Сабақтың
басы
Қызығушылықты
ояту.
7
мин.
|
Ұйымдастыру
кезеңі.
Оқушыларды элемент,
қоспа және қосылыс бойынша үш топқа бөлу (парақшалар
арқылы)
|
Ұйымдастыру
кезеңі
Сабақтың басында
оқушылардың назарын аудару:
Сабақ мұғалімнің
бірнеше сұрақ қоюынан басталады. Кестені толтыру жұмысын
ұйымдастыру оқушы жауап береді, содан кейін жауапты өзінің
әріптесімен салыстырады, содан кейін ғана дұрыс жауап
беріледі.
Оқушы өзара бағалануы
және мұғалімнің бағалауы
жүреді.
|
. Оқушылар бір-біріне тілек білдіреді, тыңдау дағдыларын
дамытуға бағытталады, сондай-ақ барлық оқушылардың қатыстырылуы
арқылы сабаққа белсенділігі
артады.
Тиімділігі: Оқушылар
бір-біріне тілек айту арқылы жақындасады, көңіл-күйін көтереді және
бауырмалдығын оятады.
Саралау: Бұл жерде
саралаудың«Жіктеу» тәсілі көрінеді.
Оқушылардың оқуға деген
қызығушылығын арттыру мақсатында мүмкіндігінше оларға таңдау
еркіндігі беріледі
|
Оқулық, жұмыс
дәптері
Кітап, дәптер, қалам суреттері бейнеленген
қима қағаздар топтамасы
(Қазіргі
жағдайда) ДК экраны
|
Жаңа сабаққа
кіріспе
5
мин
|
Тапсырма. Оқулық-7
бет
|
Берілген заттардың ішінен таза заттарды
атаңыз:ауа, сутегі ,мыс,сүт,алтын,металл балқымалары, хлор,
ерітінділер, азот, тұман, түтін. Таза заттарды алу жолдарын
көрсетіңіз.
Дескриптор
-таза заттарды
ажыратады
-таза заттарды алу жолдарын
атайды.
-таза заттармен жұмыс жасау
қажеттігі неде?
Үй тапсырмасын оқушылар топ
арқылы бір-бірін бас бармақ әдісі бойынша
бағалайды
|
Қалыптастырушы бағалау:
Өз ойын дұрыс мағынада білдіріп, талқылауға белсенділікпен қатысқан
оқушыға «Жарайсың!»
«Керемет!» деген мадақтау сөзімен ынталандыру
|
презентация
|
Сабақтың
ортасы
Топтық жұмыс 15
мин
.
|
тапсырма Топтық
жұмыс:
І-топ Венн диаграммасы
біртекті қоспа мен әр текті қоспаны
салыстыру
ІІ-топ
“инсерт”әдісі арқылы заттардың қасиеттерін жазу,мысал
келтіру
ІІІ-топАйнымалы бекет кестесін
толтыру мысал келтіру
|
Топтық жұмыста оқушылар
тапсырма орындайды
|
Дескриптор
Заттардың қасиеттерін
біледі-1балл
Таза затты
сипаттайды-1балл
Қоспаларды
ажыратады-1балл
|
Презентация
Оқулық
Таратпа
материалдар
|
Жұптық
жұмыс
5мин
|
Жүптық
жұмыс Мына сағаттарды дұрыс деп есептеген ұяшыққа
қоясыңдар
Сәйкестендіру
кестесі
|
Оқушылар Жұпта жұмыс
жасайды
берілген мәндер
бойынша сағаттарды дұрыс деп
есептеген ұяшыққа қояды
Сәйкестендіру
кестесі
Заттар
|
су
|
Ағаш+құм
|
Дистелген
су
|
Қант-су
|
Темір
+құм
|
платина
|
Таза
зат
|
|
|
|
|
|
|
Біртекті
қоспа
|
|
|
|
|
|
|
Әртекті
қоспа
|
|
|
|
|
|
|
қосылыс
|
|
|
|
|
|
|
|
Дескриптор:
элементті (жай зат) бірдей атомдардың жиынтығы ретінде
түсіну-2 балл
|
Оқулық
Таратпа
материалдар
|
Жеке
жұмыс
10
мин
|
Төмендегі заттарды элемент, қоспа, қосылыстарға
жіктеңіз: кетчуп, күміс, теңіз суы, ауа, оттегі, топырақ, алтын,
ас тұзы, көміртек (алмаз), көмірқышқыл газы, кока-кола, қант,
цемент, әктас, хлор.
ЕББҚ
тапсырмасы:
1-
тапсырма
Берілген қосылыстарды
физикалық денеге және
заттарға
жіктеп жазыңыздар.
Сызғыш ,
ас тұзы, мақта, кітап, қағаз, темір,
мыс
сымы,
құм, қаламсап, су, алюминий, бор
|
Таза
зат
|
Қоспа
|
қосылыс
|
|
гомогенді
|
гетерогенді
|
|
|
|
|
Тапсырма
орындайды
|
Дескриптор
Элементтерді кестеге
толтырады;-1б
Қоспаларды кестеге
толтырады;-1б
Қосылыстарды кестеге
толтырады;-1б
Элемент, қоспа, қосылыстарды
ажыратады.-1б
элементті (жай зат) бірдей
атомдардың жиынтығы ретінде
түсіну-1б
Дескриптор:
физикалық денені анықтай
біледі 1-5 балл
- затты анықтай біледі. 1-5
балл
|
Таратпа
материалдар
Тақырып бойынша
интернет желісін пайдаланып видеоролик
көру.
|