химия пәніндегі АКТ

Тақырып бойынша 11 материал табылды

химия пәніндегі АКТ

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға көмек
Материалдың қысқаша нұсқасы

Химия пәнінде АКТ-ны пайдалану



Білімді әрі сауатты адамдар бұл ХХІ ғасырда адамзат дамуының 
негізгі
қозғаушы күші. Ал баланың жеке тұлға ретіндегі дамуы, өзіндік 
к
өзқарасының қалыптасуы, ой-өрісінің кеңеюі мектеп қабырғасында 
басталады.
Қазіргі мектептердегі оқу үрдісін ұйымдастыру жаңа әдіс- 
т
әсілдерден, технологиялардан құралады. Демек, баланың білімі ерекше болуы, ол білімнің нәтижелі болуы пән мұғалімінен жауапкершілікті талап етеді. Бүгінгі таңда адамзаттың ақпараттық мәдениетінің дамуы білім алуда өте маңызды рөл атқарады, оның себебі – ғылыми-техникалық ақпараттың көлемі екпінді өсуіне байланысты. Ақпараттық технологиялардың барлық жаңалықтарын ең бірінші балалар қабылдайды, сондықтан балалардың жоғары танымдық қызығушылығын пайдаланып, олардың жеке тұлға ретінде дамуын қалыптастыру. 
«
Қазіргі заманда жастарға ақпараттық технологиямен байланысты 
әлемдік стандартқа сай мүдделі жаңа білім беру өте қажет» деп Елбасымыз 
атап
өткендей, жас ұрпаққа білім беру жолында ақпараттық технологияны 
о
қу үрдісіне қолдану мен оның тиімділігін арттырудың маңызы аса зор. 
Себебі а
қпараттық технология ғана жаңа педагогикалық технологиялардың 
м
үмкіндіктерін іске асыра алады. Оқушы–оқу үрдісінің басты субъектісі, 
сонды
қтан баланың дамуына, оның ойлау қабілетін дамытуға оқушы мен 
о
қытушының өзара ынтымақтастығы оқу процесіне қалыптастыру мен әр 
т
үрлі оқу іс-әрекетін қамтитын оқыту әдістерінің үйлесімдігі нәтижесінде 
ж
үзеге асырылуы тиіс. 

А
қпараттық технологияны пайдаланып оқыту төмендегідей мақсатты көздейді: 
қушылардың ақпаратпен жұмыс жасау іскерлігін қалыптастыру 
ар
қылы коммуникативтік қабілеттерін, ақыл-ойын, танымдық және 
шы
ғармашылық қабілеттерін дамыту 
- ал
ған білімдерін практикалық іс-әрекетте қолдануға үйрету. 

Болжам:
 
–Егер жа
ңа ақпараттық технологияны химия сабағында тиімді пайдаланса, 
о
қушылардың пәнге деген қызығушылығы, танымдық белсенділігі, 
зерттеушілік іскерлігі, шы
ғармашылығы артады. 
Елімізді
ң өркениетті елдер қатарына ұмтылуына байланысты қазіргі 
кезе
ңде білім ең басты мәселе болып отырғаны баршамызға аян. Бұл білім 
беруді
ң әлемдік деңгейіне сай болуды білдіреді. Олардың ең бастылары: 
-білімні
ң әрбір адам тағдырындағы мәнділігін күшейту үшін оның дара 
т
ұлғаға бағытталуы; 
-
қоғамдағы рухани құлдыраудан арылу үшін білімді ізгілендіру; 
-
әр баланың білім алудағы өз қабілеті мен ынтасына сай туындаған 

1
 
с
ұранысын қанағаттандыру үшін білім беруді саралауды күшейту; 
өп нұсқалы білім алуға мүмкіндік жасау. 

Болжамды іске асыру
үшін төмендегідей міндеттер шығады: 

Ғылыми – педагогикалық әдебиеттерден жаңа ақпараттық технология туралы мәліметтер жинақтау, озық тәжірибелермен танысу. 

– Жа
ңа ақпараттық технологияны ұйымдастыру үшін материалдық техникалық базаны жетілдіру, іс шаралар кешенін әзірлеу. 

– Компьютерлік ж
әне саралап – деңгейлеп оқыту технологиясын оқыту үрдісіне енгізу негізінде: 

а) химия п
әнінен электрондық оқулықты қолдану арқылы өткізілген сабақтардағы оқушылардың білім деңгейінің көрсеткіштерін анықтау. 

б) Химиядан
өткізілген дәстүрлі және электронды оқулықты қолданып оқытылған сабақтардың білім сапасына әсерін зерттеу, талдау. 

в) Химиядан
өткізілген дәстүрлі және электронды оқулықты қолданып оқытылған сабақтардың салыстыруына сараптама. 

К
үтілетін нәтиже: 

- А
қпараттық-коммуникативтік технологияны кеңінен пайдалана отырып оқушылардың химия пәніне қызығушылығын арттыру; 
- Б
үгінгі таңдағы ақпарат ғасырындағы өмірге бейімделген жан-жақты білімді жеке тұлға қалыптастыру; 

Осы жа
ғдайлар өз шешімін тапқанда әлемдік білім кеңістігіне енудің 
ма
ңызды шарттарының ең бастысы оқушы құзыреттілігін қалыптастыру 
м
әселесі де іске асар еді. Осы тұрғыдан алғанда мектепте химиядан 
қолданбалы курстарды оқытудың маңызы зор деп есептейміз. Өйткені 
қазір мектептерде барлық жұмысты бірыңғай ұлттық тестілеуге даярлап, 
жо
ғары сапа көрсетуді бірінші кезекке қойған кезең екендігі жасырын емес. 
Ал о
қушылар арасында химия пәнін таңдау өте сирек, себебі химияны 
та
ңдаушылар үшін ұсынылған мамандық түрі аз. Сондай-ақ, химия қиын 
п
әндер қатарынан болып саналады. Бірақ осындай қайшылықтарға қарамастан химия жаратылыстану пәндерінің бірі ретінде оқушылардың жан-жақты жарасымды жетілуіне, химиялық сауатты болуына қажетті білім беретін, яғни құзыретті жеке тұлғаны тәрбиелеуге өзіндік үлес қосатын пән 





Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
docx
22.12.2017
519
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі