ХХ ғ екінші жартысындағы білім беру жүйесі (2-сабақ)

Тақырып бойынша 12 материал табылды

ХХ ғ екінші жартысындағы білім беру жүйесі (2-сабақ)

Материал туралы қысқаша түсінік
Қысқа мерзімді сабақ жоспары 9-сыныпқа Қазақстан тарихынан жасалған
Материалдың қысқаша нұсқасы

БЕКІТІЛДІ:

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

9.2 Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар)


Педагогтің аты-жөні:

Сегизбаева А.Б

Күні:

04.12.24 ж

Сынып: 9 В

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

XX ғасырдыңекінші жартысындағы білім беру жүйесінің дамуы. 2-сабақ

Зерттеу сұрағы: Кеңестік білім беру саласындағы реформалар қандай мақсат көздеді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.2.3.2 білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға беру

Сабақтың мақсаты

  • - Білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясаттың ерекшеліктерін талдайды.

  • - Қазақстанда білім беру саласына сипаттама беру.

  • - Қазақстан ғалымдардың ғылымның дамуына қосқан үлесін анықтау.

Құндылықтарды дарыту

  • Бірлік пен ынтымақ: Басқалармен жағымды қарым-қатынас орната білу және қоғамдық өмірге үлес қосу

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру

Өзін-өзі тексеру




Өткен білімді еске түсіру


Миға шабуыл

Суреттер арқылы қазіргі кездегі өздері оқып жүрген білім жүйесін кеңестік дәуіріндегі білім жүйесімен салыстырып, айырмашылықтарын анықтайды және осы арқылы жаңа сабақтың тақырыбына шығады.

Сабақтың тақырыбы мен мақсаттары, бағалау критерийлері хабарланады.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады.


мадақтау

Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы, 2010.


Жаңа білім




«Таразы» әдісі

1959 жылғы білім беру реформасы негізінде мектептің өмірімен байланысын нығайтудың қандай оң және теріс жақтары болды?

- «Еңбек политехникалық мектептердің» пайдалы және кері жақтары қандай?

- «Болашағы жоқ мектептердің» жабылуының қазақ ұлтына әсері.


Қазақ тілінде білім беретін мектептердің жабылуының себептерін жазады. Мүмкін болатын жауаптар:

1. КСРО-да кеңес ұлтын қалыптастыру;

2. Жоғарғы оқу орындарында орыс тілінде оқыту;

3. Қызметке тек орыс тілін білетіндерді алу;

4. Жоғарғы оқу орындарында оқулықтардың орыс тілінде болуы;

5. Орыс тілінің артықшылыққа ие болуы

6. Қазақ ұлты санының аздығы;

7. Ауылдық жерлердегі «болашағы жоқ» мектептердің жабылуы;

8. Қазақ тілінің 10-ақ функция атқаруы;

9. Ақпарат құралдарының басым көпшілігі орыс тілінде болуы.

ЕБҚ: оқушыға жеке жұмыс кезінде қасындағы сыныптастары және мұғалім диалог арқылы қолдау жасайды

Мәтінмен жұмыс

Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды

Бағалау критерийлері:

Реформалардың қабылданған мерзімдерін дұрыс атайды,

Реформалардың ұқсастықтарын анықтайды

Реформалардың кемшіліктерін көрсетеді

Реформа бойынша 3 фактіні дұрыс айтады




Тақырып сұрағына жауап береді, ойларын екі-үш сөйлеммен жазбаша түрде қорытындылайды.


ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»





«Алақан-жұдырық»





«Жұлдызшалар»





Қазақстан тарихы. Алматы. Атамұра. 2010ж. 4 том.


Қазақстан тарихы (көне заманнан бүгінге дейін). Бес томдық. 4-том. – Алматы, 2010.




С. Сабырұлы. Қазақстан тарихы. – Алматы: Жеті жарғы, 2012.





Бекіту






Сабақты қорытындылау

Кеңестік білім беру жүйесінің ерекшеліктері...

Үйге тапсырма

Кеңестік идеологияның білім саласына жағымды және жағымсыз әсерлері

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

1.Маған бүгінгі сабақтан ұнаған жағдай...

2.Мені бүгінгі сабақта ойландырған жағдай...

3.Менің бір ұсынысым...немесе сұрағым...


Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект










Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
02.06.2025
124
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі