Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Бонусты жинап картаңызға (kaspi Gold, Halyk bank) шығарып аласыз
Healthy habits
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады
Calendar Thematic Plan
Healthy habits
(The theme of a lesson)
Unit: 7 |
Healthy habits |
|
Teacher name: |
Zhumagul Alua |
|
Date: |
20.04.2023 |
|
Grade:7 |
Number present: |
Number absent: |
The theme of the lesson: |
Healthy habits |
|
Learning objectives(s) that this lesson is contributing to |
7.2.4.1 understand with little support some of the implied meaning in extended talk on a limited range of general and curricular topics;Оқу бағдарламаларының шектеулі ауқымы бойынша кеңейтілген тақырыптың кейбір тұспалданған мағынасын аз қолдаумен түсінді 7.3.4.1 respond with some flexibility at both sentence and discourse level to unexpected comments on a growing range of general and curricular topics;Оқу бағдарламаларының кеңеюіне байланысты күтпеген сөйлемде де, әңгімелеуде де біршама икемділікпен жауап берді 7.5.4.1 - plan, write, edit and proofread work at text level with some support on a range of general and curricular topics;Оқу бағдарламаларының ауқымы бойынша жұмысты жоспарлау, жазу, өңдеу және түзетті |
|
Lesson objectives |
Learners will be able to recognize new vocabulary words. Ask and answer questions about healthy habits and sport. They can easily listen to the dialogue about healthy habits then choose the right option True or False (Оқушылар жаңа сөздік қорды тани алады. Спорт және салауатты әдеттер туралы сұрақтарға жауап береді. Салауатты әдеттер жайлы диалогты тыңдап Дұрыс және Бұрыс сөйлемді таңдай алады |
Lesson plan
Planned timings |
Teacher's actions |
Students` actions |
Marks |
Resources |
10minutes
|
ORGANISATION MOMENT: Teacher greets students Teacher: Good morning! How are you? Learners answer the question ‘How are you?’ Welcome to our English lesson Ok, if you are ready let’s start our lesson Psychological situation Dividing into groups |
Students respond to greeting and take their places -listen to and relax, concentrate to the lesson by the method of ‘MEDITATION’ -мұғалімді тыңдап, медитация жасаймыз -spin the wheel and find your place on the platform ‘WHEEL OF NAMES’ by the method of ‘COUNT’
|
Formative assessment By the method of “Thumb” Descriptor: ‘excellent’ ‘well done’ ‘good job’ Descriptor: -count from ‘super’ ‘brilliant’ ‘very well’ |
Books Copybooks Interactive white board Activity book https://wheelofnames.com/ru/n4q-bk3 |
25 minutes 10 minutes |
MAIN PART Let’s watch the video Let’s answer:
New words: Health-денсаулық Happiness-бақыт Habits-әдеттер Luck-сәттілік Idea-идея Hope-үміт Humor-юмор Education-білім беру Lifestyle-өмір салты Writing Individual work Exercise 1 Speaking Group work Exercise 2 Listening Exercise 3 Individual work Assessment chart ENDING THE LESSON: Well what did we do in our lesson?
Evaluation of the lesson Give the home task Say Good bye |
Pupils should pay attention to the screen and watch the video to guess the theme экраннан видео көріп, бүгінгі сабақ тақырыбын аш Pupils answer the questions truly about themselves Балалар жетекші сұрақтарға өздері жайлы дұрыс жауап қатады -listen to and repeat after the teacher -learn by heart the new words by the method of ‘SUITCASE’ -тыңда және қайтала -жаңа сөздерді жаттап ал -read the words attentively –choose the correct option and write to the right column on the platform ‘LEARNING APPS’ by the method of ‘BRAIN ATTACK’ -сөздерді мұқият оқы Және дұрыс жерге жаз -read the sentences attentively - Choose the right statement True or False on the platform ‘GENIALLY’ by the method of ‘SHARE WITH YOUR NEIGHBOR’ -сөйлемдерді мұқият оқы -сөйлемге қатысты дұрыс жауап қайтар -listen to the trainer attentively and choose the right variant according to the listening on the platform ‘LIVEWORKSHEETS’ by the method of ‘THINK PROVOKING’ -Жаттықтырушыны мұқият тыңдап және сөйлемнің дұрыс нұсқасын таңда Pupils should complete the table with points answer to some questions to know how they understand the lesson Pupils tell the class if they understand today’s lesson If they don’t understand they write it to the stickers and leave it to class Hometask Ex.6 Children say Good bye |
Formative assessment By the method of “COMPLIMENTS’ ‘excellent’ ‘good job’ ‘wonderful’ ‘very well’ By the method of “LIFT”
By the method of “COMPLEMENTS” Descriptor: ‘good job’ ‘very well’ ‘excellent’ Материалды жүктеу
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Ашық сабақ, ҚМЖ, көрнекілік, презентация
жариялап табыс табыңыз!
Материалдарыңызды сатып, ақша табыңыз.
(kaspi Gold, Halyk bank)
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз Барлығы 663 959 материал жиналған
Осы аптаның ең үздік материалдары Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін тақырыптармен дайындаймыз Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады Толығырақ |