Материалдар / Химия ағылшын тілінде ҚМЖ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Химия ағылшын тілінде ҚМЖ

Материал туралы қысқаша түсінік
№1-lesson Күні : Date: Мұғалімнің аты-жөні: Teacher's Name: сынып: 8 grade: Қатысқандар: Attended: Қатыспағандар: Absent: Сабақ тақырыбы The theme of the lesson: WHAT IS CHEMISTRY? (Химия пәні нені оқытады?) PHYSICAL AND CHEMICAL CHANGES (физикалық және химиялық құбылыстар) Сабақ барысында мақсатқа жету (сабақ жоспарынан сілтеме) During the lesson, the goal to achieve Химия пәні туралы жалпы мәлімет беру Сабақтың мақсаты Lesson objectives: Химия пәні туралы толық білім алу үшін жағдай жасау. Химиялық және физикалық құбылыстар туралы толық ақпарат беру, ағылшынша тақырыпқа байланысты терминдерді үйрету Бағалау критерииі Еvaluation сriteria: Қатысушылар химия пәні не екенін айтып, физикалық және химиялық құбылыстарды ажырата білуіне байланысты бағаланады; Әрбір көрсетілген мысалдарды ажырата біледі, оларды ағылшынша атау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Қырқүйек 2023
388
3 рет жүктелген
700 ₸
Бүгін алсаңыз
+35 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +35 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


1 – сабақ №1-lesson


Күні :

Date:

Мұғалімнің аты-жөні:

Teacher's Name:

сынып: 8

grade:

Қатысқандар:

Attended:

Қатыспағандар:

Absent:

Сабақ тақырыбы

The theme of the lesson:

WHAT IS CHEMISTRY? (Химия пәні нені оқытады?) PHYSICAL AND CHEMICAL CHANGES (физикалық және химиялық құбылыстар)

Сабақ барысында мақсатқа жету (сабақ жоспарынан сілтеме)

During the lesson, the goal to achieve

Химия пәні туралы жалпы мәлімет беру

Сабақтың мақсаты

Lesson objectives:

Химия пәні туралы толық білім алу үшін жағдай жасау. Химиялық және физикалық құбылыстар туралы толық ақпарат беру, ағылшынша тақырыпқа байланысты терминдерді үйрету

Бағалау критерииі

Еvaluation сriteria:

Қатысушылар химия пәні не екенін айтып, физикалық және химиялық құбылыстарды ажырата білуіне байланысты бағаланады;

Әрбір көрсетілген мысалдарды ажырата біледі, оларды ағылшынша атау

Тілдік мақсаттар:

Language objectives:


Пәндік лексика и терминология:

Химия

Chemistry

Химиялық құбылыс

Chemical change

Физикалық құбылыс

Physical change

Өзгеру (құбылыстар)

change

Заттар

substances

Қасиеттері

properties


Диалог үшін пайдалы сөз тіркестер:

Chemistry studies….

It is physical phenomena….

It is a chemical phenomenon…..

When fermenting milk…..

Тәрбиелік құндылықтар


Достық қарым –қатынас,

Өзге тілдің бәрін біл- өз тіліңді құрметте!

Пәнаралық байланыс

Физика және ағылшын

Алдыңғы білім

Химия, физика, майысу, жану, ашу

Сабақ барысы

Сабақ барысы:

Move of the lesson:

Сабаққа жоспарланған жаттығулар түрлері:

Tasks and exercises:

Ресурстар:

Pesurse:

Ұйымдастыру кезеңі. Organizational moment

5 минут


Эпиграф: «Химия - адамзатқа құлашын кең жаяды»

Сәлемдесу. Good afternoon dear children!

I’m very glad to see you! How are you today?

What date is it today? Who is absent today?

Оқушылардың денін сабаққа аудару.

Топтарға бөлу: І-топ; ІІ-топ;

ІІІ-топ;

Алдыңғы білімді тексеру:

Activating previous knowledge:

Оқушылардан «химия» туралы не білетіндерін сұрап алу

1.What is chemistry?

Оқушының жауабы:

1-оқушы: Chemistry is one of the branches of natural sciences

2-оқушы: Chemistry teaches the properties of matter.

  1. Қағаздың жануы

1. Paper burning

  1. Шегенің майысуы

2. Sheep bending

(Осы екі құбылыстың айырмашылығын оқушылардан сұрау)

Осы мысалдар арқылы сабақтың тақырыбын анықтау.

Стикерге әр топ өз аттарын жазады






Негізгі бөлім:

Main part:

30 минут


(Д) Демонстрациялық тәжірибе (мультимедиа)- химиялық және физикалық құбылыстарды интерактивті тақтадан көрсету. Мұғалім алдын ала үлестірме карточкалар таратады.

Show video. Teacher distributes pre-distribution cards.

1-тапсырма: (1-task:)

Кестені толтырады: Refills the table:


Physical Change:

Chemical Change:

Сүттің ашуы

Milk breakdown



Мұздың еруі

Ice melting



Күкірттің жануы

Burning sulfur



Жаңбырдың жаууы

It's raining




Дұрысын «+» таңбасымен белгілейді.

It's marked with a "+" symbol.

2-тапсырма: (2-task:) Химиялық құбылысқа және физикалық құбылысқа ағылшынша анықтама беріңдер:

«Physical Change: The change in physical properties. Color, physical state, odor, taste, solubility, hardness, conductivity are some physical properties»

«Chemical Change: The change in chemical properties. Flammability, acidity and reactivity with water are some chemical properties»

3-тапсырма (3-task): Оқушылар жұмыс дәптерлеріне құбылыстарға байланысты 4 мысалдан жазады. Сөйтіп оны қасындағы оқушыға тексертеді

(Г) Карточкалардағы суреттер арқылы қай құбылысқа жататынын анықтау:

Physical сhange: Chemical сhange:

1 2

3 4


Видео көрсету






карточкалар

cards



























Сабақты бекіту

Assigning a lesson

Т: 1.What is chemistry?

S: 1.Chemistry is one of the branches of natural sciences

2.Chemistry teaches the properties of matter.

Т: How much is the change?

S: The changes are divided into two: chemical and physical

Т: What is chemical change?

S: 1.Сhemical change means that matter is the second substance to one substance.

2.The change in chemical properties.

Т: What is physical change ?

S: 1. The change in physical properties. Color, physical state, odor, taste, solubility

2. There is a physical change in iron deficiency.

Терминологиялық сөздік

Terminological Dictionary

Үй тапсырмасы

Hometask

1мин

Ережелерді жаттау

Understand definitions


Қорытынды

Conclusion

4 минут


«Нысана» стратегиясы арқылы рефлексия жүргізу

  1. Сабақта қандай жаңа нәрселер үйрендің?

What new things have you learned in class?

  1. Не қиын болды?

What was hard?

  1. Өз тобыңды қалай бағалайсың?

How do you value your team?


Стикерлерге өз тілектерін жазып, «идея себетіне» салады. Мұғалім сыныптың жұмысын бағалайды. Ең жақсы жауаптар анықтайды.

Writing to the stickers his wishes and putting them in the "basket of ideas." The teacher evaluates the work of the class. The best answers determine.

Стикер

Sticker









































2 – сабақ №2-lesson


Күні :

Date:

Мұғалімнің аты-жөні:

Teacher's Name:


сынып: 8

grade:

Қатысқандар:

Attended:

Қатыспағандар:

Absent:



Сабақ тақырыбы:

The theme of the lesson:


CHEMICAL TERMS AND DEFINITIONS (Химиялық терминдер мен ұғымдар)


Сабақ барысында мақсатқа жету (сабақ жоспарынан сілтеме)

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!