Ұйымдастыру
Өзін-өзі
тексеру
Өткен білімді еске
түсіру
|
Сыныппен сәлемдесу,
оқушыларды түгендеу.
«Сағат
дос» әдісі бойынша топқа
бөлу
Алдыңғы білімді пысықтау
үшін «Бір сұраққа бес
жауап» әдісі бойынша сұрақтарға жауап
береміз.
-
«Жылымық»
кезеңі
-
«Тоқырау»
жылдары
-
Тың жерлерді
игеру
-
Демография
-
Л.И.Брежнев
-
Д.А.Қонаев
«Wordwall»-интерактивті
тапсырмалар арқылы
сұрау
әдісі бойынша сұрақтарға жауап
береміз. https://wordwall.net/resource/36205966
Сабақтың оқу
мақсатын бағалау критерийлерін
анықтау.
|
Оқушылар өз ойларын ортаға
салады.
Оқушылар жауаптары арқылы жаңа
тақырыпқа көшу
ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті
төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша
ұсынады.
|
Мадақтау
«Ауызша
бағалау»
|
Презентация
|
Жаңа
білім
|
Зерттеу және
талдау
XX ғасырдың екінші
жартысындағы білім беру жүйесінің дамуы туралы бейнероликті
көрсетемін. Балалар бейнероликтен соң
«Сый
қоржыннан» қосымша сұрақтарға жауап
береді.
1.Білім беру реформалары қазақ
қоғамына қалай әсер етті?
2.Білім беру реформаларының
басты жаңалықтары қандай
болды?
3. Білім беру жүйесінің дамуын
кезеңдерге бөлуге бола ма?
4.Осы кезеңде қандай жаңа
пәндер енгізілді?
5.Республика мектептерін
материалдық-техникалық жағынан қамтамасыз етуде қандай өзгерістер
болды?
6.Қандай жоғары оқу орындары
ашылды?
Зерттеу және
талдау
Оқушылар тізбектелген
тапсырмаларды топпен
орындайды.
1-топ.
Жүйелеу.
№
|
Мерзімі
|
Реформа
|
Реформалар
маңызы
|
1
|
|
|
|
|
2
|
|
|
|
|
Қорытынды:
|
|
2-топ.
Салыстыру
Соғысқа
дейінгі
білім
беру
|
Соғыстан
кейінгі
білім
беру
|
Қазіргі
кезеңдегі
білім
беру
|
|
|
|
Қорытынды:
|
3- топ.
Талдау
XX ғасырдың екінші
жартысындағы білім беру жүйесінің
жетістіктері
|
XX ғасырдың екінші
жартысындағы білім беру
жүйесінің
кемшіліктері
|
|
|
Қорытынды:
|
ЕБҚ оқушылар негізгі термин
сөздерді мәтіннен
анықтайды;
Сабақты
қорытындылау мақсатында
Quizizz
тапсырмалары беріледі:
https://quizizz.com/join?gc=39389131
|
Мәтінмен
жұмыс
Мәтіннен негізгі
идеяны анықтайды
әр оқушы бір минут
сөйлеп, ақпаратты толық ашқан оқушы жеңіске
жетеді.
Дескриптор:
Реформалардың
мерзімі мен маңызын анықтайды, қорытынды
жасайды.
Дескриптор:
Соғысқа
дейінгі
білім беру,соғыстан
кейінгі
білім
беру,қазіргі
кезеңдегі
білім беру
жүйелерін Дескриптор:
Білім беру және
саласындағы өзгерістерді,
артықшылықтары мен
кемшіліктерін
ажыратады;салыстырады.
|
ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын
мұқият тыңдап кері байланыс беріп
отырады
«Ең үздік
жауап»
«
Мадақтау»
«Алақан-жұдырық»
«Жұлдызшалар»
|
Презентация
Б.Аяған, Х.М.
Абжанов, Д.А.Махат Қазіргі Қазақстан тарихы. Алматы. Раритет.
2010
Қазақстан ХХ ғасырдың екінші жартысынан
біздің уақытымызға дейін / құраст. - авт. О. Жанайдаров; қазақ
тіліне ауд. Т. Б. Рсаев; бас сурет. Л. И. Тетенко. - Алматы: Қазақ
энциклопедиясы, 2007. - 312бет:
сурет.
Деректер
|
Кері
байланыс
|
Жалғастырыңыз:
Маған ... қызықты
болды
Маған ... бұл
болашақта қажет болады
Бұл ... қиындық
туғызды
Осы ... мені
ойландырды
«Тик-ток» әдісі
арқылы
|
Тақырып бойынша не
білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін
жазады
|
Оқушылар бағалай
критерийлерімен өз деңгейлерін
бағалайды
|
А4,
конспект
|