Материалдар / Химия сабағында платформаларды тиімді пайдалану
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Химия сабағында платформаларды тиімді пайдалану

Материал туралы қысқаша түсінік
Химия сабағында платформаларды тиімді пайдалану
Материал тегін
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады


Түркістан облысы

Келес ауданы Абай ауылы

«№1 О.Есімов атындағы жалпы білім беретін мектеп»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі






Баяндама

Тақырыбы:

Химия сабағында платформаларды тиімді пайдалану



Химия пәні мұғалімі

Айдын Қалмаханқызы Тойшиева




2023-2024 оқу жылы



Жоспар

Кіріспе

Негізгі бөлім

  1. Платформаның артықшылықтары

  2. Виртуалды зертхананың пайдасы

  3. Платфоманың тәжірибе жүзінде қолданудың тиімділігі

Қорытынды



















Бүгінгі мемлекет алдындағы басты міндет – білім беру жүйесін жаңарту болып отыр. Қазіргі білім беру саласында оқытудың жаңа технологияларын меңгермейінше сауатты, жан-жақты маман болуы мүмкін емес. Осы мақсатта оқушыларға білім беруде компьютер құрылғыларынан басқа қосымша ресурстар пайдалануды қажет етеді. Осы тұста «Bilimland.kz»,«kahoot.com», «www.quizizz.com», «www.whatsapp.com», «learningapps» сайттарын атап көрсетуге болады.

Оқушыларға оқылатын табиғат құбылыстардың толық және дәл ақпаратты бере отырып оқу сапасын арттыру, материалдарды көрнекі түрде түсіндіруге қол жеткізу, оқушылардың дүние танымдық көзқарасын қалыптастыру мектепте химия пәнін оқытудағы негізгі мәселелер.

Химия пәнін оқытуда ақпараттық технология тиімділігі төмендегідей:

  • химиялық эксперименттерді виртуальды зертхана арқылы көрсетуге болады;

  • оқушылардың білімін есепке алу мақсатында тез және тиімді жолмен тест алуға болады;

Мектеп бағдарламасының негізінде жасалған ресурстар мұғалімдерге таптырмас көмекші және оқушылардың өздігінен жұмыс істеуіне мүмкіндік беретін қызықты оқыту құралы. Кез-келген пән мұғалімі іздеу жүйесін немесе құрылымдық картаны пайдалана отырып, мектеп бағдарламасы бойынша өзіңізді қызықтырған кез келген тақырыпты таба алады.

https://learningapps.org / көптеген пәндер бойынша интерактивті жаттығулар. Дайын, сондай-ақ сіз жасай аласыз.

https://getkahoot.com / Оқушыларды ойын түрінде олардың телефондарының көмегімен тестілеу. Балалар арасында ең танымал ресурс, оларға жарыс сәті ұнайды.

«Bilimland.kz» ресурстарын сыныпта қолдану әдісі мен тәжірибесі мұғалімнің шығармашылық қабілетіне  байланысты. «Bilimland» сабақтары жаңа тақырыпты түсіндіру барысында презентациялық материал ретінде, тақырыпты қорытындылау барысында тәжірибелік тапсырма ретінде немесе өткен тақырыптарды қайталау барысында қызықты көрнекті материал ретінде қолданыла алады. 

www.whatsapp.com оқушылардан сабақтың қаншалықты деңгейде өткеніне кері байланыс жасауға опрос арқылы алуға болады.

Бір сөзбен айтқанда, біздің қай пән болмасын, аталған ресурстарды пайдалану өз кезегінде өте тиімді әрі оқушыға қызықты етіп өткізуде оқулыққа балама көмекші. Бұл ресурстардың ауқымы өте кең және дәстүрлі оқыту тәжірибесін толықтыруға және кеңейтуге арналған дербес оқу кешені болып табылады. Ол әрдайым жаңарып және толықтырылып отырады.

Ресурстарды пайдалану сабақты бекітіп қана қоймай, оқушылардың тақырыпты толық меңгеруіне, сонымен қатар «миға сіңіруіне» септігін тигізеді. Себебі визуалды бейнелерді қабылдау алынған ақпараттарды жадыда тез әрі ұзақ уақытқа сақтауға көмектеседі. Ресурстарды пайдалану нейровизуалдандырудың қазіргі заманғы әдістемесіне жатқызуға болады. Оқу пирамидасына сүйенсек, аудио-визуалды қабылдау мен көрсетілім ақпараттарды 30%-ға дейін сақтайтынын көрсетеді. Яғни бұл дегеніміз жаңа тақырыпты меңгертуде оқушыларға визуалды көрсету, оның ішінде, тағы да жоғарыда аталған ресурстардың тиімділігін бірден-бір байқауға болады. 

Виртуалды зертханалар мен моделдеудің бағдарламалық жүйесі оқушыларды белсенді білім ортасына қызықтыруда тиімді құрал болып табылады. Виртуалды зертханаға үш өлшемді анимация және realtime сызбасының үйлесуін пайдалану арқылы визуалданатын көптеген тәжірибелер кіреді. Оқытуда виртуалды зертхананы қолдану оқушыларға химиялық үдерістерді түсінуге және химиялық тәжірибелер жүр дағдысын игеруге көмектеседі. Сонымен қатар жоғары деңгейдегі интерактивтілік пен мол мультимедиа контенті бар білім беру өнімдерді әзірлеудің тиімді технологиясы сипатталған. Химия сабағында виртуальды зертхананың артықшылығын атап көрсететін болсақ:

Виртуалды зертхананың артықшылықтары

  • виртуалды зертхана оқушыларды ынталандырады және олардың білімдерін бір жүйеге келтіреді;

  • күрделі ұғымдар мен ғылыми құбылыстар қарапайым тілде түсіндіріледі;

  • кешен оқушыға өз бетінше, сондай-ақ мұғаліммен бірге тәжірибе жасауға мүмкіндік береді.

Оқушылардың өздігінен жұмыс істеуіне септігін тигізетін виртуальды зертханаларды пайдалану электронды білім беретін компьютерлік өнімді ендіру стратегиясындағы сәттіліктің ажырамас бөлігі болып табылады

Жоғарыда аталған электронды платформалардың ресурстарын пайдалану біздің мақсаттарымызға жетуге ықпал етеді, өйткені электронды оқулық материалын көрсету оқушылардың сабақтың барлық кезеңдерінде өзіндік жұмыстарын ұйымдастыруға мүмкіндік береді. Тестіленген тапсырмалардың көмегімен оқушылардың білімін, іскерлігін, құзыреттілігін бақылау жедел жүзеге асырылады. Сабақта білім мен дағдыларды түзетуге уақыт қалды.

Тәжірибеге сүйене отырып, виртуалды кабинеттерде синхронды сабақтарды толықтыруға болады

Оқытылатын пәндер бойынша сыныптан тыс жұмыстар мен пәннен тыс жұмыстар да қашықтықтан жүргізіледі. Ал жұмыстың бұл бөлігінде негізінен студенттердің электронды платформалармен, бейнематериалдармен, баспа материалдарымен өзіндік оқу-әдістемелік жұмыстары, компьютерді қолдана отырып жобалық жұмыстарды орындау кеңінен қолданылады. Ал мұғалім тәрбиеші қызметін атқарады (ол да, одан да көп болса, энергияны қажет етеді). Ал мектеп оқушылары үшін жұмыстың бұл түрі қызықтырақ екенін мойындауымыз керек. Олар оның нәтижелеріне өте қызығушылық танытады және конкурстарға жобалармен қатысу нәтижелері бойынша дипломдар мен дипломдарды алған кезде ерекше мақтанады.


Пайдаланған әдебиеттер.

1. https://translated.turbopages.org/

2. http://sc0015.zerenda.aqmoedu.kz/

3. infolesson.kz

Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!