Психологиялық
тренинг
Ұйымдастыру
кезеңі
Топқа
бөлу
|
«Сандар сыйқыры»
арқылы амандасу тренингі өткізіледі.
1-қол алысып, 2-иықпен,
3-арқамен амандасасыз.
Жаңа тақырыпты
бастарда оқушыларға мұражайға кіруге билеттер
ұсынамын.
«XX ғ. 20-30 жылдарындағы
қазақ өнері» мұражайымыздың
атауы.
Билеттер арқылы
топқа бөлінеді:
-Музыка
тобы
-Театр
тобы
-Бейнелеу өнері
тобы
Ой
шақыру:
Жаңа тақырыпқа болжам
жасалынады.
|
Белсенділікпен қатысу;
Қима қағаздарды пайдалану арқылы 3 топқа
бөлінеді.
Жаңа тақырыпты
болжайды.
|
мадақтау
|
Мұғалім
презентациясы
суреттер
|
Жаңа
сабақ
|
1-зал: «ХХ ғасырдың
20-30 жылдарындағы қазақ өнері»
деп аталады.
Бұл залда біз жалпы
тақырыпқа бейнебаян арқылы қысқаша шолу
жасаймыз.
2-зал: Мәтінмен
жұмыс. «Ән халықтың
үні»
(1-топқа)
1-тапсырма: қазақ музыка өнері өкілдерінің шығармашылық өнерін
«Тұжырымдамалық картада» сипаттаңыз. (Музыка өнері өкілдерінің жеке
суреттері беріледі, оқушылар шығармашылығымен
таныстырады.)
3-зал: Театр-мөлдір
өнер
3-топқа: «5R
маңыздылық кестесі» арқылы қазақ жерінде алғашқы театрдың ашылуы
маңыздылығын
талдаңыз:
Есте
қалатыны
|
|
Нәтижелігі
|
|
Айырықша
мәнділігі
|
|
Жаңғырығы
|
|
Айқындайтын\басқа да қырларды түсіуге
жол ашатындығы
|
|
5-зал. Сурет өнері
– ұлт тәрбиесінің
өзегі
3-топқа:
«Кинолента» әдісі арқылы 20-30 жылдардағы қазақ бейнелеу өнерінің
көрнекті өкілі Ә. Қастиевтің өмірі мен шығармашылығын уақыт сызығын
құрып, кинолента арқылы
сипаттау.
Саралау
тапсырмалары:
Белгілі ғалым-этнограф
А. Затаевич көп жылдар бойы қазақ музыка өнерінің шығармаларын
жинаумен және жүйелеумен айналысты. 1925 жылы "Қазақ халқының 1000
әні" жинағы, 1931 жылы "Қазақ халқының 500 әні мен күйі" шықты.
Сазгердің еңбегі бағаланып, 1932 жылы Қазақстан халық әртісі атағы
берілді.
Қалыптастырушы
бағалау: «Жағымды тұлға»
әдісі арқылы топтық жұмыста талданған өнер саласындағы
тұлғалардан өзіңе үлгі тұтатын бір тұлғаның бір жағымды қасиетін
сипаттау.
2-тапсырма: 6-зал:
«Тұлғалар, оқиғалар, шығармалар»
залы
«Дәптер» әдісі арқылы
жұптық жұмыс жүзеге
асырылады.
Қалыптастырушы
бағалау: «Үш таяқша» әдісі арқылы жүзеге
асырылады.
Жеке жұмыс:
«Quizizz» платформасында тест тапсырмасын
орындау.
|
Дескриптор:
-Бейнебаянды тамашалап, түйінді ойларын
ұсынады.
- музыка саласы өкілдерін
ретімен тұжырымдамалық картада
орналастырыңыз;
-шығармашылық туындылары
және мазмұнымен
таныстырыңыздар.
Дескрипторы:
-Мәтіннен негізгі
оқиғаларды анықтау;
-Нәтижесін
сипаттау;
-Мәні мен маңыздылығын
айқындаыз;
-Қазіргі өнер бағытының
қалыптасуына қандай әсерін
тигізді;
-Сол уақыттағы
адамдардың ой-пікірі мен әрекеттері туралы қандай ақпарат бере
алады.
Дескрипторы:
-берілген деректік
мәтінмен танысу;
-мәтінді пайдалана
отырып уақыт сызығын құру арқылы кинолента
құрастыру.
-Мәтінмен танысып, бос
орындардың орнына қажетті сөздерді
қою.
-ХХ ғасырдың 20-30
жылдарындағы көрнекті тұлғалардың қай салада үлес қосқандығын
анықтаңыз;
-берілген даталарда
болған маңызды оқиғаларды
анықтаңыз;
-берілген шығармалардың
авторларын анықтаңыз.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдыз-шалар»
|
. Ғ. Аяған, Х. М.
Әбжанов, Д. А. Махат. Қазіргі Қазақстан тарихы. – Алматы: Раритет,
2010
Атабаев, Қамбарбек
Махамбетұлы.
Қазақстан тарихының
деректанулық негіздері : оқу құралы / Қ. М. Атабаев.
-
|
Кері
байланыс
|
Кері байланыс
«Стикер»
Стикерлерді оқу
процесін талдау үшін қолданыңыздар. Оқушылар топпен, жұппен немесе
дербес түрде мынадай сұрақтарға жауап бере
алады:
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
ҚБ – сабақтағы өз
әрекетіне рефлексия жасау;
|
А4,
конспект
|