|
7.1А Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар |
Мектеп: «К.Тоқаев атындағы орта мектеп» КММ |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Күні: |
Мұғалімнің аты – жөні: Ауельбекова М.Б. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сынып: 7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ тақырыбы: Химия пәні. №1 практикалық жұмыс «Қауіпсіздік техникасының ережелері мен және зертханалық құрал-жабдықтармен танысу» |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
7.1.1.1. – химия ғылымының нені оқытатының білу 7.1.1.2 – Химиялық лабораторияда және кабинетте жұмыс жүргізу кезіндегі қауіпсіздік техникасының ережелерін білу және түсіну. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың мақсаттары Білу |
Барлық оқушылар:
Басым көпшілігі:
Кейбір оқушылар:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бағалау критерийлері |
Оқушы:
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Тілдік мақсаттар |
Пәнге қатысты лексика және терминология: Реактив, сынауық, кәрлен табақша, спиртшам, электр қыздырғыш, қышқылдар. Диалог пен жазу үшін пайдалы сөздер мен тіркестер: Сынауықты қыздыру, қышқылдарды сұйылту, спиртшамды үрлеп сөндірмеу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Құндылықтарды дамыту |
Ұлттық қауіпсіздік және еліміздің бүкіләлемдік, өңірлік мәселелерді шешуге жаһандық тұрғыдан қатысуы |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Пәнаралық байланыстар |
Биология, физика, |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
АКТ қолдану дағдылары |
Презентация, видеокөрсетілім |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Бастапқы білім |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақ барысы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың басы |
Амандасу. Оқушылардың көңіл күйлерін біліп алу. «Көңіл күй аралы» атты тренинг өткізу
Оқушылар тандаған аралдарын суретке тусіріп. мұғалімге жібереді. |
Презентациядан оқушылар өздерінің көңіл күйіне байланысты аралды тандайды. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың ортасы 5 минут |
«Суреттер сөйлейді». Суретке қарап сабақтың тақырыбын анықтау Суретте не бейнеленген? Сұраққа жауап беру арқылы жаңа тақырыпқа қатысты мәлімет аламыз және тақырыпты табамыз.
Оқушылардың жауабын тыңдап. Жаңа сабақтың тақырыбын ашу. Мұғалімнің түсіндірмесі: «Реактив» ұғымы химиялық реакциялардағы бастапқы заттарды анықтайтын техникалық термин. Сондай-ақ қандай да бір мақсатқа қолданылатын құрамы күрделі ерітінділерді де Реактив деп атайды. Реактив органик. және органик. емес деп те бөлінеді. Барлық Реактивтердің саны 60 мыңнан асады. Олар улы, оңай буланғыш, отқа қауіпті, қопарылғыш, тұрақсыз, т.б. болып келеді. Реактивтердің түрлері мен қолдану ережелері ыдыс сыртындағы жапсырма қағаздарда, катологтарда көрсетіледі»,-деп жаздырамын. Химиялық реактивтермен жұмыс істегенде қ.т.е.-н қатаң сақтау керек. Негізгі ережелері:
лақтыруға, дауыс көтеруге болмайды.
лақтыруға, дауыс көтеруге болмайды.
«Bilimland» сайтынан тақырыпқа байланысты видео көру Видеоның астындағы тапсырманы орындату. ҚБ «Мадақтама» 2- тапсырма. «Quizlet» приложениясы арқылы тест жұмыс. ҚБ «Өзін-өзі бағалау»
№1 сарамандық жұмыс Сарамандық жұмысты оқушыларға WhatsApp желісі арқылы жіберіп, жауаптарын тексеріп кері байланыс беремін. |
Оқулық Сұрақтарға жауап
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
Сабақтың соңы Рефлексия
ЖИ арқылы жасау
ЖИ арқылы жасау
Бөлісу 1 - айлық Материал тарифі-96% жеңілдік 00 05 00 ҚМЖ
Ашық сабақ
Тәрбие сағаты
Презентация
БЖБ, ТЖБ тесттер
Көрнекіліктер
Балабақшаға арнарлған құжаттар
Мақала, Эссе
Дидактикалық ойындар
және тағы басқа 400 000 материал
Барлық 400 000 материалдарды шексіз жүктеу мүмкіндігіне ие боласыз 1 990 ₸ 49 000₸ 1 айға қосылу Материалға шағымдану Бұл материал сайт қолданушысы жариялаған. Материалдың ішінде жазылған барлық ақпаратқа жауапкершілікті жариялаған қолданушы жауап береді. Ұстаз тілегі тек ақпаратты таратуға қолдау көрсетеді. Егер материал сіздің авторлық құқығыңызды бұзған болса немесе басқа да себептермен сайттан өшіру керек деп ойласаңыз осында жазыңыз Жариялаған: Ауельбекова Махабат БакытбековнаШағым жылдам қаралу үшін барынша толық ақпарат жіберіңіз Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар 7 сынып
Тақырып бойынша 11 материал табылды
Химия пәніне кіріспе. Таза заттар және қоспалар 7 сыныпМатериал туралы қысқаша түсінік
материал мұғалімдердің сабақтарына пайдалы болып қалар деген ойдамын
Материалдың қысқаша нұсқасы
| ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||

















