Назар аударыңыз. Бұл материалды сайт қолданушысы жариялаған. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзса, осында жазыңыз. Біз ең жылдам уақытта материалды сайттан өшіреміз
Шағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз
Сіздің сұранысыңыз сәтті жіберілді!
Жақын арада сайт әкімшілігі сізбен хабарласады
Материалдар / ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы әдебиет 8 сынып
2024-2025 оқу жылына арналған
қысқа мерзімді сабақ жоспарларын
Жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы әдебиет 8 сынып
Материал туралы қысқаша түсінік
ХХ ғ 20-30 жылдарындағы әдебиет пен өнер тақырыбына тапсырмалар жүйелі түрде дескрипторымен берілді
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып көруге болады
Қысқа мерзімді
жоспар-3
Бөлім
8.4А Кеңестік Қазақстанның
мәдениеті: әдебиет пен өнер
Педагогтің
Т.А.Ә
Күні
Пәні
Қатысушылар
саны:
Қатыспағандар
саны:
Сынып:
8
Сабақтың
тақырыбы
XX ғ. 20-30 жылдарындағы қазақ
өнерінің дамуы
Зерттеу
сұрағы:Қазақ өнерінің жаңа белеске
көтерілуі неден байқалды?
Оқу бағдарламасына сәйкес
оқыту мақсаттары
8.2.2.4 – Әміре Қашаубаев пен
Қажымұқан Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танытудағы рөліне
баға беру;
Сабақтың
мақсаты:
XX ғасырдың 20-30
жылдарындағы қазақ өнерінің айрықша жетістіктерін анықтайды. Қазақ
зиялыларының еңбектерін талдап, мәдениет саласындағы кеңестік
идеологияның ерекшеліктеріне баға
береді.
Сабақтыңбарысы
Сабақтыңкезеңі/
уақыт
Педагогтіңәрекеті
Оқушыныңәрекеті
Бағалау
Ресурстар
Сабақтың
басы
1.Ұйымдастыру:
Сәлемдесу.
Оқушылардың сабаққа дайындығын
тексеру.
Психологиялық ахуал орнату.
Топқа
бөлу.Карточкаларарқылы 3 топқа
бөлінеді
Топ
«Бірлік»
топ
«Ұшқын»
топ
«Жігер»
Үй тапсырмасын
сұрау
«Жүзден жүйрік» байқауы.
Ұяшықтардағы 100-500 арасындағы сұрақтарға жауап беріп, ұпай
жинайды
«Суреттер сөйлейді»
әдісі
Суреттердегі тұлғалар туралы
не білесіздер?
- Осы тұлғалар қазақ өнерінің
дамуына қалай әсер етті?
- Қазақ өнер тұлғаларының
шығармашылық мұраларының қоғамдық санаға әсері қандай
болды?
Осы
сұрақтардың ортақ мазмұнына сәйкес жаңа сабақтың тақырыбы, мақсаты
анықталады.
Қазақ зиялыларына анықтама беру арқылы тақырыпты
ашамын.
“Ой қозғау” әдісі арқылы Әміре
Қашаубаев пен Қажымұқан Мұңайтпасұлы жайлыбейнежазбакөрсетіледі.
1-ші қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы
«Балалар философиясы»
әдісі
Бейнематериалды негізге ала
отырып, оқушылар топпен 2 құнды мәлімет және 2 сұрақ
дайындайды;
3 топқа
бөлінеді
Ұяшықтарды таңдап, жауап
береді
Суреттегі тұлғалар туралы
мәлімет береді
Дескриптор;
-2 құнды мәлімет
айтады;
-2 сұрақ дайындай
ды;
100,200,300, 400,500
ұпай
Мұғaлімнің мадақтау
сөздері
Тамаша! Жарайсың! Өте
жақсы!
Топтар бірін -бірі дескриптор
арқылы бағалайды.
Тақырыптық
суреттер
Презентация
Презентация
Суреттер
топтамасы
https://youtu.be/gLgpufD8pDE?si=KMI5SC_jeseFvrwy
Сабақтың
ортасы
Мағынаны
тану
Зерттеу мен
талдау
Зерттеу
сұрағы:Қазақ өнерінің жаңа белеске
көтерілуі неден байқалды?
Топтық
жұмыс
«Мәтін
пирамидасы»-мәтінмен
жұмыс
1-топ «Бірлік»
-Әміре
Қашаубаев
2-топ «Ұшқын» - Қажымұқан
Мұңайтпасұлы
3-топ «Жігер» - Александр
Затаевич
туралымәтінді оқулықтан оқып,
тапсырма мәнін түсіндіредіМәтіннің мазмұнына сүйене
отырып,маңыздылығын
анықтайды.
2-ші қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы
GREATформуласыарқылыӘміре Қашаубаев пен Қажымұқан
Мұңайтпасұлының қазақ халқын әлемге танытудағы рөлін
анықтап,талдайды:
G(Groundbreaking)-елеулі;
R(Remembered) – барлығының
есінде сақталған;
E(Events) – кең таралуға ие
оқиға;
A(Affected) – болашаққа әсер
еткен;
T(Terrifying) –
қорытындысын.
3-ші қалыптастырушы бағалау
тапсырмасы
Жұптық
жұмыс
«Галереяға саяхат»
әдісі
«Галереяға саяхат
әдісі»
Тұлғаның
аты-жөні
шығармасы
Александр
Затаевич
«Қазақ халқының 1000
әні», «Қазақтың 500 әні мен
күйлері»
Мұхтар Омарханұлы
Әуезов
«Айман-Шолпан»
пьесасы
Бейімбет
Майлин
«Шұғаның
белгісі»
Сәкен
Сейфуллин
«Тар жол,
тайғақ кешу»,
«Қызыл сұңқарлар»
пьесасы
Ғабит
Мүсірепов
«Қозы көрпеш-Баян сұлу»
пьесасы
Әбілхан
Қасттев
«Түрксіб», «Амангелді»
портреті
Николай
Хлудов
«Көш», «Салтанатты
көш»
Жеке
жұмыс
«Таңдау тақтасы»
әдісі
1-тапсырмаӘміре Қашаубаевтың
орындауындағы ән айтудағы ерекшелігін
анықтаңыз.
2
-тапсырмаКестеге тұлғалардың әлемге
танылуы, қазақ халқын танытудағы рөліне баға
беріңіз.
Тұлғалар
Әлемге танылуына нақты
мысалдар
Баға
беру
Қажымұқан
Мұңайтпасұлы
Әміре
Қашаубаев
Дескриптор:
- елеулі бетбұрысты
анықтайды;
- барлығы ның есінде қалған
оқиғаны жазады;
- кең тараған оқиғаны табады; -
болашаққа әсерін айтады;
-қорытындысын
анықтады.
Дескриптор:-тұлғаның аты-жөнін
анықтайды;
-тұлғаның шығармасын
жазады;
-Әміре Қашаубаев тың
орындауындағы ән айтудағы ерекшелігін
анықтайды;
-Тұлғалардың әлемге танылуы,
қазақ халқын танытудағы рөліне баға
береді;
«дұрыс,бұрыс
неліктен?»
Әр дұрыс жауап 1 ұпаймен
бағаланады
Дескриптор:
1.Әміре Қашаубаевтың ән
айтудағы ерекшелігін анықтайды
2.Тұлғалардың әлемге танылуына
нақты дәлел келтіреді
ҚБ «өзін-өзі дескрипторлар
арқылы бағалау»
Жалпы
Материал ұнаса әріптестеріңізбен бөлісіңіз
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материал іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз