№1 – сабақ №1-lesson
|
Күні : Date: |
Мұғалімнің аты-жөні: Teacher's Name: |
|||||||||||||||||||
|
сынып: 8 grade: |
Қатысқандар: Attended: |
Қатыспағандар: Absent: |
||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы The theme of the lesson: |
WHAT IS CHEMISTRY? (Химия пәні нені оқытады?) PHYSICAL AND CHEMICAL CHANGES (физикалық және химиялық құбылыстар) |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ барысында мақсатқа жету (сабақ жоспарынан сілтеме) During the lesson, the goal to achieve |
Химия пәні туралы жалпы мәлімет беру |
|||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаты Lesson objectives: |
Химия пәні туралы толық білім алу үшін жағдай жасау. Химиялық және физикалық құбылыстар туралы толық ақпарат беру, ағылшынша тақырыпқа байланысты терминдерді үйрету |
|||||||||||||||||||
|
Бағалау критерииі Еvaluation сriteria: |
Қатысушылар химия пәні не екенін айтып, физикалық және химиялық құбылыстарды ажырата білуіне байланысты бағаланады; Әрбір көрсетілген мысалдарды ажырата біледі, оларды ағылшынша атау |
|||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар: Language objectives:
|
Пәндік лексика и терминология:
Диалог үшін пайдалы сөз тіркестер: Chemistry studies…. It is physical phenomena…. It is a chemical phenomenon….. When fermenting milk….. |
|||||||||||||||||||
|
Тәрбиелік құндылықтар
|
Достық қарым –қатынас, Өзге тілдің бәрін біл- өз тіліңді құрметте! |
|||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыс |
Физика және ағылшын |
|||||||||||||||||||
|
Алдыңғы білім |
Химия, физика, майысу, жану, ашу |
|||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы: Move of the lesson: |
Сабаққа жоспарланған жаттығулар түрлері: Tasks and exercises: |
Ресурстар: Pesurse: |
||||||||||||||||||
|
Ұйымдастыру кезеңі. Organizational moment 5 минут
|
Эпиграф: «Химия - адамзатқа құлашын кең жаяды» Сәлемдесу. Good afternoon dear children! I’m very glad to see you! How are you today? What date is it today? Who is absent today? Оқушылардың денін сабаққа аудару. Топтарға бөлу: І-топ; ІІ-топ; ІІІ-топ; Алдыңғы білімді тексеру: Activating previous knowledge: Оқушылардан «химия» туралы не білетіндерін сұрап алу 1.What is chemistry? Оқушының жауабы: 1-оқушы: Chemistry is one of the branches of natural sciences 2-оқушы: Chemistry teaches the properties of matter.
1. Paper burning
2. Sheep bending (Осы екі құбылыстың айырмашылығын оқушылардан сұрау) Осы мысалдар арқылы сабақтың тақырыбын анықтау. |
Стикерге әр топ өз аттарын жазады
|
||||||||||||||||||
|
Негізгі бөлім: Main part: 30 минут
|
(Д) Демонстрациялық тәжірибе (мультимедиа)- химиялық және физикалық құбылыстарды интерактивті тақтадан көрсету. Мұғалім алдын ала үлестірме карточкалар таратады. Show video. Teacher distributes pre-distribution cards. 1-тапсырма: (1-task:) Кестені толтырады: Refills the table:
Дұрысын «+» таңбасымен белгілейді. It's marked with a "+" symbol. 2-тапсырма: (2-task:) Химиялық құбылысқа және физикалық құбылысқа ағылшынша анықтама беріңдер: «Physical Change: The change in physical properties. Color, physical state, odor, taste, solubility, hardness, conductivity are some physical properties» «Chemical Change: The change in chemical properties. Flammability, acidity and reactivity with water are some chemical properties» 3-тапсырма (3-task): Оқушылар жұмыс дәптерлеріне құбылыстарға байланысты 4 мысалдан жазады. Сөйтіп оны қасындағы оқушыға тексертеді (Г) Карточкалардағы суреттер арқылы қай құбылысқа жататынын анықтау: Physical сhange: Chemical сhange: 1 2 3 4
|
Видео көрсету
карточкалар cards
|
||||||||||||||||||
|
Сабақты бекіту Assigning a lesson |
Т: 1.What is chemistry? S: 1.Chemistry is one of the branches of natural sciences 2.Chemistry teaches the properties of matter. Т: How much is the change? S: The changes are divided into two: chemical and physical Т: What is chemical change? S: 1.Сhemical change means that matter is the second substance to one substance. 2.The change in chemical properties. Т: What is physical change ? S: 1. The change in physical properties. Color, physical state, odor, taste, solubility 2. There is a physical change in iron deficiency. |
Терминологиялық сөздік Terminological Dictionary |
||||||||||||||||||
|
Үй тапсырмасы Hometask 1мин |
Ережелерді жаттау Understand definitions |
|
||||||||||||||||||
|
Қорытынды Conclusion 4 минут
|
«Нысана» стратегиясы арқылы рефлексия жүргізу
What new things have you learned in class?
What was hard?
How do you value your team?
Стикерлерге өз тілектерін жазып, «идея себетіне» салады. Мұғалім сыныптың жұмысын бағалайды. Ең жақсы жауаптар анықтайды. Writing to the stickers his wishes and putting them in the "basket of ideas." The teacher evaluates the work of the class. The best answers determine. |
Стикер Sticker |
||||||||||||||||||
2 – сабақ №2-lesson
|
Күні : Date: |
Мұғалімнің аты-жөні: Teacher's Name: |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
сынып: 8 grade: |
Қатысқандар: Attended: |
Қатыспағандар: Absent: |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: The theme of the lesson:
|
CHEMICAL TERMS AND DEFINITIONS (Химиялық терминдер мен ұғымдар) |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысында мақсатқа жету (сабақ жоспарынан сілтеме) Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз
№1 – сабақ №1-lesson
Күні
: Date:
Мұғалімнің
аты-жөні: Teacher's
Name:
сынып:
8 grade:
Қатысқандар: Attended:
Қатыспағандар: Absent:
Сабақ
тақырыбы The theme of the
lesson: WHAT IS CHEMISTRY? (Химия пәні нені оқытады?)
PHYSICAL AND CHEMICAL CHANGES (физикалық және химиялық
құбылыстар)
Сабақ барысында мақсатқа жету (сабақ
жоспарынан сілтеме) During the lesson, the goal to
achieve Химия пәні туралы жалпы мәлімет
беру
Сабақтың
мақсаты Lesson
objectives: Химия пәні туралы толық білім алу үшін жағдай
жасау. Химиялық және физикалық құбылыстар туралы толық ақпарат
беру, ағылшынша тақырыпқа байланысты терминдерді
үйрету
Бағалау
критерииі Еvaluation
сriteria: Қатысушылар химия пәні не екенін айтып, физикалық
және химиялық құбылыстарды ажырата білуіне байланысты
бағаланады; Әрбір көрсетілген мысалдарды ажырата біледі,
оларды ағылшынша атау
Тілдік
мақсаттар:
Language
objectives:
Пәндік лексика и
терминология: Химия Chemistry Химиялық
құбылыс Chemical
change Физикалық
құбылыс Physical change Өзгеру
(құбылыстар) change Заттар substances Қасиеттері properties
Диалог үшін пайдалы сөз
тіркестер:
Chemistry
studies….
It is
physical phenomena….
It is a
chemical phenomenon…..
When
fermenting milk…..
Тәрбиелік
құндылықтар
Достық қарым
–қатынас,
Өзге тілдің бәрін біл- өз тіліңді
құрметте!
Пәнаралық
байланыс
Физика және
ағылшын
Алдыңғы
білім
Химия, физика, майысу, жану,
ашу
Сабақ
барысы
Сабақ
барысы:
Move of the
lesson:
Сабаққа
жоспарланған жаттығулар
түрлері:
Tasks and
exercises:
Ресурстар:
Pesurse:
Ұйымдастыру кезеңі. Organizational
moment
5 минут
Эпиграф: «Химия - адамзатқа құлашын кең
жаяды»
Сәлемдесу.
Good afternoon dear
children!
I’m
very glad to see you! How are you
today?
What date is it today? Who is absent
today?
Оқушылардың денін сабаққа
аудару.
Топтарға бөлу: І-топ;
ІІ-топ;
ІІІ-топ;
Алдыңғы білімді
тексеру:
Activating previous
knowledge:
Оқушылардан «химия» туралы не білетіндерін сұрап
алу
1.What is
chemistry?
Оқушының
жауабы:
1-оқушы: Chemistry is one of the
branches of natural sciences
2-оқушы: Chemistry teaches the
properties of matter.
Қағаздың
жануы
1. Paper
burning
Шегенің
майысуы
2. Sheep
bending
(Осы екі құбылыстың айырмашылығын оқушылардан
сұрау)
Осы мысалдар арқылы сабақтың тақырыбын
анықтау.
Стикерге әр топ өз аттарын
жазады
Негізгі
бөлім:
Main
part:
30
минут
(Д) Демонстрациялық тәжірибе (мультимедиа)- химиялық
және физикалық құбылыстарды интерактивті тақтадан көрсету. Мұғалім
алдын ала үлестірме карточкалар
таратады.
Show video.
Teacher distributes pre-distribution
cards.
1-тапсырма:
(1-task:)
Кестені толтырады:
Refills the
table: Physical Change: Chemical Change: Сүттің ашуы Milk
breakdown Мұздың еруі Ice
melting Күкірттің жануы Burning
sulfur Жаңбырдың жаууы It's
raining
Дұрысын «+» таңбасымен
белгілейді.
It's marked with a "+"
symbol.
2-тапсырма:
(2-task:) Химиялық құбылысқа және физикалық құбылысқа
ағылшынша анықтама беріңдер:
«Physical Change: The
change in physical properties. Color, physical state, odor, taste,
solubility, hardness, conductivity are some physical
properties»
«Chemical Change: The
change in chemical properties. Flammability, acidity and reactivity
with water are some chemical properties»
3-тапсырма
(3-task): Оқушылар жұмыс дәптерлеріне құбылыстарға
байланысты 4 мысалдан жазады. Сөйтіп оны қасындағы оқушыға
тексертеді
(Г) Карточкалардағы суреттер арқылы
қай құбылысқа жататынын анықтау:
Physical сhange:
Chemical сhange:
1 2
3
4
Видео
көрсету
карточкалар
cards
Сабақты
бекіту
Assigning a
lesson
Т: 1.What is
chemistry?
S: 1.Chemistry is one of the branches of natural
sciences
2.Chemistry teaches the properties of
matter.
Т: How much is the
change?
S: The
changes are divided into two: chemical and
physical
Т: What is chemical
change?
S: 1.Сhemical change means that matter is the second
substance to one substance.
2.The change in chemical
properties.
Т: What is physical change ?
S: 1.
The change in physical properties. Color, physical state, odor,
taste, solubility
2. There is a physical change in iron
deficiency.
Терминологиялық
сөздік
Terminological
Dictionary
Үй
тапсырмасы
Hometask
1мин
Ережелерді
жаттау
Understand
definitions
Қорытынды
Conclusion
4 минут
«Нысана» стратегиясы арқылы рефлексия
жүргізу
Сабақта қандай жаңа нәрселер
үйрендің?
What new things have you learned in
class?
Не қиын болды?
What was
hard?
Өз тобыңды қалай
бағалайсың?
How do you value your
team?
Стикерлерге өз тілектерін жазып, «идея
себетіне» салады. Мұғалім сыныптың жұмысын бағалайды. Ең жақсы
жауаптар анықтайды.
Writing to the stickers his wishes and putting
them in the "basket of ideas." The teacher evaluates the work of
the class. The best answers
determine.
Стикер
Sticker
2 – сабақ №2-lesson
Күні
: Date:
Мұғалімнің
аты-жөні: Teacher's
Name:
сынып:
8 grade:
Қатысқандар: Attended:
Қатыспағандар:
Absent:
Сабақ
тақырыбы:
The theme of the
lesson:
CHEMICAL
TERMS AND DEFINITIONS (Химиялық терминдер мен
ұғымдар)
Сабақ барысында мақсатқа жету (сабақ
жоспарынан сілтеме) | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||














