Материалдар / Химия сабақ
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Химия сабақ

Материал туралы қысқаша түсінік
Қазір энергиясыз тіршілік жоқ. Бүгінгі ғылыми өрлеумен техникалық шарықтау осыны дәлелдеп отыр. Сол сияқты энергетика өнеркәсіптің өрлеуіне ғана емес, барлық салалардың өсіру мен ілгерлеуіне революциялық күш-қуаттай ықпал етеді. Сонымен бірге қазіргі заманда энергияның тапшылығы тек мамандарды ғана емес, қалың жұртшьшықты да толғандырып отырғаны аян. Сол сияқты әлемнің көмірсутегі қоры азайып келеді, енді бір 40-50 жыл өткенде түгесіледі деген әңгіме қазір ғалымдарды сан-тарау ойға жетелеуде. Өйткені соңғы жылдары дүние жүзі халықтары энергияны тым мол пайдалануда. Жалпы қоғамның дамуымен ғылыми – техникалық прогресстің тек ғана осы энергия көздерін пайдалану арқылы іске асырылатыны кімге болса да белгілі. Энергетика саласы әр елдің стратегиялық маңызды салаларының бірі болып саналады. Оны өндіру, жеткізу және үнемдеуде алға шыққан ел дамыған елдердің қатарында тұрады. Энергия тапшылығы балама энергия көздерінің де дамуына алып келді.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Желтоқсан 2017
431
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
logo

Материалдың толық нұсқасын
жүктеп алып көруге болады

ПЕДАГОГИКА

1-НҰСҚА

1.Тұлғаны әлеуметтендіру механизмдеріне қандай ұғымдар жатады?

А)форма, әдіс, тәсіл;

В)отбасы, мектеп, микросреда (шағын орта);

С)диспут, тәрбие сағаты, конференция;

Д)педагогикалық кеңес, әдістемелік бірлестік;

Е)ата-аналар жиналысы.

2.Дидактика нені қарастырмайды?

А)оқыту әдістерін;

В)таным процесінің заңдылықтарын;

С)оқыту принциптерінің құрылымын;

Д)оқыту процесінің құрылымын;

Е)оқытудың жалпы теориясын.

3.Адамның әлеуметтік субъект ретінде қалыптасуын не білдіреді?

А)саналы іс - әрекетке тәуелсіз, әр түрлі жағдайлардың адамға деген ықпал әсерін;

В)адам ағзасындағы сандық өзгерістерді және оның нәтижесін;

С)меңгерілген білім негізінде, теориялық және тәжірибелік істерді атқару дайындығын;

Д)нақты тәрбие мәселелерін шешуге бағытталған нәтиже мен үрдісті;

Е)барлық әлеуметтік, идеологиялық, психологиялық және т.с.с. ықпалымен.

4.Тұлғаны қалыптастыруда шешуші фактор болып не табылады?

А)іс-әрекет;

В)макросреда;

С)микросреда;

Д)жолдастары;

Е)ақпарат құралдары.

5.Педагогикалық қарым-қатынастың шығармашылық кезеңіне жатпайды:

А)болжамдық кезең; болашақ қарым – қатынасты моделдеу;

В)Қарым-қатынастың бастапқы кезеңі; тікелей қарым – қатынасты ұйымдастыру;

С)Қарым-қатынасты басқара білу;

Д)Жүзеге асырылған қарым – қатынас жүйесін талдау;

Е)Қарым-қатынас жағдаяттарын бағалау және есепке алу, бақылау.

6.Педагогтың шығармашылық потенциялы ненің бар-жоғына байланысты емес?

А)әлеуметтік тәжірибенің;

В)психологиялық – педагогикалық және пәндік білімдерінің;

С)жаңа идеялдарының;

Д)педагогикалық практикадан алынған нақты материалдардың;

Е)біліктіліктің және дағдылықтың.

7.5-8 сынып оқушыларының қарым – қатынасына не әсер етеді?

А) ата – анасының пікірі;

В)жолдастарының пікірі;

С)оқытушының пікірі;

Д)өз пікірі;

Е)туыстарының пікірі.

8.Жеке тұлғаның дамуына не әсер етеді?

А)тұқымқуалаушылық;

В)ұжымдағы психологиялық жағдай;

С)ата - анасы;

Д)жолдастары;

Е)мұғалімдерінің пікірі.

9.Бастауыш мектеп оқушыларының қарым – қатынасына пікірі қатты әсер етеді.

А)ата – ананың;

В)жолдастарының;

С)мұғалімнің;

Д)өз;

Е)ұжым.

10.Тәрбиенің мақсатына берілген алғашқы анықтама:

А)Адамзат құндылығын қалыптастырудағы жағымды қатынас;

В)Жеке тұлғаның еркін қалыптасуы;

С)Джентельмен тәрбиелеу;

Д)Мәдениетті адам тәрбиелеу;

Е)Жеке тұлғаның жан – жақты дамуы.

11.Дүниетанымдық негізге нені жатқызуға болмайды?

А)Ғылыми білім;

В)Білімге көзқарасы;

С)Сенімі;

Д)Іс-әрекет түрлері;

Е)Білім беретін мекемелер.

12.Тәрбиенің мақсаты:

А)Тәрбиені гуманизациялау;

В)Тәрбиені гуманиторландыру;

С)Еңбек және политехникалық білім беру;

Д)Эстетикалық тәрбие;

Е)Жеке тұлғаның жан – жақты дамуы.

13.Оқушылардың ғылыми көзқарасының қалыптасуына қай оқыту зор әсер етеді.

А) ғылыми негіздерін;

В)проблемалық;

С)бағдарламалық;

Д)догмалық;

Е)технологиялық.

14.Эстетикалық тәрбие бойынша сыныптан тыс жұмыстың түрлері:

А)музикалық студия, өнер қайраткерлерімен кездесу, өнер лицейіне экскурсия;

В)сынып сағаттары, сыныптан тыс оқу;

С)өлкетану музейлеріне экскурсия, пікірталас;

Д)ата – аналар жиналысы, дамыта оқыту бойынша семинар;

Е)олимпиада, әңгімелесу, жарыс.

15.Оқушылардың сабақтан тыс іс - әрекетінің түрі:

А)Олимпиада, лекторлық, қызығушылық клубы;

В)Танымдық, құндылық бағдар, қоғамдық саяси;

С)Ізгілік, дщемократиялық, педагогикалық ынтымақтастық;

Д)Оқушылардың рейтингісін анықтау;

Е)Анкета.

16.Отбасы тәрбие әдісіне не жатады?

А)гуманизациялау, демократияландыру;

В)үлгі, әңгіме, әртүрлі істерді қолдау;

С)мұғалімдермен кездесу;

Д)ата – аналар комитетінің отырысые өткізу және қатысу;

Е)баланың қажеті мен қызығушылығын дамыту.

17.Тәрбие әдісіне жататындар:

А)кітап мазмұны;

В)ересек адамның үлгі көрсетуі;

С)тәрбие сағаты;

Д)тақырыптық кеш;

Е)экскурсия.

18.Оқушылардың қабілетін есепке алатын, дидактикалық принцип:

А) Белсенділік принципі;

В)саналылық;

С)көрнектілік;

Д)жеткіліктілік;

Е)ғылымилық.

19.Ғылыми жүйе ретінде дидактиканы бірінші болып жасаған:

А)Я.А.Коменский;

В)В.Ратке;

С)Ж.Ж.Руссо;

Д)И.Т.Песталоцци;

Е)И.Ф.Гербарт.

20.Оқытудың сөздік әдістерін көрсетіңіз:

А)Тәжірибелк жұмыс;

В)Жаттығу байқау;

С)Иллюстрациялау;

Д)Әңгіме түсіндіру, оқулықпен жұмыс;

Е)Лабораториялық сабақ иллюстрация.

21.Дидактиканың мәні:

А)оқыту, үйрету олардың өзара әрекеттестігі;

В)оқытудың мазмұндылық аспектісі;

С)тәрбие процесі;

Д)мектепті басқару;

Е)дүниетанымдық көзқарас қалыптастыру.

22.Мектептегі білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттар:

А)Оқулықтар, оқу жоспары, оқу бағдаламасы;

В)Газет журнал және басқа да баспасөз беттері;

С)Әдістемелік оқулықтар;

Д)Мекиепиегі тәрбие жұмысының жоспары;

Е)Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары.

23.Мұғалім сабақ жоспарын жоспарға негізделе жасайды:

А)тематикалық;

В)жылдық;

С)перспективалық;

Д)тәрбиелік;

Е)жарты жылдық.

24.Оқытудың сынып-сабақ жүйесіне кіреді:

А)жаттығу, байқау, сабақ;

В)практикум мен семинар;

С)лекция, әңгімелесу, үзіліс;

Д)оқу жылы, сабақ, демалыс, оқу күні;

Е)ата – аналар жиналысы, үзіліс, оқу тоқсаны.

25.Ұжымдық шығармашылық әдісіне жататын:

А)жеке жұмыс;

В)алдын – ала диагностикалау;

С)сыныптық активін таңдау;

Д)ұжымдық жоспарлау;

Е)оқушылардың өзін - өзі басқаруын пайдалану.

26.Оқыту процесін аяқтайтын негізгі элементке жататыны қайсысы?

А)Білімді тәжірибеде қолдану;

В)бақылау;

С)бекіту;

Д)педагогикалық диагностика;

Е)Жаттығу.

27.Бақылау түрлерінің тізіміне бақылау жұмысы жатпайды:

А)күнделікті;

В)элементар;

С)алдын – ала;

Д)қорытынды;

Е)аралық.

28.Қазіргі жаңашыл педагогтар – бұл:

А) Е.М.Ильин, Ш.А.Амонашивили;

В)К.Д.Ушинский;

С)Л.Н.Толстой;

Д)С.А.Макаренко;

Е)Ы.Алтынсарин.

29.Оқу пәндерінің құрамы әр жыл сайын қай құжатпен реттеледі.

А) мектептің жылдық жоспары;

В)мектеп жарғысы;

С)оқу бағдарламасы;

Д)оқу жоспары;

Е)күнтізбелік жоспары.

30.Мектептану – бұл оқу тәрбие мекемелерін басқару:

А)Оқу және тәрбие теориясын оқытатын педагогиканың тарауы;

В)Кейбір жеке пәндерді оқыту әдістемесін қарастыратын педагогиканың бөлімі;

С)басқару туралы ғылым;

Д)Оқытудың түрлері туралы ғылым;

Е)Адамды тәрбиелеу туралы ғылым.



2-НҰСҚА

1.Қазіргі оқыту теориясының әдіснамалық негізін құрайды.

А) таным теориясы;

В) табиғаттың даму заңдылығы;

С) қоғамның даму заңдылығы;

Д) білім алушылардың жас ерекшеліктері;

Е) білім беру туралы деректі құжаттар.

2.Қазіргі білім берудің даму тенциясына процессі қайшы келеді.

А) ақпараттандыру;

В) ұлттандыру;

С) ізгілендіру;

Д) демократияландыру;

Е) компьютерлендіру.

3.Баланың жасын ескеретін педагогика қатарына кіреді.

А) сәбилер педагогикасы, мектеп педагогикасы, жоғарғы мектеп педагогикасы,

ересектер педагогикасы;

В) сурдопедагогика, тифлопедагогика, олигофренопедагогика;

С) педагогика тарихы;

Д) салыстырмалы педагогика;

Е) этнопедагогика.

4.Тұлғаның дамуына әсер ететін негізгі қозғаушы күш деп аталады.

А) тұқымқуалаушылық;

В) тәрбие принциптері;

С) тәрбие әдісі;

Д) өзін - өзі тәрбиелеу әдісі;

Е) қарама – қайшылық.

5.Педагогикалық қарым-қатынастың шығармашылық кезеңіне жатпайды:

А)болжамдық кезең; болашақ қарым – қатынасты моделдеу;

В)Қарым-қатынастың бастапқы кезеңі; тікелей қарым – қатынасты ұйымдастыру;

С)Қарым-қатынасты басқара білу;

Д)Жүзеге асырылған қарым – қатынас жүйесін талдау;

Е)Қарым-қатынас жағдаяттарын бағалау және есепке алу, бақылау.

6.Оқушылардың дамуы бір – бірімен байланысты 3 бағытта жүреді:

А) Биологиялық, психологиялық, әлеуметтік;

В) Психологиялық, физиологиялық, адамгершілік;

С) Әлеуметтік, еңбек, экономикалық;

Д) Құқықтық, ақыл – ой, экологиялық;

Е)Тұқым қуалаушылық, биологиялық, эстетикалық, діни.

7.Өзін-өзі тәрбиелеу әдісіне негізделген:

А) салауатты қоғамдық пікір қалыптастыру;

В) мадақтау және жазалау;

С) ұжымда жағымды дәстүр туғызу;

Д) оқушының тәртібін қадағалау;

Е) өзін басқа адамның орнына қою.

8.Тұлғаның дамуы ұғымы нені білдіреді?

А) адам ағзасында сандық өзгерістердің жиналып өсуін;

В) ескіні жою, жаңаның пайда болуын;

С) өмір мен қызмет барысында жүзеге асатын адамның әлеуметтік тіршілік иесі ретінде қалыптасуын;

Д) уақыт ішінде әрқилы факторлардың ықпалымен жүзеге асатын адам ағзасындағы сандық және сапалық өзгерістерін;

Е) алдын – ала көзделген сапалық қасиеттердің адамдарда қалыптасуының белгілі бір мақсатқа бағытталған процесін.

9.Бастауыш мектеп оқушыларының қарым – қатынасына пікірі қатты әсер етеді.

А)ата – ананың;

В)жолдастарының;

С)мұғалімнің;

Д)өз;

Е)ұжым.

10.Педагогикалық зерттеу қорытындысы негізделінеді.

А) ішкі сезімге;

В) педагогикалық экспериментке;

С) ресми оппонент пікіріне;

Д) экспериментке қатысушылар құрамына;

Е) зерттеуші тұлғаға.

11.Б.Т.Лихачев тұтас педагогикалық үрдіс ретінде қарастырады.

А) тәрбие мен оқыту бірлігін;

В) оқытуда білім берушілік, дамытушылық және тәрбиелік функциялардың бірлігін;

С) оқушылардың өзара қатынасын;

Д) оқудан тыс уақыттағы, оқу – тәрбие процесіне қатынасушылардың өзара қатынастарын;

Е) даму шарттар бірлігін.

12.Тәрбиелеу барысында шарты заңдылықпен туындайды.

А) тәрбиені қоғамдық талапқа сәйкестендіру;

В) тәртіппен мінез – құлықтың бірлік;

С) педагогикалық талап;

Д) оқушының жеке өзіндік қажеттілігін ескеру;

Е) әлеуметтік орта талабының.

13.Оқушылардың ғылыми көзқарасының қалыптасуына оқыту зор әсер етеді.

А) ғылым негіздерін;

В) проблемалық;

С) бағдармалық;

Д) догмалық;

Е) технологиялық.

14.Эстетикалық тәрбие бойынша сыныптан тыс жұмыстың түрлері

А)музикалық студия, өнер қайраткерлерімен кездесу, өнер лицейіне экскурсия;

В)сынып сағаттары, сыныптан тыс оқу;

С)өлкетану музейлеріне экскурсия, пікірталас;

Д)ата – аналар жиналысы, дамыта оқыту бойынша семинар;

Е)олимпиада, әңгімелесу, жарыс.

15.Ұжымдағы тұлға аралық қатынасты оқыту әдісі:

А) Оқушылардың іс-әрекетін оқып үйрену;

В) Интервью алу;

С) Сациометрия;

Д) Ранжирлеу;

Е) Рейтинг.

16.Отбасы тәрбиесінің негізін құрайды:

А) Еңбек тәрбиесі;

В) Нарықтық қатынас;

С) Азаматтық құқық;

Д) Әкімшілік құқық;

Е) Құқықтық тәрбие.

17.Оқушылардың мінез – құлқы және іс-әрекетін ынталандыру әдісіне жататындар:

А) Жаттығу;

В) Үлгі;

С) Мадақтау;

Д) Сынып сабағы;

Е) Диспут.

18.Оқушылардың мотивациялық іс - әрекетін ынталандыру деп аталады.

А) лекция;

В) өмірден мысал келтіру;

С) байқау;

Д) жаттығу;

Е) жазалау.

19.Ғылыми жүйе ретінде дидактиканы бірінші болып жасаған

А)Я.А.Коменский;

В)В.Ратке;

С)Ж.Ж.Руссо;

Д)И.Т.Песталоцци;

Е)И.Ф.Гербарт.

20.Оқу – танымдық іс-әрекет тізбегі болып келеді.

А) іс жүзінде білімді пайдалану – оймен талдау;

В) есте сақтау – ұғу, қабылдау;

С) ұғу, қабылдау – есте сақтау – іс жүзінде білімді пайдалану;

Д) оймен талдау - есте сақтау – іс жүзінде білімді пайдалану;

Е) ұғу, қабылдау – іс жүзінде пайдалану.

21.Оқытудың көрнектілік әдістерін көрсетіңіз:

А) Байқау, демонстрациялау;

В) Лекция, әңгімелеу;

С) Жаттығу, лабораториялық сабақ;

Д) Әңгіме демрнстрациялау;

Е) Оқулықпен жұмыс.

22.Оқыту мазмұны талаптарына ескеру принципі жатпайды.

А) ғылыми бағытты өмірмен;

В) байланысты ұлттық ерекшеліктерді;

С) ата – аналардың талаптарын;

Д) қызықтыру, түсінікті тілде жеткізу, бала жасын;

Е) білімді кіріктіру, жаңа технологияны.

23.Мұғалім сабақ жоспарын жоспарға негізделе жасайды

А)тематикалық;

В)жылдық;

С)перспективалық;

Д)тәрбиелік;

Е)жарты жылдық.

24.Төменде келтірілген логикалық қатардағы артық жолды көрсетіңіз:

А) Лабораториялық жұмыс;

В) Факультативтер;

С) Практикум;

Д) Экскурсия;

Е) Сабақ.

25.Білімнің көздеріне байланысты оқыту әдістерін топтан бөлу:

А) Индуктивтік және дедуктивтік әдістер;

В) Ынталандыру, іс-әрекетті ұйымдастыру, бақылау және өзін - өзі бақылау әдістері;

С) Проблемалық бірен-саран және зертеу әдістері;

Д) Жаңа білімдерді зерттеу, бекіту және бақылау әдістері;

Е) Сөздік, көрнектілік және тәжірибелік.

26.Педагогикалық іс-әрекеттің нәтижесі:

А) Өте жақсы баға;

В) Білімді, тәрбиелі, дамыған жеке тұлға;

С) Жақсы денсаулық;

Д) Жақсы көрсеткіш;

Е) Жақсы психологиялық ахуал.

27.Білімді бағалау түріне жатпайды:

А) Оқушының сабақтағы жағдайы;

В) Тапсырманы карточка арқылы орындау;

С) Шығарма;

Д) Үй жұмысы;

Е) Дискуссиялық клубтарда сөйлеуі.

28.Қазіргі жаңашыл педагогтар – бұл:

А) Е.М.Ильин, Ш.А.Амонашивили;

В)К.Д.Ушинский;

С)Л.Н.Толстой;

Д)С.А.Макаренко;

Е)Ы.Алтынсарин.

29.Мемлекеттік білім беру стандарты:

А) Жалпы білім беру мазмұны;

В) Жеке алынған білім беру мекемесінің өзіндік ерекшелігін бейнелейтін құжат;

С) Мектеп бітірушілердің жалпы білімдік даярлығына қойылатын талаптардың

міндетті деңгейі және осы талаптарға сәйкес келетін оқытудың мазмұны, әдістері, түрлері, құралдары және бақылау;

Д) Білім, ғылым және іс-әрекет түрлерінің үздіксіз білім алудың технологиялары;

Е) Әр оқу жылындағы оқу жүктемесінің көп мүшелері.

30.Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушы міндетіне жұмысы жатпайды.

А) мектептегі сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау;

В) тәрбиелік іс шараларды ұйымдастыруда сынып жетекшілеріне әдістемелік көмек көрсету;

С) сабақ кестесін жасау;

Д) тәрбие жұмысы жоспарының орындалуын бақылау;

Е) белсенді оқушылардың сабақтан тыс тәрбие жұмысын өткізуде әдістемелік көмек көрсету.


3-НҰСҚА

1.Тұлғаны әлеуметтендіру механизмдеріне қандай ұғымдар жатады?

А)форма, әдіс, тәсіл;

В)отбасы, мектеп, микросреда (шағын орта);

С)диспут, тәрбие сағаты, конференция;

Д)педагогикалық кеңес, әдістемелік бірлестік;

Е)ата-аналар жиналысы.

2.Жалпы білім беру дегеніміз

А) барлық өндірістік процестердің негізгі қағидаларымен таныстыру;

В) оқушыларды табиғат пен қоғам туралы ғылым негіздерімен, таныстыру,

дүниетанымын кеңейту, эстетикалық мәдениетті, адамгершілік дамыту;

С) адамды белгілі бір кәсіпке дайындау;

Д) қарапайым өндірістік құралдармен жұмыс істеу дағдысын меңгеру;

Е) ғылыми дүниетанымын қалыптастыру.

3.Баланың жасын ескеретін педагогика қатарына кіреді.

А) сәбилер педагогикасы, мектеп педагогикасы, жоғарғы мектеп педагогикасы,

ересектер педагогикасы;

В) сурдопедагогика, тифлопедагогика, олигофренопедагогика;

С) педагогика тарихы;

Д) салыстырмалы педагогика;

Е) этнопедагогика.

4.Тұлғаны қалыптастыруда шешуші фактор болып не табылады?

А)іс-әрекет;

В)макросреда;

С)микросреда;

Д)жолдастары;

Е)ақпарат құралдары.

5.Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекет сапасының шешуші көрсеткіші не болып табылады:

А) Оқушы тұлға ретінде дамыту деңгейі;

В) Оқушылардың үлгерімі;

С) Ата – аналармен жұмыс істей білуі;

Д) Оқушыларға жеке қатынасты жүзеге асыру біліктілігі;

Е) Оқушылардың сабақтағы белсенділігі.

6.Оқушылардың дамуы бір-бірімен байланысты 3 бағытта жүреді:

А) Биологиялық, психологиялық, әлеуметтік;

В) Психологиялық, физиологиялық, адамгершілік;

С) Әлеуметтік, еңбек, экономикалық;

Д) Құқықтық, ақыл – ой, экологиялық;

Е)Тұқым қуалаушылық, биологиялық, эстетикалық, діни.

7.Педагогика

А) Баланың даму заңдылығы оқытады және оны тәрбиелеу жолдарын айқындайды;

В) Тұлғаның кәсіби қалыптасу проблемасын қарастырады;

С) Бұл тәрбиешінің тәрбиеленушіге дүниетану көзқарасына мақсатындағы өнері;

Д) Жеткіншек ұрпақты дамытуға байланысты сұрақтарды оқытумен айналысады;

Е) Адамды тәрбиелеу туралы ғылым.

8.Бала тұлғасының дұрыс дамуына шарты жатады.

А) жеке гигиена мен дұрыс тамақтану;

В) адамдармен өзара қатынас жасау қабілетінің қалыптасуы;

С) оқушыны дамытуға арналған ортаның қалыптасу;

Д) денеде жаңа физикалық құрылымдардың пайда болуы;

Е) сезімді тәрбиелеу.

9.Бастауыш мектеп оқушыларының қарым – қатынасына пікірі қатты әсер етеді.

А)ата – ананың;

В)жолдастарының;

С)мұғалімнің;

Д)өз;

Е)ұжым.

10.Әңгімелесу зерттеу әдісі ретінде ұғымын білдіреді.

А) әлде қандай педагогикалық құбылысты қабылдау;

В) мұғалімдердің озық тәжірибені меңгеру;

С) қажетті ақпаратты алу мақсаында қолданылатын қосымша әдіс;

Д) кез – келген әдісті арнайы тексеруден өткізу;

Е) қатаң қадағаланатын жағдайларда өткізілетін алдына белгілі бір мақсатқа

бағытталған, сынаққа түскендердің барлығына біркелкі зерттеу.

11.Тұтас педагогикалық процестің тәрбиелік механизмдеріне не жатады:

А) Педагогикалық технология;

В) Оқытушымен оқушы өзара қарым – қатынасы;

С) Құралдары, түрлері, әдіс – тәсілдері;

Д) Оқытудың технологиялық құралдары;

Е) Мақсаты, міндеті, мазмұны.

12.Тәрбиенің мақсаты:

А)Тәрбиені гуманизациялау;

В)Тәрбиені гуманиторландыру;

С)Еңбек және политехникалық білім беру;

Д)Эстетикалық тәрбие;

Е)Жеке тұлғаның жан – жақты дамуы.

13.Ғылым дүниетаным жеке тұлғаға мүмкіндік береді:

А) Кәсіпті дұрыс таңдауға;

В) Өзінің қабілетін бағалауға;

С) Қоршаған ортаның құбылыстарын дұрыс қабылдау және ұғыну;

Д) Тиімді оқып – үйрену;

Е) Нағыз достарды таңдау.

14.Эстетикалық тәрбие бойынша сыныптан тыс жұмыстың түрлері

А)музикалық студия, өнер қайраткерлерімен кездесу, өнер лицейіне экскурсия;

В)сынып сағаттары, сыныптан тыс оқу;

С)өлкетану музейлеріне экскурсия, пікірталас;

Д)ата – аналар жиналысы, дамыта оқыту бойынша семинар;

Е)олимпиада, әңгімелесу, жарыс.

15.Ұжымдағы тұлға аралық қатынасты оқыту әдісі:

А) Оқушылардың іс-әрекетін оқып үйрену;

В) Интервью алу;

С) Сациометрия;

Д) Ранжирлеу;

Е) Рейтинг.

16.Тәрбие әдісіне жатады.

А) сынып сағаты;

В) дәріс;

С) педагогикалық талап;

Д) орта;

Е) ұжым.

17.Оқушылардың мінез – құлқы және іс-әрекетін ынталандыру әдісіне жататындар:

А) Жаттығу;

В) Үлгі;

С) Мадақтау;

Д) Сынып сабағы;

Е) Диспут.

18.Тәрбие тәсілдері:

А) Тәрбиелеуші жағдайлар;

В) Оптималдандыру жағдайы;

С) Жалпы әдістің бөлігі;

Д) Тәрбиені ұйымдастырудың түрі;

Е) Тәрбие құралдары.

19.Педагогикалық процесті ұйымдастыру негізінде педагогика мен психологияның жаңа жетістіктерін мына қағиданы ұсыныңдар:

А) Жүйелік;

В) Көрнекілік;

С) Нақтылы;

Д) Ғылымилық;

Е) Жеткілікті.

20.Оқу процесін ұйымдастыруға арналған бастапқы тұжырымдама деп аталады.

А) білім беру мазмұны;

В) оқытудың мақсаты;

С) оқытудың принциптері;

Д) оқытудың міндеттері;

Е) оқытудыі әдістері.

21.Оқу материалын жүйелі түрде және оны өткен материалмен байланыстыра отырып меңгеру принципі деп аталады.

А) жүйелік;

В) көрнектілік;

С) беріктілік;

Д) ғылымилық;

Е) қол жеткізушілік.

22.Мектептегі білім беру мазмұнын анықтайтын негізгі құжаттар:

А)Оқулықтар, оқу жоспары, оқу бағдаламасы;

В)Газет журнал және басқа да баспасөз беттері;

С)Әдістемелік оқулықтар;

Д)Мекиепиегі тәрбие жұмысының жоспары;

Е)Сынып жетекшісінің жұмыс жоспары.

23.Оқытудың мазмұны:

А) Оқыту процесінде оқушыладың мектептен білім іскерлігін және дағдысының бірлігі;

В) Оқытудың нәтижесі;

С) Оқушылардың білім іскерлігін дағды жүйесі;

Д) Әрбір оқушының өзінің дамуы үшін қажетті пәнді таңдауы;

Е) Ғылымдар негізінде білімдер жинағы.

24.Практикалық жағдаяттарды имитациялайтын оқу үрдесі деп аталады.

А) дискуссия;

В) диспут;

С) іскерлік ойын;

Д) дөңгелек стол;

Е) дәріс.

25.Ұжымдық таным іс-әрекет түрлеріне жатпайды.

А) іскерлік ойын;

В) оқушылардың топтық іс-әрекеті;

С) микротоптармен жұмыс;

Д) оқушының сабақтағы жауабы;

Е) проблемалық жағдайда бірлесе шешу.

26.Оқушының қабілеті мен қызығушылығының дамуы тікелей байланысты.

А) қалыптастырылған дағдының және біліктіліктің көлеміне;

В) нысанабағытты ұйымдастырылған оқу – тәрбие үрдесіне;

С) географиялық жағдайларға;

Д) өтілген материалдың көлеміне;

Е) қоғамның даму деңгейіне.

27.Оқу - тәрбие жұмысының нәтижесін бағалау және есепке алудағы негізгі атқаратын қызмет:

А) Ынталандырушылық, дамытушылық, бақылаушылық тәрбиелеушілік;

В) Қызметестік, зерттеушілік, компьютерді танушылық;

С) Шығармашылық, мәдениетті қалыптастырушылық, тілді дамытушлық;

Д) Ұлтаралық келісімді нығайту, этнопедагогиканы ендіру, сабақ беру деңгейін

көтеру;

Е) Қарым-қатынас, педагогикалық іс-әрекеттің оның тәжірибелерін тарату, оқыту

мотивтерін бекіту, оқу пәндерін нығайту.

28.Қазіргі жаңашыл педагогтар – бұл:

А) Е.М.Ильин, Ш.А.Амонашивили;

В)К.Д.Ушинский;

С)Л.Н.Толстой;

Д)С.А.Макаренко;

Е)Ы.Алтынсарин.

29.Оқу пәндерінің құрамын, тәртібін және бірізділігін апталық сағат көлемін, көрсете отырып қандай құжатпен анықтайды:

А) Мелекеттік стандартпен;

В) Оқу бағдарламасымен;

С) Профессиограмма арқылы;

Д) Оқу жоспарымен;

Е) Білікті мінездемемен.

30.Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушы міндетіне жұмысы жатпайды.

А) мектептегі сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау;

В) тәрбиелік іс шараларды ұйымдастыруда сынып жетекшілеріне әдістемелік көмек көрсету;

С) сабақ кестесін жасау;

Д) тәрбие жұмысы жоспарының орындалуын бақылау;

Е) белсенді оқушылардың сабақтан тыс тәрбие жұмысын өткізуде әдістемелік көмек көрсету.


4-НҰСҚА


1.Педагогика ғылым ретінде алғашқыда арнасында дамыды.

А) психология;

В) философия;

С) антропология;

Д) этика;

Е) эстетика.

2.Дидактика нені қарастырмайды?

А)оқыту әдістерін;

В)таным процесінің заңдылықтарын;

С)оқыту принциптерінің құрылымын;

Д)оқыту процесінің құрылымын;

Е)оқытудың жалпы теориясын.

3.Оқуға деген ынта – қызығуы дегеніміз – бұл:

А) оқу жұмыстарына немқұрайлы қарау;

В) оқушының белсенді оқу әрекетіне және білім алу мазмұнын нәтижелі тануға

іштей оянуы (побуждение) ;

С) қоршаған ортаға теріс қатынасы;

Д) оқуды қаламау, жек көру;

Е) білім алушының оқу процесіне қатысуы.

4.Тұлғаны қалыптастыруда шешуші фактор болып не табылады?

А)іс-әрекет;

В)макросреда;

С)микросреда;

Д)жолдастары;

Е)ақпарат құралдары.

5.Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекет сапасының шешуші көрсеткіші не болып табылады:

А) Оқушы тұлға ретінде дамыту деңгейі;

В) Оқушылардың үлгерімі;

С) Ата – аналармен жұмыс істей білуі;

Д) Оқушыларға жеке қатынасты жүзеге асыру біліктілігі;

Е) Оқушылардың сабақтағы белсенділігі.

6.Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекет деңгейін оның дәрежесі бейнелейді.

А) ынталық;

В) оқушыларының дайындық;

С) табандылығы мен талап етушілік;

Д) практикалық іскерлігі, біліктілігі мен дағдылық;

Е) теориялық дайындылық.

7.Өзін-өзі тәрбиелеу әдісіне негізделген.

А) салауатты қоғамдық пікір қалыптастыру;

В) мадақтау және жазалау;

С) ұжымда жағымды дәстүр туғызу;

Д) оқушының тәртібін қадағалау;

Е) өзін басқа адамның орнына қою.

8.Педагогикалық зерттеудің теориялық деңгейіне жатпайтын өзгерістер:

А) Әдебиеттерді оқу.

В) Анализ және синтез.

С) Моделдеу.

Д) Анкета жүргізу.

Е) Болжам жасау.

9.5-6 сынып оқушыларының мінез-құлқы мен үлгерімінің төмендеуі байланысты.

А) балалардың оқудан шаршауымен;

В) бастауыш сынып мұғалімдеріне қарағанда сынып жетекшісінің оларға аз уақыт

бөлуімен;

С) бастауыш мектептің 5-6 сынып оқушыларының жан-жақты дамуын қамтамасыз

ете алмайтынына;

Д) оқушының оқу шартының өзгеруіне, жасының ерекшелігіне, жаңа талаптарға

іштей дайын еместігіне;

Е) жасының ерекшелігіне.

10.Тәрбиенің мақсатына берілген алғашқы анықтама:

А)Адамзат құндылығын қалыптастырудағы жағымды қатынас;

В)Жеке тұлғаның еркін қалыптасуы;

С)Джентельмен тәрбиелеу;

Д)Мәдениетті адам тәрбиелеу;

Е)Жеке тұлғаның жан – жақты дамуы.

11.А.С.Макаренко тұтас педагогикалық үрдіс ретінде қарастырады.

А) тәрбиемен оқытудың бірлігін;

В) оқытуда білім берушілік, дамытушылық және тәрбиелік функциялардың бірлігін;

С) оқушылардың өзара қатынас сипатын;

Д) оқудан тыс уақыттағы, оқу-тәрбие процесіне қатынасушылардың өзара

қатынастарын;

Е) даму шарттар бірлігін.

12.Тәрбиелік мақсатқа жетуде кешенді әдістер мен тәсілдерді пайдалану тәртібі:

А) Амал;

В) Әдіс;

С) Әдістеме;

Д) Акт;

Е) Тәсіл.

13.Оқушылардың ғылыми көзқарасының қалыптасуына қай оқыту зор әсер етеді.

А) ғылыми негіздерін;

В)проблемалық;

С)бағдарламалық;

Д)догмалық;

Е)технологиялық

14.А.С.Макаренко балалар ұжымын дамытуда мына перспективаларды бөліп қарады:

А) Қол жетпейтін, аздап қол жетпейтін, толық қол жетпейтін;

В) Жалпы, жеке, топтық;

С) Жақын, орта, алыс;

Д) Мектепке дейінгі, жасөспірімдік, жеткіншек;

Е) Балалық, ата-аналық.

15.Ұжымдағы тұлға аралық қатынасты оқыту әдісі:

А) Оқушылардың іс-әрекетін оқып үйрену;

В) Интервью алу;

С) Сациометрия;

Д) Ранжирлеу;

Е) Рейтинг.

16.Отбасы тәрбие әдісіне не жатады.

А)гуманизациялау, демократияландыру;

В)үлгі, әңгіме, әртүрлі істерді қолдау;

С)мұғалімдермен кездесу;

Д)ата – аналар комитетінің отырысые өткізу және қатысу;

Е)баланың қажеті мен қызығушылығын дамыту.

17.Тәрбиеге әдістері жатады.

А) сендіру, жаттығу, ынталандыру, өзін-өзі тәрбиелеу;

В) әңгімелесу, тәжірибелік жұмыс;

С) семинар, сынақша (зачет) ;

Д) жаттықтыру, консультация;

Е) мойындыру, үйрету.

18.Оқушылардың мотивациялық іс - әрекетін ынталандыру деп аталады.

А) лекция;

В) өмірден мысал келтіру;

С) байқау;

Д) жаттығу;

Е) жазалау.

19.Ғылыми жүйе ретінде дидактиканы бірінші болып жасаған

А)Я.А.Коменский;

В)В.Ратке;

С)Ж.Ж.Руссо;

Д)И.Т.Песталоцци;

Е)И.Ф.Гербарт.

20.Оқу-танымдық іс-әрекеттің компоненті:

А) Жаңа материалды меңгеру, есте сақтау;

В) Танымдық;

С) Мазмұндық;

Д) Бағалаушылық, қорытынды;

Е) Қызығушылығы бойынша.

21.Оқытудың көрнектілік әдістерін көрсетіңіз:

А) Байқау, демонстрациялау;

В) Лекция, әңгімелеу;

С) Жаттығу, лабораториялық сабақ;

Д) Әңгіме демрнстрациялау;

Е) Оқулықпен жұмыс.

22.Оқыту деп айтамыз.

А) мұғалімнің оқытушылық іс - әрекетін;

В) мұғалімнің оқушыларға білім беруін;

С) оқушы мен оқытушының өзара қарым қатынасын;

Д) арнайы ұйымдастырылған оқушының жұмысын;

Е) оқушының іс-әрекетін.

23.Қай белгісіне қарап сабақтын типін және құрылымын анықтайды:

А) Дидактикалық мақсаттарына;

В) Сабақтың бөліктерінің орналасуына;

С) Басты мақсатқа жетудегі уақыт мөлшеріне;

Д) Құрылымдық компоненттер құрамына;

Е) Мұғалімнің іс-әрекетіне.

24.Бұл көп қайталанатын ақыл-ой немесе тәжірибелік әрекетті меңгеру мақсатында:

А) Лабораториялық жұмыс;

В) Тәжірибелік әдіс;

С) Жаттығу;

Д) Көрнекілік әдіс;

Е) Демонстрация.

25.Ұжымдық таным іс-әрекет түрлеріне жатпайды.

А) іскерлік ойын;

В) оқушылардың топтық іс-әрекеті;

С) микротоптармен жұмыс;

Д) оқушының сабақтағы жауабы;

Е) проблемалық жағдайда бірлесе шешу.

26.Оқыту процесін аяқтайтын негізгі элементке жататыны қайсысы?

А)Білімді тәжірибеде қолдану;

В)бақылау;

С)бекіту;

Д)педагогикалық диагностика;

Е)Жаттығу.

27.Бақылау түрлерінің тізіміне бақылау жұмысы жатпайды.

А) күнделікті;

В) элементар;

С) алдын-ала;

Д) қорытынды;

Е) аралық.

28.Технологиялардың негізгі аспектілеріне жататындар:

А) Процессуалық;

В) Ғылыми-техникалық;

С) Эмоционалдық;

Д) Ұйымдастырушылық;

Е) Формалды-техникалық.

29.Оқу пәндерінің құрамы әр жыл сайын қай құжатпен реттеледі.

А) мектептің жылдық жоспары;

В)мектеп жарғысы;

С)оқу бағдарламасы;

Д)оқу жоспары;

Е)күнтізбелік жоспары.

30.Мектептен және сыныптан тыс тәрбие жұмыстарын ұйымдастырушы міндетіне жұмысы жатпайды.

А) мектептегі сыныптан тыс тәрбие жұмысын жоспарлау;

В) тәрбиелік іс шараларды ұйымдастыруда сынып жетекшілеріне әдістемелік көмек көрсету;

С) сабақ кестесін жасау;

Д) тәрбие жұмысы жоспарының орындалуын бақылау;

Е) белсенді оқушылардың сабақтан тыс тәрбие жұмысын өткізуде әдістемелік көмек көрсету.


5-НҰСҚА

1.Педагогика ғылым ретінде алғашқыда арнасында дамыды.

А) психология;

В) философия;

С) антропология;

Д) этика;

Е) эстетика.

2. Жалпы білім беру дегеніміз

А) барлық өндірістік процестердің негізгі қағидаларымен таныстыру;

В) оқушыларды табиғат пен қоғам туралы ғылым негіздерімен, таныстыру,

дүниетанымын кеңейту, эстетикалық мәдениетті, адамгершілікті дамыту;

С) адамды белгілі бір кәсіпке дайындау;

Д) қарапайым өндірістік құралдармен жұмыс істеу дағдысын меңгеру;

Е) ғылыми дүниетанымын қалыптастыру.

3.Оқуға деген ынта – қызығуы дегеніміз – бұл:

А) оқу жұмыстарына немқұрайлы қарау;

В) оқушының белсенді оқу әрекетіне және білім алу мазмұнын нәтижелі тануға

іштей оянуы (побуждение) ;

С) қоршаған ортаға теріс қатынасы;

Д) оқуды қаламау, жек көру;

Е) білім алушының оқу процесіне қатысуы.

4.


5.Өзіндік адамгершілік қаиетін саналы түрдеқалыптастыру өзін - өзі деп аталады.

А) дамыту;

В) тәнрбиелеу;

С) білімін көтеру;

Д) басқару;

Е) жетілдіру.

6.Педагогтың шығармашылық потенциялы ненің бар-жоғына байланысты емес?

А)әлеуметтік тәжірибенің;

В)психологиялық – педагогикалық және пәндік білімдерінің;

С)жаңа идеялдарының;

Д)педагогикалық практикадан алынған нақты материалдардың;

Е)біліктіліктің және дағдылықтың.

7.Педагогика:

А) Баланың даму заңдылығы оқытады және оны тәрбиелеу жолдарын айқындайды;

В) Тұлғаның кәсіби қалыптасу проблемасын қарастырады;

С) Бұл тәрбиешінің тәрбиеленушіге дүниетану көзқарасына мақсатындағы өнері;

Д) Жеткіншек ұрпақты дамытуға байланысты сұрақтарды оқытумен айналысады;

Е) Адамды тәрбиелеу туралы ғылым.

8.Педагогикалық зерттеудің теориялық деңгейіне жатпайтын өзгерістер:

А) Әдебиеттерді оқу;

В) Анализ және синтез;

С) Моделдеу;

Д) Анкета жүргізу;

Е) Болжам жасау.

9.Бастауыш сынып оқушыларына пікірі ерекше әсер етеді.

А) ата-ана;

В) жолдатар;

С) мұғалім;

Д) өз;

Е) ұжым.

10.Тәрбиенің мақсатына берілген алғашқы анықтама:

А)Адамзат құндылығын қалыптастырудағы жағымды қатынас;

В)Жеке тұлғаның еркін қалыптасуы;

С)Джентельмен тәрбиелеу;

Д)Мәдениетті адам тәрбиелеу;

Е)Жеке тұлғаның жан – жақты дамуы.

11.Тұтас педагогикалық процестің тәрбиелік механизмдеріне не жатады:

А) Педагогикалық технология;

В) Оқытушымен оқушы өзара қарым – қатынасы;

С) Құралдары, түрлері, әдіс – тәсілдері;

Д) Оқытудың технологиялық құралдары;

Е) Мақсаты, міндеті, мазмұны.

12.Оқыту принципінің негізін құрайды.

А) педагогикалық заңдар мен заңдылықтар;

В) түрлі нұсқаулар мен ережелер;

С) әдістемелік нұсқаулар;

Д) мұғалімнің жұмыс жүйесі;

Е) оқыту тәсілдері.

13.Экологиялық тәрбие деп айтамыз.

А) физкультура және спорт саласындағы білімді, оның қоғамдық мәнін және

маңыздылығын;

В) оқушыларды көркем өнер шығармашылығына тартуды;

С) оқушылардың мәдени мінез-құлқы мен тәртібін қалыптастыру жұмыстарын;

Д) табиғатты сақтау мәдениетін қалыптастыруды және табиғатты қорғауға

арналған іс-әрекет шаралары;

Е) оқушылардың ақыл-ой қабілетін дамытуға арналған іс-шараларды;

14.Балалар ұжымының даму үрдісіне А.С.Макаренко неше кезеңге бөліп қарастырған.

А) екі;

В) үш;

С) төрт;

Д) бес;

Е) бестен артық.

15.Оқушылардың сабақтан тыс іс - әрекетінің түрі

А)Олимпиада, лекторлық, қызығушылық клубы;

В)Танымдық, құндылық бағдар, қоғамдық саяси;

С)Ізгілік, дщемократиялық, педагогикалық ынтымақтастық;

Д)Оқушылардың рейтингісін анықтау;

Е)Анкета.

16.Тәрбие әдісіне жатады.

А) сынып сағаты;

В) дәріс;

С) педагогикалық талап;

Д) орта;

Е) ұжым.

17.Оқушының тәрбиесіндегі іс-әрекетінің орны:

А) Қосымша роль;

В) Екінші роль;

С) Белгісіз роль;

Д) Негізгі роль;

Е) Маңызды роль.

18.Тәрбие тәсілдері:

А) Тәрбиелеуші жағдайлар;

В) Оптималдандыру жағдайы;

С) Жалпы әдістің бөлігі;

Д) Тәрбиені ұйымдастырудың түрі;

Е) Тәрбие құралдары.

19.Білім мазмұнындағы ғылым жетістігін қамтитын оқытудың принципі:

А) Жүйелік;

В) Ғылымилық;

С) Жеткілікті;

Д) Сабақтастық;

Е) Саналық.

20.Оқытудың сөздік әдістерін көрсетіңіз:

А)Тәжірибелк жұмыс;

В)Жаттығу байқау;

С)Иллюстрациялау;

Д)Әңгіме түсіндіру, оқулықпен жұмыс;

Е)Лабораториялық сабақ иллюстрация.

21.Оқытудың көрнектілік әдістерін көрсетіңіз:

А) Байқау, демонстрациялау;

В) Лекция, әңгімелеу;

С) Жаттығу, лабораториялық сабақ;

Д) Әңгіме демрнстрациялау;

Е) Оқулықпен жұмыс.

22.Оқыту деп айтамыз.

А) мұғалімнің оқытушылық іс - әрекетін;

В) мұғалімнің оқушыларға білім беруін;

С) оқушы мен оқытушының өзара қарым қатынасын;

Д) арнайы ұйымдастырылған оқушының жұмысын;

Е) оқушының іс-әрекетін.

23.Оқу мерзімі мен орнына, оқушылардың санына байланысы оқу процесін ұйымдастырудың сыртқы көрінісі:

А) Тәрбиенің формалары;

В) Оқытудың формасы;

С) Оқыту принциптері;

Д) Оқытудың әдістері;

Е) Тәрбиенің әдістері.

24.Дискуссия:

А) Оқыту принципі;

В) Оқытудың заңдылықтары;

С) Оқу заңы;

Д) Оқыту әдістері;

Е) Оқытудың түрлері.

25.Ұжымдық таным іс-әрекет түрлеріне жатпайды.

А) іскерлік ойын;

В) оқушылардың топтық іс-әрекеті;

С) микротоптармен жұмыс;

Д) оқушының сабақтағы жауабы;

Е) проблемалық жағдайда бірлесе шешу.

26.Педагогикалық үрдісте өзара қатынастың ең жоғары тиімділігі деп аталады.

А) өзін-өзі басқару;

В) өктемдік авторитарлық басқару;

С) коммунарлық әдіс;

Д) ынтымақтастық педагогика;

Е) либералды басқару.

27.Оқу - тәрбие жұмысының нәтижесін бағалау және есепке алудағы негізгі атқаратын қызмет:

А) Ынталандырушылық, дамытушылық, бақылаушылық тәрбиелеушілік;

В) Қызметестік, зерттеушілік, компьютерді танушылық;

С) Шығармашылық, мәдениетті қалыптастырушылық, тілді дамытушлық;

Д) Ұлтаралық келісімді нығайту, этнопедагогиканы ендіру, сабақ беру деңгейін

көтеру;

Е) Қарым-қатынас, педагогикалық іс-әрекеттің оның тәжірибелерін тарату, оқыту

мотивтерін бекіту, оқу пәндерін нығайту.

28.Бақылаудың дидактикаға атты түрлері жатады...

А) күнделік, бірмезгілдік, тұрақтық;

В) күнделік, үздіктік, қорытындық;

С) тұрақтық, қорытындық, эпизодтық;

Д) формальдық, бағдарланғандық;

Е) өзін-өзі бақылау, зачет.

29.Педагогикалық инновация дегеніміз не:

А) Бұл педагогикалық жүйенің ішкі ресурстарын жинақтайтын және қорытынды

деңгейін көтеретін жаңашыл идея;

В) маңызын қарастырмай, формасын өзгерту;

С) Гуманистік педагогика;

Д) Құндылық бағдар;

Е) Жаңашыл мұғалімдер идеялары.

30.Педагогикалық кеңестің мәжілісінде қарастырылмайтын мәселелер:

А) Педагогикалық озық тәжірибені тарату;

В) Жаңа педагогикалық технологияны ендіру;

С) Әдістемелік ұйымдардың жұмысы;

Д) Мұғалімнің қосымша оқыған жұмысы (репиторлық) ;

Е) Тәрбие жұмысының тиімділігін арттыру проблемалары.


6-НҰСҚА

1.Оқыту үрдесінің жалпы заңдылықтарын педагогиканың жеке бөлімдерінің бірі деп аталады.

А) мектептану;

В) дидактика;

С) педагогика тарихы;

Д) тәрбие теориясы;

Е) этнопедагогика.

2.Қазіргі білім берудің даму тенденциясына процессі қайшы келеді.

А) ақпараттандыру;

В) ұлттандыру;

С) ізгілендіру;

Д) демократияландыру;

Е) комппьтерлендіру.

3.Оқуға деген ынта – қызығуы дегеніміз – бұл:

А) оқу жұмыстарына немқұрайлы қарау;

В) оқушының белсенді оқу әрекетіне және білім алу мазмұнын нәтижелі тануға

іштей оянуы (побуждение) ;

С) қоршаған ортаға теріс қатынасы;

Д) оқуды қаламау, жек көру;

Е) білім алушының оқу процесіне қатысуы.

4.Тұлғаның дамуына факторы ерекше әсер етеді.

А) қарым-қатынас;

В) өзін-өзі тәрбиелеу;

С) орта,тәрбие тұқымқуалаушылық;

Д) отбасы;

Е) жолдастық.

5.Педагогикалық мамандықтың негізгі мазмұны проблемалары болып табылады.

А) интелекті дамыту;

В) тұлға дамуын басқару;

С) қазіргі заманға бейімдеу;

Д) адамдармен қарым-қатынасу;

Е) адамгершілік тәрбиесі.

6.Педагогтың шығармашылық потенциялы ненің бар-жоғына байланысты емес?

А)әлеуметтік тәжірибенің;

В)психологиялық – педагогикалық және пәндік білімдерінің;

С)жаңа идеялдарының;

Д)педагогикалық практикадан алынған нақты материалдардың;

Е)біліктіліктің және дағдылықтың.

7.5-8 сынып оқушыларының қарым – қатынасына не әсер етеді?

А) ата – анасының пікірі;

В)жолдастарының пікірі;

С)Оқытушының пікірі;

Д)Өз пікірі;

Е)Туыстарының пікірі.

8.Бала тұлғасының дұрыс дамуына шарты жатады.

А) жеке гигиена мен дұрыс тамақтану;

В) адамдармен өзара қатынас жасау қабілетінің қалыптасуы;

С) оқушыны дамытуға арналған ортаның қалыптасу;

Д) денеде жаңа физикалық құрылымдардың пайда болуы;

Е) сезімді тәрбиелеу.

9.Бастауыш мектеп оқушыларының қарым – қатынасына пікірі қатты әсер етеді.

А)ата – ананың;

В)жолдастарының;

С)мұғалімнің;

Д)өз;

Е)ұжым.

10.Әңгімелесу зерттеу әдісі ретінде ұғымын білдіреді.

А) әлде қандай педагогикалық құбылысты қабылдау;

В) мұғалімдердің озық тәжірибені меңгеру;

С) қажетті ақпаратты алу мақсаында қолданылатын қосымша әдіс;

Д) кез – келген әдісті арнайы тексеруден өткізу;

Е) қатаң қадағаланатын жағдайларда өткізілетін алдына белгілі бір мақсатқа

бағытталған, сынаққа түскендердің барлығына біркелкі зерттеу.

11.Б.Т.Лихачев тұтас педагогикалық үрдіс ретінде қарастырады.

А) тәрбие мен оқыту бірлігін;

В) оқытуда білім берушілік, дамытушылық және тәрбиелік функциялардың бірлігін;

С) оқушылардың өзара қатынасын;

Д) оқудан тыс уақыттағы, оқу – тәрбие процесіне қатынасушылардың өзара қатынастарын;

Е) даму шарттар бірлігін.

12.Тәрбиелеу барысында шарты заңдылықпен туындайды.

А) тәрбиені қоғамдық талапқа сәйкестендіру;

В) тәртіппен мінез – құлықтың бірлік;

С) педагогикалық талап;

Д) оқушының жеке өзіндік қажеттілігін ескеру;

Е) әлеуметтік орта талабының.

13.Оқушылардың экономикалық тәрбиелілігінің көрсеткіші болып табылады:

А) ҚР-дағы экономикалық саясат, негізгі экономикалық ұғымдармен жетекші

идеялар туралы білімі;

В) Табиғатты қорғауға саналы жауапкершілік сезімі;

С) Экономикалық мәдениетті меңгеруі;

Д) Табиғатты қорғау бойынша тәжірибелік іс-әрекеті;

Е) Математикалық білімі.

14.А.С.Макаренко балалар ұжымын дамытуда мына перспективаларды бөліп қарады:

А) Қол жетпейтін, аздап қол жетпейтін, толық қол жетпейтін;

В) Жалпы, жеке, топтық;

С) Жақын, орта, алыс;

Д) Мектепке дейінгі, жасөспірімдік, жеткіншек;

Е) Балалық, ата-аналық.

15.Оқушылардың сабақтан тыс іс - әрекетінің түрі

А)Олимпиада, лекторлық, қызығушылық клубы;

В)Танымдық, құндылық бағдар, қоғамдық саяси;

С)Ізгілік, дщемократиялық, педагогикалық ынтымақтастық;

Д)Оқушылардың рейтингісін анықтау;

Е)Анкета.

16.Тәрбие әдісіне жатады.

А) сынып сағаты;

В) дәріс;

С) педагогикалық талап;

Д) орта;

Е) ұжым.

17.Тәрбиеге әдістері жатады.

А) сендіру, жаттығу, ынталандыру, өзін-өзі тәрбиелеу;

В) әңгімелесу, тәжірибелік жұмыс;

С) семинар, сынақша (зачет) ;

Д) жаттықтыру, консультация;

Е) мойындыру, үйрету.

18.Көру қабілетіне негізделген дидактикалық принцип принципі деп аталады.

А) ғылымилық;

В) жүйелілік;

С) көрнектілік;

Д) сабақтастық;

Е) оқуға қол жеткізушілік.

19.Ғылыми жүйе ретінде дидактиканы бірінші болып жасаған

А)Я.А.Коменский;

В)В.Ратке;

С)Ж.Ж.Руссо;

Д)И.Т.Песталоцци;

Е)И.Ф.Гербарт.

20.Оқытудың сөздік әдістерін көрсетіңіз:

А)Тәжірибелк жұмыс;

В)Жаттығу байқау;

С)Иллюстрациялау;

Д)Әңгіме түсіндіру, оқулықпен жұмыс;

Е)Лабораториялық сабақ иллюстрация.

21.Білімнің бар екендігіне дәлел бола алады.

А) тұрмыстан байқағандары, ғылыми фактілер мен түсініктерді меңгеруі;

В) фактілерге сүйенуі;

С) оқу шапшандығы, жалпы заңдылықтарды білуі;

Д) жылдам жазу әдісін меңгеруі, конспекті жаза білуі;

Е) іс-әрекетті модельдеу, күнделікті тұрмысқа тиісті фактілерді білу.

22.Оқыту деп айтамыз.

А) мұғалімнің оқытушылық іс - әрекетін;

В) мұғалімнің оқушыларға білім беруін;

С) оқушы мен оқытушының өзара қарым қатынасын;

Д) арнайы ұйымдастырылған оқушының жұмысын;

Е) оқушының іс-әрекетін.

23.Мұғалім сабақ жоспарын жоспарға негізделе жасайды

А)тематикалық;

В)жылдық;

С)перспективалық;

Д)тәрбиелік;

Е)жарты жылдық.

24.Төменде келтірілген логикалық қатардағы артық жолды көрсетіңіз:

А) Лабораториялық жұмыс;

В) Факультативтер;

С) Практикум;

Д) Экскурсия;

Е) Сабақ.

25.Білімнің көздеріне байланысты оқыту әдістерін топтан бөлу:

А) Индуктивтік және дедуктивтік әдістер;

В) Ынталандыру, іс-әрекетті ұйымдастыру, бақылау және өзін - өзі бақылау әдістері;

С) Проблемалық бірен-саран және зертеу әдістері;

Д) Жаңа білімдерді зерттеу, бекіту және бақылау әдістері;

Е) Сөздік, көрнектілік және тәжірибелік.

26.Оқыту процесін аяқтайтын негізгі элементке жататыны қайсысы?

А)Білімді тәжірибеде қолдану;

В)бақылау;

С)бекіту;

Д)педагогикалық диагностика;

Е)Жаттығу.

27.Білімді бағалау түріне жатпайды:

А) Оқушының сабақтағы жағдайы;

В) Тапсырманы карточка арқылы орындау;

С) Шығарма;

Д) Үй жұмысы;

Е) Дискуссиялық клубтарда сөйлеуі.

28.Технологиялардың негізгі аспектілеріне жататындар:

А) Процессуалық;

В) Ғылыми-техникалық;

С) Эмоционалдық;

Д) Ұйымдастырушылық;

Е) Формалды-техникалық.

29.Мемлекеттік білім беру стандарты:

А) Жалпы білім беру мазмұны;

В) Жеке алынған білім беру мекемесінің өзіндік ерекшелігін бейнелейтін құжат;

С) Мектеп бітірушілердің жалпы білімдік даярлығына қойылатын талаптардың

міндетті деңгейі және осы талаптарға сәйкес келетін оқытудың мазмұны, әдістері, түрлері, құралдары және бақылау;

Д) Білім, ғылым және іс-әрекет түрлерінің үздіксіз білім алудың технологиялары;

Е) Әр оқу жылындағы оқу жүктемесінің көп мүшелері.

30.Мектептану – бұл оқу тәрбие мекемелерін басқару:

А)Оқу және тәрбие теориясын оқытатын педагогиканың тарауы;

В)Кейбір жеке пәндерді оқыту әдістемесін қарастыратын педагогиканың бөлімі;

С)басқару туралы ғылым;

Д)Оқытудың түрлері туралы ғылым;

Е)Адамды тәрбиелеу туралы ғылым.


7-НҰСҚА

1.Теориялық ойлаумен, тәжірибелік іс-әрекетте сезімдік қабылдаудың бірлігімен көрінетін іс-әрекеттің аталуы болып табылады.

А) еңбек ету;

В) тәжірибелік;

С) өз бетінше;

Д) танымды;

Е) ойын.

2.Мемлекеттің білім беру жүйесі құралады.

А) мектептерден, конфессиалды ұйымдардан, спорттық бірлестіктерден;

В) отбасылардан, пәндік үйірмелерден, мектептеп тыс ұйымдардан;

С) білім беру ұйымдарының жиынтықтарынан ( орта білім беру мекемелері жоо,

колледждер) ;

Д) ЖОО, әскери ұйымдардан, консерваториялардан;

Е) лицейлерден, балалар үйлерінен, діни ұйымдардан.

3.Адамның әлеуметтік субъект ретінде қалыптасуын не білдіреді?

А)саналы іс - әрекетке тәуелсіз, әр түрлі жағдайлардың адамға деген ықпал әсерін;

В)адам ағзасындағы сандық өзгерістерді және оның нәтижесін;

С)меңгерілген білім негізінде, теориялық және тәжірибелік істерді атқару дайындығын;

Д)нақты тәрбие мәселелерін шешуге бағытталған нәтиже мен үрдісті;

Е)барлық әлеуметтік, идеологиялық, психологиялық және т.с.с. ықпалымен.

4.Педагогикалық мамандықтың гуманистік функциясымен байланысты:

А) Оқушылардың тұлғалық дамуымен;

В) Оқушылардың білімдерінің дамуымен;

С) Оқушылардың ойларының дамуымен;

Д) Оқушылардың белсенді танымдық іс-әрекетінің дамуымен;

Е) Оқушылардың өзбетінше дамуымен.

5.Педагогикалық қарым-қатынастың шығармашылық кезеңіне жатпайды:

А)болжамдық кезең; болашақ қарым – қатынасты моделдеу;

В)Қарым-қатынастың бастапқы кезеңі; тікелей қарым – қатынасты ұйымдастыру;

С)Қарым-қатынасты басқара білу;

Д)Жүзеге асырылған қарым – қатынас жүйесін талдау;

Е)Қарым-қатынас жағдаяттарын бағалау және есепке алу, бақылау.

6.Мұғалімнің педагогикалық іс-әрекет деңгейін оның дәрежесі бейнелейді.

А) ынталық;

В) оқушыларының дайындық;

С) табандылығы мен талап етушілік;

Д) практикалық іскерлігі, біліктілігі мен дағдылық;

Е) теориялық дайындылық.

7.Мұғалімнің инновациялық әрекетіне жұмысы жатады.

А) оқушылармен ойын әрекетін ұйымдастыру;

В) танымдық әрекетін белсендіру;

С) оқытудың дәстүрлі әдісін қолдану;

Д) мұғалімнің озық тәжірибесін меңгеру;

Е) оқытудың авторлық моделін жасау.

8.Жеке тұлғаны оқытумен тәрбиелеудің нәтижесі неге байланысты емес:

А) Тұқымқуалаушылыққа;

В) Оқу әрекетінің сипатына;

С) Оқулықтың сапасына;

Д) Оқытушының талантына;

Е) Табиғат жағдайынан.

9.Оқушының сенімінен шығуы:

А) Жиналыста сөйлеуі;

В) Сабақта жауап беруі;

С) Диспутқа қатысуы;

Д) Оқушылардың әрекеті;

Е) Іскерлік ойындарға қатысуы.

10.Әңгімелесу зерттеу әдісі ретінде ұғымын білдіреді.

А) әлде қандай педагогикалық құбылысты қабылдау;

В) мұғалімдердің озық тәжірибені меңгеру;

С) қажетті ақпаратты алу мақсаында қолданылатын қосымша әдіс;

Д) кез – келген әдісті арнайы тексеруден өткізу;

Е) қатаң қадағаланатын жағдайларда өткізілетін алдына белгілі бір мақсатқа

бағытталған, сынаққа түскендердің барлығына біркелкі зерттеу.

11.Тұтас педагогикалық процестің тәрбиелік механизмдеріне не жатады:

А) Педагогикалық технология;

В) Оқытушымен оқушы өзара қарым – қатынасы;

С) Құралдары, түрлері, әдіс – тәсілдері;

Д) Оқытудың технологиялық құралдары;

Е) Мақсаты, міндеті, мазмұны.

12.Тәрбиенің мақсаты:

А)Тәрбиені гуманизациялау;

В)Тәрбиені гуманиторландыру;

С)Еңбек және политехникалық білім беру;

Д)Эстетикалық тәрбие;

Е)Жеке тұлғаның жан – жақты дамуы.

13.Дүниетанымның құрамына кіретін компоненттер:

А) Ғылыми білік, біліктілік, дағды;

В) Қоғамдық пікір, ғылымға қатынасы;

С) Құндылық бағдар, сенім, діни көзқарастар;

Д) Ғылыми білімдер, жиынтығы, білімге қатынасы, сенім, қылық (іс) ;

Е) Экономикалық білімдер, табиғаиқа деген мінез-құлық стилі.

14.Эстетикалық тәрбие бойынша сыныптан тыс жұмыстың түрлері

А)музикалық студия, өнер қайраткерлерімен кездесу, өнер лицейіне экскурсия;

В)сынып сағаттары, сыныптан тыс оқу;

С)өлкетану музейлеріне экскурсия, пікірталас;

Д)ата – аналар жиналысы, дамыта оқыту бойынша семинар;

Е)олимпиада, әңгімелесу, жарыс.

15.Мектептің педагогикалық ұжымының жоғарғы органы – бұл:

А) директор;

В) завуч;

С) оқушылар ұжымы;

Д) ата-аналар комитеті;

Е) педагогикалық кеңес.

16.Тәрбиенің формасына жататындар:

А) Тақырыптық кештер;

В) Көрме ұйымдастыру;

С) Кесте;

Д) Кроссворл шешу;

Е) Өлең-тақпақ оқу.

17.Баланың іс-әрекетін ынталандыру деп аталады.

А) мадақтау;

В) ұғындыру;

С) үйрету;

Д) жаттығу;

Е) әңгіме.

18.Теориялық әдістемелік зерттеудің пәніне жатпайды:

А) Жеке тұлғаны қалыптастыру барысындағы тәрбиенің мәні мен маңызы;

В) Тәрбие жұмысының мазмұнын анықтау;

С) Тәрбие әдістерін құрастыру;

Д) Оқушының тәрбиесі мен оқуына әсерін зерттеу;

Е) Оқушылардың білім деңгейін зерттеу.

19.Ғылыми жүйе ретінде дидактиканы бірінші болып жасаған

А)Я.А.Коменский;

В)В.Ратке;

С)Ж.Ж.Руссо;

Д)И.Т.Песталоцци;

Е)И.Ф.Гербарт.

20.Оқыту пройесінде жетекші жүйе құрушы фактор болып:

А) Оқыту әдісі;

В) Білімнің мазмұны;

С) Оқыту түрлері;

Д) Педагогикалық технология;

Е) Оқытудың мақсаты.

21.Оқу материалын жүйелі түрде және оны өткен материалмен байланыстыра отырып меңгеру принципі деп аталады.

А) жүйелік;

В) көрнектілік;

С) беріктілік;

Д) ғылымилық;

Е) қол жеткізушілік.

22.Ғылымдағы дидактиканың қызметі ретінде:

А) Тәрбие процесті тану;

В) Оқытудың заңдылықтарын тану;

С) Жеке тұлғаның даму заңдылықтарын тану;

Д) Өзін-өзі тәрбиелеу процесін зерттеу;

Е) Адамның мүмкіншілігін зерттеу.

23.Оқу мерзімі мен орнына, оқушылардың санына байланысы оқу процесін ұйымдастырудың сыртқы көрінісі:

А) Тәрбиенің формалары;

В) Оқытудың формасы;

С) Оқыту принциптері;

Д) Оқытудың әдістері;

Е) Тәрбиенің әдістері.

24.Оқытудың сынып-сабақ жүйесіне кіреді:

А)жаттығу, байқау, сабақ;

В)практикум мен семинар;

С)лекция, әңгімелесу, үзіліс;

Д)оқу жылы, сабақ, демалыс, оқу күні;

Е)ата – аналар жиналысы, үзіліс, оқу тоқсаны.

25.Ұжымдық танымдық істердің алғашқы кезеңі (ҰТІ):

А) Мұғалімнің ҰТІ жоспарлауы;

В) ҰТІ – ұжымды дайындау;

С) Ұжым мүшелеріне жұмысты бөліп беру;

Д) ҰТІ - өткізу;

Е) ҰТІ - өткізу туралы жалпы қорытынды.

26.Педагогикалық іс-әрекеттің нәтижесі:

А) Өте жақсы баға;

В) Білімді, тәрбиелі, дамыған жеке тұлға;

С) Жақсы денсаулық;

Д) Жақсы көрсеткіш;

Е) Жақсы психологиялық ахуал.

27.Оқу - тәрбие жұмысының нәтижесін бағалау және есепке алудағы негізгі атқаратын қызмет:

А) Ынталандырушылық, дамытушылық, бақылаушылық тәрбиелеушілік;

В) Қызметестік, зерттеушілік, компьютерді танушылық;

С) Шығармашылық, мәдениетті қалыптастырушылық, тілді дамытушлық;

Д) Ұлтаралық келісімді нығайту, этнопедагогиканы ендіру, сабақ беру деңгейін

көтеру;

Е) Қарым-қатынас, педагогикалық іс-әрекеттің оның тәжірибелерін тарату, оқыту

мотивтерін бекіту, оқу пәндерін нығайту.

28.Жоғары көрсеткішке жетуде мектеп үшін негізгі роль атқарады:

А) Оқу пәніне қызығушылық;

В) Мұғалімнің тұлғасы;

С) Шежіре;

Д) Дұрыс ұйымдастырылған танымдық іс-әрекет;

Е) Жүйелілік.

29.Педагогикалық инновация дегеніміз не:

А) Бұл педагогикалық жүйенің ішкі ресурстарын жинақтайтын және қорытынды

деңгейін көтеретін жаңашыл идея;

В) маңызын қарастырмай, формасын өзгерту;

С) Гуманистік педагогика;

Д) Құндылық бағдар;

Е) Жаңашыл мұғалімдер идеялары.

30.Мектеп оқу ісі меңгерушісі міндетіне қызметі жатпайды.

А) әдістемелік жұмысты ұйымдастыру;

В) сабақ кестесін жасау;

С) оқушылардың үлгерімі және тәртібін бақылау;

Д) оқу бағдарламасының орындалуын қадағалау;

Е) оқу процесін қаржыландыруға байланысты сұрақтарды шешу.




8-НҰСҚА

3.Оқыту дегеніміз?

А) оқыту процесіндегі мұғалімнің іс-әрекеті;

В) оқытудағы педагогтың қажеттігі;

С) оқыту процесінде тұлғаның білім алуы;

D) педагогикалық процесс бойынша педагогтың кәсіби мүмкіндігі;

Е) жаңа материалды түсіндіру.



15.Отбасы тәрбиесі туындауы

А) Құлдық қауымда;

В) Б.з.д. І-ІІІ ғасыр;

С) Алғашқы еңбек құралдарының пайда болуына байланысты;

Д) Тәрбиенің қоғамдық қызметінің ерекшеленуіне байланысты;

Е) Моногамиялы отбасының пайда болуына байланысты.


9- НҰСҚА

3 Педагогика ғылымы ғылымымен тығыз байланысты.

А) көркем тарих;

В) математика;

С) психология;

Д) биология;

Е) физика.

6.Педагогикалық біліктілік:

А) Педагогикалық жобалау дағдысы мен тәжірибесінің барлығы;

В) Объективтік шындық заттар мен құбылыстары туралы игерілген мәліметтердің ұғымдардың, түсініктердің жиынтығы;

С) Адамның мүдделерімен қызығушылығын тәжірибе жүзінде орындауға бағытталған әрекет;

Д) Адам санасы сенім мен көзқарас жүйелерін игеруге негізделген әрекет;

Е) Мұғалімнің жемісі, әрекеті, мақсатты отыруды тарату.

7.Адамның өз-өзіне арнаған қысқа нұсқауы деп аталады:

А) Өзін-өзі сендіру;

В) Өзін-өзі бақылау;

С) Өз-өзіне бұйрық беру;

Д) Өзін-өзі иландыру;

Е) Өзін-өзі тиянақтау.

12.Оқушылардың кәсіби бағдарына енгізіледі:

А) Кәсіби ағарту, кәсіби көмек, кәсіби диагностика, кәсіби бейімділік;

В) Кәсіби көмек, кәсіби диагностика, құқықтық ұйымдастырушылық жұмыс;

С) Кәсіби диагностика, кәсіптік оқыту, еңбек тәрбиесі;

Д) Кәсіби көмек, кәсіпті таңдау, ағарту, өздігінен білім алу;

Е) Кәсіби бағдар, кәсіби біліктілік.

14.Эстетикалық тәрбиенің мәні:

А) Эстетикалық мінез-құлық нормаларын қалыптастыру;

В) Еңбексүйгіштікпен тәртіптілікке тәрбиелеу;

С) Оқушыларды әртүрлі көркем-эстетикалық іс-әрекетті ұйымдатыру;

Д) Әлеуметтік жауапкершілікке және өз Отанына сүйіспеншілікке тәрбиелеу;

Е) Оқушыларды идеялық бағыттылыққа тәрбиелеу.

19.Дидактикалық мақсаттарды шешу барысында оқушы мен мұғалім арасындағы қарым-қатынас деп аталады.

А) оқыту әдісі;

В) оқыту формалары;

С) оқыту құралдары;

Д) оқу тапсырмалары;

Е) факультатив.

20

21.Оқыту теориясы:

А) Дидактика;

В) Әдістеме;

С) Әдіснама;

Д) Әлеуметтік;

Е) Философия.

26.Мұғалімнің шешімі тиімді болмайды, егер ол:

А)Диагностика жинақталмаса;

В) Ата-аналармен келісілмесе;

С) Мектеп әкімшілігі қолдамаса;

Д) Оқушыларды тарту және қызықтыру жүзеге аспаса;

Е) Оның өзіндік қызығушылығы ескерілмесе.

27.Оқушылардың өз бетімен жұмыстарына жатады:

А)Үлгермейтін оқушыларға көмек;

В) Жұптағы жұмыс;

С) Рефераттың баяндамасын дайындау;

Д) Сабақтағы өзара көмек;

Е) Бағалау пікірі.

29.Оқу бағдарламасында көрсетіледі.

А)белгілі тақырып, оқуға байланысты сағат саны, оқу пәндері мазмұны мен білім көлемі;

В) сыныптарға сәйкес оқу пәндері мен сағат саны;

С) әр тоқсанның ұзақтығы және пәндерді оқыту реттемесі;

Д) әрбір оқушының қызығушылығын қанағаттандыратын қажетті білім көлемінің шеңбері;

Е) оқылатын пәндер тізімі және оларға бөлінген сағат саны.

30.Балаларды мектептен тыс тәрбиелеу мен білім беру саласындағы теориялық және қолданбалы зерттеулерден тұратын ғылым:

А)Жас ерекшелік педагогикасы;

В) Әлеуметтік педагогика;

С) Сурдопедагогика;

Д) Тифлопедагогика;

Е) Дефектология.

31.Оқушылардың белсенділігін не арқылы арттыруға болады?

А) дәстүрлі оқу әдістерін пайдалану;

В) оқытудың дәстүрден тыс әдісті қолдану;

С) сабақта сұрақтардың санын көбейту;

Д) тек ауызша сұрау әдісі;

Е) жазалау әдісін пайдалану.


Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!