Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар

Тақырып бойынша 20 материал табылды

Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар

Материал туралы қысқаша түсінік
7 Сыныпқа керек материал
Материалдың қысқаша нұсқасы

Қысқамерзімді жоспар



Бөлім:

Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар


Педагогтің аты-жөні:

Б.Бимбетова

Күн:

Сыныбы : 7

Қатысушылар саны: Қатыспағандар саны:

Тақырыбы:

Химия пәні .№1 практикалық жұмыс

«Қауіпсіздік техникасының ережелерімен және зертханалық құрал-жабдықтармен танысу»

Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты

7.1.1.1 -химия ғылымының нені оқытатынын білу 7.1.1.2 -химиялық лабораторияда және кабинетте жұмыс жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін білу және түсіну

Сабақтың мақсаты:

химия ғылымы нені оқытатынын білетін болады;

зат, дене ұғымдарыментанысамыз және оларды ажырата алады;

химия ғылымының міндеті мен маңызын анықтайды;

Құндылықтар

Құзыреттілік: азаматтық борыш және парасаттылық

Заң және тәртіп:

құқықтық жүйе мен адам құқығы негіздерін білу;

тәртіп пен әділдік, нормалар мен ережелерді сақтау қажеттілігін түсіну;

қоғамды қорғау мен қауіпсіздікті қамтамасыз етудегі заң мен тәртіптің маңыздылығын


Сабақ барысы

Мұғалімнің әрекеті


Оқушының әрекеті

Бағалау

Ресурстар

Сабақтың басы

3 мин

Ұйымдастыру кезеңі:

«Есесіне мен...» әдісі бойынша жағымды психологиялық ахуал орнатады







«Киіз үй» суреті бойынша 3 топқа бірігеді


Оқушылар шеңберге тұрып «Есесіне мен...» әнді жақсы айтамын, н\е бәлішті жақсы пісіермін деген сияқты өздерінің жақсы қасиеттерін айтып сыныпта жағымды ахуал орнатады .

«Стикер» түсі бойынша топтарға бірігеді.

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

Түрлі түсті стикерлер


7мин

Қызығушылықты ояту.

«4-сурет, 1-сөз» тәсілі арқылы тақырыпты ашу, мақсатын анықтауды ұйымдастырады.








Талданатын сұрақтар:

Атом дегеніміз не?

Молекула дегеніміз не?

Заттар дегенімз не?

Дене дегеніміз не?


«Миға шабуыл» әдісі арқылы

өткен тақырыппен жаңа сабақты байланыстыру мақсатында ой қозғау сұрақтарын ұжымдық талқылауды ұймдастырады.

Оқушылар экрандағы суретті талдап сабақтың тақырыбын мақсатын анықтайды.

Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап бере отырып өткен тақырыптар бойынша білімдерін еске түсіреді.

Мұғалімнің қойған сұрақтарына жауап бере отырып бүгінгі сабақтың тақырыбын анықтайды,

сабақтың мақсатын анықтайды

Кері байланыс:

Мадақтау арқылы бағаланады.

«Жарайсың!»

«Тамаша жауап»т .б

Экран

Сурет


Сабақтың ортасы

15 мин

ІІІ. Топтық жұмыс.

«Ойлан,бөліс, талда» әдісі арқылы

1-топка «Химия пәні »

2-топка « Заттардың қасиеті »

3-топка «Химия ғылымының маңызы»

туралы , топта талдап, қорғауға нұсқау береді



Оқушаларға оқулықты пайдалана отырып әр топ берілген тақырыпшаны оқып танысады, топта талдайды, постер жасап қорғайды.

Бірін бірі бағалайды.


ҚБ:

«Екі жұлдыз, бір тілек» арқылы бағалайды



1- косымша

А4 парағы

Маркер

флипчарт

15мин

Сабақты бекіту тапсырмалары.


« Кім тапқыр!» тәсілі арқылы жұптық жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.

1-тапсырма. Жеке жұмыс

Берілген сөздер жинағын қолдана отырып «Химия» ұғымна анықтама құрастырыңдар






2-тапсырма. Жеке жұмыс (ЕБК)

«Кестені толтыр» тәсілі арқылы жұптық жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.

Төмендегі тізімнен заттар мен денелерді бөліп жаз:

Мұз кесегі, мұз тиын, шыны, темір, ас тұзы, қасық, құмыра, темір қасық, түйреуіш, бор, мақта, маржан

3-тапсырма Жұптық жұмыс.

«Кестені толтыр» тәсілі арқылы жұптық жұмыс ұйымдастырады, бақылау жасайды, ЕБҚ оқушыға қолдау көрсетеді.


4 тапсырма

Адал азамат біртұтас бағдарламасы


«Химия – табиғатты тану ғылымы және адал азаматтың борышы»


Жағдаят


Химия – заттардың құрамын, қасиетін, өзгерісін зерттейтін ғылым. Ол күнделікті өмірде қолданылатын тағам, киім, дәрі-дәрмек, құрылыс материалдары сияқты заттардың барлығын түсінуге көмектеседі.

Ал «Адал азамат» бағдарламасы жастарды адалдыққа, жауапкершілікке, еңбексүйгіштікке баулиды. Ғылым мен адалдық ұштасқанда, қоғамның дамуы жеделдейді.


Оқушылар берілген тапсырмаларды нұсқау бойынша орындайды.

Берілген сөздер жинағын дұрыс ретімен орналастыра отырып, химияға ғылым ретінде сипаттама береді.


.


Берілген тізімнен заттар мен денелерді дұрыс анықтап, кестеге жазады.


Заттар

Денелер






Кестеде берілген заттардың физикалық қасиетіне сипаттама береді.


Тапсырма

1.«Химия ғылымы нені оқытады?» сұрағына жауап беріңдер (заттардың құрамы, қасиеті, өзгеруі, қолданылуы).

2.Химия ғылымының қоғамға пайдасын мысалмен түсіндіріңдер (таза су алу, дәрі жасау, экологияны қорғау, тұрмыстық заттар өндіру).

3.«Адалазамат» құндылықтарымен байланыстырыңдар:

4.Ғылымды қолдануда адалдық (тазалық сақтау, сапасыз өнім жасамау).

5.Қоғам алдындағы жауапкершілік (экологиялық зиянды азайту).

Еңбексүйгіштік (білімді адал еңбекпен игеру).


6.Шағын топта «Химия – ғылым, Адал азамат – құндылық» тақырыбында постер жасап, онда химияның негізгі зерттеу нысандары мен адал азаматтың қоғамдағы рөлін бейнелеңдер.

ҚБ:

«Білім заряды» арқылы бағалайды



Дескриптор

берілген сөздер жинағын дұрыс ретімен орналастыра отырып, химияға ғылым ретінде сипаттама береді;

Барлығы-4

ҚБ:

«Білім заряды» арқылы бағалайды


Дескриптор

тізімнен заттар дұрыс анықтайды;

тізімнен денелерді дұрыс анықтайды;

Барлығы 2

ҚБ:

«Білім заряды» арқылы бағалайды.

Дескриптор

Ас тұзының физикалық қасиетіне сипаттама береді;

Ас содасының физикалық қасиетіне сипаттама береді;

Барлығы -2




Дескриптор Химия ғылымының нені оқытатынын түсіндіреді; Химияның қоғамға тигізер пайдасына мысалдар келтіреді; Ғылымды адалдық құндылығымен байланыстырады Өз ойларын постер/презентация арқылы жеткізеді.

Жалпы балл-2

3-косымша

Тапсырма жазылған парақтар






















Сабақтың соңы

4 мин

Кері байланыс

«Айфон» әдісі

Мұғалім сабақты қорытындылау мақсатында оқушылардың сабаққа деген көзқарасын, кері байланысын тыңдайды.


Мақсаты: Оқушы алған білімін саралай білуге дағдыланады.

Тиімділігі: Тақырып бойынша оқушылардың пікірін анықтайды. Жинақталған деректердің құнды болуын қадағалайды

Оқушылар «Айфон» әдісі

арқылы кері байланыс жасайды

Маған сабақта қиын болды .........................

Маған сабақта жеңіл болды ........................

Маған әлі де көмек керек …........................


Бағалау «Кемпірқосақ» әдісі

Кесте

1мин

Үй тапсырмасы §1

11 беттегі тапсырманы орындаңдар





Таныстым: Г.Беккулова












Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Файл форматы:
doc
23.00.2025
64
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі