Материалдар / ХХ ғасырдың екінші жартысындағы білім беру ісінің дамуы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

ХХ ғасырдың екінші жартысындағы білім беру ісінің дамуы

Материал туралы қысқаша түсінік
1946-1985 жж. білім беру саласының дамуын бағалайды. Тоқырау кезеңінің білім беру саласына тигізген әсерін түсінеді
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қаңтар 2023
662
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

Білім беру ұйымының атауы

Т.Әлімқұлов атындағы №14 мектеп интернат-лицейі

Пәні:

Қазақстан тарихы

Бөлім:

9.2 Кеңестік Қазақстанның мәдениеті (1946-1985 жылдар)


Педагогтің аты-жөні:

Тәліпбай Г.Е

Күні:

08.12.2022

Сынып: 9

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақтың тақырыбы:

XX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесінің дамуы.

Зерттеу сұрағы: Кеңестік білім беру саласындағы реформалар қандай мақсат көздеді?

Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты:

9.2.3.2 білім мен ғылым саласындағы мемлекеттік саясатқа баға беру

Сабақтың мақсаты

1946-1985 жж. білім беру саласының дамуын бағалайды.

Тоқырау кезеңінің білім беру саласына тигізген әсерін түсінеді

Сабақтың барысы

Сабақтың кезеңі//уақыты

Педагогтің әрекеті

Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Ұйымдастыру


Өзін-өзі тексеру






Өткен білімді еске түсіру


Сыныппен сәлемдесу, оқушыларды түгендеу.

«Сағат дос» әдісі бойынша топқа бөлу

Алдыңғы білімді пысықтау үшін «Бір сұраққа бес жауап» әдісі бойынша сұрақтарға жауап береміз.

  1. «Жылымық» кезеңі

  2. «Тоқырау» жылдары

  3. Тың жерлерді игеру

  4. Демография

  5. Л.И.Брежнев

  6. Д.А.Қонаев

«Wordwall»-интерактивті тапсырмалар арқылы сұрау

әдісі бойынша сұрақтарға жауап береміз. https://wordwall.net/resource/36205966

Сабақтың оқу мақсатын бағалау критерийлерін анықтау.

Оқушылар өз ойларын ортаға салады.

Оқушылар жауаптары арқылы жаңа тақырыпқа көшу

ЕБҚ оқушы (көру және есту қабілеті төмен) сұрақтарға жауапты жазбаша ұсынады.


Мадақтау






«Ауызша бағалау»

Презентация







Жаңа білім




Зерттеу және талдау

XX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесінің дамуы туралы бейнероликті көрсетемін. Балалар бейнероликтен соң «Сый қоржыннан» қосымша сұрақтарға жауап береді.

1.Білім беру реформалары қазақ қоғамына қалай әсер етті?

2.Білім беру реформаларының басты жаңалықтары қандай болды?

3. Білім беру жүйесінің дамуын кезеңдерге бөлуге бола ма?

4.Осы кезеңде қандай жаңа пәндер енгізілді?

5.Республика мектептерін материалдық-техникалық жағынан қамтамасыз етуде қандай өзгерістер болды?

6.Қандай жоғары оқу орындары ашылды?

Зерттеу және талдау

Оқушылар тізбектелген тапсырмаларды топпен орындайды.

1-топ. Жүйелеу.

Мерзімі

Реформа

Реформалар маңызы

1





2





Қорытынды:


2-топ. Салыстыру

Соғысқа дейінгі

білім беру

Соғыстан кейінгі

білім беру

Қазіргі

кезеңдегі

білім беру








Қорытынды:

3- топ. Талдау

XX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесінің жетістіктері

XX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесінің

кемшіліктері





Қорытынды:


ЕБҚ оқушылар негізгі термин сөздерді мәтіннен анықтайды;

Сабақты қорытындылау мақсатында

Quizizz тапсырмалары беріледі:

https://quizizz.com/join?gc=39389131






Мәтінмен жұмыс




Мәтіннен негізгі идеяны анықтайды



әр оқушы бір минут сөйлеп, ақпаратты толық ашқан оқушы жеңіске жетеді.













Дескриптор:

Реформалардың мерзімі мен маңызын анықтайды, қорытынды жасайды.

Дескриптор:

Соғысқа дейінгі

білім беру,соғыстан кейінгі

білім беру,қазіргі

кезеңдегі

білім беру жүйелерін Дескриптор:

Білім беру және саласындағы өзгерістерді,

артықшылықтары мен кемшіліктерін ажыратады;салыстырады.

ҚБ Мұғалім оқушылар жауабын мұқият тыңдап кері байланыс беріп отырады



«Ең үздік жауап»


« Мадақтау»









«Алақан-жұдырық»










«Жұлдызшалар»



Презентация


Б.Аяған, Х.М. Абжанов, Д.А.Махат Қазіргі Қазақстан тарихы. Алматы. Раритет. 2010

Қазақстан ХХ ғасырдың екінші жартысынан біздің уақытымызға дейін / құраст. - авт. О. Жанайдаров; қазақ тіліне ауд. Т. Б. Рсаев; бас сурет. Л. И. Тетенко. - Алматы: Қазақ энциклопедиясы, 2007. - 312бет: сурет.




Деректер




Бекіту






Үйге тапсырма.

XX ғасырдың екінші жартысындағы білім беру жүйесі және ғылымның дамуы туралы қысқаша хабарлама

Сабақтың тақырыбын қорытындылау

«Ең үздік жауап»

Ақпараттық карточка






Кері байланыс

Жалғастырыңыз:

Маған ... қызықты болды

Маған ... бұл болашақта қажет болады

Бұл ... қиындық туғызды

Осы ... мені ойландырды

«Тик-ток» әдісі арқылы

Тақырып бойынша не білетінін, не білгісі келетінін, не білгенін жазады


Оқушылар бағалай критерийлерімен өз деңгейлерін бағалайды


А4, конспект


































770 ₸ - Сатып алу

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!