Материалдар / ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындығы білім беру жүйесі мен ғылым
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындығы білім беру жүйесі мен ғылым

Материал туралы қысқаша түсінік
ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы халыққа білім беру, ғылым мен тіл білімі саласындығы өзгерістерді талдау Білім мен ғылым саласының жетістіктері мен кемшіліктерін анықтау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Наурыз 2023
1812
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі Мектеп: "О.Орманов атындағы жалпы орта мектеп"КММ

8.3.В Кеңестік Қазақстаннның Мұғалімнің аты-жөні: Архабаев Ж

мәдениеті: білім және ғылым Қатысқандар: Қатыспағандар:

Күні: 16.02.23ж

Сынып: 8

Сабқтың тақырыбы

ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындығы білім беру жүйесі мен ғылым

Сабақта қол жеткізетін оқу мақсаттары (оқу мақсатына сілтеме)

8.2.3.3 - ХХ ғасырдың бірінші жартысындығы білім мен ғылым саласындығы өзгерістерді талдау;


Сабақтың мақсаты

ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындағы халыққа білім беру, ғылым мен тіл білімі саласындығы өзгерістерді талдау

Білім мен ғылым саласының жетістіктері мен кемшіліктерін анықтау

Бағалау кретерииі

  • ХХ ғасырдың 20-30 жылдарындығы білім беру жүйесі мен ғылым саласындағы өзгерістерді анықтайды

  • Кеңес дәуіріндегі қазақ тілінің ахуалын талдайды

Сабақтық барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар


Сабақтың басы

3 мин

















4 мин


Ұйымдстыру кезеңі

1.Оқушыларды түгендеу, оқу құралдарын қарау, топқа біріктіру

2. «Ыстық алақан» оқушылар шеңберге тұрып, алақандарын бір – біріне қойып тілек айтады.

3. Топқа біріктіру: «Өзіңді қандаймын деп ойлайсың?»

«Әдемі», «ақылды», «талантты», «дарынды», «сұлу» деп стикерді таңдап алады, артында жазылған сан бойынша топқа бірігеді.


1-топ «Білім»

2-топ «Ғылым»

3-топ «Мәдениет»


Үй тапсырмасын сұрау

«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі


Сәлемдеседі,

оқу құралдарын алады.







«Алтын балыққа арналған аквариум» әдісі


Түрлі түсті суреттер


Мақтау мадақтау арқылы бағалау

Сабақтың ортасы

24 мин




























































Мәтінмен жұмыс

1 – топ «Білім» Топпен жұмыс

ХХ ғасыр және ХХІ ғасырдағы Қазақстандағы білім беру жүйесі мен ғылмның дамуын салыстыру

«Венн диаграммасы» әдісі


Дескиптор

  • ХХ ғасырдағы Қазақстандағы ғылым мен білімнің дамуын анықтайды

  • ХХІ ғасырдағы Қазақстандағы ғылым мен білімнің дамуын анықтайды

  • Ұқсастығы талдайды

  • Айырмашылығын айқындайды


2 – топ «Ғылым» Топпен жұмыс

Білім мен ғылым саласының қандай жетістіктері мен кемшіліктері болды?


«Постермен жұмыс» әдісі

Дескриптор


  • Білім мен ғылым саласындағы жетістіктерді анықтап жазады

  • Білім мен ғылым саласындағы кемшіліктерді анықтап жазады

  • Білім мен ғылымның дамуына үлес қосқан зиялы қауым өкілдеріне баға береді


3 – топ «Мәдениет» Топпен жұмыс

Кеңес дәуіріндегі және қазіргі таңдағы қазақ әліпбиінің ахуылы?

«Бэкроним» әдісі



Дескриптор


  • Араб әліпбиі қай жылдары қолданыста болғанын айтады

  • Қазақ әліпби ауысу тарихы жайында мәлімет айтады

  • Кириллица әліпбиі туралы деректер айтады

  • Латын әліпбиіне көшу бағдарламасы туралы айтады

Оқулық, тақырыпқа байланысты суреттер, кесте толтыру, постермен жұмыс, топтық тапсырмалар









Стике арқылы бағалау

























Стикер арқылы бағалау



Сабақтың соңы

7 мин




























«Көшбасшы және тыңдаушы» әдісі



1.ХХ ғасырдың 20-30 жылдарында білім беру жүйесін құруға зиялы қауым өкілдері қандай ықпал етті?

2. ХХ ғасырдың 20-30 жылдарында Қазақстан және Ресей мәдениеті арасындағы байланыстар?

3. Қазақ тілін дамытудың негізгі бағыттар?


Дескриптор

  • Зиялы қауым өкілдерінің қызметін анықтайды

  • Қазақстан және Ресей арасындағы мәдени байланыстар жайында айқындайды

  • Қазақ тілін дамытудың бағыттарын айқындай алады


Бағалау


Кері байланыс . Ақылды үкі

Үйге тапсырма: Эссе жазу «Қазақ әліпбиі»


Сұраққа жауап береді


























Бағалау парақшасы ұсынылады



Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!