бойынша жұмыстар жүргізілсін.
Келісілді:
«Успех GOLD-8» ЖШС
«Асыл Бесік»
балабақшасының әдіскері:
____________ Еркешева Ж.К.
шағым қалдыра аласыз













