Материалдар / "Х.Ерғалиев. Біздің заң." 4 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

"Х.Ерғалиев. Біздің заң." 4 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақ тақырыбы тақтаға жазылып, автормен қысқаша таныстыру. Өлеңді мәнерлеп оқып береді. Тапсырма: 1-топ. Ақын еліміздің заңын қалай дәріптеген? 2-топ.Адамның заңсыз өмір сүре алмайтыны қалай түсіндіред? 3-топ. Халықтың ізгі арманы не? Ойтолғау. 1-топ. Өз елдеріңнің заңын құрметтеу дегенді қалай түсінесіңдер? 2-топ. Заңның орындауын күнделікті өмірден қалай көруге болады? (Бұл сұрақ арқылы балалар білім алуға, демалуға, каникулға шығуға, дәрігерге қаралуға, сыныпта өз ойын ашық білдіруге т.б. құқықтары бар екенін айтады.) 3-топ.Заңды білмеуден адам қандай қиындықтарға ұшырауы мүмкін?
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Мамыр 2018
408
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Сабақтың атауы

Х.Ерғалиев. Біздің заң.

Сілтеме

Б.И.Иманбекова, А.Т.Мадиева. 4- сынып оқулығы. 5- бет.

Жалпы мақсаты


Әрбір оқушының заң туралы қарапайым түсініктерінің қалыптасуына мүмкіндік жасау. Адам күнделікті өмірде, қоғамда заңнан тыс бола алмайтынын байқату.  Оқушының ойлау, шығармашылық дағдыларын дамыту.Заңды білу- өмір сүрудегі сауаттылық, өзін-өзі басқара білу мүмкіндіктері екенін, өз Отанына деген құрмет екенін сезіндіру.


Міндеттер:


Сабақ тақырыбы тақтаға жазылып, автормен қысқаша таныстыру. Өлеңді мәнерлеп оқып береді.

Тапсырма:

1-топ. Ақын еліміздің заңын қалай дәріптеген?

2-топ.Адамның заңсыз өмір сүре алмайтыны қалай түсіндіред?

3-топ. Халықтың ізгі арманы не?

Ойтолғау.

1-топ. Өз елдеріңнің заңын құрметтеу дегенді қалай түсінесіңдер?

2-топ. Заңның орындауын күнделікті өмірден қалай көруге болады? (Бұл сұрақ арқылы балалар білім алуға, демалуға, каникулға шығуға, дәрігерге қаралуға, сыныпта өз ойын ашық білдіруге т.б. құқықтары бар екенін айтады.)

3-топ.Заңды білмеуден  адам қандай қиындықтарға ұшырауы мүмкін?


Күтілетін нәтиже

Сабақ тақырыбы тақтаға жазылып, автормен қысқаша таныстыру. Өлеңді мәнерлеп оқып береді.

Тапсырма:

1-топ. Ақын еліміздің заңын қалай дәріптеген?

2-топ.Адамның заңсыз өмір сүре алмайтыны қалай түсіндіред?

3-топ. Халықтың ізгі арманы не?

Ойтолғау.

1-топ. Өз елдеріңнің заңын құрметтеу дегенді қалай түсінесіңдер?

2-топ. Заңның орындауын күнделікті өмірден қалай көруге болады? (Бұл сұрақ арқылы балалар білім алуға, демалуға, каникулға шығуға, дәрігерге қаралуға, сыныпта өз ойын ашық білдіруге т.б. құқықтары бар екенін айтады.)

3-топ.Заңды білмеуден  адам қандай қиындықтарға ұшырауы мүмкін?

Бағалау

Рефлексия

Тапсырмалар

wiki беттерінен жүктелген дереккөздер


1 сабақ. тақырыбы: Х.Ерғалиев. Біздің заң.

Қазақ елі жайлы ойларын дамыту

Белгіленуге арналған түйінді сөздер ата заң


Қазақ халқының ерекшелігі


Сабақтың жүрілуі бойынша мұғалімнің жазбалары: Мұғалімдер немен айналысады және оқушылар немен айналысады.

Оқушыларды ұйымдастыру, сәлемдесу 0,5мин

СТО сұрақтары

Сабақ барысында жасаған мұғалім мен оқушының іс-әрекеті

Сабақтың маңыздылығы не?

-оқушылар не алады?

-бұрынғы білімін қалай пайдалана алады?

-өмірден алған тәжірибесінің әсері?

-сабақтың болашақта оқушыға қандай пайдасы бар?

-оқушыларды ой қозғау арқылы тақырыпқа әкелу

-тақырып жайлы бұрынғы білетіндерін анықтау, соған сүйену жолдарын табу

І. Қызығушылығын ояту

         Оқу жылының беташар сабақтарының бірі болғандықтан,  сабақ Қазақстан Республикасының Гимнімен басталады.

       Балалар,Білім күні мерекелерің құтты болсын! 30тамыз күні тағы қандай мереке өткенін кім айта алады?



Сын тұрғысынан ойлау үшін мүмкіндіктер

-еркін ойлауға қан-дай мүмкіндіктер жасалды?

Мағынаны ажыра-ту сатысы (жаңа ақпарат)

-оқушыларды белсе-не қатыстыру

-стратегияларды жүйелі қолдану арқылы оқушылар-дың жұмысын ұйымдастыру (сауал қоя білу, талдау жа-сай білу, баяндау және қызу ой талқы-сын жасай білу қабі-леттерін жетілдіру жолдарын беру)

-оқушылармен бір-лесіп жұмыс жасау, қарым-қатынас шеберлігін ұтымды пайдалана білу

-оқулықтан басқа ақпараттар көзін ашу

Толғаныс






-әрі қарай не болатынына қызықтыру, белсенділіктерін ояту

-алатын білімінің пайдалылығына көздерін жеткізу

-білімін, ақпаратты жүйелеуге үйрету

ІІ. Мағынаны тану

Мағынаны тану:

Заң дегеніміз не?

Адам заңды қалай үйренеді?

Заң не үшін керек?

Білемін

Білгім келеді

Үйрендім

 

 

 

 

 Кестенің «Білемін», «Білгім келеді», «Үйрендім» бөлігін толтыру.

Сабақ тақырыбы тақтаға жазылып, автормен қысқаша таныстыру. Өлеңді мәнерлеп оқып береді.

Тапсырма:

1-топ. Ақын еліміздің заңын қалай дәріптеген?

2-топ.Адамның заңсыз өмір сүре алмайтыны қалай түсіндіред?

3-топ. Халықтың ізгі арманы не?Ақынның заңды көркем суреттеуін өлеңнен үзінділер келтіру арқылы пікірлерін дәлелдеу керек.

Көрнекілік ретінде Қазақстан Республикасының Конституциясының балалар ұғымына жеңіл кейбір заң баптары таңдап алынады

34-бап. «Әркім  Республиканың мемлекеттік рәміздерін құрметтеуге міндетті»

38-бап. «Қазақстан Республикасының азаматтары табиғатты сақтауға және табиғат байлықтарына ұқыпты қарауға міндетті»

Ойтолғау.

1-топ. Өз елдеріңнің заңын құрметтеу дегенді қалай түсінесіңдер?

2-топ. Заңның орындауын күнделікті өмірден қалай көруге болады? (Бұл сұрақ арқылы балалар білім алуға, демалуға, каникулға шығуға, дәрігерге қаралуға, сыныпта өз ойын ашық білдіруге т.б. құқықтары бар екенін айтады.)

3-топ.Заңды білмеуден  адам қандай қиындықтарға ұшырауы мүмкін?

Мемлекеттік  рәміздерді құрмет тұту дегенді қалай түсінесін?


(рефлексия)

-сабақта үйренген-дерін бекіту, қолдану жолдарын беру

-жаңадан үйренгенін пайдалана отырып, білімін жүйелеу

жауап шешімі осыған байланысты жұмыс-тар беру арқылы түсінік деңгейін тексеру

3. Сыныпта қорғау /10 мин/ әр топтан 1 бала тұрып айтады

ІІІ. Ой қорытынды

Сонда біз бүгін не туралы өттік? Сабақ соңында кестенің үшінші бөлігіне қайтарып ораламыз.

  Бүгін біз не үйрендік? (кестенің үшінші бөлігін толтырады)

  Өзің үшін қандай жаңалық аштың?

Мектеп ережелері заң бола ала ма?


Бағалау (түрлері)

-оқушының өзін-өзі бағалауы

-топтың өзін-өзі бағалауы


Бағалау: /2мин/ Өзін-өзі және достарын бағалау парағы

Оқушының аты-жөні

Топта сөйлеп, идея айтқанды-ғын бағала

Белсенділігін бағала

1



2



3



4





-сабақты қалай аяқтауды жоспарлау



Сабақты аяқтау түрлері

-үйде жалғастыру...

Үйге тапсырма жазып ал

«Қазағым менің» өлең жаттау

/1 мин/


45 мин. Сабақтың соңы

Сабақ барысын ұйымдастырудағы қосымша іс-әрекеттер немесе сабақ бойынша өзгертулер

-оқушы алған білімінің деңгейін қандай дәлел арқылы білуге болады?

- оқушының білмегенін жеткізе аламыз ба?

-мүкіндіктер мен уақыт жеткілікті болды ма?

Оқушы жаңа материалды түсінді деп ойлаймын. Себебі, олардың белсенділігі жақсы болды, өз ойын анық айта алды. Тек уақыт аздау болып кетті. Себебі, оқушылар жаңа материалды оқып, флипчартқа жазу үшін көп уақыт кетіріп алдым. Келесі сабақта уақытты тиімді пайдалануға тырысамын.


-қандай әдіспен олардан топ құрамын? (білім деңгейі, өз қалаулары, өзара үйрету топтары)

Сабақтың басында оқушыларға әртүсті қағаз таңдап алуын ұсындым. Түсіне қарай топтарға бөлдім.

Кері байланыс парағы. Стикерлер жапсырады.

Сабақ ұнады

сабақ ұнамады











Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!